wtf???quote:Op donderdag 27 november 2008 01:22 schreef DaantjeF het volgende:
Nee hoor, eerst gewoon een bonus geven aan diegenen die het als eerst accepteren, bonus van 500 euro automatisch op je rekening. Alle mensen die het moeilijk hebben happen direct en daarna voor de rest gewoon "verplichten" via het ziekenfonds.
Geen chip? Geen mogelijkheid tot betalen, geen rekening, geen geld, geen eten, geen woning, geen social security number...kortom: "outcast" lees: zwerver/rebel. En bij zwever en rebel staat over 20 jaar in de Dikke van Dale "terrorist". En dan mogen ze je oppakken en "wegdoen".
Als de massa hier niet voor kiest, gaat het niet door, maar ik vrees voor het gemiddelde iq dat dit niet wantrouwt en ziet aankomen...
Fictie? Misschien. In ieder geval leveren we weer wat meer vrijheid in, dat kan niemand ontkennen... Willen we dat? is vrijheid niet het mooiste wat er is? Of is dat al een illusie in deze tijd? Waarom moet ik belasting betalen aan iemand die zelf geen belasting hoeft te betalen en dat terwijl ze tot de rijksten van de wereld behoren?
Voor de mensen die denken dat de chip 666 is. Ik weet uit eigen ervaring dat technologie niets te maken heeft met 666. Zoek maar ergens hier in dit forum, ik leg het heel duidelijk uit in een voorgaand topic.
666 is namelijk een vertaling van Jezus, en de "Aminata Muscuria" oftwel "food of the Gods" een paddestoel dus, waardoor je 40 dagen in woestijn je zonden overdenkt EN gewaar wordt. Beetje lastig om alles weer uit te leggen, maar 666 heeft te maken met het "breken van de vrije wil". De utlieme zelfconfrontatie, het oplossen van het Ego, geloof me... ik kreeg namelijk die paddestoek en inwijding ooit (ongewild) toegedient door een "Meester". Dat de bijbel hiervoor waarschuwt is terecht, want het maakt een mens "vogelvrij"... heeft te maken met "zelf veroordeling" en het openen van het derde oog / beschermveld aura openbreking. belangrijk is dan om uit handen te blijven van vervolgers oftwel "spirituele politie". Never give up! No matter what the cause! Dus... maak je geen zorgen, "hou je (voor)hoofd koel".
Meer "chip' info?
"De Chip" - Friend or Foe ?
Meer "666" info?
www als 666
(in de link staat dat www 666 is, dit klopt niet, wees niet op een foutief spoor gezet, lees het topic en je weet het)
nee, dromenvanger schreef ook heel erg vreemd en was soms lastig te volgen ...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef Echo99 het volgende:
PS: DaantjeF ben jij de nieuwe dromenvanger of wat?
Ik moet werkelijk waar alle zeilen bijzetten om er chocola van te kunnen maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, dromenvanger schreef ook heel erg vreemd en was soms lastig te volgen ...
Alhoewel ik daantjeF's ideen zeker niet deel, ze erg paranoia vind, moet ik zeggen dat ze ze qua 'schrijfstijl' goed kan beschrijven en er helder over communiceert.
om hetzelfde te geloven misschien... dat zou ik ook niet kunneen ... maar de dingen die ze opnoemt, symboliek, bepaalde kruisverbanden aanhalen... dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik moet werkelijk waar alle zeilen bijzetten om er chocola van te kunnen maken.![]()
![]()
Nou, binnen 1 zin van het getal 666 een paddestoel maken vind ik lastig te volgen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
om hetzelfde te geloven misschien... dat zou ik ook niet kunneen ... maar de dingen die ze opnoemt, symboliek, bepaalde kruisverbanden aanhalen... dat is toch niet zo moeilijk?
dat iemand in WWW het getal 666 kan zien is verder best logisch te beagumenteren... de hele joodse numerologie (gematrie) werkt met zulke verbanden, die bijna oneindig door te trekken zijn (ikzelf zie het meer als en soort van eindeloze 'meditiatie-techniek').
Of je qua wereldbeeld je erdoor laat beinvloedden is verder imho een persoonlijke keuze
groot vertrouwen in de 'overheid' heb jij ... alsof die alles doen vanuit een 'groot plan'quote:Op woensdag 17 december 2008 18:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ze zouden niet door al die moeite heen gaan als ze geen plan hadden.
Oke.quote:
Ik zou NIET eens willen die voorzieningen. Die voorzieningen zijn er juist om ons NOG verder te ondermijnen.quote:En mensen die dat wel hebben of denken dat ze dat in de toekomst hebben, die hebben in mijn ogen geen recht op dergelijke voorzieningen.
we zijn vanaf dat moment nog NOOIT zo onbeschermd geweest. Je privacy is compleet weg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beschermen wordt ook een stuk makkelijker met zo'n chip!
Dat is het enige doel. Een ander doel heeft het niet. Gemak dient de mens ammehoela.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:22 schreef DaantjeF het volgende:
Nee hoor, eerst gewoon een bonus geven aan diegenen die het als eerst accepteren, bonus van 500 euro automatisch op je rekening. Alle mensen die het moeilijk hebben happen direct en daarna voor de rest gewoon "verplichten" via het ziekenfonds.
Geen chip? Geen mogelijkheid tot betalen, geen rekening, geen geld, geen eten, geen woning, geen social security number...kortom: "outcast" lees: zwerver/rebel. En bij zwever en rebel staat over 20 jaar in de Dikke van Dale "terrorist". En dan mogen ze je oppakken en "wegdoen".
Als je mensen wilt informeren wordt je vierkant uitgelachen.quote:Als de massa hier niet voor kiest, gaat het niet door, maar ik vrees voor het gemiddelde iq dat dit niet wantrouwt en ziet aankomen...
Daar zijn de 800 FEMA-concentratiekampen voor.quote:Fictie? Misschien. In ieder geval leveren we weer wat meer vrijheid in, dat kan niemand ontkennen... Willen we dat? is vrijheid niet het mooiste wat er is? Of is dat al een illusie in deze tijd? Waarom moet ik belasting betalen aan iemand die zelf geen belasting hoeft te betalen en dat terwijl ze tot de rijksten van de wereld behoren?
666 is toch hebreeuws (of verwante taal) voor jezus. Je spiegelbeeld stelling, 999 is dan toch het kwade?quote:Voor de mensen die denken dat de chip 666 is. Ik weet uit eigen ervaring dat technologie niets te maken heeft met 666. Zoek maar ergens hier in dit forum, ik leg het heel duidelijk uit in een voorgaand topic.
666 is namelijk een vertaling van Jezus, en de "Aminata Muscuria" oftwel "food of the Gods" een paddestoel dus, waardoor je 40 dagen in woestijn je zonden overdenkt EN gewaar wordt. Beetje lastig om alles weer uit te leggen, maar 666 heeft te maken met het "breken van de vrije wil". De utlieme zelfconfrontatie, het oplossen van het Ego, geloof me... ik kreeg namelijk die paddestoek en inwijding ooit (ongewild) toegedient door een "Meester". Dat de bijbel hiervoor waarschuwt is terecht, want het maakt een mens "vogelvrij"... heeft te maken met "zelf veroordeling" en het openen van het derde oog / beschermveld aura openbreking. belangrijk is dan om uit handen te blijven van vervolgers oftwel "spirituele politie". Never give up! No matter what the cause! Dus... maak je geen zorgen, "hou je (voor)hoofd koel".
Meer "chip' info?
"De Chip" - Friend or Foe ?
Meer "666" info?
www als 666
(in de link staat dat www 666 is, dit klopt niet, wees niet op een foutief spoor gezet, lees het topic en je weet het)
ik ben compleet met DaantjeF eens.quote:
bekijk suspect nation en dan vooral laatste 20 minuten.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:30 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik zie niet in wat een onderhuidse chip als nut zou kunnen hebben voor zowel de persoon zelf als de (grote boze) overheid, alhoewel: pinnen met je wijsvinger lijkt me ook best wel weer cool. Kan me wel iets voorstellen met medische gegevens maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |