Ik vindt dat extreem hypocriet van je, met zo'n naam. Hou toch is op met dat gezeik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weiger te stemmen op mensen die 'is' in plaats van 'eens' gebruiken.
Wat wat voor een naam?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik vindt dat extreem hypocriet van je, met zo'n naam. Hou toch is op met dat gezeik.
Dat jij dat doetquote:
Alles voor een stem.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat jij dat doet![]()
![]()
'K liet 'm is mooi kapot vallen.
Ik ben echt in een veel te vreemde bui...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Kijk dan naar je naam man, je doet hetzelfde
Oke, het mag voor deze keerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ik wil even melden dat ik morgen pas rond middernacht weer thuis ben, dus morgen zullen julie mijn stem moeten missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik mag dan wel typ fouten maken maar namen heb ik nooit fout want die kopieer ik gewoon^^quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:51 schreef Ladidadida het volgende:
omdad je feel te entou.. entie.. entausjasd bend daarofer. Ic fint hed ferdagd!
ik ztem foor Traflant alz burchemeestur!Dan worden wei un Treflantdorb, en sein we Treflanderz
Het gaat om het idee trevland, ben je niet blij met zoveel aandachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag dan wel typ fouten maken maar namen heb ik nooit fout want die kopieer ik gewoon^^
Ik neem je stem graag aan maar het punt is ik heb mij niet verkies baar gesteld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:51 schreef Ladidadida het volgende:
omdad je feel te entou.. entie.. entausjasd bend daarofer. Ic fint hed ferdagd!
ik ztem foor Traflant alz burchemeestur!Dan worden wei un Treflantdorb, en sein we Treflanderz
Doe het voor mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem je stem graag aan maar het punt is ik heb mij niet verkies baar gesteld.
Dat wel maar ik zorg wel dat ik altijd de namen wel goed heb want daar heb ik wel een hekel aan als ik die fout schrijf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat om het idee trevland, ben je niet blij met zoveel aandacht
Nee! Nuquote:
Precies! Dus stem allen op mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Ladidadida het volgende:
Er stemmen 4 mensen op tim/SG, hoeveel maffia zijn er ook alweer?
Jij+ nog 4 anderenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Ladidadida het volgende:
Er stemmen 4 mensen op tim/SG, hoeveel maffia zijn er ook alweer?
Ja, daarom zit je zo te smeken om een stem hè, maffiaburgemeester.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, daarom zit je zo te smeken om een stem hè, maffiaburgemeester.
Je wilt te graag, ik vind het verdachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom geef je hem nou niet gewoon, Siesta maakt toch geen kans meer, wat moet ik ervoor doen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je wilt te graag, ik vind het verdacht
Maar jij likt timmmmm's kont.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:05 schreef CaLeX het volgende:
Ladi probeert Timmm verdacht te maken.
ík vind het verdacht
CaLeX en timmm proberen ladi verdacht te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:05 schreef CaLeX het volgende:
Ladi probeert Timmm verdacht te maken.
ík vind het verdacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:09 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zal 'm vast inkoppen:
Clesar03 en Ladi proberen timmmmm en CaLeX verdacht te maken.
Ik vind het verdacht!
Niet!quote:
je houdt Rimas buiten schot!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:14 schreef timmmmm het volgende:
De rest is er niet bedoel je, maar jullie missen er nog een:
Ladi en timmmmm proberen elkaar verdacht te maken, ze zijn allebei maffia
en Calex en Clesar stemmen op tim, dus die zijn ook maffia, en trevland ztemd op tim, dus hij ook
Zo hebben we ze echt allemaal gehad denk ik
En nu suggereer jij dat je bij sommige mensen hoort.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
Sommige mensen hebben een fucking leven ja!
ZAl ik jou anders ook over gaan halen op mij te stemmen, dat zal zeker tot 7 uur duren, en dan is het al die tijd niet dood meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:51 schreef lynda het volgende:
Sommige mensen hebben een fucking leven ja!
Bekijkt de lijst an mensen die op hem gestemd hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:52 schreef CaLeX het volgende:
*zucht* nog maar 7 uurtjes en het is weekend
Wel straks functioneringsgesprekWie gaat mij troosten daarna??
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:07 schreef Ladidadida het volgende:
Timmmm (5) Trevland, CaLeX, Rimas. Clesar03, Ladidadida
SiestaGuru (1) wendytje
SG (4) DuTank, Susi, PP, Klautje
Nou vooruit, omdat mijn stem op Siesta weinig zin meer heeft. Wee het gebeente timmmmm
Haal me maar over waarom ik op jou moet stemmenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Tja als iedereen zo gaay denken word het nog waar ook.
Anders stem jij toch ook op mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Tja als iedereen zo gaay denken word het nog waar ook.
Hm hm dat zeggen de spelleiders altijd wel ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Dat is wel waar ja, veeeeeeel te veel vrije tijd, maarja, een mens moet dan toch wat? dan gaat hij fok!ken
Die redenering klopt trouwens van geen kanten, als je het over de toekomst verspreidt, dan gaat het wel op, maar op het moment van de rolverdeling heeft iedereen evenveel kans om dorp of maffia te worden
Volgens mij ben jij weer in je element of zie ik dat verkeert?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Nou, lieve mensen, mijn dag is weer compleet, ik ben weer gelukkig:
..
..
..
..
..
..
Het FEE forum is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Humm, als je nu stemt stem ik de volgende keer op jou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haal me maar over waarom ik op jou moet stemmen
Als jij nu op mij stemt, steun ik jou volgende ronde, ik bedoel, face it, zelfs met Ladi's stem erbij, ben je nog steeds kansloosquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Humm, als je nu stemt stem ik de volgende keer op jou?
Tja als omkopen niet werkt, dan uuhm... Wel ik soms wel actief, ik heb geen college tot donderdag... Dus actiefheid alom. En soms kom ik met goede ideeën (meestal niet). Nu ja dat was het wel zo ongeveer.
Overtuigd?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij nu op mij stemt, steun ik jou volgende ronde, ik bedoel, face it, zelfs met Ladi's stem erbij, ben je nog steeds kansloos
Dat heb ik van die tapes van jou en susi geleerd jaquote:
Ik zou wel willen maar ik ben te lui.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb ik van die tapes van jou en susi geleerd ja![]()
Zeg jij trouwens eens tegen Siesta dat hij op mij moet stemmen, misschien luistert hij dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |