Ik kan 1 en 2 ook opzoekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar vraag 3 kan je gewoon opzoeken, zijn algemene kennis vragen niet leuker?
Alle vragen kan je opzoekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar vraag 3 kan je gewoon opzoeken, zijn algemene kennis vragen niet leuker?
Stel dat je een vraag niet kunt opzoeken, dan kan bijna niemand die vraag beantwoorden, denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jouw mailtjes zijn in ieder geval goed aangekomen en al verwerktquote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Komen de deelnemers ter zijne tijd nog wel eens in een overzicht te staan? Men krijgt nu geen bevestiging dat je antwoorden zijn verwerkt ofzo. Heb geen idee of mijn mailtjes zijn aangekomen.
Komt me bekend voorquote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Nuongirl het volgende:
Nee vraag 2De nummer 10 was men vergeten
* Bruce117 checkt voor de zekerheid de ingestuurde antwoorden nog even.quote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Nuongirl het volgende:
Nee vraag 2De nummer 10 was men vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |