quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef Harajuku. het volgende:
Timmmm (5) Trevland, CaLeX, Rimas. Clesar03, Ladidadida
SiestaGuru (2) wendytje, Hara
SG (4) DuTank, Susi, PP, Klautje
quote:We moeten wel eerlijk blijven, CaleX had me geUnvote, omdat ik te gay was ()
Stem dan gelijk ff op SG, hij vindt voetbal ook fucking heilig namelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef CaLeX het volgende:
Timmmm (4) Trevland, Rimas. Clesar03, Ladidadida, Calex
SiestaGuru (2) wendytje, Hara
SG (4) DuTank, Susi, PP, Klautje
[..]
rot op kut psv-ersquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stem dan gelijk ff op SG, hij vindt voetbal ook fucking heilig namelijk
ow jawel hoor, dan kunnen we weer gezamelijk jou uitlachen om de stand (en het pak slaag wat jullie uit Kerkrade mee gaan nemen :p)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef timmmmm het volgende:
Oei, als je en hekel hebt aan kutvoetbal moet ik zeker niet zeggen dat ik feyenoord fan ben
Met ladi erbij, is mijn kamp toch voetbalbevooroordeeld.....
Hebben jullie die mep van lurling trouwens gezien
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:03 schreef Ladidadida het volgende:
Joh, er staat 22 man in het veld met een gezamenlijk IQ van -29, wat verwacht je
Doe jij ff normaal ja!!!! Voetbal is geen sport. Het is een religie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:03 schreef Ladidadida het volgende:
Joh, er staat 22 man in het veld met een gezamenlijk IQ van -29, wat verwacht je
een religie kom op zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe jij ff normaal ja!!!! Voetbal is geen sport. Het is een religie.
Wat staat er dan ook weer in je sig, schiet dan een kogel door je kop?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe jij ff normaal ja!!!! Voetbal is geen sport. Het is een religie.
Ja toch. Welke god wil nou dat je onschuldigen mee neemt in je dood?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat staat er dan ook weer in je sig, schiet dan een kogel door je kop?
Das zeker mooi maar helaas gaat het met PSV ook niet groetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker nu Feyenoord op degradatie staat
En ik niet wil je zeker zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
edit: jooh ik dacht dat we burgemeester al gehad hadden.
drukdrukdruk
Ik vote voor timmmm, omdat jij het spel inside out kent
Timmmm (7) Trevland, Rimas. Clesar03, Ladidadida, Calex, Siesta, PSquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Timmmm (7) Trevland, Rimas. Clesar03, Ladidadida, Calex, Siesta, PS
SiestaGuru (1) wendytje
SG (5) DuTank, Susi, PP, Klautje, Hara![]()
25 man!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:03 schreef Ladidadida het volgende:
Je bent gewon jaloers dat ik jou niet in je kontje genoemen hebquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef -SG- het volgende:
Timmmmm neemt gewoon iedereen in zijn kontje.
Als velddokter slim is beschermt ie jou of SGquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Heel erg
Nou nacht 1.. Zal ik die eens overleven of niet?
Ja, sturen ze daar gelijk 2 mensen op afquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als velddokter slim is beschermt ie jou of SG
Als ze én op SG én op Lynda 2 mensen afsturen, hebben we meteen hints naar alle maffiaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, sturen ze daar gelijk 2 mensen op af
Vooruit dan maar.. heb zo goed als alles al open staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef Silentalarm het volgende:
zijn er vrijwilligers die zin hebben om de deelnemers lijst klikbaar te maken? voor het goeie doel?
Je hebt alles open staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.. heb zo goed als alles al open staan
Ben jij niet te oud voor zulke opmerkingenquote:
En het niveau was al laag.. Met PP zal hij altijd lager worden.. Tot aan het diepste punt wat mogelijk isquote:
Geen spefout?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Trevland het volgende:
Als het moet kan ik het nog wel wat naar beneden halen^^
Zie je wel dat je het kan, je bent gewoon laksquote:
Zoiets heet ICTer ook wel LUI genoemt^^quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kan, je bent gewoon laks
Maar wel je 'lysdectie' misbruiken, knap hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets heet ICTer ook wel LUI genoemt^^
Goed he(raar of nie maar veel mensen in de ict/grafimedia/programeurs zijn er veel dislecties)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wel je 'lysdectie' misbruiken, knap hoor
Ik wil je wel een PM sturenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:59 schreef lynda het volgende:
nu je msn
Nou ik merk vannacht wel of ik de pijpen uit ben
Jij weet niet hoe oud ik ben. Toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij niet te oud voor zulke opmerkingen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:26 schreef DuTank het volgende:
Die OP wordt nog gewijzigd?
Muh chickie komt zo, dus kben loesoe. Hopelijk tot morgen!
Ik had het nog geprobeerd, maar werd ook genegeerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:24 schreef Susi het volgende:
Heb je de pm gehad, SA ? Kan je even een bevestiging sturen
Edit : Ik ben ook klikbaar. De laatste twee TS'en hebben me alleen zwaar genegeerd toen
Dat weet ik nog ! Kusjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het nog geprobeerd, maar werd ook genegeerd
Dat weet ik nog ! Ook kusje voor jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Laatste ronde kon ik niets aan doen, toen was Ladi in control of the OP
Je weet nu hoe je moet uitstellen, rightquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:26 schreef DuTank het volgende:
Die OP wordt nog gewijzigd?
Muh chickie komt zo, dus kben loesoe. Hopelijk tot morgen!
Ik wilde het net postenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:43 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb trouwens alle benodigde pm's binnen, zou ik alvast nachtpost doen? dan kan ik nog even tv kijken zo.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:43 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb trouwens alle benodigde pm's binnen, zou ik alvast nachtpost doen? dan kan ik nog even tv kijken zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |