quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wie kijkt er dan ook op marktplaats voor contactadvertentie's![]()
TS faalt
Mijn mail :quote:vrolijke 23 jarige meid uit breda zoekt op deze bijzondere manier contact met een leuke van ongeveer 20-35.
Haar (enorm lange) antwoord :quote:Ik ben 38. mag dat ook?
Ze worden al langer die mailtjesquote:Bedankt voor je mailtje.
Tja wat zoek ik?
Dat is altijd moeilijk om dat te zeggen he, ik zie gewoon wat er op mijn pad komt en dat hoop ik dat we samen
een hele mooie weg mogen gaan bewandelen.
We moeten gewoon kijken hoe het balletje gaat rollen als we elkaar wat beter leren kennen.
In het dagelijkse leven werk ik in de thuiszorg, een heel dankbaar beroep wat me veel voldoening geeft.
Je wil niet weten in wat voor situaties sommigen ouderen zich vandaag de dag bevinden, maar goed thats life.
Ook besef ik me vaak genoeg door mijn werk hoe snel het leven voorbij kan zijn dus ik wil zoveel mogelijk genieten van het leven.
Pffff wat kan ik nog meer vertellen over mezelf.
Ik ben op 23 jaar en ik woon in Breda, ik ben 173 lang ik weeg 56 kilo nou hoe ik eruit zie dat heb je kunnen zien op de foto dus dat hoef ik niet meer te beschrijven.
Verder ben ik stapel dol op mijn hond Boomer een golden retriever, dit is echt mijn grote vriend en hem zul je ook zeer zeker moeten accepteren.
Als ik me kort zou moeten omschrijven denk ik dat ik zou zeggen dat ik een lieve, behulpzame, vrolijke en zorgzame meid ben.
Ik kan nog veel meer vertellen maar dan gaat de mail wel heel erg lang worden dat schiet ook niet op voor nu.
Nu eerst maar eens kijken of jij de kennismaking voort wil zetten.
Want het kan goed zijn dat je na het lezen van mijn mail geen intresse meer hebt in verder contact.
Wil je het wel dan mag/moet/kun je me een smsje sturen.
Maar doe dit alleen als je serieus bent.
Je moet dan you (spatie) as (spatie) je berichtje sturen naar 3010
De kosten voor het sms bedragen 1,50 per ontvangen bericht, maximaal kan ik jou 4x terug smsen als jij mij smst ik ga deze kosten niet voor je verzwijgen want daar hou ik dus niet van.
Ja ik weet het, het is niet goedkoop maar wel een bescherming voor ons beiden in het begin.
Ik heb niet de bedoeling om maanden lang te gaan corresponderen want van onze centen kunnen we ook op andere manieren samen genieten, maar wil wel graag om bepaalde redenen de eerste kennismaking via deze box laten lopen.
Als je om wat voor redenen dan ook zou willen stoppen met smsen dan laat ik je met rust.
Het heeft voor mij ook niet veel zin en nut om met iemand te smsen die dit niet wil.
Ik ga er ook vanuit dat dit andersom ook zo is natuurlijk.
Je kan zelfs ook stop smsen dan doe je je direct afmelden bij de smsdienst.
Kijk anders even voor meer informatie op www.fijncontact.nl en lees de voorwaarden!
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen met ons.
Knuffel en liefs,
-xxx-
Astrid
En het leuke is, je krijgt in de email gewoon een "normaal" emailadres als afzender. Dus je kan gewoon terug mailenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahahaha. Een relatie krijgen met iemand die een telefoonnummer heeft waar het je ¤1,50 per smsje kost
Dan was ik per maand een ton kwijt momenteel denk ik
We hebben hier eens een keer eerder zo'n topic gehad met van die emailuitwisselingen (ben vergeten welke dat ook alweer wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:06 schreef glasbak het volgende:
[..]
En het leuke is, je krijgt in de email gewoon een "normaal" emailadres als afzender. Dus je kan gewoon terug mailen
Eerst eens kijken of ze wel op email reageertquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We hebben hier eens een keer eerder zo'n topic gehad met van die emailuitwisselingen (ben vergeten welke dat ook alweer was).
Mail haar gewoon eens dat ze haar tieten moet fotograferen en doorsturen, dat je haar anders niet gelooft enzoKijken hoe ze reageert
show your goods!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of ze wel op email reageert![]()
Oh en foto's heeft ze ook al in d'r ad op MP staan dus daar hoeven we het niet voor te doen
[ afbeelding ]
Wats er met haar Nek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of ze wel op email reageert![]()
Oh en foto's heeft ze ook al in d'r ad op MP staan dus daar hoeven we het niet voor te doen
[ afbeelding ]
Moet je ook reageren op d'r MP advertentie. Wedden dat je exact de zelfde mail terug krijgt ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
SOW ! Wat een lekkere chick zeg !!!!!!!
Waarom word ik nooit gemailed door zulke lekkere wijven![]()
![]()
![]()
quote:Hoi Glasbak,
Leuk dat je op mijn profiel gereageerd hebt, ik zal eerst wat over mezelf vertellen. Ik woon samen met mijn vriend, maar hij heeft hooguit 2 keer per week zin in sex, terwijl ik het wel de hele dag wil doen, ik kom dus heel veel te kort. Ik ben 25 jaar, 1,68 en weeg 58 kilo en heb een D-cup.
Ik hoop dat jij me wel kan geven wat ik bij mijn vriend mis, dat jij ook heel vaak zin hebt, en dat er een mogelijkheid is om elkaar vaak te ontmoeten.
Ik hou bijna overal van op sex gebied, en ben ook gek op experimenteren, dus als er nog iets is dat ik niet gedaan heb, wil ik het graag met jou doen.
Ik heb er nu al zin in, als ik er over schrijf, praat of aan denk dan ben ik al behoorlijk opgewonden.
Alleen mag mij vriend hier niet achter komen, dus je kunt op dit moment alleen contact met me krijgen als je liefde kimmy naar 2225 sms’t. Alleen om een afspraakje met elkaar te maken, ik zit niet zoveel achter de pc dus dat zou opvallen als ik er opeens tijden achter zit. Ik hoop dat ik nog iets van je hoor.
Liefs en kusjes
Kimmy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |