Verrader! Jij bent ook een Brabander!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weiger te stemmen op mensen die 'is' in plaats van 'eens' gebruiken.
Mijn kreet werktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:02 schreef Susi het volgende:
[Timmmm (2) Trevland, CaLeX
SiestaGuru (2) Ladidadida, wendytje
SG (2) DuTank, Susi
Als jij op mij stemt niet meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:03 schreef Rimas het volgende:
Haha zo blijft het wel lekker spannend
Doe dan " 's "quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Verrader! Jij bent ook een Brabander!
Ik vindt dat extreem hypocriet van je, met zo'n naam. Hou toch is op met dat gezeik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weiger te stemmen op mensen die 'is' in plaats van 'eens' gebruiken.
Wat wat voor een naam?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik vindt dat extreem hypocriet van je, met zo'n naam. Hou toch is op met dat gezeik.
Dat jij dat doetquote:
Alles voor een stem.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat jij dat doet![]()
![]()
'K liet 'm is mooi kapot vallen.
Ik ben echt in een veel te vreemde bui...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Kijk dan naar je naam man, je doet hetzelfde
Oke, het mag voor deze keerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ik wil even melden dat ik morgen pas rond middernacht weer thuis ben, dus morgen zullen julie mijn stem moeten missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |