quote:
quote:Hallo!
mijn naam is Irina, en ik ben 28 jaar oud.
Ik vond uw profiel in het internet cafe.
En nu ik droom te ontmoeten u dichter, en eventueel ontmoeten.
Ik ben slim, getalenteerd meisje.
Zeer mobiel, atletisch, niet-omstreden.
Ik ben bezig met sporten, zoals wandelen.
Ik ben gezellig, vrolijk en goedhartige vrouw.
Ik ben responsieve, altijd bereid te helpen, niet alleen voor vrienden.
Goedmoedig en vriendelijk.
Ik zal blij zijn als we u te ontmoeten, mijn e-mail: zah_irina@yahoo.com
Met ongeduld wachten zal ik uw brief,
en natuurlijk met veel plezier zal beantwoorden en ik
zal blij zijn om u mijn foto's te sturen.
Daar kreeg ik ook mail van. Wat denken die mensen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef glasbak het volgende:
Ik ben populair zeker![]()
[..]
[ afbeelding ]
Die ogen![]()
Jammer dat het fake is
God die site ( www.fijncontact.nl )quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:58 schreef glasbak het volgende:
Haar advertentie :
[..]
Mijn mail :
[..]
Haar (enorm lange) antwoord :
[..]
Ze worden al langer die mailtjes
Mijn acc is veel ouder als die van jouw .quote:
lolquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:09 schreef Zotheid het volgende:
Hai mannen op leeftijd,
ja bij mij ben je al op leeftijd met 25 haha,aangezien ik pas 18 ben.
ik zoek een leuke man die niet meer groen achter zijn oren is,een man met levenservaring..
Heb dit jaar mijn master gehaald,een van mijn vele doelen,maar heb er meer...veel meer!
X
18 jaar en je master hebben gehaald...
Echt he, zulke mensen MOETEN gewoon keiharde terminale grafkanker krijgen en gewoon sterven. DOOD moeten ze.quote:
Ja, mensen die daar in trappen moeten ook dood.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef z3bra het volgende:
Mensen die daarin trappen zijn zonder uitzondering dom. Zoals duidelijk wordt uit het taalgebruik in het topic op het Radar-forum...
kloonquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Braintracker het volgende:
De mailcoversatie met Irina is nu na een aantal maanden nog steeds aan de gang. Geen vragen om geld, geen vrienden in nood, geen zielige verhalen, gewoon mailen. Tussen alle mailtjes door waar ik normaliter mee bekogeld word, ( lees SPAM ), vind ik dit toch wel de leukste.......![]()
Hoe ieder er verder mee omgaat, is verder zijn eigen ding.
EN wat betreft het geloven? Heeft dat niet heel erg veel te maken met vertrouwen???
Dus tsja........ we zien wel waar het virtuele schip strand.
Ondertussen ga ik onverschrokken verder met real life......want daar is het natuurlijkte doen.
Een computer is gewoon een stuk gereedschap, net als een hamer, een koffiezetapparaat
of een dvd-speler
. Ik heb het veel te druk met mijn kids, werk en huishouden, dus als ze meer van me wil dan mailen, haha, dan zal ze toch mijn voordeur moeten vinden en aankloppen ( want de bel doet het niet
![]()
)
Dikke vette knipoog van mij
slechte troll manquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Braintracker het volgende:
De mailcoversatie met Irina is nu na een aantal maanden nog steeds aan de gang. Geen vragen om geld, geen vrienden in nood, geen zielige verhalen, gewoon mailen. Tussen alle mailtjes door waar ik normaliter mee bekogeld word, ( lees SPAM ), vind ik dit toch wel de leukste.......![]()
Hoe ieder er verder mee omgaat, is verder zijn eigen ding.
EN wat betreft het geloven? Heeft dat niet heel erg veel te maken met vertrouwen???
Dus tsja........ we zien wel waar het virtuele schip strand.
Ondertussen ga ik onverschrokken verder met real life......want daar is het natuurlijkte doen.
Een computer is gewoon een stuk gereedschap, net als een hamer, een koffiezetapparaat
of een dvd-speler
. Ik heb het veel te druk met mijn kids, werk en huishouden, dus als ze meer van me wil dan mailen, haha, dan zal ze toch mijn voordeur moeten vinden en aankloppen ( want de bel doet het niet
![]()
)
Dikke vette knipoog van mij
Ook nog dat subtiele "ik ben nieuw hier" in die paar posts hierbovenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Braintracker het volgende:
Ik ga er gemakshalve van uit dat er met "brein" :Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland bedoeld word, want entertainment is het zeker hierzo.
Een goed weekend voor ieder hier, en het weekend daarna, en daarna, en daarna, en daarna etc.
Ik weet voldoende, ciao
Grtz
Toeval? Deze stond vanmorgen in mijn inbox...quote:Goede Avond,
Een behoorlijke tijd geleden heb ik een contact advertentie gezet waarop jij had gereageerd. Helaas zag je het toen niet zitten om te reageren op mijn voorstel, wat ik best voor kan stellen.
Op het moment ben ik helaas nog steeds single en zou ik het toch enorm fijn vinden om je te leren kennen en het toch een kans te geven, wie weet klikt het wel enorm goed en zou het jammer vinden als we dat aan ons neus voorbij laten gaan, mocht je hier geen behoefte aan hebben vergeet deze mail en vergeet mij, alhoewel ik zelf hoop dat mocht je zelf ook single zijn en wat leuks willen doen je toch de sprong zou willen wagen en me smst. Ik weet verder niet hoe ik je kan overhalen en kan laten zien dat ik het 100% eerlijk en goed meen, ik mis enorm die warmte en het gezelschap van een lieve man. Mocht je het dus wel aandurven sms dan LIVE SAADA naar 4477
Veel liefs van mij
Ps ik heb nog even een foto van mezelf er bij gedaan.
Plaats die foto dan ook evenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
[..]
Toeval? Deze stond vanmorgen in mijn inbox...
Nou ja, misschien heeft ze wel dikke tieten!quote:
Wandelen is geen sport.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef glasbak het volgende:
Ik ben populair zeker![]()
[..]
[ afbeelding ]
Die ogen![]()
Jammer dat het fake is
kick hem nog een keerquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:33 schreef Braintracker het volgende:
Wandelen is mijns inziens een creative bezigheid. Is het niet zo dat; als men wandelen tot sport probeert te verheffen, het al zijn charmes verliest? Hoe dan ook, vind ik persoonlijk, is wandelen erg fijn.......vooral met de juiste perso(o)n(en)
okequote:
Zo lang zo een kutkloon gebruiken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:41 schreef Braintracker het volgende:
Ik vond het al weer verdacht stil in dit topic.
Irina kan we wat. Dit topic inmiddels ook.
De mailtjes waren leuk, inmiddels gemarkeerd als spam. Heb geen tijd voor deze dingen. Strop mijn energie liever in andere dingen.
Achja, klopt ook wel, als men van elkaar houd speelt leeftijd geen rol, maarja, dit is op menig wc tegeltje in alle talen terug te vinden.
Woorden zijn leuk, maar als het geen daden worden................laat waaien.
Ik geloof niet eens dat ze uit Rusland komt, komt gewoon uit Nederland. Ik heb zo mijn redenen om dit aan te nemen.
Als iemand me duidelijk wil maken dat ze van me houdt, weet ze mijn deurbel ook wel te vinden.
E-mail is een manier, maar ook een geweldige manier om je te verstoppen.
Het leven is veel te leuk !
Nog de beste wensen voor iedereen hierzo...veel plezier met Irina en een super 2010.
Dikke hartelijke groeten,
Mij
De vertaalcomputer had z'n dag zeker nietquote:Hi-hallo, dit is mariHeart80 vanaf dating. Sorry, maar mijn computer was verpletterd. Ik
weet niet of je mij zag, of niet? OK, dan kunt u hier schrijf me nu. Ik kopieer uw e-mail op het forum van deze site. Dit is mijn vaste elektro-mail, ik heb geen msn.
OK, mijn volledige naam is marina, ik ben 30, oorsprong uit Roemenie, maar ik ben niet op deze site al, ik zag je
e-mail daar. Ik stuur je mijn foto en ik hoop ontvangst van uw foto ook en info over uw persoonlijkheid.
Zorg goed ... -Marina- xoxo
Ik zou niet weten welke dating "agensy" ze bedoelt, ik sta nergens ingeschrevenquote:Hello stranger!!!
I'm writing to you from the internet club and I randomly saw you on the dating agensy
and I must say that I would like to become acquainted with you.
A little about me: As you can see in mine photo, I am a girl, and I am 28 years old,
I would like to know you, if you do not mind, we can keep in touch with you.
Please write me on my e-mail: ponkamoia@yahoo.com
I' m sending you my photo so you could see my appearance
and I hope that you enjoy it and that you write to me and will send me your photos.
Sincerely, Elena!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |