Hm hm dat zeggen de spelleiders altijd wel ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Dat is wel waar ja, veeeeeeel te veel vrije tijd, maarja, een mens moet dan toch wat? dan gaat hij fok!ken
Die redenering klopt trouwens van geen kanten, als je het over de toekomst verspreidt, dan gaat het wel op, maar op het moment van de rolverdeling heeft iedereen evenveel kans om dorp of maffia te worden
Volgens mij ben jij weer in je element of zie ik dat verkeert?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Nou, lieve mensen, mijn dag is weer compleet, ik ben weer gelukkig:
..
..
..
..
..
..
Het FEE forum is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Humm, als je nu stemt stem ik de volgende keer op jou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haal me maar over waarom ik op jou moet stemmen
Als jij nu op mij stemt, steun ik jou volgende ronde, ik bedoel, face it, zelfs met Ladi's stem erbij, ben je nog steeds kansloosquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Humm, als je nu stemt stem ik de volgende keer op jou?
Tja als omkopen niet werkt, dan uuhm... Wel ik soms wel actief, ik heb geen college tot donderdag... Dus actiefheid alom. En soms kom ik met goede ideeën (meestal niet). Nu ja dat was het wel zo ongeveer.
Overtuigd?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij nu op mij stemt, steun ik jou volgende ronde, ik bedoel, face it, zelfs met Ladi's stem erbij, ben je nog steeds kansloos
Dat heb ik van die tapes van jou en susi geleerd jaquote:
Ik zou wel willen maar ik ben te lui.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb ik van die tapes van jou en susi geleerd ja![]()
Zeg jij trouwens eens tegen Siesta dat hij op mij moet stemmen, misschien luistert hij dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |