Vandaar ook dat je het niet te serieus moet nemen. Nummers/getallen kunnen ook weer gemanipuleerd ingezet worden en dan ben je inderdaad het einde zoekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:58 schreef Integrity het volgende:
Sja weet je, ik vind het ook niet handig om overal iets achter te zoeken. Word je gek van. Ik vind sowieso dat je het ook met een pasje kunt afhandelen. Hoef er niets voor in mijn lichaam. Een chip kun je ook wel manipuleren, net als een pas.
zo zal het wel verkocht worden ja... eerst gewoon als leuke gadget voor hippe clubs, dan als opvolger voor de creditcard voor de uberrijken, zodat iedereen het vooral wil hebben. Pas later zal "per toeval" de mogelijkheid ontdekt worden om de burgers te controleren en te volgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:33 schreef ToT het volgende:
Volgens mji hadden we hier al een topic over, maar never mind.
Uiteraard zeg ik "Nee!", maar je zult steeds meer handige gadgets krijgen in steeds kleinere apparaatjes, en uiteindelijk zul je je mobieltje, TomTom, Playstation, Internetverbinding en weet ik wat nog meer in zo'n klein dingetje hebben dat je hem steeeds kwijt zult zijn. Onderhuids implanteren is dan weer een oplossing.
Ff paspoortje inbakken en je bent 24 uur per dag overal te traceren.
psst... dat mogen ze wel en dat doen ze ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:16 schreef Adelante het volgende:
Zolang er in de grondwet nog staat dat de Overheid geen inbreuk mag maken op mijn lichaam kunnen ze de boom in.
Ik bedoel dat waarden, en soms ook begrip, omtrend bepaalde belangrijke zaken in de regel door bepaalde gelovige makerlijker wordt ingezien dan atheisten die klaarbijkelijk makkelijker worden gedreven door andere zaken. Simpel omdat die geloven gebaseerdt zijn op, en duidelijk wortels hebben in, culturen die veel ouder zijn dan wat nu wordt geintroduceerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik snap jou niet helemaal, kun je jezelf wat toelichten?
Idd, maar ja we shall overcome dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Het lullige is dat al die registraties ook zo wel nut hebben. Zo wordt het iig wel gebracht. Zo ook vandaag. Er lag een brief van het ministerie van Volksgezondheid, welzijn en sport op de mat over het EPD met een bezwaarformulier erbij. Ik denk niet dat er veel mensen bezwaar zullen maken.
Als er ooit een chip komt zullen ze dat op eenzelfe manier introduceren. Het aannemelijk maken en alleen het nut openbaren.
Uit jouw reacties haal ik anders ook wel een aantal redenen waarom jij een chip zou weigeren, welke te maken hebben met angst. Vooropstaand je reactie met betrekking tot betalen etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Mooi, ik hang zelf geen religie aan maar zie we hoe sommige dingen veel meer worden gewaardeerd door gelovige. Hellaas soms uit angst.
Ik twijfel er aan of bovenstaande tekst wel op een chip wijst, al is dat wel voor de hand liggend.quote:Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. 17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.
18 Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig.
Angst? Ik word gewoon ziek bij het aanzien van fascisme. Natuurlijk heb ik ook wat isseus met lijfsbehoud. En er bestaat zeker een angst dat de massa nog dommere dingen gaat doen. Maar ik plaats mijn publieke reacties uiteraard niet omdat ik bang ben. En btw niemand hoeft ooit bang te zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 04:28 schreef opinionr het volgende:
[..]
Uit jouw reacties haal ik anders ook wel een aantal redenen waarom jij een chip zou weigeren, welke te maken hebben met angst. Vooropstaand je reactie met betrekking tot betalen etc.
Dit lijkt wel rechtstreeks geleend uit de bijbel.
Over het beest uit de zee:
[..]
Ik twijfel er aan of bovenstaande tekst wel op een chip wijst, al is dat wel voor de hand liggend.
Desalniettemin zou ik een chip ook weigeren als ik geen christen was.
"Ik heb niets te verbergen"-mentaliteitquote:Op zondag 2 november 2008 08:16 schreef Halcon het volgende:
Ja, ik heb niets te verbergen.
Even googlen op paranoiaquote:Op zondag 2 november 2008 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik heb niets te verbergen"-mentaliteit
Goed, dus jou mogen we chippen, je kamer vol camera's hangen etc?quote:
Zo zullen ze ook wel een reden vinden om ons allemaal te chippen, zogenaamd om ons allemaal te "beschermen"quote:Op zondag 2 november 2008 19:36 schreef Erasmo het volgende:
Ja want waarom zou je fouilleren als je ook gewoon messentrekkers en dealers naar binnen kan laten?
Maar kinderen wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nee, ik wil geen chip in mijn lijf. ik ben geen hond dat zoek kan raken
En als je naar amerika vliegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't eenmaal zover is word je ertoe gedwongen, net als je nu een vingerafdruk moet afgeven als je opgepakt wordt.
Obama gaat dat terugdraaien!quote:
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:03 schreef MarMar het volgende:
Hell no, ze herkennen me maar aan mn tattoos!
Ik draag al heel demonstratief nooit mn id-kaart bij me tenzij ik langs een vliegveld moet oid.
Wat een ongefundeerde bangmakerij weer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |