Maar kinderen wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nee, ik wil geen chip in mijn lijf. ik ben geen hond dat zoek kan raken
En als je naar amerika vliegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't eenmaal zover is word je ertoe gedwongen, net als je nu een vingerafdruk moet afgeven als je opgepakt wordt.
Obama gaat dat terugdraaien!quote:
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:03 schreef MarMar het volgende:
Hell no, ze herkennen me maar aan mn tattoos!
Ik draag al heel demonstratief nooit mn id-kaart bij me tenzij ik langs een vliegveld moet oid.
Wat een ongefundeerde bangmakerij weer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.
Goh, ik heb nog nooit een boete gehadquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een tijdje, maar ze plukken je helemaal leeg met hun boetes. Zo wordt je straks ook wel gedwongen die chip te nemen wacht maar af, dat gaat gewoon langs wegen dat je anders geen supermarkt meer doorkomt, geen dokter meer kunt bezoeken, mischien nieteens de huur meer kunt betalen.
Ik ben anders wel eens aangehouden omdat ik "op een gezocht persoon leek' hoewel dit nog wel voor de ID plicht was. Ben na de id plicht 2x aangehouden zonder reden in het eerste jaar na invoering. Daarna niet meer gebeurd maar ik ken best wel wat mensen die nogsteeds soms zonder reden aangehouden worden omdat ze met een groepje over straat lopen, het eerste wat je dan te horen krijgt is "kunt u zich legitimeren"quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Goh, ik heb nog nooit een boete gehad
Als je geen fietsen jat of ruzies schopt en gewoon normaal over straat loopt, vragen ze echt niet zomaar als een soort gestapo je id-kaart.
Ach ja, tegenwoordig zijn er ook al zones in Nederland waar ze je preventief mogen fouilleren, zodat dat er ook maar enige verdenking bestaat van een misdrijf. Dat betekent dat het bij wet geregeld is dat iemand anders jou tegen jouw zin mag aanraken zonder dat jij daar iets aan kunt doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:04 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Ik ben anders wel eens aangehouden omdat ik "op een gezocht persoon leek' hoewel dit nog wel voor de ID plicht was. Ben na de id plicht 2x aangehouden zonder reden in het eerste jaar na invoering. Daarna niet meer gebeurd maar ik ken best wel wat mensen die nogsteeds soms zonder reden aangehouden worden omdat ze met een groepje over straat lopen, het eerste wat je dan te horen krijgt is "kunt u zich legitimeren"
Vrij land he, mischien hadden onze opa's gewoon helemaal niet moeten vechten had ze nog wat levens gescheeld want hitlers europa en ausweis zijn tegenwoordig normaal.
quote:Op zondag 2 november 2008 08:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je dan een chip verborgen.
Beschermen wordt ook een stuk makkelijker met zo'n chip!quote:Op zondag 2 november 2008 19:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zo zullen ze ook wel een reden vinden om ons allemaal te chippen, zogenaamd om ons allemaal te "beschermen"
Tuurlijk. Ik denk dat je liever een chip hebt in NL dan geen chip in China met de "rechten" van een modale Chinees.quote:Op maandag 3 november 2008 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
nooit
dan sluit ik me wel liever aan bij china of rusland
Ga aub geschiedenis studeren.quote:Op maandag 10 november 2008 04:55 schreef Chloe- het volgende:
Ik vind het een vreemd idee, maar snap wel dat we naar dit soort dingen toe gaan in de toekomst.Ik wil wel graag nu al even eisen dat ik er NIKS van wil voelen!
Wel goede punten die je hier maakt. We kunnen idd wel vertrouwen op de zelfoverschatting en arrogantie van fascisten en hun impotente waanideeen. Maar toch zou het geen kwaad kunnen als mensen zich meer bewust zijn van hun rechten en de geschiedenis en het heden.quote:Op maandag 10 november 2008 17:43 schreef RM-rf het volgende:
ik heb een paspoort met RFID chip en een OV-kaart uit rotterdam met een RFID chip erin ...
die dingen liggen thuis en gebruik ik nooit...
ze hebbeen ook verder weinig nut, ook voor een overheid niet ... en dat is de belangrijkste reden dat ik er geen grote 'angsten' voor heb
punt is nu net dat veel van de beslissingnemers aan eenzelfde euvel leiden als de hardcore aluminium-hoedjes ..
ze geloven dat RFID-chips en soort van 'wondermiddel' wat betreft beveiliging en controle is ...
Dàt is onzin, RFID is daarvoor volledig ongeschikt..
helaas is het zo dat juist de sterke complot-gedachtes verbreiding eerder als een soort van 'reclame' voor alelrhande RFID-technieken werkt ... de alumium hoedjes zijn de beste promotors van die techniek voor iets waarvoor het niet geschikt is, juist omdat die wel denken dat een overheid met RFID chips opeens gedrag van individueen zou kunnen controleren, en dat 'geloof' met een hardnekkigheid graag willen verbreiden terwijl ze iedere zinnige en realistische nuance-gedachte die op de werkelijkheid van het 'falen' van die techniek in meerdere zinnen, niet willen inzien en wegdrukken.
Jaja over de beperkte rechten van een Chinees, is dat het enige dat je kunt aanhalen als vergelijking enkelt omdat je dit zo veel in het nieuws hoort? Schaapquote:Op zondag 9 november 2008 06:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik denk dat je liever een chip hebt in NL dan geen chip in China met de "rechten" van een modale Chinees.
dit is nog niet eens zo vergezocht.. Het zou best goed kunnen dat ze op die manier die chip kunnen introduceren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ikzelf absoluut niet. Toch ik kan ik me ook wel voorstellen dat wellicht kinderen op de lagere scholen mischien een ander beeld mee zullen krijgenen omtrent deze chip. En zo milder tegeonover zo;n maatregel staan op latere leeftijd. Mischien wordt het dan wel 'cool' gepresenteerd. Met oa. het voordeel dat je je lieve fikkie makkelijker terug kan vinden. Of dat viespeuken je niet meer kunnen kidnappen en dat het dus wel zo veilig is (met brochure). Ik zie dat helemaal voor me.
Als dit scenario werkelijkheid wordt is dat voor mij beweijs dat de overheden dusdanig wanhopig zijn mensen te willen chippen. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
wtf???quote:Op donderdag 27 november 2008 01:22 schreef DaantjeF het volgende:
Nee hoor, eerst gewoon een bonus geven aan diegenen die het als eerst accepteren, bonus van 500 euro automatisch op je rekening. Alle mensen die het moeilijk hebben happen direct en daarna voor de rest gewoon "verplichten" via het ziekenfonds.
Geen chip? Geen mogelijkheid tot betalen, geen rekening, geen geld, geen eten, geen woning, geen social security number...kortom: "outcast" lees: zwerver/rebel. En bij zwever en rebel staat over 20 jaar in de Dikke van Dale "terrorist". En dan mogen ze je oppakken en "wegdoen".
Als de massa hier niet voor kiest, gaat het niet door, maar ik vrees voor het gemiddelde iq dat dit niet wantrouwt en ziet aankomen...
Fictie? Misschien. In ieder geval leveren we weer wat meer vrijheid in, dat kan niemand ontkennen... Willen we dat? is vrijheid niet het mooiste wat er is? Of is dat al een illusie in deze tijd? Waarom moet ik belasting betalen aan iemand die zelf geen belasting hoeft te betalen en dat terwijl ze tot de rijksten van de wereld behoren?
Voor de mensen die denken dat de chip 666 is. Ik weet uit eigen ervaring dat technologie niets te maken heeft met 666. Zoek maar ergens hier in dit forum, ik leg het heel duidelijk uit in een voorgaand topic.
666 is namelijk een vertaling van Jezus, en de "Aminata Muscuria" oftwel "food of the Gods" een paddestoel dus, waardoor je 40 dagen in woestijn je zonden overdenkt EN gewaar wordt. Beetje lastig om alles weer uit te leggen, maar 666 heeft te maken met het "breken van de vrije wil". De utlieme zelfconfrontatie, het oplossen van het Ego, geloof me... ik kreeg namelijk die paddestoek en inwijding ooit (ongewild) toegedient door een "Meester". Dat de bijbel hiervoor waarschuwt is terecht, want het maakt een mens "vogelvrij"... heeft te maken met "zelf veroordeling" en het openen van het derde oog / beschermveld aura openbreking. belangrijk is dan om uit handen te blijven van vervolgers oftwel "spirituele politie". Never give up! No matter what the cause! Dus... maak je geen zorgen, "hou je (voor)hoofd koel".
Meer "chip' info?
"De Chip" - Friend or Foe ?
Meer "666" info?
www als 666
(in de link staat dat www 666 is, dit klopt niet, wees niet op een foutief spoor gezet, lees het topic en je weet het)
nee, dromenvanger schreef ook heel erg vreemd en was soms lastig te volgen ...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef Echo99 het volgende:
PS: DaantjeF ben jij de nieuwe dromenvanger of wat?
Ik moet werkelijk waar alle zeilen bijzetten om er chocola van te kunnen maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, dromenvanger schreef ook heel erg vreemd en was soms lastig te volgen ...
Alhoewel ik daantjeF's ideen zeker niet deel, ze erg paranoia vind, moet ik zeggen dat ze ze qua 'schrijfstijl' goed kan beschrijven en er helder over communiceert.
om hetzelfde te geloven misschien... dat zou ik ook niet kunneen ... maar de dingen die ze opnoemt, symboliek, bepaalde kruisverbanden aanhalen... dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik moet werkelijk waar alle zeilen bijzetten om er chocola van te kunnen maken.![]()
![]()
Nou, binnen 1 zin van het getal 666 een paddestoel maken vind ik lastig te volgen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
om hetzelfde te geloven misschien... dat zou ik ook niet kunneen ... maar de dingen die ze opnoemt, symboliek, bepaalde kruisverbanden aanhalen... dat is toch niet zo moeilijk?
dat iemand in WWW het getal 666 kan zien is verder best logisch te beagumenteren... de hele joodse numerologie (gematrie) werkt met zulke verbanden, die bijna oneindig door te trekken zijn (ikzelf zie het meer als en soort van eindeloze 'meditiatie-techniek').
Of je qua wereldbeeld je erdoor laat beinvloedden is verder imho een persoonlijke keuze
groot vertrouwen in de 'overheid' heb jij ... alsof die alles doen vanuit een 'groot plan'quote:Op woensdag 17 december 2008 18:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ze zouden niet door al die moeite heen gaan als ze geen plan hadden.
Oke.quote:
Ik zou NIET eens willen die voorzieningen. Die voorzieningen zijn er juist om ons NOG verder te ondermijnen.quote:En mensen die dat wel hebben of denken dat ze dat in de toekomst hebben, die hebben in mijn ogen geen recht op dergelijke voorzieningen.
we zijn vanaf dat moment nog NOOIT zo onbeschermd geweest. Je privacy is compleet weg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beschermen wordt ook een stuk makkelijker met zo'n chip!
Dat is het enige doel. Een ander doel heeft het niet. Gemak dient de mens ammehoela.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:22 schreef DaantjeF het volgende:
Nee hoor, eerst gewoon een bonus geven aan diegenen die het als eerst accepteren, bonus van 500 euro automatisch op je rekening. Alle mensen die het moeilijk hebben happen direct en daarna voor de rest gewoon "verplichten" via het ziekenfonds.
Geen chip? Geen mogelijkheid tot betalen, geen rekening, geen geld, geen eten, geen woning, geen social security number...kortom: "outcast" lees: zwerver/rebel. En bij zwever en rebel staat over 20 jaar in de Dikke van Dale "terrorist". En dan mogen ze je oppakken en "wegdoen".
Als je mensen wilt informeren wordt je vierkant uitgelachen.quote:Als de massa hier niet voor kiest, gaat het niet door, maar ik vrees voor het gemiddelde iq dat dit niet wantrouwt en ziet aankomen...
Daar zijn de 800 FEMA-concentratiekampen voor.quote:Fictie? Misschien. In ieder geval leveren we weer wat meer vrijheid in, dat kan niemand ontkennen... Willen we dat? is vrijheid niet het mooiste wat er is? Of is dat al een illusie in deze tijd? Waarom moet ik belasting betalen aan iemand die zelf geen belasting hoeft te betalen en dat terwijl ze tot de rijksten van de wereld behoren?
666 is toch hebreeuws (of verwante taal) voor jezus. Je spiegelbeeld stelling, 999 is dan toch het kwade?quote:Voor de mensen die denken dat de chip 666 is. Ik weet uit eigen ervaring dat technologie niets te maken heeft met 666. Zoek maar ergens hier in dit forum, ik leg het heel duidelijk uit in een voorgaand topic.
666 is namelijk een vertaling van Jezus, en de "Aminata Muscuria" oftwel "food of the Gods" een paddestoel dus, waardoor je 40 dagen in woestijn je zonden overdenkt EN gewaar wordt. Beetje lastig om alles weer uit te leggen, maar 666 heeft te maken met het "breken van de vrije wil". De utlieme zelfconfrontatie, het oplossen van het Ego, geloof me... ik kreeg namelijk die paddestoek en inwijding ooit (ongewild) toegedient door een "Meester". Dat de bijbel hiervoor waarschuwt is terecht, want het maakt een mens "vogelvrij"... heeft te maken met "zelf veroordeling" en het openen van het derde oog / beschermveld aura openbreking. belangrijk is dan om uit handen te blijven van vervolgers oftwel "spirituele politie". Never give up! No matter what the cause! Dus... maak je geen zorgen, "hou je (voor)hoofd koel".
Meer "chip' info?
"De Chip" - Friend or Foe ?
Meer "666" info?
www als 666
(in de link staat dat www 666 is, dit klopt niet, wees niet op een foutief spoor gezet, lees het topic en je weet het)
ik ben compleet met DaantjeF eens.quote:
bekijk suspect nation en dan vooral laatste 20 minuten.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:30 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik zie niet in wat een onderhuidse chip als nut zou kunnen hebben voor zowel de persoon zelf als de (grote boze) overheid, alhoewel: pinnen met je wijsvinger lijkt me ook best wel weer cool. Kan me wel iets voorstellen met medische gegevens maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |