"Ik heb niets te verbergen"-mentaliteitquote:Op zondag 2 november 2008 08:16 schreef Halcon het volgende:
Ja, ik heb niets te verbergen.
Even googlen op paranoiaquote:Op zondag 2 november 2008 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik heb niets te verbergen"-mentaliteit
Goed, dus jou mogen we chippen, je kamer vol camera's hangen etc?quote:
Zo zullen ze ook wel een reden vinden om ons allemaal te chippen, zogenaamd om ons allemaal te "beschermen"quote:Op zondag 2 november 2008 19:36 schreef Erasmo het volgende:
Ja want waarom zou je fouilleren als je ook gewoon messentrekkers en dealers naar binnen kan laten?
Maar kinderen wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nee, ik wil geen chip in mijn lijf. ik ben geen hond dat zoek kan raken
En als je naar amerika vliegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't eenmaal zover is word je ertoe gedwongen, net als je nu een vingerafdruk moet afgeven als je opgepakt wordt.
Obama gaat dat terugdraaien!quote:
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:03 schreef MarMar het volgende:
Hell no, ze herkennen me maar aan mn tattoos!
Ik draag al heel demonstratief nooit mn id-kaart bij me tenzij ik langs een vliegveld moet oid.
Wat een ongefundeerde bangmakerij weer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |