Ik kan niet alles tegelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan namen uit de OP niet klikken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
Dus morgen worden de rollen pas verdeeld?
Dat vind ik dus dom. Je moet gewoon zo doen dat diegene die het eerste de spelleider pm-t dat zijn kill telt. Als vervolgens de nachtwaker nog later met zijn pm komt heeft hij gewoon pech.quote:als de maffia nachtwaker killed, telt de nachtwaker kill ook nog. dus gaan er 2 mensen dood. Als de nachtwaker een maffioos killt, en dezelfde maffioos killt de nachtwaker, sterven ze dus ook beiden.
Nee, het hoort zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dat vind ik dus dom. Je moet gewoon zo doen dat diegene die het eerste de spelleider pm-t dat zijn kill telt. Als vervolgens de nachtwaker nog later met zijn pm komt heeft hij gewoon pech.
Ze horen allebei gewoon door te gaan, wie het eerst komt wie het eerst maalt tactiek is oneerlijk in dit gevalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dat vind ik dus dom. Je moet gewoon zo doen dat diegene die het eerste de spelleider pm-t dat zijn kill telt. Als vervolgens de nachtwaker nog later met zijn pm komt heeft hij gewoon pech.
Nee, ik typ voor me leven.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
Dus morgen worden de rollen pas verdeeld?
En ook nog iemand die jouw woordje "bei" heeft verbeterd!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef SiestaGuru het volgende:
Ha er is toch iemand die mijn naam nog bij het goede rijtje heeft gezet =D bedankt daarvoor!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En ook nog iemand die jouw woordje "bei" heeft verbeterd!!
[..]
[..]
ik zei dat alleen maar om weer een ij -> ei fout te kunnen maken, mooi dat je dat niet gespot hebtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:44 schreef timmmmm het volgende:
hou je mond, siesta, dat is echt teringveel werk, wacht gewoon, als je over een uur geen rol hebt, dan mag je miepen
Is neit jou fout hoot, ik ben gewoon i neen vreemde bui. Neem rustig je tijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
sorry siesta ik kan niet zo snel typen.
Even voor de duidelijkheid, de cops en de bom zitten er dus weer bij.
typen ben je ook verleerd in deze vreemde bui?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Is neit jou fout hoot, ik ben gewoon i neen vreemde bui. Neem rustig je tijd.
Nou ik probeer mijn geniale gedachten zo snel mogelijk aan de fok populatie mee te delen, zodat jullie allen vol vreugde kunnen juichen. Dus ja, controleren of alles goed getypt is kost me dan teveel tijd.... Duss......quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
typen ben je ook verleerd in deze vreemde bui?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |