abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62818849

Inleiding/Spelregels

Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM’s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.

2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”

3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.

4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:

1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.

2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.

3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.

4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines

De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen stemmen wie er dood gaat)

De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PMen)

Rollen:

Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Cupido – De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelovelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Good Cop & Bad Cop – The good cop & the bad cop weten zelf niet of ze good cop of bad cop zijn. Ze krijgen alleen te horen dat ze cop 1 of cop 2 zijn. Ze zullen elke dag na de mafia moorden een extra hint opgestuurd krijgen. Deze hints lossen zij ZELF op, ze vertellen de hints dus tegen niemand anders. Als ze denken te weten over wie de hint gaat, sturen ze hun verdachte naar de spelleider op. Dit moet gebeuren minimaal anderhalf uur voor de dag lynch, maar liever zo snel mogelijk. Daarna post de spelleider de verdachten van de cops. Dat ziet er als volgt uit:

Cop 1 verdenkt: XXX
Cop 2 verdenkt: XXX

De bom – De bom neemt degene die hem vermoord mee de dood in. Als de bom gedood wordt bij een lynch, zal de laatste stemmer dood gaan.

Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Hoe je rol-PM er uit zal zien:

Enkele voorbeelden van de PM’s die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.

Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsoudste.

Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.

Jouw medemaffialeden zijn:

Mafialid1

Mafialid2

Mafialid3

Voorlopig deelnemerslijst.

1) Ladi - Ladidadida Geschiedenis[/url ][url=http://fotoboek.fok.nl/user/163094]Fotoboek
2) Sheepcidus - Sheepcidus Geschiedenis Fotoboek[/url
3) Trevland - [url=http://forum.fok.nl/user/profile/216584]http://forum.fok.nl/user/profile/216584
Geschiedenis Fotoboek
4) Hara - Harajuku. Geschiedenis Fotoboek
5) Klautje
6) Siestaguru - SiestaGuru Geschiedenis Fotoboek
7) Idz
8) Timmmm - timmmmm Geschiedenis Fotoboek
9) PP - PrincePolly Geschiedenis Fotoboek
10)CaLeX
11) Yosander - yosander Geschiedenis Fotoboek
12) PS
13) DuTank - DuTank Geschiedenis Fotoboek
14) Lynda - lynda Geschiedenis Fotoboek
15) –SG- - -SG- Geschiedenis Fotoboek
16) Susi
17) Clesar03 - Clesar03 Geschiedenis Fotoboek
18) Wendytje - wendytje Geschiedenis Fotoboek
19) Boswachter
20) Rimas - Rimas Geschiedenis Fotoboek

Met dank aan Lynda!

Belangrijke posts
Burgemeester

[ Bericht 2% gewijzigd door Silentalarm op 31-10-2008 21:20:22 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:17:00 #2
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62818860
Ik wil wel een leuke rol!
A little knowledge is a dangerous thing.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:17:06 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62818863
hèhè
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:17:22 #5
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62818874
Waarom zoveel enters .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:17:59 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62818888
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
Waarom zoveel enters .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:18:36 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62818906
tvp
Huilen dan.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:19:01 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62818922
Lieve mensen, ik wil graag jullie burgemeester worden!

Waarom:

1 als exspelleider weet ik goed hoe het spel werkt
2 ik ben altijd aanwezig (no-lifer)
3 ik heb me nu al 3 keer verkiesbaar gesteld, nu wil ik eens winnen
4 ik ben ook nog eens redelijk goed met de hints

Stem Timmmmm!
Laffe huichelaar
pi_62818925
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
Ik wil wel een leuke rol!
pi_62818926
in de OP?

weet niet zo kreeg ik hem van tim, afgezien van een paar aanvullinkjes.
pi_62818936
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:19:51 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62818940
Heeft iedereen nu al een rol?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:20:01 #13
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62818944
Rollen zijn nog geen eens verdeeld en jij wilt al BM worden .
pi_62818953
tvp
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62818954
Nog even de regeltjes posten en dan zal ik verder gaan met rollen geven
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:20:38 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62818962
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, ik wil graag jullie burgemeester worden!

Waarom:

1 als exspelleider weet ik goed hoe het spel werkt
2 ik ben altijd aanwezig (no-lifer)
3 ik heb me nu al 3 keer verkiesbaar gesteld, nu wil ik eens winnen
4 ik ben ook nog eens redelijk goed met de hints

Stem Timmmmm!
Ik was dus te vroeg, bij deze na de opening
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:21:41 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62818992
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef -SG- het volgende:
Rollen zijn nog geen eens verdeeld en jij wilt al BM worden [ afbeelding ].
Inderdaad ja, zo weet je zeker dat ik het niet doe, alleen maar omdat ik maffia ben ^^
Laffe huichelaar
pi_62818995
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef Silentalarm het volgende:
Nog even de regeltjes posten en dan zal ik verder gaan met rollen geven
Doe dat maar ja.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:21:45 #19
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62818997
tvp

Ik stem vast ##timmmmmm omdat anders mensen denken dat tim maffia is.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:22:32 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62819016
Tussenstand:

Timmmmm (1), Sheepcidus
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:25:13 #21
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62819082
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef Sheepcidus het volgende:
tvp

Ik stem vast ##timmmmmm omdat anders mensen denken dat tim maffia is.
Ja en nu denken we dat jij en timmmmm maffia zijn .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:26:15 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62819106
Ik kan namen uit de OP niet klikken
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:27:21 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62819139
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ja en nu denken we dat jij en timmmmm maffia zijn .
Nou, ik heb mijn rol net pas binnen gekregen, dus nu pas kan je zeggen of ik maffia ben of niet, heeft dus helemaal niets met mijn kandidatuur te maken
Laffe huichelaar
pi_62819143
Sorry mensen maar dit potje laat ik even aan me voorbij schieten. Weekend staat namelijk volgepland en morgen ook.
pi_62819223
Zo dus nu. Stemmen is verplicht, is een kleine moeite om even je naam toe te voegen aan een lijstje.

Regeltjes waar je even aan moet houden anders vind ik het een beetje kut.

- Aanmelden kan tot morgen avond 19:00 uur, dan krijgt ook iedereen zijn rol.

- Je moet elke dag minimaal 1x posten, zodat we weten dat je actief bent

- Aanmelden doe je door jezelf aan het lijstje toe te voegen, doe je dit niet, sta je dus ook gewoon niet ingeschreven. Zo dus:

1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) Dutank
4) Sheepcidus

- Voor stemmen geldt het zelfde, je typt ## voor je stem, en voegt daarna je stem toe aan het lynch/burgemeester lijstje, anders telt je stem niet, ik ga het niet voor jullie doen.

-PMen mag gewoon, MAAR ABSOLUUT GEEN SCREENSHOTS VAN JE ROL versturen. En de spion mag de maffia ook niet PMen

- Je moet actief blijven. Je laat merken dat je actief bent door elke dag te stemmen. stem je tijdens het spel 2 dagen niet, mag je het volgende spel niet meer meedoen, stem je 3 dagen niet, ga je dood. Tenzij je een goede reden hebt natuurlijk.

verduidelijking:

als de maffia nachtwaker killed, telt de nachtwaker kill ook nog. dus gaan er 2 mensen dood. Als de nachtwaker een maffioos killt, en dezelfde maffioos killt de nachtwaker, sterven ze dus ook beiden.

De spion komt er na 3 dagen bij, die dagen zijn:

- Burgemeester verkiezingen
nacht 1
-lynch 1
-nacht 2
-lynch 2
-nacht 3

Dus NA nacht 3 komt de spion bij de maffia.
Als je nog meer dingen duidelijk wilt hebben NU PMen, als het spel helemaal begonnen is beslis ik wat er gebeurd en daar moet je het mee doen, nu kunnen we er nog over praten.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:31:31 #26
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62819248
Dus morgen worden de rollen pas verdeeld?
pi_62819251
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan namen uit de OP niet klikken
Ik kan niet alles tegelijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:32:43 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62819286
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
pi_62819295
quote:
als de maffia nachtwaker killed, telt de nachtwaker kill ook nog. dus gaan er 2 mensen dood. Als de nachtwaker een maffioos killt, en dezelfde maffioos killt de nachtwaker, sterven ze dus ook beiden.
Dat vind ik dus dom. Je moet gewoon zo doen dat diegene die het eerste de spelleider pm-t dat zijn kill telt. Als vervolgens de nachtwaker nog later met zijn pm komt heeft hij gewoon pech.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:33:50 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62819323
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Wouser het volgende:

[..]

Dat vind ik dus dom. Je moet gewoon zo doen dat diegene die het eerste de spelleider pm-t dat zijn kill telt. Als vervolgens de nachtwaker nog later met zijn pm komt heeft hij gewoon pech.
Nee, het hoort zo.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:34:51 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62819353
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef Wouser het volgende:

[..]

Ze horen allebei gewoon door te gaan, wie het eerst komt wie het eerst maalt tactiek is oneerlijk in dit geval
Laffe huichelaar
pi_62819383
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef -SG- het volgende:
Nee, ik typ voor me leven.
pi_62819465
Ha er is toch iemand die mijn naam nog bei het goede rijtje heeft gezet =D bedankt daarvoor!
pi_62819489
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef SiestaGuru het volgende:
Ha er is toch iemand die mijn naam nog bij het goede rijtje heeft gezet =D bedankt daarvoor!
En ook nog iemand die jouw woordje "bei" heeft verbeterd!!
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:40:29 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62819509
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

donderdag 30 oktober 2008 @ 19:40:33 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62819512
quote:

[..]

Laffe huichelaar
pi_62819539
quote:

[..]

donderdag 30 oktober 2008 @ 19:41:53 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62819556
Dubbel, hara
Laffe huichelaar
pi_62819591
Hey silent, schiet eens op met die rollen, ik ben hier niet blei mee!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:44:41 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62819639
hou je mond, siesta, dat is echt teringveel werk, wacht gewoon, als je over een uur geen rol hebt, dan mag je miepen
Laffe huichelaar
pi_62819678
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:44 schreef timmmmm het volgende:
hou je mond, siesta, dat is echt teringveel werk, wacht gewoon, als je over een uur geen rol hebt, dan mag je miepen
ik zei dat alleen maar om weer een ij -> ei fout te kunnen maken, mooi dat je dat niet gespot hebt
pi_62819683
sorry siesta ik kan niet zo snel typen.
Even voor de duidelijkheid, de cops en de bom zitten er dus weer bij.
pi_62819718
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
sorry siesta ik kan niet zo snel typen.
Even voor de duidelijkheid, de cops en de bom zitten er dus weer bij.
Is neit jou fout hoot, ik ben gewoon i neen vreemde bui. Neem rustig je tijd.
pi_62819726
jemig siesta je bent echt een ij.
pi_62819737
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Is neit jou fout hoot, ik ben gewoon i neen vreemde bui. Neem rustig je tijd.
typen ben je ook verleerd in deze vreemde bui?
pi_62819802
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:48 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

typen ben je ook verleerd in deze vreemde bui?
Nou ik probeer mijn geniale gedachten zo snel mogelijk aan de fok populatie mee te delen, zodat jullie allen vol vreugde kunnen juichen. Dus ja, controleren of alles goed getypt is kost me dan teveel tijd.... Duss......
pi_62819819
oke daar ben ik dan wel weer blij om.
pi_62820123
Goed, ik stel me maar weer eens kandidaat voor burgemeester. voel je vrij om te stemmen, of niet.
pi_62820195
Oke dames en heren. Iedereen heeft zijn rol.

Even voor de duidelijkheid,

Regels niet naleven = zowiezo ban voor volgende potje
Als je het echt heel bond maakt (screenshots bijvoorbeeld) ga je dood, + extra lange ban + ik ben boos op je.

Als je niet zeker weet of iets mag of niet, of je snapt iets niet, PM me en neem niet het heft in eigen handen. En dan later zeggen: Maar ik wist het niet. Dan heb je gewoon pech, en geef ik je straf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:06:53 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62820218
Tussenstand:

Timmmm (1) sheepcidus
SiestaGuru (0)
Laffe huichelaar
pi_62820331
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:06 schreef Silentalarm het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je niet zo ongeveer de jongste van de maffia spel deelnermers? Dat zou een grappig gezicht zijn op de kleuterschool.
pi_62820377
jawel. Juist daarom beviel het me wel.
pi_62820516
Iedereen heeft als het goed is trouwens zijn rol binnen. Wie hem niet heeft even PMen.

Verder, zouden alle speciale rollen willen proberen voor kwart over 9 mij de PM's willen sturen, zodat ik tijd heb om een verhaaltje te maken? Als het een keer niet lukt is geen ramp, maar het zou heel lief zijn als jullie wel voor kwart over 9 alles gestuurd hebben!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:18:06 #54
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62820567
Rol binnen.
Radio Soulwax!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:18:45 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62820589
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
Iedereen heeft als het goed is trouwens zijn rol binnen. Wie hem niet heeft even PMen.

Verder, zouden alle speciale rollen willen proberen voor kwart over 9 mij de PM's willen sturen, zodat ik tijd heb om een verhaaltje te maken? Als het een keer niet lukt is geen ramp, maar het zou heel lief zijn als jullie wel voor kwart over 9 alles gestuurd hebben!
Vandaag gebeurd er toch helemaal niets, pas na de BMverkiezingen!
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:21:52 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62820669
Ow wacht, dit gaan niet over vanavond, hihih
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:30:26 #57
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62820918
Ik stel me kandidaat als BM!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:30:46 #58
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62820929
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:06 schreef Silentalarm het volgende:
Als je het echt heel bond maakt

Tevens tvp
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_62821022
opletten timmetje!!
* lynda heeft speciaal voor Tim foto's gemaakt van verstandskies
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:40:13 #60
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62821172
Deze keer stel ik mij niet beschikbaar omdat ik het ##vote Timmmmm wel gun^^

Timmmm (2) sheepcidus, Trevland
SiestaGuru (0)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:43:03 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62821263
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef lynda het volgende:
opletten timmetje!!
* lynda heeft speciaal voor Tim foto's gemaakt van verstandskies
*tims vriendin vroeg zich af waarom hij aan de telefoon keihard getverdemme riep
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:45:31 #62
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62821334
##Unvote Tim

Timmmm (1) Trevland
SiestaGuru (0)
SG (0)

Voor het schrijven van mijn username zonder hoofdletter.
Radio Soulwax!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:56:35 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62821644
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Sheepcidus het volgende:
##Unvote Tim

Timmmm (1) Trevland
SiestaGuru (0)
SG (0)

Voor het schrijven van mijn username zonder hoofdletter.
Het spijt me, vergeef me
Laffe huichelaar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:00:03 #64
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62821741
Wat is het verschil tussen een Good Cop en een Bad Cop?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:04:36 #65
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62821873
Good cop = goed, Bad cop = slecht.
Radio Soulwax!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:04:36 #66
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62821875
Good cop krijgt nog extra goede hints en bad cop krijgt extra slechte hints. Maar ze krijgen de rol als cop 1 en cop 2. Ze weten niet of ze dus good of bad cop zijn.
pi_62822011
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:04 schreef -SG- het volgende:
Good cop krijgt nog extra goede hints en bad cop krijgt extra slechte hints. Maar ze krijgen de rol als cop 1 en cop 2. Ze weten niet of ze dus good of bad cop zijn.
Juist. Goed uitgelegd
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:19:39 #68
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62822236
Daarom verdien ik wel een vote.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:39:31 #69
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62822704
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:04 schreef -SG- het volgende:
Thanx voor je uitleg dude
pi_62822767
Timmmm (1) Trevland
SiestaGuru (0)
SG (1) DuTank

PSV
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62822781
Dooie boel, dooie boel, dooie boel. Poepzat.
Dooie boel, dooie boel, dooie boehoel.
Dooie boel, dooie boel, dooie boel,
Dooie boehoel. Dooie boel. Poepzat.

-allemaal-
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_62823124
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:42 schreef PrincePolly het volgende:
Dooie boel, dooie boel, dooie boel. Poepzat.
Dooie boel, dooie boel, dooie boehoel.
Dooie boel, dooie boel, dooie boel,
Dooie boehoel. Dooie boel. Poepzat.

-allemaal-
?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:55:50 #73
216584 Trevland
pi_62823133
Waarom was jij er niet eerder dan om de boel levent te houden?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:57:44 #74
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62823187
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef Trevland het volgende:
Hij was aan het poepen
pi_62823442
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef Trevland het volgende:
Ik heb mezelf verbreedt, heb een leven (alleen voor 22:00 uur dan) heb met de hond gewandeld etc.
pi_62823452
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

?
Vervang dooie boel voor eindhovu
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:09:53 #77
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62823526
TVPost.

Weltrustenpost.

Oh en ik stem ook nog even

Timmmm (1) Trevland
SiestaGuru (1) Ladidadida
SG (1) DuTank
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:10:31 #78
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62823543
En in hemelsnaam, gaan jullie eens een boekje grammaticalessen lezen. Dit topic is om te janken.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:12:12 #79
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62823594
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
En in hemelsnaam, gaan jullie eens een boekje grammaticalessen lezen. Dit topic is om te janken.
Het spijt me
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:15:42 #80
216584 Trevland
pi_62823676
quote:
Ik hou me aan het Trevlands en het klopt volgens die gramm en spelling
pi_62823708
Timmmm (1) Trevland, CaLeX
SiestaGuru (1) Ladidadida
SG (1) DuTank

Voor het kontkussen in deel 31
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:16:49 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62823714
Huilen dan.
pi_62823746
quote:
quote:
Weltrustenpost.

donderdag 30 oktober 2008 @ 22:24:57 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62823926
Huilen dan.
pi_62824004
Die is echt vet!!!!
pi_62824061
trustuuuh
pi_62824135
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
pi_62824647
Timmmm (1) Trevland, CaLeX
SiestaGuru (2) Ladidadida, wendytje
SG (1) DuTank
uit een aspergernest
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:00:23 #89
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62824910
Timmmm (2) Trevland, CaLeX
SG (1) DuTank

De stem van calex is ook wel iets waard hoor
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:01:30 #90
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62824934
Stem toch gvd 's op mij!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:01:56 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62824951
Ik weiger te stemmen op mensen die 'is' in plaats van 'eens' gebruiken.
Huilen dan.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:02:31 #92
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62824968
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weiger te stemmen op mensen die 'is' in plaats van 'eens' gebruiken.
Verrader! Jij bent ook een Brabander!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:02:46 #93
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62824976
Brabantsdialect ftw!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:02:49 #94
202348 Susi
Temple of Love
pi_62824978
[Timmmm (2) Trevland, CaLeX
SG (2) DuTank, Susi
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:03:07 #95
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62824990
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:02 schreef Susi het volgende:
[Timmmm (2) Trevland, CaLeX
SG (2) DuTank, Susi
Mijn kreet werkt .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:03:52 #96
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62825016
Haha zo blijft het wel lekker spannend
pi_62825032
SG de eerste tweede phoolie-burgemeester van Fok!

##############################SG############################
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:04:40 #98
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62825036
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:03 schreef Rimas het volgende:
Haha zo blijft het wel lekker spannend
Als jij op mij stemt niet meer.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:05:05 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62825051
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:02 schreef -SG- het volgende:

[..]

Verrader! Jij bent ook een Brabander!
Doe dan " 's "
Huilen dan.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:05:16 #100
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62825054
PP.

Als ik BM word is dat mijn eerste keer in mijn Maffiaspel carriere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')