Staat niet in mijn cao hoor dat ze dat verplicht zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 10:31 schreef childintime het volgende:
Ze zijn toch verplicht dat minimaal 3 maanden van te voren kenbaar te maken? Ik bedoel, je hebt ook nog een priveleven en wilt ook afspraken en plannen maken lijkt mij.....
Feestdagen worden bij ons al heel vroeg gedaan, ik weet voor volgend jaar ook al welke feestdagen ik moet werken. En de planning voor vakantie wordt inderdaad ook nu gedaan.quote:Op maandag 3 november 2008 10:55 schreef childintime het volgende:
Dat is wat wij altijd te horen krijgen van de planningWe moeten zelfs nu alweer de zomervakanties door gaan geven
ik heb allebei de dagen de vroege (07.00-15.00) dienst...quote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Met kerst moet ik werken. Ik weet nog niet precies wanneer. Daarna heb ik vakantie. 27-12 t/m 4-1. Ik werk ook liever met kerst dan met oud en nieuw. Mijn schoonfamilie moet er erg aan wennen. Maar ik ben niet anders gewend doe dit werk nu 6 jaar.
ouderenzorgquote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
iedereen die hier post en moet werken zit in de gezondheidszorg?
Hoeft niet lijkt me, zolang je maar onregelmatig werkt en geen 9-5 baan hebt want dan heeft het geen zin hier te postenquote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
Er zijn meer mensen die met de feestdagen werken denk ik zo. Zorg idd, maar ook hulpdiensten, storingsmonteurs, beveiliging, horeca en winkelpersoneel soms.quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
Schaak.quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
wat leuk, heb ik ook jaren gedaan (in zeist)! Ik werk nu op een woonvorm voor mensen met ASS.quote:Op zondag 23 november 2008 00:31 schreef childintime het volgende:
Ik wel, woonbegeleider visueel/verstandelijk gehandicapten.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |