Het gaat om het idee trevland, ben je niet blij met zoveel aandachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag dan wel typ fouten maken maar namen heb ik nooit fout want die kopieer ik gewoon^^
Ik neem je stem graag aan maar het punt is ik heb mij niet verkies baar gesteld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:51 schreef Ladidadida het volgende:
omdad je feel te entou.. entie.. entausjasd bend daarofer. Ic fint hed ferdagd!
ik ztem foor Traflant alz burchemeestur!Dan worden wei un Treflantdorb, en sein we Treflanderz
Doe het voor mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem je stem graag aan maar het punt is ik heb mij niet verkies baar gesteld.
Dat wel maar ik zorg wel dat ik altijd de namen wel goed heb want daar heb ik wel een hekel aan als ik die fout schrijf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat om het idee trevland, ben je niet blij met zoveel aandacht
Nee! Nuquote:
Precies! Dus stem allen op mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Ladidadida het volgende:
Er stemmen 4 mensen op tim/SG, hoeveel maffia zijn er ook alweer?
Jij+ nog 4 anderenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Ladidadida het volgende:
Er stemmen 4 mensen op tim/SG, hoeveel maffia zijn er ook alweer?
Ja, daarom zit je zo te smeken om een stem hè, maffiaburgemeester.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, daarom zit je zo te smeken om een stem hè, maffiaburgemeester.
Je wilt te graag, ik vind het verdachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom geef je hem nou niet gewoon, Siesta maakt toch geen kans meer, wat moet ik ervoor doen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je wilt te graag, ik vind het verdacht
Maar jij likt timmmmm's kont.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:05 schreef CaLeX het volgende:
Ladi probeert Timmm verdacht te maken.
ík vind het verdacht
CaLeX en timmm proberen ladi verdacht te maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:05 schreef CaLeX het volgende:
Ladi probeert Timmm verdacht te maken.
ík vind het verdacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |