Nooit klachten gehadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef king_of_the_night het volgende:
Hebben jullie seks met mannen? Of hebben jullie ooit reacties van een vrouw gekregen?
Ik heb nooit klachten gehad.
Doe je dat zelf jaquote:
Dat bedoel ik dus met vies zwart krullend kontrugnekbeenhaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef kortsluiting87 het volgende:
Behold for the.... APE MAN
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Doe je dat zelf ja? lijkt me ongemakkelijk
en het lijkt me niks ik heb geen vies zwart krullend konthaar
Weet nietquote:
Waarom post je nou mijn foto hier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:44 schreef kortsluiting87 het volgende:
Behold for the.... APE MAN
[ afbeelding ]
LOLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Weet nietkan toch dat je ma t doet
Je weet maar nooit hoe hecht jou band met je moeder is he
Sorry, je kwam zo overtuigend overquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
LOL
Ik doe het helemaal niet man. GEK!
Naar wat ik heb gezien groeit daar geen haar bij meisjesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef DroogDok het volgende:
Andersom kan ook natuurlijk:
Mannen vinden jullie dat een vrouw haar sterretje ook hoort te scheren? Kan mij geen reet () schelen, ben niet van de bruinstamperij.
quote:
quote:
Nounou, dat doet mij niets. Ik ben nu gebroken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had wel ff het lef om als eerste vrouw te reageren
Ben je zo behaard dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nounou, dat doet mij niets. Ik ben nu gebroken.
Nee, maar mijn borsthaar kan geen enkele vrouw weerstaan.quote:
Echt wel, ik!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, maar mijn borsthaar kan geen enkele vrouw weerstaan.
Nooti een man met een behaarde reet/bilnaad gehad?quote:
Geen idee, je houdt zn billen vast terwijl hij je neukt en je voelt al dat haar? Tijdens het pijpen streel je zijn anus en je voelt haar? Dat kan storend zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef ondeugend het volgende:
Waarom zou ik me er aan storen?
En zo behaard is ie ook niet trouwens...
Heb je haarloze 12-jarige vriendjes, scheren ze hun reet of heb jij een zeldzame haarloze man?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:13 schreef As_33 het volgende:
Als een man het lekker vindt als mijn tong die kant op gaat, dan heb ik het liever wel geschoren ja. Gelukkig nog geen enkele keer last gehad van haar op die plek bij dergelijke handelingen.
Ga je dan zo met je baardtrimmer of scheermesje in je naad zitten porren?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:51 schreef agter het volgende:
Ik vind het zowiezo wel beter als een man zich daar scheert of het gewoon trimt. Geldt voor het gehele kruis-gebied. Bossen haar zijn weerzinwekkend. Bah.
Als het langs je zak kan, kan het ook langs je naad...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ga je dan zo met je baardtrimmer of scheermesje in je naad zitten porren?
Dan is de sex snel voorbij...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:58 schreef king_of_the_night het volgende:
En kennelijk klopt het ook nog eens dat volgens mij de meeste mannen NIET scheren. Maar dat is voer voor een andere topic.
kruis, ala beetje bijtrimmen maar veel succes met het vinden van een man die z'n anus epileert. Die staat namelijk in contact met je ogen als je er een haar uit trekt springen de tranen je in de ogenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:51 schreef agter het volgende:
Ik vind het zowiezo wel beter als een man zich daar scheert of het gewoon trimt. Geldt voor het gehele kruis-gebied. Bossen haar zijn weerzinwekkend. Bah.
Idioot, je epileert het gebied rond je pik toch ook niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef ikJur het volgende:
[..]
kruis, ala beetje bijtrimmen maar veel succes met het vinden van een man die z'n anus epileert. Die staat namelijk in contact met je ogen als je er een haar uit trekt springen de tranen je in de ogen
ja anus scheren is ook onmogelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Idioot, je epileert het gebied rond je pik toch ook niet?
Dat. Het maakt me helemaal niet uit (nouja het moet geen heel oerwoud zijn).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:37 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nee stoor me er totaal niet aan, vind het juist mannelijk!
Yep, vrouwen zijn er voor het seksuele genot van mannen en ze leggen zich erbij neer ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:18 schreef ikJur het volgende:
mooi altijd hoe de dames er akkoord mee gaan terwijl wij wel van ze verwachten dat ze de okselen en benen scheren. It's a man's world
haha als je denkt dat ik me oksels en benen voor mannen scheerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:18 schreef ikJur het volgende:
mooi altijd hoe de dames er akkoord mee gaan terwijl wij wel van ze verwachten dat ze de okselen en benen scheren. It's a man's world
En dat is nou iets dat ik meer voor mijzelf doequote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:18 schreef ikJur het volgende:
Oke, wat jij wiltquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:54 schreef ikJur het volgende:
stiekem wel. je doet het omdat je dat via je cultuur hebt meegekregen. jouw perceptie van schoonheid. maar als je het terug berekent kom je bij de wensen van de man uit
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:56 schreef LoggedIn het volgende:
vrouwen die zeggen zich voor zichzelf te scheren
Eentje die snapt dat als het voor hem wel prettig is om geen haar in zijn mond te krijgen tijdens het beffen, het voor mij wel lekker is om dat niet in mijn mond te krijgen bij anale verwenningquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:46 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Heb je haarloze 12-jarige vriendjes, scheren ze hun reet of heb jij een zeldzame haarloze man?
trimmenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:44 schreef agter het volgende:
Ik vind bilhaar te smerig voor woorden.
En mannen die dat niet weghalen, of bijtrimmen, ook.
Nee en ze poepen ook niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Naar wat ik heb gezien groeit daar geen haar bij meisjes
nog een reden om je haar daar lekker te laten groeienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef As_33 het volgende:
[..]
Eentje die snapt dat als het voor hem wel prettig is om geen haar in zijn mond te krijgen tijdens het beffen, het voor mij wel lekker is om dat niet in mijn mond te krijgen bij anale verwenningEentje die af en toe scheert dus.
Niet ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef kortsluiting87 het volgende:
Naar wat ik heb gezien groeit daar geen haar bij meisjes
is weer een Moduslink hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet ?
Dat geneuzel tegenwoordig over haar, alsof het een soort SOA is.. 15 jaar geleden zouden alle vrouwen hier doodgewoon zonder enig bezwaar met een dikke pluk rondgelopen hebben hoor.
Neenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Nooti een man met een behaarde reet/bilnaad gehad?
Om de 2 dagen zal idd wel moeten, want als die stoppels in je naad beginnen te schuren tijdens de dagelijkse besoignes loop je denk ik ook niet echt in je normale tred.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:24 schreef bewegende_ninja het volgende:
Ja ik doe het... ik scheer mijn aars. Om de 2 dagen scheer ik m'n lul en ballen en dan ga ik ook ven door de knieen en haal ik gellijk dat scheermes door die spleet. Zodat alles weer lekker nice & clean is.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
\
val je op vissenmannen ofzo
[ afbeelding ]
Ja, hoor, je reet wordt opengeschuurd door de stoppels. Je merkt er geen hol (quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om de 2 dagen zal idd wel moeten, want als die stoppels in je naad beginnen te schuren tijdens de dagelijkse besoignes loop je denk ik ook niet echt in je normale tred.
Maar dat zullen de dames wel kunnen beamen, mits de ook hun lippen moeten scheren.
I beg to differquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:42 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ja, hoor, je reet wordt opengeschuurd door de stoppels. Je merkt er geen hol () van.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:35 schreef Rekkie het volgende:
Je aars afvegen na het schijten
Je hebt toch niet voor niets een onderbroek aan.
waarom kijken naar zijn anus?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef king_of_the_night het volgende:
Hallo dames en andere wezens die seks hebben met mannen,
Storen jullie je aan het haar op de billen/in de bilnaad van jullie vent, ervan uitgaand dat hij niet scheert, zoals de meeste mannen volgens mij niet scheren?
Deze vraag heeft denk ik alleen nut als je zijn billen ook aanraakt/bekijkt/likt/etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |