abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 23 januari 2009 @ 16:37:51 #151
35237 Nuongirl
pi_65348970
Heb het even via de site gevraagd (je kan daar via de chat verbonden worden met de klantenservice) aangezien ik geen zin had om te wachten totdat ik kon bellen.

Alles zal met voorrang worden afgewikkeld en er wordt voor gezorgd dat alles correect wordt verwerkt. Maandag gaan ze alles opnieuw versturen en dan hebben de winnaars woensdag e.e.a. in huis. Hij kon wel zien dat er een aantal pakketten retour kowamen en dat er nog een aantal in het sorteer proces zitten.
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 16:05:57 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65422955
Beter laat dan nooit:

Allereerst de antwoorden van ronde 3

1. Om welke reden stopte Gerard Kemkers als actief schaatser?
Hij had last van een zwabberbeen.

2. Wie zijn dit?

Daniela Anschütz, Cindy Klassen en Chiara Simionato

3. Welke Japanse sprinter pakte tweemaal de wereldtitel sprint? En in welke jaren deed hij dat?
Akira Kuroiwa in 1983 en 1987

Na de derde ronde zijn er dertien users die alles goed hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 16:06:29 #153
Maffe Fries
pi_65422972
De vragen van ronde 4:

1. Noem minstens 5 Nederlanders die de Adelskalender hebben aangevoerd.

2. Margot Boer won dit weekend in Kolomna beide 1000 meters bij het langebaanschaatsen. Maar Boer is niet altijd langebaanschaatsster geweest. Welke 2 sporten beoefende ze in het verleden nog meer?

3. Welke ijsbaan is dit?

Mail de antwoorden, met vermelding van je username naar Fokschaatskwis@gmail.com. Doe dit voor vrijdag 30 januari 20:00 uur. Je mag slechts eenmaal per ronde de antwoorden insturen.
pi_65450593
Hoi

Van de derde vragenronde vraag ik mij toch af waar die foto genomen is. Ik heb tevergeefs gezocht naar zo'n foto's en toen naar de resultaten waarin deze drie dames op podium stonden maar ik kon niets vinden. Uiteindelijk heb ik maar per gezicht moeten zoeken. Wie weet waar deze foto genomen is?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 12:24:44 #155
Maffe Fries
pi_65450941
Was genomen in Heerenveen op 18 februari 2005 tijdens de wereldbekerfinalewedstrijden. De afstand betrof de 1.500 meter voor vrouwen.
pi_65487071
Hallo allemaal,

Ik doe mee met een andere schaatsquiz en heb de volgende vraag gekregen:

"Vanaf welke plek gaf Herbert Dijkstra afgelopen weekend zijn commentaar?"

Ik heb zelf niet kunnen kijken naar het schaatsen afgelopen weekend, dus ik weet het antwoord niet.
Het zal wel vanaf een rare plek zijn geweest.

Kan iemand mij het antwoord op deze vraag geven?

Alvast bedankt!
  Voormalig Sport Koningin zondag 1 februari 2009 @ 18:25:53 #157
35237 Nuongirl
pi_65631263
schaatskwis komt morgen
  Voormalig Sport Koningin maandag 2 februari 2009 @ 12:33:09 #158
35237 Nuongirl
pi_65652200
Schaatskwis tot nadere orde in de koelkast gezet. Ik wil eerst dat de prijzen van november en december in orde komen
pi_65664394
Is prima hoor, heb tot op heden nog niets van U vernomen, m.b.t.
dat ik in de prijzen was gevallen in December, wacht
het rustig af.
pi_65665805
Ondanks dat ik ontzettend benieuwd ben of ik de Januari-ronde gewonnen heb van de quiz, zou ik inderdaad ook al blij zijn als de prijzen eindelijk eens binnen zouden komen. Ook ik heb nog niets ontvangen . Ik blijf in ieder geval geduldig zitten wachten tot die binnenkomt (komt vast wel goed) en zeer ongeduldig (geintje) op de uitslag van Januari...!
pi_65668523
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Nuongirl het volgende:
Schaatskwis tot nadere orde in de koelkast gezet. Ik wil eerst dat de prijzen van november en december in orde komen
Erg jammer, maar het is natuurlijk ook lullig als de mensen hun beloofde prijzen niet krijgen...
We wachten af.....
  Voormalig Sport Koningin maandag 2 februari 2009 @ 20:02:54 #162
35237 Nuongirl
pi_65668559
Daarom, ik wil eerst dat jullie gewoon je prijzen binnekrijgen
pi_65671490
Even een vraagje overigens: ben je bang dat we die prijzen helemaal niet meer krijgen? Is het daarom dat je de winnaars van januari niet bekend maakt / februari ronde uitstelt, omdat als die prijzen helemaal niet meer komen de kwis toch gestopt wordt?

(is geen verwijt, ik ben benieuwd naar de situatie)
  Voormalig Sport Koningin maandag 2 februari 2009 @ 21:08:41 #164
35237 Nuongirl
pi_65671564
Nee, maar kl wil gewoon dat degenen die in november en december wonnen hun prijs eerst krijgen. Als dat gebeurt is gaan we verder.
pi_65679024
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Nuongirl het volgende:
Helaas dat het zo moet zijn, maar het lijkt me wel goed zo. Ik heb inderdaad nog niets mogen ontvangen. Ik hoop dat het snel goed komt, zodat we weer verder kunnen gaan.
pi_65683536
Prima :-).
pi_65771336
Mag ik vragen of er nog ontwikkelingen zijn geweest in de afgelopen 3 dagen? Ik ben benieuwd .
pi_65773603
Ik heb nog niets ontvangen..
pi_65773886
ik ook niet
pi_65793462
Wat jammer dat zo'n bedrijf op deze manier de prijzen afhandelt...

Laten we hopen dat de spullen toch snel komen, dan weten we tenminste eindelijk de winnaar van Januari, en kunnen we misschien in februari nog een ronde spelen!
pi_65827803
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Nuongirl het volgende:
Nee, maar kl wil gewoon dat degenen die in november en december wonnen hun prijs eerst krijgen. Als dat gebeurt is gaan we verder.
Begrijp dat het erg vervelend is, maar we kunnen ook verder gaan zonder prijzen toch?
  Voormalig Sport Koningin zaterdag 7 februari 2009 @ 14:04:39 #172
35237 Nuongirl
pi_65827967
Ik zla over dat laatste nadenken. Voor de rest geen ontwikkelingen nog. Moest gisteren onverwacht de hele dag werken en kon dus geen contact opnemen. Maandag ben ik vrij dus ga er weer achteraan.
pi_65828221
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:53 schreef MEMORICE het volgende:

[..]

Begrijp dat het erg vervelend is, maar we kunnen ook verder gaan zonder prijzen toch?
ik vind het ook goed zonder prijzen....
pi_65835900
Tja, als het moet dan moet het, maar ik denk dat we nu wat te overhaast concluderen dat dat bedrijf helemaal niets meer gaat leveren. Lijkt me toch niet... Ik heb er dus nog alle vertrouwen in .
pi_65887539
Misschien zitten ze wel door hun voorraad heen gezien een periode waarin de schaatsen en dergelijk de deur uit vlogen.
pi_65925242
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:07 schreef Attitude het volgende:
Misschien zitten ze wel door hun voorraad heen gezien een periode waarin de schaatsen en dergelijk de deur uit vlogen.
Dan is een berichtje aan de organisatie niet zo moeilijk lijkt me..... Slechte reclame voor het bedrijf in kwestie in ieder geval!!!
pi_65927492
Is er al nieuws Nuongirl? Wat zeggen zij nu eigenlijk? Ik heb overigens nog niets ontvangen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:10:16 #178
66090 MSNMGH
never surrender
pi_65942463
op de site van www.trendis.nl is er de optie chat:

Chat
Bij Trendis heeft u de mogelijkheid uw vraag via chat te stellen. U kunt alle vragen stellen via de live support optie "contacteer ons".

De chat is bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag : 9.00 tot 17.00 uur

en doe je dat, maakt niet uit wanneer, dan krijg je:

Deze afdeling is momenteel niet bereikbaar. U kunt een bericht achterlaten.

beetje jammer
pi_66088154
Mmm...het valt een beetje dood hier. Is er nog steeds geen nieuws Nuongirl? Of wie dan ook?

(nog steeds niets ontvangen overigens)
  Voormalig Sport Koningin zondag 15 februari 2009 @ 16:52:57 #180
35237 Nuongirl
pi_66088374
Nope, morgen maar weer eens proberen. Ik bijt me erin vast
pi_66100351
Dat is in ieder geval goed om te horen :-D. Misschien dat ik dan toch nog schaatsen win in januari :p.
pi_66109198
Ik vind niet dat je steeds moet gaan zeuren om je prijzen en Nuongirl achter de broek aanzitten. Je krijgt dat spul al gratis en meedoen was ook gratis. Het is niet leuk maar ja laat haar het nou maar lekker uitvogelen allemaal. Als er nieuws is, zal ze dat hier heus wel laten weten

Voormalig Sport Koningin maandag 16 februari 2009 @ 14:07:45 #183
35237 Nuongirl
pi_66118223
Oh ik vergeet het heus niet hoor, wees maar niet bang Desnoods rij ik er zelf heen ( al is het aan de andere kant van t land ) Ben nu even in overleg met achter de schermen over what to do
pi_66119128
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:07 schreef Nuongirl het volgende:
Oh ik vergeet het heus niet hoor, wees maar niet bang Desnoods rij ik er zelf heen ( al is het aan de andere kant van t land ) Ben nu even in overleg met achter de schermen over what to do
Prima! We horen vanzelf updates!
pi_66137466
Wow, wat een ontzettend overdreven reactie van je oxygene. Was je in een bui waarin je per se een engeltje moest spelen of zo?
Het is niet meer dan logisch dat mensen hier geïnteresseerd zijn in de laatste ontwikkelingen en ook meer dan logisch dat wij niet zelf "de zaakjes regelen" door ons bij trendis voor te doen als een medewerker van fok. En om dan ook maar op al je onzin te reageren; we hebben meegedaan aan een quiz, die quiz zelf vond ik erg leuk om de maken / op te zoeken en ik heb zelfs nog wat geleerd - maar het is vervolgens ook logisch dat na de spanning van een quiz ook de spanning-veroorzakende prijzen wel eens ter sprake komen...dat heeft niets met onze door jou gesuggereerde hebberigheid te maken. Ik vind het laag van je zo'n berichtje neer te zetten, als het je niet bevalt dat sommige mensen de spanning van prijzen bij een quiz er ook bij vinden horen, dan moet je dat gewoon negeren en niet reageren. Alvast bedankt voor het niet reageren op deze post dus.

Pffff, ik ben absoluut geen persoon om iets van me af te schijven op deze manier, maar zo schijnheilig anderen beschuldigen van hebberigheid vind ik gewoon heel erg jammer.

Aan nuongirl: jij begrijpt vast dat we je niet proberen te pushen - maar benieuwd en in spanning was/ben ik wel. Voor de gemoedsrust van oxygene (en hierom niet minder gemeend) zal ik zeggen: neem de tijd; we horen het wel als je ze te pakken het gekregen . Ik zal af en toe eens informeren (uit interesse...oxygene) hoe het er mee staat .
pi_66139208
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef InfernoRed het volgende:
Wow, wat een ontzettend overdreven reactie van je oxygene. Was je in een bui waarin je per se een engeltje moest spelen of zo?
Het is niet meer dan logisch dat mensen hier geïnteresseerd zijn in de laatste ontwikkelingen en ook meer dan logisch dat wij niet zelf "de zaakjes regelen" door ons bij trendis voor te doen als een medewerker van fok. En om dan ook maar op al je onzin te reageren; we hebben meegedaan aan een quiz, die quiz zelf vond ik erg leuk om de maken / op te zoeken en ik heb zelfs nog wat geleerd - maar het is vervolgens ook logisch dat na de spanning van een quiz ook de spanning-veroorzakende prijzen wel eens ter sprake komen...dat heeft niets met onze door jou gesuggereerde hebberigheid te maken. Ik vind het laag van je zo'n berichtje neer te zetten, als het je niet bevalt dat sommige mensen de spanning van prijzen bij een quiz er ook bij vinden horen, dan moet je dat gewoon negeren en niet reageren. Alvast bedankt voor het niet reageren op deze post dus.

Pffff, ik ben absoluut geen persoon om iets van me af te schijven op deze manier, maar zo schijnheilig anderen beschuldigen van hebberigheid vind ik gewoon heel erg jammer.

Aan nuongirl: jij begrijpt vast dat we je niet proberen te pushen - maar benieuwd en in spanning was/ben ik wel. Voor de gemoedsrust van oxygene (en hierom niet minder gemeend) zal ik zeggen: neem de tijd; we horen het wel als je ze te pakken het gekregen . Ik zal af en toe eens informeren (uit interesse...oxygene) hoe het er mee staat .
Nou ik vind (oa) jouw reacties steeds overkomen als: waar zijn MIJN prijzen nouhouuu..je lijkt wel een klein kind. Nuongirl heeft al een paar keer aangegeven dat als ze meer weet ze van zich laat horen en toch zitten er een paar (waaronder jij) steeds te vissen en te zeiken. Dat snap ik niet. Maar goed wel lief dat je zo'n tekst aan mij gewijd hebt en 3 keer mijn nick hebt genoemd
En nu verder huilen in een hoekje.

Ontopic.
pi_66150890
Je hebt de tekst dus eigenlijk helemaal niet gelezen, alleen je nick 3x opgezocht. Ik ga nu inderdaad verder geen moeite doen om je te laten zien dat je er zo ongelooflijk naast zit, dus hier houden we het bij. Jammer dat je zo'n persoonlijkheid hebt.
pi_66157255
Ik heb iets ontvangen! Had, dacht ik, een joggingpak gewonnen, maar heb nu alleen een joggingbroek binnen gekregen. (Sorry, moet even lachen )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_66157622
Goed nieuws Ik heb m'n tas
pi_66158173
Ook hier de tas in goede orde ontvangen, dank u wel
pi_66160550
Tas ook hier ontvangen!
pi_66164304
Schaatsbroek ontvangen hier.
pi_66165347
hier ook de tas ontvangen
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 17 februari 2009 @ 17:29:58 #194
35237 Nuongirl
pi_66166618
Erg goed om te horen. Alleen jammer dat de communicatie naar mij toe van het bedrijf zelf 0,0 was. Maar goed, ze zullen wel gek zijn geworden van mijn gemail
pi_66166901
Tas binnen

Komt er dan nog een uitslag van januari ?
pi_66168056
Ik heb mijn 2 tassen, jas, handschoenen en schaatsen ook binnen !

Erg Bedankt nog
pi_66168079
Ik heb nog niets binnen, maar dat kan natuurlijk nog komen...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:35:26 #198
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_66168479
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Grooviee17 het volgende:
Ik heb nog niets binnen, maar dat kan natuurlijk nog komen...
Gezien de reacties van anderen, acht ik die kans groot
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:08:36 #199
66090 MSNMGH
never surrender
pi_66171988
yes, trainingspak en tas zijn binnen

en nu de uitslag van januari en de vragen van februari
pi_66172030
Ook hier de schaatsbroek en het trainingspak ontvangen!
pi_66198428
Hoi Nuongirl, ik heb je een mail gestuurd. Heb hier ook een pakket ontvangen maar de maten kloppen niet. De schaatsen en de tas zijn prima! De jas en de handschoenen helaas niet.
pi_66217173
Mooi, weer leven in de quiz...
pi_66392594
Hallo

Vorige week woensdag plaatste ik al een bericht, namelijk dat ik een pakket had gewonnen maar dat de maten niet kloppen. De jas heeft maat S terwijl ik XXL moet hebben, de handschoenen hebben 9 en ik moet 10 hebben.
Ik heb ook gemaild naar Nuonwoman maar ik krijg geen antwoord terug.

Ik wil graag weten of er hier nog wat aan gedaan kan worden. Want ik vind dit wel lullig als het mij niet past. Omdat het via Fok is gegaan richt ik mij tot jullie.

Graag verneem ik van u.

Vriendelijk groet Attitude.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 februari 2009 @ 23:56:19 #204
Maffe Fries
pi_66393740
Nuonwoman is enkele dagen ziek geweest en heeft daardoor nauwelijks dingen kunnen doen. Ik zal het even aan haar doorgeven, zodat ze het even op kan pakken.
pi_66403576
Hoi Peterselieman

Bedankt voor de mededeling. Dan wacht ik even af tot ze weer beter wordt.

Groeten
pi_66403638
Beterschap!
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 24 februari 2009 @ 17:17:19 #207
35237 Nuongirl
pi_66414624
Ben vandaag weer aan het werk gegaan en heb dus ook je mail beantwoord, Attitude. Inmiddels ook een mail naar de sponsor gestuurd, ben benieuwd.
pi_66448222
Vraagje:

Komt er nog een uitslag van de maand januari en gaan jullie nog verder met de schaatsquiz?
  Voormalig Sport Koningin woensdag 25 februari 2009 @ 17:30:47 #209
35237 Nuongirl
pi_66452637
Nee, we willen niet verder met deze sponsor en op zo'n korte termijn een andere sponsor vinden is niet te doen. Wel zijn we bezig met een andere kwis voor een andere sport maar wel dezelfde opzet en, wat belangrijker is, een goede sponsor.
pi_66477032
Ok, begrijpelijk. Wel jammmer!!
pi_66505446
Erg jammer inderdaad. Een leuke quiz om zeep geholpen door de sponsor. Hij staat overigens nog wel op de frontpage van sport .

(en natuurlijk mijn kans op schaatsen de grond in geboord )
pi_66515505
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:17 schreef Nuongirl het volgende:
Ben vandaag weer aan het werk gegaan en heb dus ook je mail beantwoord, Attitude. Inmiddels ook een mail naar de sponsor gestuurd, ben benieuwd.
Hoi, fijn dat je weer beter bent.
Ik heb je mail gezien, ik ben ook beniuewd naar wat er gaat gebeuren. Ik wacht wel af.

Groeten
pi_66516909
gezellig =D
''I smell dead people!''
pi_67541202
Hoi, heb mijn prijs nog steeds niet gehad. (Tas uit quiz 1)
  Voormalig Sport Koningin maandag 30 maart 2009 @ 11:31:27 #215
35237 Nuongirl
pi_67541273
mail/pm me even met je gegevens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')