25 man!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:03 schreef Ladidadida het volgende:
Joh, er staat 22 man in het veld met een gezamenlijk IQ van -29, wat verwacht je
Je bent gewon jaloers dat ik jou niet in je kontje genoemen hebquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef -SG- het volgende:
Timmmmm neemt gewoon iedereen in zijn kontje.
Als velddokter slim is beschermt ie jou of SGquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Heel erg
Nou nacht 1.. Zal ik die eens overleven of niet?
Ja, sturen ze daar gelijk 2 mensen op afquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als velddokter slim is beschermt ie jou of SG
Als ze én op SG én op Lynda 2 mensen afsturen, hebben we meteen hints naar alle maffiaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, sturen ze daar gelijk 2 mensen op af
Vooruit dan maar.. heb zo goed als alles al open staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:00 schreef Silentalarm het volgende:
zijn er vrijwilligers die zin hebben om de deelnemers lijst klikbaar te maken? voor het goeie doel?
Je hebt alles open staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.. heb zo goed als alles al open staan
Ben jij niet te oud voor zulke opmerkingenquote:
En het niveau was al laag.. Met PP zal hij altijd lager worden.. Tot aan het diepste punt wat mogelijk isquote:
Geen spefout?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Trevland het volgende:
Als het moet kan ik het nog wel wat naar beneden halen^^
Zie je wel dat je het kan, je bent gewoon laksquote:
Zoiets heet ICTer ook wel LUI genoemt^^quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kan, je bent gewoon laks
Maar wel je 'lysdectie' misbruiken, knap hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets heet ICTer ook wel LUI genoemt^^
Goed he(raar of nie maar veel mensen in de ict/grafimedia/programeurs zijn er veel dislecties)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wel je 'lysdectie' misbruiken, knap hoor
Ik wil je wel een PM sturenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |