abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62815597
Favo liedje van de RA3 soundtrackalbum:

pi_62815619
Pff, heb het een half uurtje gespeeld, opzich wel grappig, maar totaal zijn geld niet waard. Tis erg kinderachtig en cartoony.
pi_62817106
Vind de scene wel tof eigk.
pi_62817161
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:03 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

vertel vertel vertel! hoe is het nou!!

lijkt het een beetje op C&C3..? hoe is de gameplay? hoe zijn de missies.? nieuwe wapens? leuke?
Nee, het lijkt niet op C&C3. Tis meer red alert style, dus minder serieus. Gameplay is wel lekker, lekker snel, ziet er ook goed uit... Units zijn beetje vaag of en toe, gelukkig schieten ze wel uit hunzelf.
Elke unit kan ook een extra iets doen, door op een knoppie te drukken.... Dus je kan van een tank een heli maken, je heb een apc met kanon op het dak waarmee je ventjes af kan vuren.
Tanja kan tanks sniperen en dan kan je ze overnemen...

Dan heb je net als een AoE 3 dat je met punten wapens kan upgraden/uitvoeren, zoals bommen en dergelijke...

Ik heb alleen skirmish met de jappen gedaan en dan bouw je een auto'tje en met dat autootje rijd je naar de plek waar je wil bouwen....

Ore minen kan in aparte gebouwen bij je basis, stuk of 3 in de buurt van 30.000 ore... En daarnaast heb je nog olie gebouwen waar je dat kan halen denk ik... geen idee hoe....

Kwa A.I. zit het ook wel oke, ze rushen wel aan het begin naar je toe, maar eenmaal beetje basis dan gaat het wel.... En ze vluchten ook, als ze zien dat ze het niet winnen Dus niet dom doorraggen

Kortom, voor een red alert zeker niet slecht.... Had slechter verwacht van EA.
O+ BlaBlub O+
pi_62817162
Ben heel benieuwd!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62817204
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:07 schreef neggix het volgende:
En daarnaast heb je nog olie gebouwen waar je dat kan halen denk ik... geen idee hoe....
Dat was bij de vorige ook al Die moet je geloof ik claimen met een engineer
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_62817261
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Omdat hier allerlei idioten 'm pre-orderen.
idioten? jij ziet dus liever de gehele game industie op z'n gat gaan (en dat er dus geen games meer worden geproduceert) dan dat er voor een redelijk (lees: 6 oid in cijfer) spel gekocht wordt en er dus verder ontwikkelt kan worden...?
pi_62817279
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:09 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

klopt... gewoon zoals et normaal altijd gaat
pi_62817280
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:09 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Bij C&C3 of RA2? Want C&C 3 heb ik bijna niet gespeeld... Ik kende het iig niet of niet meer
O+ BlaBlub O+
pi_62817300
quote:

[..]

Nee, het lijkt niet op C&C3. Tis meer red alert style, dus minder serieus. Gameplay is wel lekker, lekker snel, ziet er ook goed uit... Units zijn beetje vaag of en toe, gelukkig schieten ze wel uit hunzelf.
Elke unit kan ook een extra iets doen, door op een knoppie te drukken.... Dus je kan van een tank een heli maken, je heb een apc met kanon op het dak waarmee je ventjes af kan vuren.

Dan heb je net als een AoE 3 dat je met punten wapens kan upgraden/uitvoeren, zoals bommen en dergelijke...

Ik heb alleen skirmish met de jappen gedaan en dan bouw je een auto'tje en met dat autootje rijd je naar de plek waar je wil bouwen....

Ore minen kan in aparte gebouwen bij je basis, stuk of 3 in de buurt van 30.000 ore... En daarnaast heb je nog olie gebouwen waar je dat kan halen denk ik... geen idee hoe....

Kwa A.I. zit het ook wel oke, ze rushen wel aan het begin naar je toe, maar eenmaal beetje basis dan gaat het wel.... En ze vluchten ook, als ze zien dat ze het niet winnen Dus niet dom doorraggen

ik kan mij hier in een heel eind vinden, wat vind jij van die veterancy universiteiten?
pi_62817353
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:13 schreef neggix het volgende:

[..]

Bij C&C3 of RA2? Want C&C 3 heb ik bijna niet gespeeld... Ik kende het iig niet of niet meer
RA geloof ik. Maar volgens mij had C&C ook van dat soort gebouwen.
pi_62817623
Ik vind het echt tof. Straks even online checken hoe het er daar aantoe gaat..
pi_62817641
Vanochtend het introfilmpje afgekeken, toen moest ik weg. Straks maar eens even beginnen te spelen
pi_62817650
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kan mij hier in een heel eind vinden, wat vind jij van die veterancy universiteiten?
Dat is bij de allied neem ik aan? Dat is nog de enige waar ik niet mee gespeeld heb.. Ik speel nu een skirmish met de russen :Relaxte units allemaal... Echt weer zoals RA1, met die mammoth tanks V2 rockets met hugh rockets
En die Kirov ships draaien nou tenimnste mooi, niet in 1 keer omdraaien maar ze vliegen in een bochtje

Ohh en die vlieg dingen van de allied, die tanks kunnen verkleinen Heb je ineens een tankje met een stoer baby stemmtje

En gelukkig dat ze dat ore gedoe zo relax opgelost hebben... 2 oreminers bouwen en 2 refinaries en tis helemaal top... Geen last van insuficcient funds
O+ BlaBlub O+
pi_62817690
Vanmiddag gekocht, vet spel! Alleen laadt bij mij de menu niet zo snel. Krijg eerst zwart beeld , zie me muis wel en de ster rechts boven aan ook. Maar moet toch soms wel dik 30 sec wachten als het niet meer is. Heb de patch al wel geinstalleerd. Voor de rest loopt ie vlekkeloos. Hmm....

Intel core Duo E8500 @ 3.16ghz 3.17ghz
Ati HD4850
4.00 GB
Vista 64 bits

Meer mensen hier last van?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:35:53 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_62817736
zal binnenkort eens kijken of mijn PC 'em überhaupt kan spelen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_62817830
Jezus, wat een deceptie dit spel. Echt ongelofelijk hoe ze anno 2008 zo'n kutspel uit kunnen brengen.

Het spel is veel te cartoony en kinderachtig . Weer veel te veel laser-tesla gezeik. Het bouwen van een basis gaat ook niet lekker op de RA3-manier . En bovenal: het is gewoon niet leuk om te spelen.
Vergeleken met RA3 is Tiberium Wars (en vooral de uitbreiding ervan) een meesterwerk. Grafisch gezien is RA3 zwaar kutkutkut, Tiberium Wars is veel mooier.

Na Far Cry 2 is dit de teleurstelling van het jaar.
pi_62817887
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef Kw4Kje het volgende:
Vanmiddag gekocht, vet spel! Alleen laadt bij mij de menu niet zo snel. Krijg eerst zwart beeld , zie me muis wel en de ster rechts boven aan ook. Maar moet toch soms wel dik 30 sec wachten als het niet meer is. Heb de patch al wel geinstalleerd. Voor de rest loopt ie vlekkeloos. Hmm....

Intel core Duo E8500 @ 3.16ghz 3.17ghz
Ati HD4850
4.00 GB
Vista 64 bits

Meer mensen hier last van?
Precies hetzelfde probleem, op een vergelijkbaar systeem .
pi_62817935
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Precies hetzelfde probleem, op een vergelijkbaar systeem .
Dan flikker je het eraf, je hebt nu gezien dat het toch niets is, dus waarom zou je dat scherm willen fixxen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62818004
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan flikker je het eraf, je hebt nu gezien dat het toch niets is, dus waarom zou je dat scherm willen fixxen
Ik vind het probleem ook minder erg omdat het toch een kutspel is.
pi_62818067
quote:

[..]

Klinkt veel belovend, ik had echt verwacht dat EA weer een spel helemaal verneukt zou hebben. Spore was ook al zo'n ongelofelijke teleurstelling.
pi_62818177
Ik vind het allemaal niet tegenvallen... Alleen wat zijn die chyrocoptors kenker irritant, beetje eerst klein maken, dan bevriezen en dan over me heen rijden

Ohh en die tyfus superweapons kan je niet uit zetten Als er iets verrot is dan zijn het die superweapons wel Elke keer weer je basis opbouwen....
O+ BlaBlub O+
pi_62818188
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:49 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Klinkt veel belovend, ik had echt verwacht dat EA weer een spel helemaal verneukt zou hebben. Spore was ook al zo'n ongelofelijke teleurstelling.
Het spel is ook totaal verkracht.

RA2 was door mij het meest gespeelde spel ooit. Daarop volgt RA1.

RA3 zal in de laagste rangen belanden .
pi_62818206
Hebben ze bij EA trouwens nooit van inzoomen en uitzoomen gehoord? Dat was bij C&C3 veel beter geregeld.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:02:48 #55
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_62818467
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Zo he, leuke babe als je het spel opstart! Wie is het eigenlijk?
Ik dacht Jenny Mccartney. Wel grappig dat dit in het crackmapje erbij is gedaan. Die foto's kan je dus zelf vervangen
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:03:40 #56
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_62818498
Superwapens niet uitzetten? Dat meen je niet he!
Af en toe superwapens vind ik prima, maar niet te vaak. In RA 2 speelde ik standaard met superwapens uit.
You know, I've learned something today
pi_62818620
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef neggix het volgende:
Ik vind het allemaal niet tegenvallen... Alleen wat zijn die chyrocoptors kenker irritant, beetje eerst klein maken, dan bevriezen en dan over me heen rijden

Ohh en die tyfus superweapons kan je niet uit zetten Als er iets verrot is dan zijn het die superweapons wel Elke keer weer je basis opbouwen....
welke superwapons....

die chronosphere van de allied ?

overigens die universiteiten zijn gewoon gebouwen op de map ?
pi_62818667
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:08 schreef mschol het volgende:

[..]

welke superwapons....

die chronosphere van de allied ?

overigens die universiteiten zijn gewoon gebouwen op de map ?
Nee, dat hugh canon van de allied dat elke keer mijn basis aan gort schiet Die superweapon
O+ BlaBlub O+
pi_62818676
Ik zit al sinds vanmiddag 4 uur te stoeien met de installatie van red alert 3 op mijn laptop.
Dus ik probeer nu hier maar om advies te vragen, want de installatie van RA3 lukt gewoon niet.
Als ik de RA3 dvd in mijn laptop plaats heeft mijn laptop super veel moeite om hem te kunnen lezen of zo lijkt het iig..
De dvd komt bijna nooit bij dat punt dat hij constant wordt gelezen in mijn laptop, heel af en toe geeft hij opeens de install pop up en dan begint hij ook wel met installeren.
Iets over de helft van de installatie breekt hij weer af en vraagt hij zelfs na een tijdje om de disk te plaatsen, dit heb ik een paar keer gedaan door hem opnieuw erin te doen maar hij pakt hem gewoon niet.

is ier iemand die mij hiermee kan helpen?

ik heb een medion MD 96706 laptop, alvast bedankt!
pi_62818743
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef neggix het volgende:

[..]

Nee, dat hugh canon van de allied dat elke keer mijn basis aan gort schiet Die superweapon
die heb ik gemist...
heb je een naam/plaatje in menu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')