quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:40 schreef Harajuku. het volgende:
Timmmm (5) Trevland, CaLeX, Rimas. Clesar03, Ladidadida
SiestaGuru (2) wendytje, Hara
SG (4) DuTank, Susi, PP, Klautje
quote:We moeten wel eerlijk blijven, CaleX had me geUnvote, omdat ik te gay was ()
Stem dan gelijk ff op SG, hij vindt voetbal ook fucking heilig namelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef CaLeX het volgende:
Timmmm (4) Trevland, Rimas. Clesar03, Ladidadida, Calex
SiestaGuru (2) wendytje, Hara
SG (4) DuTank, Susi, PP, Klautje
[..]
rot op kut psv-ersquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stem dan gelijk ff op SG, hij vindt voetbal ook fucking heilig namelijk
ow jawel hoor, dan kunnen we weer gezamelijk jou uitlachen om de stand (en het pak slaag wat jullie uit Kerkrade mee gaan nemen :p)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef timmmmm het volgende:
Oei, als je en hekel hebt aan kutvoetbal moet ik zeker niet zeggen dat ik feyenoord fan ben
Met ladi erbij, is mijn kamp toch voetbalbevooroordeeld.....
Hebben jullie die mep van lurling trouwens gezien
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:03 schreef Ladidadida het volgende:
Joh, er staat 22 man in het veld met een gezamenlijk IQ van -29, wat verwacht je
Doe jij ff normaal ja!!!! Voetbal is geen sport. Het is een religie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:03 schreef Ladidadida het volgende:
Joh, er staat 22 man in het veld met een gezamenlijk IQ van -29, wat verwacht je
een religie kom op zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe jij ff normaal ja!!!! Voetbal is geen sport. Het is een religie.
Wat staat er dan ook weer in je sig, schiet dan een kogel door je kop?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe jij ff normaal ja!!!! Voetbal is geen sport. Het is een religie.
Ja toch. Welke god wil nou dat je onschuldigen mee neemt in je dood?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat staat er dan ook weer in je sig, schiet dan een kogel door je kop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |