abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75463141
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:55 schreef Jonkowise het volgende:

[..]

slechte troll man
Ook nog dat subtiele "ik ben nieuw hier" in die paar posts hierboven !!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  donderdag 10 december 2009 @ 05:17:32 #177
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_75470956
Ik denk dat meneer Braintracker het "brein" achter deze mailtjes is
pi_75471271
_!

Ik heb oprecht medelijden met TS.
pi_75497528
Ik ga er gemakshalve van uit dat er met "brein" :Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland bedoeld word, want entertainment is het zeker hierzo.
Een goed weekend voor ieder hier, en het weekend daarna, en daarna, en daarna, en daarna etc.
Ik weet voldoende, ciao

Grtz
Be aware what you ask for........you might get it ;)
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:38:13 #180
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_75507251
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Braintracker het volgende:
Ik ga er gemakshalve van uit dat er met "brein" :Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland bedoeld word, want entertainment is het zeker hierzo.
Een goed weekend voor ieder hier, en het weekend daarna, en daarna, en daarna, en daarna etc.
Ik weet voldoende, ciao

Grtz
quote:
Goede Avond,

Een behoorlijke tijd geleden heb ik een contact advertentie gezet waarop jij had gereageerd. Helaas zag je het toen niet zitten om te reageren op mijn voorstel, wat ik best voor kan stellen.

Op het moment ben ik helaas nog steeds single en zou ik het toch enorm fijn vinden om je te leren kennen en het toch een kans te geven, wie weet klikt het wel enorm goed en zou het jammer vinden als we dat aan ons neus voorbij laten gaan, mocht je hier geen behoefte aan hebben vergeet deze mail en vergeet mij, alhoewel ik zelf hoop dat mocht je zelf ook single zijn en wat leuks willen doen je toch de sprong zou willen wagen en me smst. Ik weet verder niet hoe ik je kan overhalen en kan laten zien dat ik het 100% eerlijk en goed meen, ik mis enorm die warmte en het gezelschap van een lieve man. Mocht je het dus wel aandurven sms dan LIVE SAADA naar 4477

Veel liefs van mij

Ps ik heb nog even een foto van mezelf er bij gedaan.
Toeval? Deze stond vanmorgen in mijn inbox...
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:42:14 #181
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_75507301
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 08:38 schreef glasbak het volgende:

[..]

[..]

Toeval? Deze stond vanmorgen in mijn inbox...
Plaats die foto dan ook even
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:54:42 #182
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_75508399
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 08:42 schreef Bart het volgende:

[..]

Plaats die foto dan ook even
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:07:28 #183
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_75508717
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:54 schreef glasbak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou ja, misschien heeft ze wel dikke tieten!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_75513835
Ach, het houdt het topic in leven.

Ik heb het even voor eenieder opgezocht, scheelt me een hoop typewerk...het gaat over toeval

Kansrekening en statistiek

In de kansrekening en statistiek speelt toeval een belangrijke rol. Deze wetenschappen bouwen wiskundige modellen om het toeval te beschrijven.
[bewerken]Filosofie

De theorie dat toeval niet bestaat, met andere woorden, dat alle gebeurtenissen van tevoren volledig bepaald en dus volledig voorspelbaar zijn (het determinisme, het beroemdst geformuleerd door Laplace) heeft lange tijd de grootste schare volgelingen gekend in zowel de filosofie als de natuurkunde. In de theologie is er voortdurend strijd tussen de stelling dat God alles heeft voorbestemd (predestinatie) en de stelling dat God de mens een vrije wil heeft gegeven om te kunnen kiezen tussen goed en kwaad.
[bewerken]Natuurkunde

De 'ontdekking' van de kwantummechanica (door onder andere Max Planck en Niels Bohr) heeft daar echter verandering in gebracht. De kwantummechanica stelt namelijk dat een deeltje (bijvoorbeeld een foton of een elektron) zich, afhankelijk van de waarneming als golf of als klassiek deeltje gedraagt. Het deeltje 'kiest' pas voor een van de twee mogelijkheden op het moment dat het waargenomen wordt. Een waarneming op dit niveau is dus altijd beïnvloed door de waarneming zelf. Hieruit leiden veel tegenstanders van determinisme af dat het voor de waarnemer in deze zin onmogelijk is om een volledige voorspelling te doen en dat het volledig voorspelbare universum (volgens de moderne fysica) voor de mens niet bestaat.
[bewerken]Psychologie

De psycholoog Jung viel het op dat er soms 'toevallige' reeksen gebeurtenissen voorvielen die toch een of andere verborgen relatie met elkaar leken te hebben. Hij noemde dit verschijnsel synchroniciteit.

Voor degenen die hier verder geen boodschap aan hebben, verwijs ik door naar geloof, want geloof maar dat deze mailtjes verder niets met mij te maken hebben, behalve dan dat ik ze ontvang en beantwoord Ach, en of de persoon op de foto dikke tieten heeft, doet er toch niet toe, waarschijnlijk is ze niet eens echt, zoals vaker gebeurt ( erg veel mannen tuinen hier in.......whahaha) en daarnaast, als ze voor een sms-dienst werkt, heeft ze haar loon al lang verdiend met haar hersens. Als je het van je tieten moet hebben ( heren....!!!?) dan is er toch iets mis met je......

En in het kader van toeval vraag ik me ook af waarom dit topic uberhaupt bestaat;) Toeval?haha
GroetjeZzzz
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:11:20 #185
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_75514407
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef glasbak het volgende:
Ik ben populair zeker
[..]

[ afbeelding ]

Die ogen

Jammer dat het fake is
Wandelen is geen sport.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_75805244
Wandelen is mijns inziens een creative bezigheid. Is het niet zo dat; als men wandelen tot sport probeert te verheffen, het al zijn charmes verliest? Hoe dan ook, vind ik persoonlijk, is wandelen erg fijn.......vooral met de juiste perso(o)n(en)
pi_75805284
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:33 schreef Braintracker het volgende:
Wandelen is mijns inziens een creative bezigheid. Is het niet zo dat; als men wandelen tot sport probeert te verheffen, het al zijn charmes verliest? Hoe dan ook, vind ik persoonlijk, is wandelen erg fijn.......vooral met de juiste perso(o)n(en)
kick hem nog een keer
It's you my love, you who are the stranger
pi_75806034
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:35 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

kick hem nog een keer
oke
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_76558195
Ook ik kreeg een mail van Irina met de boodschap dat ze mij op een internetcafe had gezien.
Ze was direct heel belangstellend en wou graag contact met mij, ik heb haar gestuurd dat ik getrouwd was en dat ik al dik in de vijftig was, maar zij schreef terug dat leeftijd geen rol speelt als je van elkaar houdt.
daarna ben ik met haar verder gaan mailen en vragen aan haar gestelt, maar daar krijg je geen antwoord op, alleen dat ze heel blij is met de brief en op den duur na een paar mails dat ze van je houdt en je graag wil zien.
Nu is het zover dat ze naar nederland wil komen om mij te ontmoeten(nog begin januari) en is ze naar het reisbureau geweest.
daar moest ze een paspoort en visum aanvragen om uit rusland te vertrekken, hier had ze niet op gereken en had allen geld voor de reis en komt nu 328 euro tekort en vraagt hulp.
Ik heb terug gestuurd dat ik dat geld ook niet heb want daar trap ik natuurlijk ook niet is het is voor mij puur nieuwschierigheid want ik ben gelukkig getrouwd.
Nu maar afwachten hoe het verder gaat of zij nu wel wil komen of niet en of ik nog mail terug krijg............Wordt vervolgt als ik iets hoor dan schrijf ik wel weer.
pi_76559136
Ik vond het al weer verdacht stil in dit topic.
Irina kan we wat. Dit topic inmiddels ook.
De mailtjes waren leuk, inmiddels gemarkeerd als spam. Heb geen tijd voor deze dingen. Strop mijn energie liever in andere dingen.
Achja, klopt ook wel, als men van elkaar houd speelt leeftijd geen rol, maarja, dit is op menig wc tegeltje in alle talen terug te vinden.
Woorden zijn leuk, maar als het geen daden worden................laat waaien.
Ik geloof niet eens dat ze uit Rusland komt, komt gewoon uit Nederland. Ik heb zo mijn redenen om dit aan te nemen.
Als iemand me duidelijk wil maken dat ze van me houdt, weet ze mijn deurbel ook wel te vinden.
E-mail is een manier, maar ook een geweldige manier om je te verstoppen.
Het leven is veel te leuk !
Nog de beste wensen voor iedereen hierzo...veel plezier met Irina en een super 2010.

Dikke hartelijke groeten,

Mij
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:49:40 #191
168255 J.Herrer
pi_76559399
Ze komt gewoon uit Rusland en ze heeft die 328 euro nodig en die ga jij haar gewoon geven
Moet je eens kijken wat je ervoor terug krijgt. Een lekkere Russische stoot en de rest van je leven gratis wodka en russisch neuken. Bovendien kent liefde geen prijs
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_76561161
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:41 schreef Braintracker het volgende:
Ik vond het al weer verdacht stil in dit topic.
Irina kan we wat. Dit topic inmiddels ook.
De mailtjes waren leuk, inmiddels gemarkeerd als spam. Heb geen tijd voor deze dingen. Strop mijn energie liever in andere dingen.
Achja, klopt ook wel, als men van elkaar houd speelt leeftijd geen rol, maarja, dit is op menig wc tegeltje in alle talen terug te vinden.
Woorden zijn leuk, maar als het geen daden worden................laat waaien.
Ik geloof niet eens dat ze uit Rusland komt, komt gewoon uit Nederland. Ik heb zo mijn redenen om dit aan te nemen.
Als iemand me duidelijk wil maken dat ze van me houdt, weet ze mijn deurbel ook wel te vinden.
E-mail is een manier, maar ook een geweldige manier om je te verstoppen.
Het leven is veel te leuk !
Nog de beste wensen voor iedereen hierzo...veel plezier met Irina en een super 2010.

Dikke hartelijke groeten,

Mij
Zo lang zo een kutkloon gebruiken.
pi_76563420
Het netwerk rondom Irina is groot zo te zien en de teentjes lang...........
  maandag 12 april 2010 @ 22:46:26 #194
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80246223
Ik heb weer fanmail ontvangen.
quote:
Hi-hallo, dit is mariHeart80 vanaf dating. Sorry, maar mijn computer was verpletterd. Ik
weet niet of je mij zag, of niet? OK, dan kunt u hier schrijf me nu. Ik kopieer uw e-mail op het forum van deze site. Dit is mijn vaste elektro-mail, ik heb geen msn.
OK, mijn volledige naam is marina, ik ben 30, oorsprong uit Roemenie, maar ik ben niet op deze site al, ik zag je
e-mail daar. Ik stuur je mijn foto en ik hoop ontvangst van uw foto ook en info over uw persoonlijkheid.
Zorg goed ... -Marina- xoxo
De vertaalcomputer had z'n dag zeker niet

Wel leuk om te zien

pi_80259696
Lachen dit topic
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:17:48 #196
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80261022
Een vrouw mailt je een ellenlange mail over seks en jij zegt als man dat seks afschrikt?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_80261480
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:48:23 #198
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_80781059
Nieuwe fanmail!

Ze hebben de vertaalcomputer deze keer thuis gelaten
quote:
Hello stranger!!!
I'm writing to you from the internet club and I randomly saw you on the dating agensy
and I must say that I would like to become acquainted with you.
A little about me: As you can see in mine photo, I am a girl, and I am 28 years old,
I would like to know you, if you do not mind, we can keep in touch with you.
Please write me on my e-mail: ponkamoia@yahoo.com
I' m sending you my photo so you could see my appearance
and I hope that you enjoy it and that you write to me and will send me your photos.
Sincerely, Elena!
Ik zou niet weten welke dating "agensy" ze bedoelt, ik sta nergens ingeschreven

En uiteraard een verleidelijke deerne daarbij...

pi_80795649
4 pagina's in 2 jaar tijd, hehehhe
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 28 april 2010 @ 10:01:54 #200
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_80795707
Mensen die dit geloven

Overigens, wat is het eigenlijke doel van degenen die dit versturen? Geld ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')