Raad ik je aan alleen wat veldsla er bij te doen. Eigenlijk is de waterkers volgens recept al genoeg, maar ik vind het met alleen veldsla of veldsla er bij ook erg lekker. Dan is het iets neutraler qua smaak. Wel leuk dat je het gaat proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig checkt haar pakket van deze week
Peer check
Walnoten check
En ik heb pecorino dus eigenlijk hoef ik alleen nog maar sla te halen morgen.
Dit ga ik ook eens maken, vorige keer heb ik er soep mee gemaakt, maar dit is ook leuk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Leuk! Als je wilt weten hoe het er ongeveer uit ziet, hier een fotootje:
[ afbeelding ]
En oja, ik had er ook nog wat partjes rode ui doorheen gemixt. Voor de grap en dat was ook lekker.
Varkensfiletlapje even marineren in teriyakisaus met een gekneust knoflookje paste er perfect bij.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat afhalen lijkt me dus eigenlijk niks.![]()
Hier bezorgen ze. Op dinsdagavond zet ik mijn mandje in de schuur en als ik dan woensdagochtend weer kijk dan staat er een mandje met lekkere groente en fruit.![]()
Het is net Sinterklaas.
Waarom niet gewoon een keer de bloemkool koken, aardappeltjes er bij en dan een goede gehaktbal of een lekkere rundervink met een goede jus? Of lust je dat niet?? Eventueel een simpel kaassausje over de bloemkool.. Lekker hollandsch!quote:Op maandag 3 november 2008 10:00 schreef Innocence het volgende:
Maar wat nu weer met bloemkool? Heb vorige weken al bloemkoolcurry en siciliaanse pasta met bloemkool op. Weet iemand wat ander lekkers?!
quote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een keer de bloemkool koken, aardappeltjes er bij en dan een goede gehaktbal of een lekkere rundervink met een goede jus? Of lust je dat niet?? Eventueel een simpel kaassausje over de bloemkool.. Lekker hollandsch!![]()
Ik ben niet echt een aardappel-vlees-groente type, maar juist omdat het af en toe is kan ik daar dan extra van genieten!!
Neh daar is de jus voorquote:Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Innocence het volgende:
Ah, te laat met verwijderen. Dat valt als ik er over nadenk inderdaad wel mee.
Maar dan lijkt het me weer zo droog, al die losse dingen naast elkaar.
Hier ook welkom. wij hebben dus ook nog de tas met aardperen. Geen idee!quote:
Oja, dat heb ik wel eens gemaakt, aardperensoep. Was best lekker.quote:
Dadelijk aardpeer in m'n tas, dit recept lijkt me een goed beginquote:Op woensdag 5 november 2008 23:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik wel eens gemaakt, aardperensoep. Was best lekker.![]()
[ afbeelding ]
Aardpeer, kippenbouillon, citroen en peterselie. Wat echt lekker!
Juist die kleine courgettes hebben super veel smaak. In een 2-persoons soep gebruiken of gewoon 'kaal' grillen, super lekker. Ik denk dat in de pastasaus de smaak verloren gaat.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef Innocence het volgende:
M'n aubergine was zo mini, dat ik er helaas geen ovenschotel van kan maken. Gaat dus ook maar in de pastasaus.
Ik ga de spruitjes eens gebruiken in een curry, schijnt lekker te zijn...
15 maand? Wat stoer.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Die ovenschotel was lekker! Alleen vriendlief vond de blauwe kaas iets minder.. Chris (15mnd) heeft wel heerlijk gesmikkelt van de koolrabi en die kaas![]()
Dus volgende keer een halve schaal met blauwe kaas, en de andere helft met een andere kaas/room.
Hij eet zo ongeveer alles. Alleen geen plakjes kaas, en de avocado was ook een twijfel geval vandaag.. Voor de rest :quote:
Leuk! Ik ga binnenkort ook eens kijken of ik me er voor aan kan melden, lijkt me echt heel erg leuk.quote:Op zondag 9 november 2008 16:31 schreef piepster het volgende:
Ik ga me deze week ook aanmelden voor een groentetas. Hier in de stad kan ik kiezen tussen Odin en Vitatas. Ik ga kiezen voor Vitatas, omdat ik heb gelezen dat er wat meer variatie in zit dan bij Odin, en ook omdat er apartere groenten inzitten.
erin. (Vita-combi).quote:Uien, Bleekselderij, Sla Batavia, Bloemkool groen, Kool rood, Koolrabi paars, Courgette, Mango, Banaan Fair trade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |