Maar kinderen wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nee, ik wil geen chip in mijn lijf. ik ben geen hond dat zoek kan raken
En als je naar amerika vliegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't eenmaal zover is word je ertoe gedwongen, net als je nu een vingerafdruk moet afgeven als je opgepakt wordt.
Obama gaat dat terugdraaien!quote:
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:03 schreef MarMar het volgende:
Hell no, ze herkennen me maar aan mn tattoos!
Ik draag al heel demonstratief nooit mn id-kaart bij me tenzij ik langs een vliegveld moet oid.
Wat een ongefundeerde bangmakerij weer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.
Goh, ik heb nog nooit een boete gehadquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.
Ik ben anders wel eens aangehouden omdat ik "op een gezocht persoon leek' hoewel dit nog wel voor de ID plicht was. Ben na de id plicht 2x aangehouden zonder reden in het eerste jaar na invoering. Daarna niet meer gebeurd maar ik ken best wel wat mensen die nogsteeds soms zonder reden aangehouden worden omdat ze met een groepje over straat lopen, het eerste wat je dan te horen krijgt is "kunt u zich legitimeren"quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goh, ik heb nog nooit een boete gehad
Als je geen fietsen jat of ruzies schopt en gewoon normaal over straat loopt, vragen ze echt niet zomaar als een soort gestapo je id-kaart.
Ach ja, tegenwoordig zijn er ook al zones in Nederland waar ze je preventief mogen fouilleren, zodat dat er ook maar enige verdenking bestaat van een misdrijf. Dat betekent dat het bij wet geregeld is dat iemand anders jou tegen jouw zin mag aanraken zonder dat jij daar iets aan kunt doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:04 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Ik ben anders wel eens aangehouden omdat ik "op een gezocht persoon leek' hoewel dit nog wel voor de ID plicht was. Ben na de id plicht 2x aangehouden zonder reden in het eerste jaar na invoering. Daarna niet meer gebeurd maar ik ken best wel wat mensen die nogsteeds soms zonder reden aangehouden worden omdat ze met een groepje over straat lopen, het eerste wat je dan te horen krijgt is "kunt u zich legitimeren"
Vrij land he, mischien hadden onze opa's gewoon helemaal niet moeten vechten had ze nog wat levens gescheeld want hitlers europa en ausweis zijn tegenwoordig normaal.
quote:Op zondag 2 november 2008 08:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je dan een chip verborgen.
Beschermen wordt ook een stuk makkelijker met zo'n chip!quote:Op zondag 2 november 2008 19:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zo zullen ze ook wel een reden vinden om ons allemaal te chippen, zogenaamd om ons allemaal te "beschermen"
Tuurlijk. Ik denk dat je liever een chip hebt in NL dan geen chip in China met de "rechten" van een modale Chinees.quote:Op maandag 3 november 2008 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
nooit
dan sluit ik me wel liever aan bij china of rusland
Ga aub geschiedenis studeren.quote:Op maandag 10 november 2008 04:55 schreef Chloe- het volgende:
Ik vind het een vreemd idee, maar snap wel dat we naar dit soort dingen toe gaan in de toekomst.Ik wil wel graag nu al even eisen dat ik er NIKS van wil voelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |