Nee, maar mijn borsthaar kan geen enkele vrouw weerstaan.quote:
Echt wel, ik!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, maar mijn borsthaar kan geen enkele vrouw weerstaan.
Nooti een man met een behaarde reet/bilnaad gehad?quote:
Geen idee, je houdt zn billen vast terwijl hij je neukt en je voelt al dat haar? Tijdens het pijpen streel je zijn anus en je voelt haar? Dat kan storend zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef ondeugend het volgende:
Waarom zou ik me er aan storen?
En zo behaard is ie ook niet trouwens...
Heb je haarloze 12-jarige vriendjes, scheren ze hun reet of heb jij een zeldzame haarloze man?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:13 schreef As_33 het volgende:
Als een man het lekker vindt als mijn tong die kant op gaat, dan heb ik het liever wel geschoren ja. Gelukkig nog geen enkele keer last gehad van haar op die plek bij dergelijke handelingen.
Ga je dan zo met je baardtrimmer of scheermesje in je naad zitten porren?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:51 schreef agter het volgende:
Ik vind het zowiezo wel beter als een man zich daar scheert of het gewoon trimt. Geldt voor het gehele kruis-gebied. Bossen haar zijn weerzinwekkend. Bah.
Als het langs je zak kan, kan het ook langs je naad...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ga je dan zo met je baardtrimmer of scheermesje in je naad zitten porren?
Dan is de sex snel voorbij...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:58 schreef king_of_the_night het volgende:
En kennelijk klopt het ook nog eens dat volgens mij de meeste mannen NIET scheren. Maar dat is voer voor een andere topic.
kruis, ala beetje bijtrimmen maar veel succes met het vinden van een man die z'n anus epileert. Die staat namelijk in contact met je ogen als je er een haar uit trekt springen de tranen je in de ogenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:51 schreef agter het volgende:
Ik vind het zowiezo wel beter als een man zich daar scheert of het gewoon trimt. Geldt voor het gehele kruis-gebied. Bossen haar zijn weerzinwekkend. Bah.
Idioot, je epileert het gebied rond je pik toch ook niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef ikJur het volgende:
[..]
kruis, ala beetje bijtrimmen maar veel succes met het vinden van een man die z'n anus epileert. Die staat namelijk in contact met je ogen als je er een haar uit trekt springen de tranen je in de ogen
ja anus scheren is ook onmogelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Idioot, je epileert het gebied rond je pik toch ook niet?
Dat. Het maakt me helemaal niet uit (nouja het moet geen heel oerwoud zijn).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:37 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nee stoor me er totaal niet aan, vind het juist mannelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |