abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62852237
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:58 schreef Integrity het volgende:
Sja weet je, ik vind het ook niet handig om overal iets achter te zoeken. Word je gek van. Ik vind sowieso dat je het ook met een pasje kunt afhandelen. Hoef er niets voor in mijn lichaam. Een chip kun je ook wel manipuleren, net als een pas.
Vandaar ook dat je het niet te serieus moet nemen. Nummers/getallen kunnen ook weer gemanipuleerd ingezet worden en dan ben je inderdaad het einde zoek

Ik hou het voor mijzelf bij het proces van mezelf vinden. En daarbij proberen te begrijpen wat er nou eigenlijk gaande is in de wereld. En daar is de chip tegenwoordig (zie de gedwongen introductie van de ovchip in rotterdam bijvoorbeeld) meer dan vertegenwoordigd..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:25:12 #32
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62852628
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:33 schreef ToT het volgende:
Volgens mji hadden we hier al een topic over, maar never mind.

Uiteraard zeg ik "Nee!", maar je zult steeds meer handige gadgets krijgen in steeds kleinere apparaatjes, en uiteindelijk zul je je mobieltje, TomTom, Playstation, Internetverbinding en weet ik wat nog meer in zo'n klein dingetje hebben dat je hem steeeds kwijt zult zijn. Onderhuids implanteren is dan weer een oplossing.
Ff paspoortje inbakken en je bent 24 uur per dag overal te traceren.
zo zal het wel verkocht worden ja... eerst gewoon als leuke gadget voor hippe clubs, dan als opvolger voor de creditcard voor de uberrijken, zodat iedereen het vooral wil hebben. Pas later zal "per toeval" de mogelijkheid ontdekt worden om de burgers te controleren en te volgen.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:16 schreef Adelante het volgende:
Zolang er in de grondwet nog staat dat de Overheid geen inbreuk mag maken op mijn lichaam kunnen ze de boom in.
psst... dat mogen ze wel en dat doen ze ook . Zeker als je per ongeluk in een klein dorp woont en (bijv.) Marianne Vaatstra vermoord wordt.... "Vrijwillige" DNA testen enzo
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:27:11 #33
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_62853737
Moet er niet aan denken.
Daarbij, de ID plicht vind ik al meer dan genoeg.
Maximaal
4
regels
heur!
  zaterdag 1 november 2008 @ 02:33:45 #34
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_62855274
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik snap jou niet helemaal, kun je jezelf wat toelichten?
Ik bedoel dat waarden, en soms ook begrip, omtrend bepaalde belangrijke zaken in de regel door bepaalde gelovige makerlijker wordt ingezien dan atheisten die klaarbijkelijk makkelijker worden gedreven door andere zaken. Simpel omdat die geloven gebaseerdt zijn op, en duidelijk wortels hebben in, culturen die veel ouder zijn dan wat nu wordt geintroduceerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Odysseuzzz op 01-11-2008 02:44:04 ]
pi_62871221
Het lullige is dat al die registraties ook zo wel nut hebben. Zo wordt het iig wel gebracht. Zo ook vandaag. Er lag een brief van het ministerie van Volksgezondheid, welzijn en sport op de mat over het EPD met een bezwaarformulier erbij. Ik denk niet dat er veel mensen bezwaar zullen maken.
Als er ooit een chip komt zullen ze dat op eenzelfe manier introduceren. Het aannemelijk maken en alleen het nut openbaren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 2 november 2008 @ 02:10:19 #36
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_62875496
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Het lullige is dat al die registraties ook zo wel nut hebben. Zo wordt het iig wel gebracht. Zo ook vandaag. Er lag een brief van het ministerie van Volksgezondheid, welzijn en sport op de mat over het EPD met een bezwaarformulier erbij. Ik denk niet dat er veel mensen bezwaar zullen maken.
Als er ooit een chip komt zullen ze dat op eenzelfe manier introduceren. Het aannemelijk maken en alleen het nut openbaren.
Idd, maar ja we shall overcome dat weet iedereen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Odysseuzzz op 02-11-2008 02:17:37 ]
pi_62875505
NEVER!
BEN GEEN KOEI!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 2 november 2008 @ 02:18:32 #38
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62875577
Nooit! Vandaar dat ik dus ook nauwelijks pin; ik wil niet getraceerd worden

Ik vind het al verschrikkelijk dat mijn hondje een chip heeft; alsof'ie 1 of ander pakje cornedbeef uit de supermarkt is ofzo.....
pi_62876150
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:17 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Mooi, ik hang zelf geen religie aan maar zie we hoe sommige dingen veel meer worden gewaardeerd door gelovige. Hellaas soms uit angst.
Uit jouw reacties haal ik anders ook wel een aantal redenen waarom jij een chip zou weigeren, welke te maken hebben met angst. Vooropstaand je reactie met betrekking tot betalen etc.
Dit lijkt wel rechtstreeks geleend uit de bijbel.

Over het beest uit de zee:
quote:
Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. 17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.
18 Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig.
Ik twijfel er aan of bovenstaande tekst wel op een chip wijst, al is dat wel voor de hand liggend.
Desalniettemin zou ik een chip ook weigeren als ik geen christen was.
  zondag 2 november 2008 @ 08:14:23 #40
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_62876595
quote:
Op zondag 2 november 2008 04:28 schreef opinionr het volgende:

[..]

Uit jouw reacties haal ik anders ook wel een aantal redenen waarom jij een chip zou weigeren, welke te maken hebben met angst. Vooropstaand je reactie met betrekking tot betalen etc.
Dit lijkt wel rechtstreeks geleend uit de bijbel.

Over het beest uit de zee:
[..]

Ik twijfel er aan of bovenstaande tekst wel op een chip wijst, al is dat wel voor de hand liggend.
Desalniettemin zou ik een chip ook weigeren als ik geen christen was.
Angst? Ik word gewoon ziek bij het aanzien van fascisme. Natuurlijk heb ik ook wat isseus met lijfsbehoud. En er bestaat zeker een angst dat de massa nog dommere dingen gaat doen. Maar ik plaats mijn publieke reacties uiteraard niet omdat ik bang ben. En btw niemand hoeft ooit bang te zijn.
Geef toe dat je het ook flauw zou vinden dat mensen slechts joinen met de christian club als ze het puur uit angst zouden doen.
En over die bijbelse teksten heb ik nu geen mening. Ik zie de bijbel eerder als een boek vol archetypes waar de mens wat van kan leren.
pi_62876603
Ja, ik heb niets te verbergen.
pi_62876665
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:16 schreef Halcon het volgende:
"Ik heb niets te verbergen"-mentaliteit

pi_62876674
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:16 schreef Halcon het volgende:
Technisch gezien heb je dan een chip verborgen.
pi_62876692
quote:
Even googlen op paranoia
pi_62887871
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Even googlen op paranoia
Goed, dus jou mogen we chippen, je kamer vol camera's hangen etc?
Het gaat er niet om of je iets te verbergen hebt. Het gaat er om dat een mens privacy wil hebben en dat anderen niks met jouw doen en laten te maken hebben.
pi_62888460
Tja ik wil bijvoorbeeld niet dat de overheid weet met wat voor merk pleepapier ik m'n reet afveeg enzo.
pi_62889081
Als een overheid ons honderden jaren lang langzaamaan brainwasht, veranderen de culturele normen van een maatschappij vanzelf. Ook wij vinden heel veel dingen heel normaal die eigenlijk misschien niet normaal zijn. Wij zijn al heel veel dingen gewend die mensen 2000 jaar waarschijnlijk nooit hadden geaccepteerd.

Ik noem een aantal dingen: officiële registratie van alle mensen in een bevolkingsregister, fouillering bij de douane of bij discotheken, etc.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 2 november 2008 @ 19:36:23 #48
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62889405
Ja want waarom zou je fouilleren als je ook gewoon messentrekkers en dealers naar binnen kan laten?
pi_62889558
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:36 schreef Erasmo het volgende:
Ja want waarom zou je fouilleren als je ook gewoon messentrekkers en dealers naar binnen kan laten?
Zo zullen ze ook wel een reden vinden om ons allemaal te chippen, zogenaamd om ons allemaal te "beschermen"
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_62898273
Nope. En ik wil eens weten of een magneet in staat is om de RFID chip van je paspoort onklaar te maken >>
  maandag 3 november 2008 @ 13:17:21 #51
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_62905984
nooit

dan sluit ik me wel liever aan bij china of rusland
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_62978497
Nee, ik wil geen chip in mijn lijf. ik ben geen hond dat zoek kan raken
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_63003227
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nee, ik wil geen chip in mijn lijf. ik ben geen hond dat zoek kan raken
Maar kinderen wel.

Waarom denk je dat pedofilie tegenwoordig zoveel in het nieuws is. Men wil de ouders zo bang maken zodat die uiteindelijk vrijwillig instemmen met het chippen van hun kind.
  donderdag 6 november 2008 @ 17:02:09 #55
81894 godigita
Trollercoaster
pi_63004969
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't eenmaal zover is word je ertoe gedwongen, net als je nu een vingerafdruk moet afgeven als je opgepakt wordt.
En als je naar amerika vliegt.
pi_63004992
Hell no, ze herkennen me maar aan mn tattoos!

Ik draag al heel demonstratief nooit mn id-kaart bij me tenzij ik langs een vliegveld moet oid.
pi_63011789
Nee.
pi_63011962
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:02 schreef godigita het volgende:

[..]

En als je naar amerika vliegt.
Obama gaat dat terugdraaien!

Dat overdreven gedoe komt alleen maar door the war on terror. Bush had een excuustruus gevonden.
pi_63023290
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:03 schreef MarMar het volgende:
Hell no, ze herkennen me maar aan mn tattoos!

Ik draag al heel demonstratief nooit mn id-kaart bij me tenzij ik langs een vliegveld moet oid.
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_63024120
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Vedanta_veri het volgende:

[..]

Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.
Wat een ongefundeerde bangmakerij weer.

Er zijn gewoon mensenrechten die bepalen dat jouw lichaam niet aangetast mag worden door wie dan ook. Het zal een overheid echt niet lukken om jou onder dwang te chippen.

Als je nu al kijkt hoeveel gezeik en weerstand er is tegen de OV chipkaart, zal het chippen van mensen er de komende 100 jaar echt niet van komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')