*tims vriendin vroeg zich af waarom hij aan de telefoon keihard getverdemme riepquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef lynda het volgende:
opletten timmetje!!
* lynda heeft speciaal voor Tim foto's gemaakt van verstandskies
Het spijt me, vergeef mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Sheepcidus het volgende:
##Unvote Tim
Timmmm (1) Trevland
SiestaGuru (0)
SG (0)
Voor het schrijven van mijn username zonder hoofdletter.
Juist. Goed uitgelegdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:04 schreef -SG- het volgende:
Good cop krijgt nog extra goede hints en bad cop krijgt extra slechte hints. Maar ze krijgen de rol als cop 1 en cop 2. Ze weten niet of ze dus good of bad cop zijn.
Thanx voor je uitleg dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:04 schreef -SG- het volgende:
Good cop krijgt nog extra goede hints en bad cop krijgt extra slechte hints. Maar ze krijgen de rol als cop 1 en cop 2. Ze weten niet of ze dus good of bad cop zijn.
?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:42 schreef PrincePolly het volgende:
Dooie boel, dooie boel, dooie boel. Poepzat.
Dooie boel, dooie boel, dooie boehoel.
Dooie boel, dooie boel, dooie boel,
Dooie boehoel. Dooie boel. Poepzat.
-allemaal-
Hij was aan het poepenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef Trevland het volgende:
Waarom was jij er niet eerder dan om de boel levent te houden?
Ik heb mezelf verbreedt, heb een leven (alleen voor 22:00 uur dan) heb met de hond gewandeld etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef Trevland het volgende:
Waarom was jij er niet eerder dan om de boel levent te houden?
Vervang dooie boel voor eindhovuquote:
Het spijt mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
En in hemelsnaam, gaan jullie eens een boekje grammaticalessen lezen. Dit topic is om te janken.
Ik hou me aan het Trevlands en het klopt volgens die gramm en spellingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
En in hemelsnaam, gaan jullie eens een boekje grammaticalessen lezen. Dit topic is om te janken.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Weltrustenpost.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |