Ik ga er maandag even achteraan. Wat ik begreep was dat ze het echt keidruk hebben, maar het duurt nu wel wat langquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:01 schreef Sporttv het volgende:
Ik heb trouwens mijn prijs nog niet gekregen zou graag willen weten wanneer die komt
en?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik ga er maandag even achteraan. Wat ik begreep was dat ze het echt keidruk hebben, maar het duurt nu wel wat lang
Ok Tyquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:58 schreef Nuongirl het volgende:
Nog geen antwoord gehad, dus ik bel morgen even.
Gelukkig nieuwjaar
ik ook nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds mijn prijs van de eerste quiz niet gekregen.

Dat moeten jullie het KNSB-jubileumboek er toch eens bijpakken. Het begrip kernploeg bestaat al sinds jaren 20 vorige eeuw, en de eerste trainer was een buitenlander.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:02 schreef Nuongirl het volgende:
...
2. Wie was de eerste buitenlandse trainer bij de Nederlandse kernploeg?
We bedoelden Peter Mueller. Andere namen die werden genoemd zijn niet goed omdat ze misschien dan wel coach waren van een paar Nederlandse schaatsers, maar niet van de kernploeg.
Doug Chapman was toch van het kunstschaatsenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:17 schreef Ryoga het volgende:
helaas, ik zat nog wel te denken aan peter mueller maar toch maar vervangen door doug chapmanwinnaars gefeliciteerd!
Dan had je de vraag anders moeten stellenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:14 schreef Nuongirl het volgende:
Het was gewoon een rotvraag. En ik kan op zich best begrijpen dat mensen zoals jij Mathisen noemde. We waren idd op zoek naar Peter Mueller, en we hadden de verwachting dat de users wel zouden begrijpen dat het om het moderne schaatsen ging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |