quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:06 schreef Silentalarm het volgende:Ben je niet zo ongeveer de jongste van de maffia spel deelnermers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou een grappig gezicht zijn op de kleuterschool.
Vandaag gebeurd er toch helemaal niets, pas na de BMverkiezingen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
Iedereen heeft als het goed is trouwens zijn rol binnen. Wie hem niet heeft even PMen.
Verder, zouden alle speciale rollen willen proberen voor kwart over 9 mij de PM's willen sturen, zodat ik tijd heb om een verhaaltje te maken? Als het een keer niet lukt is geen ramp, maar het zou heel lief zijn als jullie wel voor kwart over 9 alles gestuurd hebben!
*tims vriendin vroeg zich af waarom hij aan de telefoon keihard getverdemme riepquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef lynda het volgende:
opletten timmetje!!
* lynda heeft speciaal voor Tim foto's gemaakt van verstandskies
Het spijt me, vergeef mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Sheepcidus het volgende:
##Unvote Tim
Timmmm (1) Trevland
SiestaGuru (0)
SG (0)
Voor het schrijven van mijn username zonder hoofdletter.
Juist. Goed uitgelegdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:04 schreef -SG- het volgende:
Good cop krijgt nog extra goede hints en bad cop krijgt extra slechte hints. Maar ze krijgen de rol als cop 1 en cop 2. Ze weten niet of ze dus good of bad cop zijn.
Thanx voor je uitleg dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:04 schreef -SG- het volgende:
Good cop krijgt nog extra goede hints en bad cop krijgt extra slechte hints. Maar ze krijgen de rol als cop 1 en cop 2. Ze weten niet of ze dus good of bad cop zijn.
?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:42 schreef PrincePolly het volgende:
Dooie boel, dooie boel, dooie boel. Poepzat.
Dooie boel, dooie boel, dooie boehoel.
Dooie boel, dooie boel, dooie boel,
Dooie boehoel. Dooie boel. Poepzat.
-allemaal-
Hij was aan het poepenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef Trevland het volgende:
Waarom was jij er niet eerder dan om de boel levent te houden?
Ik heb mezelf verbreedt, heb een leven (alleen voor 22:00 uur dan) heb met de hond gewandeld etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef Trevland het volgende:
Waarom was jij er niet eerder dan om de boel levent te houden?
Vervang dooie boel voor eindhovuquote:
Het spijt mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
En in hemelsnaam, gaan jullie eens een boekje grammaticalessen lezen. Dit topic is om te janken.
Ik hou me aan het Trevlands en het klopt volgens die gramm en spellingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
En in hemelsnaam, gaan jullie eens een boekje grammaticalessen lezen. Dit topic is om te janken.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Weltrustenpost.
quote:
Verrader! Jij bent ook een Brabander!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weiger te stemmen op mensen die 'is' in plaats van 'eens' gebruiken.
Mijn kreet werktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:02 schreef Susi het volgende:
[Timmmm (2) Trevland, CaLeX
SiestaGuru (2) Ladidadida, wendytje
SG (2) DuTank, Susi
Als jij op mij stemt niet meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:03 schreef Rimas het volgende:
Haha zo blijft het wel lekker spannend
Doe dan " 's "quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Verrader! Jij bent ook een Brabander!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |