abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_62809961








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Granqvist een wedstrijd geschorst.
    [*] Paul Matthijs


    Download hier de OP!



    .
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62810012
    fipo, lekkere goal!
    pi_62810178
    JAAAAAAAAAA
    pi_62810217
    @ TT: Behalve Vitess', want die geven ons voetballes

    Mooie comeback voor jullie gister in Nijmegen.. Eerste balcontact van GGG? Je kunt ze er minder maken
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_62810228
    Heb je die andere goals ook nog? Heb de samenvattingen uiteraard gemist gisteren.
    pi_62810272
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef MaxPower het volgende:
    Heb je die andere goals ook nog? Heb de samenvattingen uiteraard gemist gisteren.
    Via Internet explorer openen. Firefox bv werkt niet.

    http://video.eredivisielive.nl/vod.php#
    pi_62810322
    tvp
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62810524
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef MaxPower het volgende:
    Heb je die andere goals ook nog? Heb de samenvattingen uiteraard gemist gisteren.
    De doelpunten:







    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62810610
    Maar Cahais is blijkbaar afgeschreven... jammer.
    pi_62810642
    Die eerste van NEC mag er ook wezen zeg.. zo!
    pi_62810653
    Powel en Garcia beide eerste balcontact en een goal.

    Kan slechter
    pi_62810694
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef MaxPower het volgende:
    Die eerste van NEC mag er ook wezen zeg.. zo!
    Alleen jammer dat Powel hem gewoon laat lopen...
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Grulez het volgende:
    Maar Cahais is blijkbaar afgeschreven... jammer.
    Jans wil hem alleen nog als centrale verdediger gebruiken las is ergens..
    Granqvist speelt niet mee komend weekend, dus moet jans kiezen tussen Cahais of Svejdik.
    Ik denk dat hij voor Svejdik gaat kiezen, want die speelde gister een prima wedstrijd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62810808
    Ikke...ik sprong wel een heel eind omhoog toen Garcia um erin poeierde. Doet ie ook eens waar ie voor gehaald is
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_62811089
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 14:14 schreef clauwheee het volgende:
    Ikke...ik sprong wel een heel eind omhoog toen Garcia um erin poeierde. Doet ie ook eens waar ie voor gehaald is
    Ik had er niet meer op gerekend.. Ik was me toch een potje gefrustreerd, ik was al op Jans en Matthijs aan het kankeren..

    Maar was enorm blij met de goal, kon net als Ungeheuer een JAAAAA dan ook niet onderdrukken..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62811772
    Spanning en sensatie gisteren
    Ik zag 10 minuten voor tijd mijn hele avond alweer naar de gallemiezen gaan, maar het viel uiteindelijk nog mee .
    pi_62812329
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Alleen jammer dat Powel hem gewoon laat lopen...
    Ja, jammer dat ze Garcia ook vrij de 16 in lieten huppelen..
    pi_62812883
    Berg had natuurlijk een goede actie bij dat eerste doelpunt...maar voor de rest? Vond ik hem wederom matig, de rest van de wedstrijd.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      donderdag 30 oktober 2008 @ 15:58:41 #18
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62813903
    NAC uit, was vorig seizoen een hele leuke pot. Ik ga ervan uit dat Matthijs zaterdag niet speelt en het weer een topwedstrijd wordt. Andersson en Berg lekker beuken tegen Penders en Sankoh mag Amoah opvreten .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62815525
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 15:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
    NAC uit, was vorig seizoen een hele leuke pot. Ik ga ervan uit dat Matthijs zaterdag niet speelt en het weer een topwedstrijd wordt. Andersson en Berg lekker beuken tegen Penders en Sankoh mag Amoah opvreten .
    Laten we hopen dat Femi weer meedoet.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62816540
    quote:
    Camerapalen in Euroborg worden weggehaald

    De drie camerapalen voor de Noordtribune in Euroborg worden weggehaald. Dat is de uitkomst van het evaluatiegesprek dat maandagavond heeft plaatsgevonden.

    Bij het gesprek tussen FC Groningen, de Supportersvereniging FC Groningen, de supportersvereniging Z-Side en de Groningen Fanatics was ook een vertegenwoordiger van de KNVB aanwezig.

    FC Groningen en de supportersverenigingen hadden afgesproken dat na vier wedstrijden een evaluatie zou worden gehouden over het gebruik van de camerapalen met als doelstelling de palen te verwijderen. Daarbij werd een aantal criteria gehanteerd. De palen zouden worden verwijderd, tenzij zich één van volgende gevallen voor zou doen:
    - Bij het gooien van voorwerpen
    - Bij het gooien van drinken of etenswaren
    - Bij het bespugen of beledigen van mensen die betrokken zijn bij de wedstrijdorganisatie van FC Groningen of vertegenwoordigers van de media en/of andere ketenpartners
    - Bij het zingen van kwetsende spreekkoren
    - Bij andere ongeregeldheden c.q. ontoelaatbaar gedrag op de tribune

    Geconstateerd is dat er zich bij de eerste vier thuiswedstrijden geen enkel noemenswaardig voorval heeft voorgedaan en dat is zeer verheugend te noemen. FC Groningen en de supportersverenigingen zijn blij dat er zich geen incidenten hebben voorgedaan bij de tot nu toe gespeelde thuisduels en zijn trots op het positieve gedrag van de supporters. Ook de vertegenwoordiger van de KNVB sprak hier tijdens de evaluatie zijn complimenten over uit. Alle partijen hebben er heel veel vertrouwen in dat er zich ook de komende tijd geen incidenten meer zullen voordoen en derhalve heeft FC Groningen besloten de camerapalen te verwijderen.

    Afgesproken is wel dat het gedrag van de aanhang gevolgd zal blijven worden. Door FC Groningen zal, in samenwerking met de supportersverenigingen, actief gezocht worden naar een acceptabel alternatief voor de palen. Gestreefd wordt naar een alternatief dat dezelfde beeldkwaliteit kan leveren als de palen, maar minder zichtbaar is voor de supporters. Op die manier hopen alle partijen te voorkomen dat de palen in de toekomst eventueel terugkeren.

    Het bezigen van kwetsende spreekkoren en de bestrijding daarvan blijft een lastig punt. Zo bleek ook uit de open discussie tussen supportersverenigingen, FC Groningen en KNVB. Want waar ligt immers precies de grens? Toch weten de meeste mensen zelf wel wanneer die grens wordt overschreden en is iedereen het er wel over eens dat het aanmoedigen van en energie steken in de eigen ploeg nuttiger is dan het uiten van kwetsende teksten richting tegenstanders of arbitrage.
    Supporters worden door FC Groningen en de supportersverenigingen dan ook opgeroepen op een positieve wijze achter de club te blijven staan!

    FC Groningen


    [ Bericht 75% gewijzigd door venomsnake op 30-10-2008 17:47:14 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62816654
    Mooi zo.

    TVP
    pi_62817998
    Ik denk dat Berg komende zomer voor een vast bedrag weg kan (zal wel 10 mil + ofzo zijn).
    Nijland zei in Mijn Club dat Berg geen clausule in zijn contract, althans, voorlopig niet.

    Groningen gaat er alles aan doen om de selectie compleet te houden deze winter.
    Verder zei hij dat men bezig is om zelfs nog versterkingen te halen in de winter.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62818086
    Als Berg in de zomer voor 10 miljoen weg kan gaan moeten ze hem maar in de winterstop laten gaan voor 17 mil.. anders is het kapitaalvernietiging.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62818165
    Weet ik niet, als je daardoor bijvoorbeeld europees voetbal mis loopt ben je ook niet al te slim bezig.
    Ik roep ook maar wat hoor, misschien ligt het wel hoger dan 10 mil...
    Wel mooi dat Groningen nog sterker wil worden in de winter, daar is geld voor aldus Nijland.

    Verder zei Nijland dat er nog enige spelers met een clausule zijn, alleen zijn die dusdanig hoog dat Nijland zich afvraagt of een club dat zal neerleggen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62818349
    Ik ben benieuwd wie die superspits dan is waar Nijland aldoor op terugkomt
    Ik hoop op een goede door-kopper voorin want nu is dat een drama..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62818382
    Hangt er natuurlijk vanaf welke 'topspits' er in de winter wordt gehaald. Als dat een echte topper is, die Berg zou kunnen doen vergeten, dan wimpel ik 17 miljoen zeker niet af

    Toch jammer dat hij de laatste paar wedstrijden wat minder dominant speelt, ik kan wel wat meer CvhJ-punten gebruiken...
    Met de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen...
      donderdag 30 oktober 2008 @ 19:02:34 #27
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62818454
    Lijkt me ook wel duidelijk na afgelopen wedstrijd dat een versterking op de linkerkant niet ongewenst zou zijn.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 30 oktober 2008 @ 19:15:43 #28
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_62818821
    Over de hele wedstrijd gesproken is een gelijkspel wel terecht denk ik, al kom je op het laatst natuurlijk nog goed weg.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_62818865
    Groningen zit achter ene Viktor Agardius volgens kristianstadsbladet.se



    Vertaling Google Translate:

    quote:
    Groningen follows Viktor

    It was a sensation when Mathias Barbera became professional in Groningen in 1995. Now the Dutch top club interest in the new player KFF - Viktor Agardius. "We have said it is okay to Groningen talk with Viktor," said KFF-base Ronnie Larsson.

    Viktor Agardius, 19, is red-hot after his breakthrough with Kristianstad FF.

    Now the left hill, which played Division V football with WA last year, including a name abroad.

    Dutch consistent number two, the Swedish team FC Groningen, has had people in place and seen Agardius play and has already contacted the Kristianstad FF.

    - They would like to invite him down and we have said it is okay to talk to him, "said Ronnie Madden, chairman of Kristianstad FF.

    Have contracts
    Viktor Agardius is under contract with Kristianstad FF. The case of 2009 with an option for 2010, but it is a contract to be renegotiated.

    Viktor familiar with interest but have not spoken with the Dutch club.

    - Ronnie (Larsson) and Kenth (Lindfors, sports manager) has said that the club has been and checked. But no one has talked to me, "says Viktor.

    Groningen has turned into a real svensklag. When Mathias Barbera became professional in Groningen 1995 he was only the second Swede in the club's history after goalkeeper Jan Nordström. "Rossi" moved back in 1998 and the club have had Swedes on the team since then.

    Right now, four Swedes new Euro Borg as their home arena: Marcus Berg, Petter Andersson, Andreas Granqvist and Fredrik Stenman.

    Train with BoIS
    Besides Groningen canvassed blockbuster player Viktor Agardius of Helsingborg, Malmo FF, Hammarby, Halmstad, Trelleborgs FF, and now the Superettan team Arsenal FC.

    - I have talked a little loose with Geelong and it is well thought that I should go there and train with them next week, "said Viktor Agardius.

    Arsenal FC same as yesterday and on Wednesday tested KFF-mittfältaren Niklas Nordgren.

    Nordgren has previously made a successful visit to Norway and will start in early November to train with AIK / Väsby.

    The interest from the Start is so large that the club invited back Nordgren for a new business. They want to see him in a proper träningsmatch.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62818904
    It was a sensation when Mathias Barbera became professional in Groningen in 1995. Now the Dutch top club interest in the new player KFF - Viktor Agardius

    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 30 oktober 2008 @ 19:52:16 #31
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62819844
    Ik maar nadenken wie Mathias Barbera is, blijkt het over Mathias Rosén te gaan.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 20:10:28 #32
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_62820353
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef clauwheee het volgende:
    Berg had natuurlijk een goede actie bij dat eerste doelpunt...maar voor de rest? Vond ik hem wederom matig, de rest van de wedstrijd.
    Het viel mij op dat hij het eerste half uur 2 of 3x aan de kant stond. Lichte blessure?
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
    pi_62820895
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 20:10 schreef Mark het volgende:

    [..]

    Het viel mij op dat hij het eerste half uur 2 of 3x aan de kant stond. Lichte blessure?
    Ook scheenbeschermers vervangen zag ik.
    Je merkt overigens wel dat de tegenstander hem dit jaar goed in de gaten houdt. Wat weer ruimte oplevert voor spelers als Andersson, Lovre en Powel.
    pi_62820961
    Berg kreeg ook een aardig tikkie in het begin van de wedstrijd.
    Verder is hij eigenlijk maar één keer echt goed aangespeeld gister, helaas nam de de bal verkeerd aan.

    Gaf wel een goede assist aan Powel, ook nog een leuke steekbal op Holla.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62827157
    eens met TT
    Twinning = boring
    pi_62827425
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:15:32 #37
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:44:04 #38
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62833664
    Ontroerend einde .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62833708
    quote:
    Blessuregolf teistert FC Groningen

    Wie vanmorgen de afsluitende training voorafgaand aan de wedstrijd van morgenavond tegen NAC heeft bezocht zal zich lam zijn geschrokken. Het blessureleed lijkt in alle hevigheid toe te slaan. Voor de basis kunnen we vermoedelijk een streep halen door Granqvist (geschorst), De Roover, Stenman, Levchenko, Hiariej, Ajilore (allen niet 100% fit). Supporters moeten zich nu als één man achter de club scharen, aan strijd zal het de spelers nl. niet ontbreken maar er zal wel een zwaar gehavend team aan de aftrap staan wat het spel niet ten goede zal komen. Kop d'r veur! Later vanavond meer in onze voorbeschouwing.

    boerenmacht
    Wie moeten er dan in vredesnaam op links en rechtsback staan?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:49:41 #40
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62833812
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Wie moeten er dan in vredesnaam op links en rechtsback staan?
    quote:
    boerenmacht
    Dat houdt mij op de been tot er officielere berichten verschijnen.

    2-5-3 spelen
    pi_62833837
    Aaaarghhh.. Dat wordt weer drama met oa Matthijs..
    Op één speler na is dan de hele verdediging er niet bij, ook Lev op het middenveld zal gemist worden..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62833876
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:45 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    (blessuregolf)
    Niet nu!
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:52:55 #43
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62833901
    Svejdik Sankoh Cahais Metaj lijkt me.

    Maar ik vind het nogal wat eigenlijk. Femi, Lev en Stenman bleven woensdag langs de kant met de melding dat ze nog een dag of 2 extra nodig hadden, dan konden ze zeker wel weer mee doen.
    Blessure de Roover vind ik helemaal vreemd.
    pi_62833975
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef Prosac het volgende:

    [..]


    [..]
    2-5-3 spelen
    En welke 5 middenvelders heb jij voor ogen?

    --------------------------Luciano
    -Svejdik--------Sankoh--------Cahais--------Metaj
    ----------------------------Holla----------------------------
    -----VD Laak-----------------------------Andersson--
    ---------------------------Lovre-------------------------
    ---------------Berg---------------------Powel----------


    Zo dan maar?
    Gewoon ouderwets 4-4-2

    Of eventueel Berg en Garcia in de spits voor wat meer creativiteit.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:57:52 #45
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62834039
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    En welke 5 middenvelders heb jij voor ogen?

    ------------------------Luciano
    -Svejdik--------Sankoh--------Cahais--------Veldmate
    ----------------------------Holla----------------------------
    -----VD Laak-----------------------------Andersson--
    ---------------------------Lovre-------------------------
    ---------------Berg---------------------Powel----------


    Zo dan maar?
    Backs zijn niet nodig, Lulring, Reuser en de Graaf doen aan NAC kant niet mee.


    ---------------Holla ----- Matthijs ----------
    ----van de Laak------------------Metaj----
    ----------------------Lovre------------------
    pi_62834048
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    En welke 5 middenvelders heb jij voor ogen?

    --------------------------Luciano
    -Svejdik--------Sankoh--------Cahais--------Metaj
    ----------------------------Holla----------------------------
    -----VD Laak-----------------------------Andersson--
    ---------------------------Lovre-------------------------
    ---------------Berg---------------------Powel----------


    Zo dan maar?
    Ik wil Garcia wel in de basis zien voor Powel, ik denk dat Garcia nu echt helemaal los komt door die goal tegen NEC
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62834075
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Backs zijn niet nodig, Lulring, Reuser en de Graaf doen aan NAC kant niet mee.


    ---------------Holla ----- Matthijs ----------
    ----van de Laak------------------Metaj----
    ----------------------Lovre------------------
    Nee, ik wil Matthijs niet in de basis zien.
    De Graaf doet ook niet mee? Dat is wel mooi.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62834206
    Prachtig einde idd, Martin blijft een held.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:07:14 #49
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62834258
    ----------------------------Luciano
    Svejdik--------Sankoh----------Cahais---------Metaj
    ----------------------------Holla
    V.d.Laak------------------------------------------Andersson
    ----------------------------Lovre
    -------------------Berg-------------Garcia
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62834341
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 12:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
    ----------------------------Luciano
    Svejdik--------Sankoh----------Cahais---------Metaj
    ----------------------------Holla
    V.d.Laak------------------------------------------Andersson
    ----------------------------Lovre
    -------------------Berg-------------Garcia
    Met dit elftal moet een overwinning wel mogelijk zijn vind ik ... alleen zie ik voor Metaj liever een ander maar wie
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:15:18 #51
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62834473
    Maar goed Matthijs staat dus sowieso basis, dus die opstelling kan in de prullenbak. Nu is het alleen afwachten of Jans hem rechtsachter zet (en Svejdik weer op linksachter) of dat hij weer als verdedigende middenvelder begint.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62834720
    Nou ja, gaat in ieder geval weer een zwaar avondje worden.. Wat een blessures weer zeg, niet normaal.
    Gelukkig is er een redelijk brede selectie, maar als er zoveel (bepalende) basisspelers wegvallen ga je dat wel voelen.

    Gelukkig krijgen we na NAC uit een iets "beter" programma:

    FC Groningen - FC Volendam
    Telstar - FC Groningen (Beker)
    FC Groningen - De Graafschap
    Willem II - FC Groningen

    Maar de weken daarna kun je weer vol aan de bak:

    FC Groningen - AZ
    PSV - FC Groningen
    FC Groningen - FC Twente
    Roda JC - FC Groningen
    FC Groningen - sc Heerenveen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62835196
    quote:
    Kies het Eredivisie-elftal van de maand oktober


    Oktober is bijna voorbij, reden voor de redactie van VI.nl jullie te vragen het Eredivisie-elftal van de Maand samen te stellen. FC Groningen levert de meeste genomineerden, terwijl Ajax, PSV en Feyenoord geen enkele kandidaat leveren.

    FC Groningen was in september al de club waarvan de meeste spelers in het elftal waren terug te vinden. Vorige maand stelden de bezoekers van deze site Sepp De Roover, Andreas Granqvist en Marcus Berg op, terwijl ze Ron Jans tot coach benoemden.

    Allevier verdienden ook in oktober een nominatie. Daarnaast zijn ditmaal Luciano, Danny Holla, Goran Lovre en Petter Andersson kandidaat voor een plaats in het Eredivisie-elftal van de Maand.

    Ook Roda JC levert flink wat spelers, zes in totaal: Jan-Paul Saeijs, Ruud Vormer, Marcel Meeuwis, Anouar Hadouir, Boldizsár Bodor en Sekou Cissé. En Martin Koopman mag dan nog wel interim-coach van de Limburgers zijn, hij verdiende toch een nominatie.

    Jullie hebben tot zondagmiddag 12.00 uur de tijd om jullie Eredivisie-elftal van de Maand samen te stellen. Maandagochtend zal de redactie bekendmaken welke elf spelers en trainer zijn uitverkoren. Klik op de afbeelding hieronder om de opstelling van jouw elftal te maken.

    Kies het Eredivisie-elftal van de maand oktober
    Even de FC'ers kiezen natuurlijk..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62835363
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 12:46 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Even de FC'ers kiezen natuurlijk..
    Vreemde lijst van VI, geen spelers van bijvoorbeeld AZ maar wel bijzonder veel van Roda JC, dat als enige wapenfeit een moeilijke overwinning op PSV had...
    pi_62835398
    Ik zie toch echt 3 spelers van AZ: Mendes da Silva, De Zeeuw en El Hamdaoui.
    Daarintegen (als je Jans mee rekent) 8 van de FC
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62835566
    Ik heb even keurig gestemd

    Allemachtig wat een geblesseerden joh. Wat doen ze op die trainingen toch allemaal? Judo'en?
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:30:56 #57
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62836324
    Andere bezoekers van de training hebben het er overigens over dat alleen Femi en Stenman nog twijfelgevallen zijn.
    Iedereen deed echter wel gewoon mee met de training. (al dan niet met de beloften, de basis van woensdag trainden sowieso lichter)
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:33:44 #58
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62836408
    de Roover kreeg rust volgens Jans op Noord en doet gewoon mee.
    pi_62836473
    Phew...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:45:29 #60
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62836718
    Zijn er meer mensen die last hebben van een error als je naar fcgforum wilt?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62836751
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 13:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Zijn er meer mensen die last hebben van een error als je naar fcgforum wilt?
    Had er eerder op de dag wel last van, maar kom er nu gewoon op.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:53:40 #62
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62836934
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 13:46 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Had er eerder op de dag wel last van, maar kom er nu gewoon op.
    Hm, hij doet het hier ook weer.
    Had er gisteren ook al last van.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:55:19 #63
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62836984
    Wat probleempjes bij Digitalus vermoed ik.

    Kaartje voor NAC is besteld, ga er toch maar eens heen. Toch lekker met das auto.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:59:00 #64
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62837075
    quote:
    Je hebt het vast al gemerkt, maar gisteren en vandaag kampen wij met wat technische problemen op het forum. De problemen zijn van dien aard, dat wij hebben besloten een nieuwe versie van het forum - waar wij op de achtergrond al mee bezig waren en die vrijwel gereed is - versneld online te gaan brengen. Eén dezer dagen zal het huidige forum dus enkele uren platgegooid worden en als de rookwolken weer zijn opgetrokken, staat er hopelijk een spiksplinternieuw forum. Een exacte tijd kunnen we op dit moment (nog) niet geven, maar je ziet het vanzelf.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62838071
    quote:
    Nog een extra puzzelstukje in de opstelling

    Zaterdagavond speelt FC Groningen de uitwedstrijd tegen NAC in Breda. De ploeg van trainer Ron Jans staat momenteel tweede en treft de nummer vier van de ranglijst. Beide ploegen kregen afgelopen week wat personele tegenslag te verwerken.

    Trainer Ron Jans zag woensdag in Nijmegen hoe Andreas Granqvist zijn tweede gele kaart kreeg in de wedstrijd tegen NEC en moet naast de vijf blessuregevallen dus nog een ander puzzelstukje gebruiken in de negende speelronde. “We zullen de basiself op tenminste één plek moeten aanpassen. Het is een uitdaging voor de andere spelers om te laten zien dat ze hetzelfde hoge niveau kunnen halen en bovendien resultaat kunnen boeken.”

    Overigens ziet de staat van de ziekenboeg er allerminst zorgwekkend uit. “Martijn Meerdink, Evgeniy Levchenko en Tom Hiariej trainen zelfs alweer volop en als de medische staf groen licht geeft zullen ze maandag mogelijk minuten gaan maken in de Beloften. We hadden de keuze te bij de groep te halen voor zaterdag, maar willen geen enkel risico nemen. Van de selectie van de Beloften zal verdediger Darryl Lachman aansluiten. We zullen dus met zeventien spelers afreizen naar Breda.”

    Overigens kreeg NAC Breda in de verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente twee tegenvallers te verwerken. Al vlot in de eerste helft viel Martijn Reuser uit met een ernstige blessure en in de slotfase moest Anthony Lurling het veld verlaten met een rode kaart. Lurling accepteerde een schorsing van vier duels. Reuser is tot de winterstop uitgeschakeld door een kwetsuur aan het sleutelbeen.

    Trainer Ron Jans zag de wedstrijd NAC-Twente samen met zijn mede stafleden op DVD. “Er werd gezegd dat NAC Breda veel verder naar voren zou voetballen. Je ziet wel dat ze die intentie hebben, maar ik vond dat ze afgelopen woensdag in ieder geval nog moeite hadden het spel te maken. Hun resultaten in uitduels zijn dan ook beduidend beter en ik denk dat het spelen op de counter te beter ligt. Hun speelwijze is nog best vergelijkbaar met die van afgelopen jaar.”

    FC Groningen
    quote:
    Stenman en Femi niet fit genoeg voor NAC

    GRONINGEN- Fredrik Stenman en Femi zijn nog niet fit genoeg om zaterdag met FC Groningen te kunnen spelen tegen NAC Breda.

    Stenman en Femi raakten afgelopen dinsdag geblesseerd op de training en ontbraken daarom woensdag ook al tegen NEC.
    Daarnaast is Andreas Granqvist geschorst.

    Sepp de Roover trainde vrijdag uit voorzorg, apart maar kan zaterdag gewoon spelen. Daarnaast is Evgeniy Levchenko weer volledig aangesloten bij de selectie van trainer Ron Jans.

    De vermoedelijke opstelling:

    Luciano; De Roover, Sankoh, Svejdik en Metaj; Andersson, Matthijs, Lovre en Holla; Berg en Powel.

    RTVNOORD
    Interview met Jans
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62838397
    Zou belachelijk zijn als VD Laak niet start in mijn ogen, maar goed..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:43:33 #67
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62838414
    Geen Koen van de Laak?
    pi_62839067
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:01:28 #69
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62842386
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 19:51 schreef The_Verve het volgende:
    Een fitte Van de Laak moet ALTIJD spelen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62848274
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 13:59 schreef The_Verve het volgende:

    [..]
    Forum heeft inmiddels de update gehad en ziet er ook gelijk een stuk beter uit..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62848328
    Ze zeggen dat ze er weken mee bezig zijn geweest maar dit is zo'n standaard PHPbb forum volgens mij.. die in een uurtje makkelijk in elkaar te zetten is alleen de banner hebben ze daarvan veranderd, maar het forum is wel verbeterd ja.
    Niet dat ik zeg dat ze er zelf niks voor gedaan hebben maar toch
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62848450
    phpbb is gewoon leuke gratis forum software.
    Zullen vast nog wat kinderziektes in die nieuwe layout zitten, maar die zullen er in de loop van tijd ook wel uitgehaald worden neem ik aan.

    In ieder geval een verbetering van de oude.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62849340
    quote:
    'Groningen kampioen. Waarom niet?'



    GRONINGEN - In tijden van sportieve hoogconjunctuur heeft FC Groningen altijd over doeltreffende spitsen kunnen beschikken. In 1982 kopte Peter Houtman de club voor het eerst de subtop binnen, ruim 25 jaar later heeft zijn ambtsbroeder Marcus Berg een nog hoger doel voor ogen: de landstitel.

    ,,Waarom niet?’’, zegt de Zweedse goalgetter met een ontspannen grijns. ,,De krachtsverschillen zijn klein, ik weet niet voor wie we op dit moment onder hoeven te doen. Dan moet je gaan voor het allerhoogste.’’

    Aan ambities heeft het nooit ontbroken bij FC Groningen. Soms werden ze vertaald naar de praktijk, vaak ook niet.

    Feit is dat de club excelleert bij de gratie van slagvaardige aanvallers, zo leert de geschiedenis. Peter Houtman belichaamde begin jaren tachtig als eerste het succes van de club, gevolgd door Rob McDonald, weer Houtman en de tandems Hennie Meijer/René Eijkelkamp en Hennie Meijer/Milko Djurovski.

    Vanaf 1992 zakte FC Groningen weg, pas in 2006 keerde de club weer terug in de subtop, met Erik Nevland als kanonnier. Op het moment dat de Noor zwichtte voor de verlokkingen van Fulham, begin van dit jaar, was zijn opvolger al aangetrokken: Marcus Berg.

    Gevraagd naar een typering van zijn voorgangers, moet de huidige topscorer het antwoord schuldig blijven.
    Houtman, Djurovski, Eijkelkamp: het duizelt hem voor de ogen. ,,Nevland ken ik natuurlijk, de rest niet. De rookmagiër? Is dat niet Martin Drent? Die rookt toch? En hij was een spits, niet? Niet in de succesrijke periode? Oké.’’

    Zijn gebrek aan historische kennis valt de 22-jarige Zweed niet euvel te duiden. Op het moment dat Houtman de vijandelijke doelnetten geselde met zijn striemende kopballen, moest Berg nog geboren worden. Qua stijl detoneert hij bovendien met zijn ex-collega's. Houtman en McDonald stonden te boek als ‘target-men’, Meijer en Eijkelkamp als kaatsende en draaiende spitsen, Djurovski als een onnavolgbare solist.

    ,,Markus heeft nog het meeste weg van Erik Nevland’’, zegt FC Groningen-trainer Ron Jans. ,,Ze hebben beiden de neiging om bij voorzetten naar de eerste paal te komen en aan de zijkanten de diepte te zoeken. Met dien verstande dat Berg wat slomer en nonchalanter oogt, alsof het hem allemaal niet zo interesseert. Maar de schijn bedriegt, Marcus is een echte teamspeler, die ook druk zet en zich laat inzakken. Hij is al vrij compleet, al kan het meevoetballende gedeelte nog beter. Maar zijn top ligt hoger dan die van Nevland.’’

    Berg is een spits met een droom. Hij wil met FC Groningen kampioen van Nederland worden. Eén keer eerder leek de titel voor de ‘Trots van het Noorden’ binnen handbereik, in het seizoen 1990/91.

    Milko Djurovski, tegenwoordig trainer zonder club, tovert de herinnering moeiteloos tevoorschijn. Vanuit het Sloveense Maribor zegt hij:

    ,,We hadden een fantastische ploeg. Hennie Meijer stond naast me in de spits. Wij draaiden de verdedigers van de topclubs dol, wonnen met 4-0 van PSV en speelden uit gelijk tegen Ajax en Feyenoord. Vier wedstrijden voor het einde van de competitie stonden we bovenaan, maar door blessures ging het mis. Uiteindelijk werden we derde, nóg de beste klassering in de geschiedenis van FC Groningen.’’

    Ook Djurovski denkt dat de tijd nu rijp is voor een Groningse titel. ,,De topclubs zijn dit seizoen niet top, dus dit is dé kans. Veel zal afhangen van Marcus Berg. Speelt hij na de winter nog in Groningen? Of niet? Zonder scorende spits kun je het als provincieclub vergeten.’’

    Berg, al goed voor zes treffers, haalt zijn schouders op bij de ‘vraag der vragen’. ,,In de voetballerij is alles mogelijk,’’ zegt hij diplomatiek, ,,maar feit is dat ik het hier uitstekend naar mijn zin heb. We spelen mooi en dynamisch voetbal, winnen veel en ik leer elke dag bij. Er is hier veel ruimte voor kritiek en open discussie, maar altijd op basis van respect. Dat maakte me beter, scherper. Het zou fantastisch zijn om met deze groep spelers kampioen te worden.’’

    Maar toch: stel dat zich in de winterstop een grote club meldt? ,,FC Groningen beslist of er dan te praten valt’’, zegt Berg. ,,Als er een echte topclub komt, zou ik er goed over moeten nadenken. Ajax of PSV? Weet ik niet.’’

    Grijnzend: ,,Ik speel al bij een Nederlandse topclub, hé.’’

    Trainer Ron Jans wordt intussen kriegelig van de vragen over een tussentijds vertrek van Marcus Berg. Met de winterse exodus van de voorbije jaargang in het achterhoofd, zegt hij: ,,Ik kan alleen maar hopen dat Marcus dit seizoen blijft. Voor zijn ontwikkeling is dat ook goed. Daarnaast vraag ik me af of hij voor andere Nederlandse clubs nog betaalbaar is.’’

    Peter Houtman, de eerste in de lijn der succesvolle spitsen, denkt dat Berg het ver zal schoppen. ,,Hij is een frisse, onbedorven spits met een onvervalst neusje voor de goal. Daar zijn er niet heel veel van. En ja hoor, Berg zou Groningen aan de titel kunnen helpen, al hangt dat van veel factoren af. Hoe dan ook, een spits van zijn klasse vertegenwoordigt een ‘dikke’ meerwaarde.’’



    Bron: AD


    [ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 31-10-2008 21:47:00 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:10:28 #74
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62850516
    quote:
    Maar toch: stel dat zich in de winterstop een grote club meldt? ,,FC Groningen beslist of er dan te praten valt’’, zegt Berg. ,,Als er een echte topclub komt, zou ik er goed over moeten nadenken. Ajax of PSV? Weet ik niet.’’

    Grijnzend: ,,Ik speel al bij een Nederlandse topclub, hé.’’
    pi_62851131
    quote:
    Geweldig fragment!
    Dank voor de tip.

    "Boerenkool?"
    "Ja lekker."
    "Zuurkool"
    "Nee."
    pi_62852115
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 22:32 schreef achterop23 het volgende:

    [..]

    Geweldig fragment!
    Dank voor de tip.

    "Boerenkool?"
    "Ja lekker."
    "Zuurkool"
    "Nee."
    "Spruitjes?"
    "Ja!"
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:06:28 #77
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62852157
    Morgen gaat Berg 3x scoren .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:12:30 #78
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62852331
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 20:50 schreef Kerol het volgende:
    Ze zeggen dat ze er weken mee bezig zijn geweest maar dit is zo'n standaard PHPbb forum volgens mij.. die in een uurtje makkelijk in elkaar te zetten is alleen de banner hebben ze daarvan veranderd, maar het forum is wel verbeterd ja.
    Ze hebben er natuurlijk weken over gedaan om die banner te maken...

    Werd ook wel eens tijd voor een update...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62858093
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    "Spruitjes?"
    "Ja!"
    Ik lust die dingen tegenwoordig ook weer, vond dat vroeger zulke gore dingen hé. ..

    Offtopic:
    Mijn MSN doet et weer
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62858140
    Ik denk dat het goed uitkomt dat NAC nu Reuser en Lurling mist als ik de verdediging van Groningen nu zie.
    3 punten voor Groningen dus.
    pi_62862216
    quote:
    'Marcus Berg verkast in de winterstop naar PSV'

    FC Groningen-aanvaller Marcus Berg verkast in de winterstop mogelijk naar landskampioen PSV uit Eindhoven. Volgens enkele onofficiële bronnen is de 22-jarige goalgetter uit het Zweedse Torsby een principeakkoord overeengekomen met de Eindhovenaren, wat hem voor het bedrag van zeventien miljoen euro verbindt aan PSV.

    Diezelfde bronnen hebben verklaard dat Berg aan het einde van deze competitie voor een gelimiteerd bedrag van tien miljoen euro mag vertrekken uit Groningen. De keuze van de Groningers om Berg in de winterstop te verkopen, om zo een meerwaarde van zeven miljoen in ontvangst te nemen kan daarom begrijpelijk worden verklaard.

    Berg staat sinds vorig seizoen onder contract bij de Noorderlingen. In de 33 wedstrijden die hij tot dusverre speelde kwam hij 21 maal tot scoren. Voor de overstap naar Groningen kwam de aanvaller uit voor IFK Göteborg in zijn geboorteland Zweden, waar hij in 42 wedstrijden 21 maal doel trof. Bij PSV zal de aanvaller mogelijk de concurrentie moeten aangaan met Danny Koevermans, Danko Lazovic en oud-Groninger Stef Nijland.

    Soccernews.nl !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 1 november 2008 @ 15:33:12 #82
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62862292
    PSV en 17 miljoen betalen in één zin .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 1 november 2008 @ 16:01:13 #83
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62862854
    quote:
    Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Soccernews wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62867164
    Ja hoor, Matthijs in de basis en VD Laak op de bank.

    Metaj speelt linksback. en Svejdik centraal.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62867251
    Jans hoe kan je godverdomme Matthijs er nou inzetten als je een fitte van de Laak tot je beschikking hebt. Echt knap waardeloos dit.
    pi_62868607
    Lovre
    Andersson Koen
    Holla


    Echt waarom wordt er niet zo gespeeld? Matthijs bakt er niks van.
    pi_62870089
    Nou, wat een slechte wedstrijd zeg, ongelooflijk.
    En aan die Matthijs heb je echt helemaal niks, kan je net zo goed met 10 man spelen.
    Lovre ook erg slecht vandaag. Berg heeft bijna geen fantsoenlijke bal gehad.

    Garcia was het enige lichtpuntje..

    Luciano met zijn eerste blunder.. Jammer.
    Maar heeft ook een hoop gepakt.

    Hoop dat de geblesseerden snel weer terug zijn, want een Femi, Granqvist, Levchenko werden echt wel gemist.. Mathhijs kan echt het niveau niet meer aan.

    Snel vergeten deze bagger avond.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62870104
    Helaas. Niet goed genoeg, maar de scheids was ook weer ouderwets toppie
    pi_62870123
    Wat een tieves pot.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zaterdag 1 november 2008 @ 21:37:52 #90
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_62870137
    Vind 't zowat zonde van mijn tijd dat ik gekeken heb

    Nja, op naar volgende week
    pi_62870148
    Tot zover de koppositie. Moet zeggen dat het de laatste weken erg leuk was als we 't erover hadden op het werk

    De eerste 5 moeten nog steeds haalbaar zijn. Mits Jans Matthijs er uit laat voortaan... ik snap het echt niet, wat ziet Jans nou in hem?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62870184
    Nu eerst een makkelijk programma, en dan in december het doemscenario...
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62870235
    Beetje raar dat Jans koste wat kost die Matthijs erin wil laten staan. Andersson eruit gehaald, Metaj eruit gehaald, maar Matthijs die weer slecht speelde gewoon laten staan, man man.

    Ben blij als de blessures weer over zijn en er gewoon weer een middenveld met Femi, Levchenko, VD Laak en Lovre staat.. pfffff.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62870302
    Feit is dus dat Grunn een te kleine selectie heeft.. er moet zeker een linker middenvelder bij en evt. ook een linksback én ook nog een goede doorkopper in de spits.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62870336
    Ondanks dat het een blunder van Luciano was vond ik de verdediging ook maar vooral toekijken.

    Berg-Mtilinga deed me denken aan Suarez-vdBergh
    pi_62870346
    Ik ben nooit zo'n Matthijs-basher geweest, maar ik moet nu toch echt overstag. Die gast heeft niks meer te zoeken in het elftal. Berg laat trouwens ook al een poos niet meer zien waarom er veel geld voor hem neergelegd moet worden.

    Idd laat Femi en Levchenko zsm weer fit worden.
    pi_62870399
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 21:47 schreef sjimz het volgende:
    Berg-Mtilinga deed me denken aan Suarez-vdBergh
    Haha moest ik ook aan denken. Leek me veel aanstellerij van Berg.
    pi_62870409
    Berg mag inderdaad wel oppassen dat hij zijn plekje niet verliest

    Maar Matthijs, die kan net zo goed naar Feyenoord of Veendam ofzo
    pi_62870443
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 21:50 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Haha moest ik ook aan denken. Leek me veel aanstellerij van Berg.
    Al ging Mtilinga wel als een schuimbekkende idioot op hem af
    pi_62870483
    Die kan gezellig de volgende wedstrijd met Lurling bekijken vanaf de tribune
      zaterdag 1 november 2008 @ 21:56:49 #101
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62870558
    Gewoon verkeerd begonnen door Groningen. Matthijs kan het niveau niet aan, maar ik vond hem voor zijn doen nog redelijk spelen. Lovre mag wel een keertje op de bank beginnen. Die brengt helemaal niets.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62870586
    Luciano
    Roover Sankoh Granqvist Stenman
    Femi
    Laak Levchenko
    Garcia
    Berg Andersson
    -----------

    Zo zie ik het graag tegen Volendam..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62870595
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 21:48 schreef Ungeheuer het volgende:
    . Berg laat trouwens ook al een poos niet meer zien waarom er veel geld voor hem neergelegd moet worden.
    Maar Berg wordt ook totaal niet goed aangespeeld, allemaal van die lange hoge ballen waar hij niets mee kan.
    Als ze er voetballend even niet uitkomen achterin rost Sankoh die bal maar weer naar Berg.
    Granqvist kan opbouwen van achteruit, dat miste vandaag. Maar goed, met Matthijs gaat dat ook lastig, biedt zich nooit goed aan en is steeds te laat. Het stond op den duur ook gewoon niet goed meer, eerste kwartier ging nog.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62870650
    Enig lichtpuntje vond ik Garcia vanavond. Die viel goed in, werkte hard en bracht wat creativiteit.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62870674
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:01 schreef venomsnake het volgende:
    Enig lichtpuntje vond ik Garcia vanavond. Die viel goed in, werkte hard en bracht wat creativiteit.
    Had wel een matige schwalbe.
    Hij had eerder moeten gaan liggen toen er daadwerkelijk contact was of helemaal niet gaan liggen
      zaterdag 1 november 2008 @ 22:04:10 #106
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62870704
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:01 schreef venomsnake het volgende:
    Enig lichtpuntje vond ik Garcia vanavond. Die viel goed in, werkte hard en bracht wat creativiteit.
    En Lovre was wederom slecht. 1+1...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62870826
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:02 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Had wel een matige schwalbe.
    Hij had eerder moeten gaan liggen toen er daadwerkelijk contact was of helemaal niet gaan liggen
    True, maar de actie opzich was prima.
    Vond hem redelijk sterk spelen. Vond steeds goed de ruimte en had oog voor zijn medespelers.
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:04 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    En Lovre was wederom slecht. 1+1...
    Ja, Lovre weer niet best..
    Ik denk alleen niet dat Jans dat aandurft. Misschien als Lovre tegen Volendam weer niet goed is Garcia de 2e helft eens op 10 laten spelen.. Maar goed, we hebben ook nog Andersson wat denk ik de beste 10 is van het trio.

    Misschien Andersson op 10, en Garcia en Berg in de spits gooien.

    Ach, als de blessuregevallen straks terug zijn kun je voorin in principe alle kanten op.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62871291
    Maar we hebben nog steeds de minste tegendoelpunten van alle ploegen in de eredivisie.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 1 november 2008 @ 22:29:45 #109
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62871365
    Plaats 5 is nog steeds goed natuurlijk. De komende twee thuiswedstrijden 6 punten pakken. En daarna een lekker zwaar programma, met een fitte selectie...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62871415
    Ach het staat allemaal zo ontzettend dicht bij elkaar bovenin.
    Win je volgende week van Volendam sta je zo weer 2e of 3e.

    Doelsaldo kon nog wel eens belangrijk worden, wat dat betreft doen we het prima.
    Moet alleen beter dan vandaag, was wel erg slecht.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62871764
    Misschien maar eens een goede keeper halen.
      zaterdag 1 november 2008 @ 22:53:11 #112
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62871940
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Misschien maar eens een goede keeper halen.
    U vindt Luciano geen goede keeper?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62871991
    Ik vind hem nog niet betrouwbaar nee. Zag er net ook weer niet goed uit..
    pi_62872005
    Je verwart ons met SC Heerenveen
    pi_62872043
    Steppe was best goed anders.
    pi_62872063
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Steppe was best goed anders.
    De 2-3 gezien?
    pi_62872088
    Dude, dikke spoiler!
    pi_62872107
    En het wordt nog 3-3 ook
    pi_62872112
    ..
    pi_62872139
    En 4-3 en 4-4
    pi_62872153
    En uiteindelijk nog 6-4. Wonderbaarlijk.
    Nee hoor, ik hou je voor de gek.

    Maar in VBL kijken en geen spoilers verwachten is wel een tikje naïef
    pi_62872263
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    De 2-3 gezien?
    .
    pi_62872782
    En wat moeten die Belgische scheidsrechters hier eigenlijk? Man, nog erger dan de Nederlandse. Wat een drama die gast.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 2 november 2008 @ 00:58:06 #124
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62874447
    Kom net uit Breda.
    Volledig verdiende nederlaag, door een gelukstreffer, maar dan nog. Er was maar een ploeg die aanspraak mocht maken op de overwinning en dat was de thuisploeg.
    Dat de scheidsrechter de 2e helft in elke valpartij van iemand in een geel shirtje trapte doet daar verder niks aan af.
    Slap en inspiratieloos. Garcia en Sankoh de besten van het veld. nough said voor nu.
      zondag 2 november 2008 @ 03:11:21 #125
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62875886
    Matthijs hou de eer aan jezelf en stop alsjeblieft met voetballen, drama vent.
    Meer wil ik er niet over kwijt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62878721
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 2 november 2008 @ 12:52:27 #127
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62879804
    Komende 2 wedstrijden 6 punten, klinkt misschien arrogant. Maar Volendam en de Graafschap thuis moet je winnen, wil je mee blijven doen bovenin.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62880188
    edit:
    fuck, verkeerde topic
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62880584
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 21:58 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Maar Berg wordt ook totaal niet goed aangespeeld, allemaal van die lange hoge ballen waar hij niets mee kan.
    Hij biedt zich ook niet aan. Hij loopt (lees: sjokt) maar wat en loopt alleen maar te zeuren en met zn armen te zwaaien. Ik heb me in ieder geval kapot geërgerd aan die gast gisteren int stadion. Hij had een hele negatieve instelling. Ok, het liep ook voor geen meter, maar dan nog.
    Helemaal irritant was dat hij (en nog een aantal spelers) niet de moeite nam nog ff naar ons vak te gaan. Jans probeerde ze nog terug te halen maar toen die 6 die wel dat fatsoen hadden er stonden was hij al aangekleed en al volgens mij.

    Verder snap ik niet dat Jans het in zn hoofd haalt, nog steeds, om die Matthijs te laten staan. En een fitte Laak hoort te spelen, waarom gisteren dan niet...

    Verder een dramascheids maar dat mag geen excuus zijn, ze hebben het compleet aan zichzelf te danken. Gelukkig ben ik zo'n figuur die zulke wedstrijden nog altijd bij de FC incalculeert
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zondag 2 november 2008 @ 13:27:49 #130
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62880590
    Wel mooi, die teleurstelling bij Luciano. Van Loo zou druk bezig zijn geweest zichzelf schoon te praten...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 2 november 2008 @ 15:27:04 #131
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62883384
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef The_Verve het volgende:
    Wel mooi, die teleurstelling bij Luciano. Van Loo zou druk bezig zijn geweest zichzelf schoon te praten...
    Tegen NEC ook al. Houdt hij een schot niet goed tegen en ipv klemvast vliegt de bal naast. Hij hardstikke kwaad, op zichzelf.
    van Loo was allang bezig geweest zijn defensie verrot te schelden.
      zondag 2 november 2008 @ 15:35:03 #132
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62883537
    Daarom neemt niemand het Luciano ook kwalijk. Hij verricht tientallen goede reddingen en dan kan er ook wel eens een foutje gebeuren. Bij Van Loo of Roorda was het gewoon meteen schelden en boos doen en dan ga je je daaraan ergeren op een gegeven moment.

    Luciano .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 2 november 2008 @ 15:37:24 #133
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62883576
    Waar ik mij gisteren voornamelijk aan geergerd heb zijn

    1. Gigantische gaten centraal op het middenveld, Lovre probeert ruimte te maken, maar ipv dat Holla of Matthijs daarin duiken, blijft Holla stijf opzij en Matthijs stug tussen Sankoh en Svejdik.
    2. Weggewerkte bal na een corner is ALTIJD voor de tegenstander, omdat we niemand voorin laten staan.

    En die scheidsrechter.. man man man, aub terug naar die donald duck competitie daar. Mtiliga glijdt weg en Berg pakt de bal af: vrije trap NAC, 10 seconden later loopt Cairo Metaj omver en kan verder met de bal. Scheids laat doorspelen. En zo nog talloze situaties. Met een geel shirtje aan, kon je rustig gaan liggen, die vrije trap kwam er wel.
    Maar goed, daar heeft het uiteindelijk niet aan gelegen.


    Owh.. en die basisschooljeugd in de hoek met hun "Groningen boeh boeh boeh"
    Alleen al mooi geweest voor die kids als we gewonnen hadden.
      zondag 2 november 2008 @ 17:20:25 #134
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_62885799
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 15:37 schreef Prosac het volgende:
    Waar ik mij gisteren voornamelijk aan geergerd heb zijn

    1. Gigantische gaten centraal op het middenveld, Lovre probeert ruimte te maken, maar ipv dat Holla of Matthijs daarin duiken, blijft Holla stijf opzij en Matthijs stug tussen Sankoh en Svejdik.
    2. Weggewerkte bal na een corner is ALTIJD voor de tegenstander, omdat we niemand voorin laten staan.

    En die scheidsrechter.. man man man, aub terug naar die donald duck competitie daar. Mtiliga glijdt weg en Berg pakt de bal af: vrije trap NAC, 10 seconden later loopt Cairo Metaj omver en kan verder met de bal. Scheids laat doorspelen. En zo nog talloze situaties. Met een geel shirtje aan, kon je rustig gaan liggen, die vrije trap kwam er wel.
    Maar goed, daar heeft het uiteindelijk niet aan gelegen.


    Owh.. en die basisschooljeugd in de hoek met hun "Groningen boeh boeh boeh"
    Alleen al mooi geweest voor die kids als we gewonnen hadden.
    Ik heb de laatste tijd een paar wedstrijden van Groningen gezien en ik vraag me ook af wat het nu daarvan is. Je kan toch makkelijk op zijn minst 1 iemand voorhouden. Houd je wellicht een extra mannetje van de tegenstander uit de '16' weg, en met een beetje mazzel valt de bal een keer goed voor een leuke counter. Is dit alleen dit seizoen zo, of de gehele periode onder Jans al zo?
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      zondag 2 november 2008 @ 17:37:03 #135
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62886241
    Is eigenlijk altijd al zo geweest, uit pure nood, omdat we zo slecht waren in verdedigende corners. Maar het is nu gewoon zo overbodig. uit vrijwel elke corner voor NAC, ontstond weer een 2e mogelijkheid voor NAC.
    pi_62899346
    quote:
    FC Groningen gaat afscheid nemen van Matias Cahais

    Groningen - FC Groningen en Matias Cahais gaan afscheid nemen van elkaar. Club en speler hebben aangegeven dat de samenwerking is mislukt. De zaakwaarnemer van de Argentijn is op zoek naar een andere club. Zodra hij die heeft gevonden gaan de partijen uit elkaar. "Als het kan nog eerder dan in de winterstop", zegt trainer Ron Jans.

    In een gesprek dat Jans twee weken geleden met hem had gaf Cahais aan ongelukkig te zijn bij FC Groningen. "Hij zei niet naar FC Groningen te zijn gekomen om wekelijks in het tweede elftal te spelen. Maar wij zijn niet tevreden over de ontwikkeling die hij heeft doorgemaakt."

    Matías Cahais werd op 21 januari van dit jaar trots door FC Groningen als nieuwe aanwinst gepresenteerd. Hij kwam over van Boca Juniors. Bij FC Groningen heeft heeft hij geen basisplaats kunnen veroveren.

    dvhn
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 november 2008 @ 08:10:23 #137
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_62900046
    Jammer dat hij geen kans heeft gehad in het eerste, maar als je het in het tweede niet kunt laten zien houdt het wel op natuurlijk.
    pi_62900135
    Misschien dacht hij net als Cvitanich wel dat als je naar het 2e gezet wordt je kans definitief over is.
    pi_62902007
    Ik had wel meer van deze gast verwacht, het was toch zo'n topaankoop?
    Ik zag em over 1,5 jaar al in Ajax 1...
      maandag 3 november 2008 @ 10:36:37 #140
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62902180
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 10:28 schreef Tommeke het volgende:
    Ik had wel meer van deze gast verwacht, het was toch zo'n topaankoop?
    Ik zag em over 1,5 jaar al in Ajax 1...
    Gehuurd. Met de mogelijkheid hem per half jaar te kopen voor vooraf vastgelegde oplopende prijzen. Elk half jaar 5 ton erbij. Tot 2.5 miljoen. Deadline juni 2009. Van de aanvoerder van het u21 elftal mag je meer verwachten, maar het aantrekken van Granqvist afgelopen zomer, was al een signaal. Men was ook niet tevreden over zijn ontwikkeling en het gebrek aan verdedigend inzicht. Bij twijfel niet doen is het devies bij groningen.
    pi_62902184
    Jammerrr.

    Maar ik ga er nog altijd van uit dat Jans de beste spelers opstelt en blijkbaar hoort hij daar niet bij dus
    pi_62902240
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 10:36 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Gehuurd. Met de mogelijkheid hem per half jaar te kopen voor vooraf vastgelegde oplopende prijzen. Elk half jaar 5 ton erbij. Tot 2.5 miljoen. Deadline juni 2009. Van de aanvoerder van het u21 elftal mag je meer verwachten, maar het aantrekken van Granqvist afgelopen zomer, was al een signaal. Men was ook niet tevreden over zijn ontwikkeling en het gebrek aan verdedigend inzicht. Bij twijfel niet doen is het devies bij groningen.
    En terecht, maar gezien zijn staat van dienst had je inderdaad meer van hem mogen verwachten, toch jammer.
    pi_62902357
    Over 2 jaar naar Serie A ofzo .
      maandag 3 november 2008 @ 10:45:47 #144
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62902380
    Jammer, persoonlijke favoriet van me.
    Maar het zat er gewoon niet in voor hem, Granqvist is gewoon beter en dan houdt het op.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 3 november 2008 @ 10:50:14 #145
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62902495
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 10:36 schreef Ephemera het volgende:
    Jammerrr.

    Maar ik ga er nog altijd van uit dat Jans de beste spelers opstelt en blijkbaar hoort hij daar niet bij dus
    Hoho, kijk naar Matthijs. Nee, Jans stelt niet de besten op.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 3 november 2008 @ 10:52:32 #146
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62902548
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Hoho, kijk naar Matthijs. Nee, Jans stelt niet de besten op.
    klopt.
    pi_62902727
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 10:50 schreef Karrs het volgende:

    [..]

    Hoho, kijk naar Matthijs. Nee, Jans stelt niet de besten op.
    toe nouuuuu! Ik wíst ook gewoon dat iemand over Matthijs zou beginnen (en terecht hoor).

    Maar goed, ik ben bovenal een Jans-fan, dus hij krijgt vaak het voordeel van de twijfel bij mij..vandaar.

    Wat Matthijs betreft; ik heb het idee/ik hoop dat Jans het een paar wedstrijden met Matthijs heeft geprobeerd en nu heel snel tot dezelfde conclusie komt die wij al enkele weken geleden hadden getrokken (dat de beste man niet meer geschikt is voor de FC).

    [ Bericht 0% gewijzigd door Ephemera op 03-11-2008 11:11:28 ]
      maandag 3 november 2008 @ 11:03:17 #148
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62902771
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Ephemera het volgende:

    [..]

    Wat Matthijs betreft; ik heb het idee/ik hoop dat Jans het een paar wedstrijden met Matthijs heeft geprobeerd en nu heel snel tot dezelfde conclusie komt die wij al enkel weken geleden hadden getrokken (dat de beste man niet meer geschikt is voor de FC).
    pi_62902995
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef Grulez het volgende:

    [..]


    Ik hóóp het, he? Positive thinking
      maandag 3 november 2008 @ 11:14:58 #150
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62903067
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Ephemera het volgende:

    [..]

    toe nouuuuu! Ik wíst ook gewoon dat iemand over Matthijs zou beginnen (en terecht hoor).
    Ik ben nooit te beroerd om een (huhu) opgelegde kans (huhuhu) in te koppen (hehehehehehehe)
    quote:
    Maar goed, ik ben bovenal een Jans-fan, dus hij krijgt vaak het voordeel van de twijfel bij mij..vandaar.

    Wat Matthijs betreft; ik heb het idee/ik hoop dat Jans het een paar wedstrijden met Matthijs heeft geprobeerd en nu heel snel tot dezelfde conclusie komt die wij al enkele weken geleden hadden getrokken (dat de beste man niet meer geschikt is voor de FC).
    Ik help het je hopen, maar vorig jaar was hij er ook bij terwijl hij er niet moest zijn. Er zal ongetwijfeld iets met de beste vent zijn wat hem tot een meerwaarde maakt; iets wat wij niet zien. Een vaderfiguur of zo, of een goeie teamspeler. Ik weet het niet (en zie het ook niet).
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62905754
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Ephemera het volgende:

    [..]
    Wat Matthijs betreft; ik heb het idee/ik hoop dat Jans het een paar wedstrijden met Matthijs heeft geprobeerd en nu heel snel tot dezelfde conclusie komt die wij al enkele weken geleden hadden getrokken (dat de beste man niet meer geschikt is voor de FC).
    Dat hoopte ik vorig jaar met Fledderus ook steeds .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62907470
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 november 2008 @ 15:05:46 #153
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62908628
    ik kan het hier niet luisteren, wat is het verhaal? Nog nieuws?
    pi_62909045
    Neuh, niet echt.. Hij zegt dat Cahais graag naar een andere club wil etc, maar dat dat pas in Januari kan. Verder zegt hij nog dat de eerste prioriteit een spits is in Januari..

    Maar goed, ik vind persoonlijk dat er ook wel een centrale verdediger bij mag als Cahais vertrekt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62909489
    Jammer dat zo'n jongen waarschijnlijk verloren gaat terwijl er toch echt mindere verdedigers een basisplaats krijgen.

    *doelt op ene man die al uitgebreid aan de orde is geweest
      maandag 3 november 2008 @ 15:42:48 #156
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62909652
    Zondag gewoon Granqvist, Stenman, Femi, Lev en van de Laak terug in de basis en rausen.
    Het is tijd dat Berg weer eens scoort.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62911254
    ------------------------ Luciano --------------------------
    De Roover ---- Sankoh ----- Granqvist ----- Stenman
    --------------------------- Femi ----------------------------
    -----VD Laak ---------------------------- Levchenko ---
    --------------------------- Lovre --------------------------
    -----------------Berg ------------------ Andersson ----

    Dan mag Volendam geen probleem zijn eigenlijk als je naar beide selecties kijke.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 november 2008 @ 17:06:27 #158
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62911986
    Klopt. Alleen zijn de nr's 13 t/m 15 een stukje minder goed dan ik had verwacht.

    [ Bericht 11% gewijzigd door Grulez op 03-11-2008 17:14:24 ]
      maandag 3 november 2008 @ 17:06:31 #159
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62911988
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 15:36 schreef CylonNL het volgende:
    Jammer dat zo'n jongen waarschijnlijk verloren gaat terwijl er toch echt mindere verdedigers een basisplaats krijgen.

    *doelt op ene man die al uitgebreid aan de orde is geweest
    Paul Matthijs? Die speelt niet op de positie van Cahais...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62913382
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 november 2008 @ 18:02:40 #161
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62913476
    Fc Groningen opnieuw hofleverancier in het VI Elftal van de Maand .
    http://www.vi.nl/Spelers/(...)anDeMaandOktober.htm
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62918028
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 18:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Fc Groningen opnieuw hofleverancier in het VI Elftal van de Maand .
    http://www.vi.nl/Spelers/(...)anDeMaandOktober.htm
    Eigenlijk best raar, want er werd twee keer verloren.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      maandag 3 november 2008 @ 21:05:36 #163
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62918090
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 21:03 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Eigenlijk best raar, want er werd twee keer verloren.
    Eén keer...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 3 november 2008 @ 21:06:21 #164
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62918120
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 21:03 schreef RayMania het volgende:

    [..]

    Eigenlijk best raar, want er werd twee keer verloren.
    mwoa.. neu, want de genomineerden waren al bekend voor die 2 wedstrijden. Ging om de potjes ervoor natuurlijk.

    Trouwens, hoe lang is Andersson nog geschorst?
    pi_62918132
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 21:06 schreef Prosac het volgende:

    [..]


    Trouwens, hoe lang is Andersson nog geschorst?
    Is hij geschorst dan?
    pi_62918253
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 18:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Fc Groningen opnieuw hofleverancier in het VI Elftal van de Maand .
    http://www.vi.nl/Spelers/(...)anDeMaandOktober.htm
    Met een beetje geluk volgende keer weer..
    De eerste 2 wedstrijden zijn Volendam en De Graafschap thuis.. Op papier moet je dan wat kunnen laten zien.

    Hopen dat de geblesseerden terugkeren.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 november 2008 @ 21:12:06 #167
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62918310
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 21:06 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Is hij geschorst dan?
    Ik begreep van een aantal mensen dat dat een uitgemaakte zaak was.
    pi_62918341
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik begreep van een aantal mensen dat dat een uitgemaakte zaak was.
    whehehe.
    pi_62927573
    quote:
    Toivonen ziet transfer naar PSV zitten

    EINDHOVEN - De door PSV meermalen bekeken Ola Toivonen ziet een transfer naar Eindhoven wel zitten. ,,Ik ben vereerd dat zo’n grote club interesse toont,’’ zegt de Zweed.

    ,,Maar ik kan me niet veroorloven nu met mijn hoofd in de wolken te lopen. Ik moet me op mijn spel blijven concentreren.’’

    Directeur Jan Reker van PSV bekeek de ploeggenoot van Utrechter Rick Kruys bij Malmö FF maandagavond tijdens het doelpuntijke competitieduel met Hammarby. Malmö won met 6-3.

    De Eindhovenaren overleggen woensdag of ze een poging wagen Toivonen aan te trekken. De aanvaller kost rond de vier miljoen euro. FC Groningen zou volgens Zweedse bronnen Toivonen maandag eveneens hebben bekeken.

    AD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 november 2008 @ 09:19:21 #170
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62927819
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 09:05 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    D'oh.
    Nou ja, het kan niet altijd prijs zijn, tenzij ineens Tovionen beseft dat de FC boven PSV staat.
    tegen die tijd hopelijk weer
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62928498
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 09:05 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Flauw
    pi_62932276
    Ook Lasse Nilsson schijnt gevolgd te worden..
    http://www.aftonbladet.se(...)rg/article3687683.ab
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62932469
    Ook door Twente als mijn Zweeds goed genoeg is?
      dinsdag 4 november 2008 @ 12:32:21 #174
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62932484
    Ah nou ik ben wel voor
      dinsdag 4 november 2008 @ 12:34:17 #175
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62932543
    Ik niet.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62932611
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef MaxPower het volgende:
    Ook door Twente als mijn Zweeds goed genoeg is?
    Ja....

    Engelse google vertaling:
    quote:
    Lasse Nilsson hot name in Holland

    BORÅS. Utfryst in Saint Etienne, and now the loan contract with Elfsborg out.

    Then Lasse Nilsson a hot name for several Dutch clubs, among others, Groningen and Twente.

    - I've heard a lot from Holland, Groningen and would give me a contract proposal, I take a position on it, "seizures.

    He was Saint Etienne's most expensive acquisitions ever when he was recruited for 40 million kronor in August 2007. But the success has failed to materialize, and Lasse Nilsson is despite two successful loan periods (Aalborg and Elfsborg) at utfryst total of the French club.

    - I will see if I can train with the team now when I return, or if I can drive myself. Nothing surprises me anymore, "says seizures.
    No stranger to moving

    But after three goals and six assists in 14 games, the Dutch clubs had eyes for him.

    - I've heard a lot from Holland, although most are rumors. But I know I have a good reputation there, because I did good to me in Heerenveen. Unfortunately discourage Saint Etienne price tag, I have two and a half years left on my contract.

    According to Sportbladet learned so Nilsson is a hot name for most clubs, including English club Groningen and Twente. Both clubs are searching for attacker, and are interested in Elfsborg's.

    - I am certainly not alien to move back to Holland, although of course I moved from there to get tested for something new.

    While he stresses that it is France that applies first and foremost.

    - Saint Etienne are harsh in the league, and a coaching change is approaching with great strides. Can Laurent Roussey kick as ports is the matter in a completely different situation. It is he who treated me badly. I have felt great support from both the president and the fans.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 november 2008 @ 12:46:21 #177
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62932865
    Sorry hoor, maar als we achter spelers als Lasse Nilsson aangaan dan kunnen we net zo goed ophouden. Naast dat zijn club waarschijnlijk een, voor Groningse begrippen, enorm bedrag wil hebben, heeft hij het afgelopen jaar nou niet bijster veel laten zien.
    Daarnaast vond ik hem bij Heerenveen al geen geweldige speler en volgens mij stond hij daar ook lang niet altijd in de basis.
    Dan heb ik liever dat we achter wat onbekende talenten aangaan.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62932968
    Ach, voorlopig zijn het nog allemaal geruchten.. Toivonen, Nilsson en dan hoor je soms de naam Robin Söder nog..
    Lijkt er in ieder geval wel op dat men weer in Zweden aan het kijken is.. Ik laat me graag verrassen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 november 2008 @ 13:09:00 #179
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_62933440
    Lasse Nilsson deed het bij Heerenveen best wel redelijk, maar dat was het dan ook wel. Hij kreeg wel weinig kansen, omdat Huntelaar en Samaras toen ook nog speelde. Ik zie wel wat er gaat komen.
      dinsdag 4 november 2008 @ 13:51:11 #180
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62934464
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:

    Dan heb ik liever dat we achter wat onbekende talenten aangaan.
    Net of dat zo makkelijk gaat.
    pi_62937504
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Sorry hoor, maar als we achter spelers als Lasse Nilsson aangaan dan kunnen we net zo goed ophouden. Naast dat zijn club waarschijnlijk een, voor Groningse begrippen, enorm bedrag wil hebben, heeft hij het afgelopen jaar nou niet bijster veel laten zien.
    Daarnaast vond ik hem bij Heerenveen al geen geweldige speler en volgens mij stond hij daar ook lang niet altijd in de basis.
    Dan heb ik liever dat we achter wat onbekende talenten aangaan.
    In z'n laatste seizoen met Alves naast hem speelde hij bijna altijd volgens mij en deed hij het ook goed.
    Scoren deed ie niet zo vaak als Alves, maar hij gaf flink wat assists.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Tommeke op 04-11-2008 15:57:50 ]
      dinsdag 4 november 2008 @ 16:07:06 #182
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_62937955
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 15:51 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    In z'n laatste seizoen met Alves naast hem speelde hij wel vaak en ook goed.
    Scoren deed ie niet zo vaak als Alves, maar hij gaf flink wat assists.
    Dat lag meer aan de kwaliteiten van Alves (die ook een waardeloze assist tot een doelpunt wist te promoveren) dan aan de kwaliteiten van Lasse Nilsson.
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_62938096
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Dat lag meer aan de kwaliteiten van Alves (die ook een waardeloze assist tot een doelpunt wist te promoveren) dan aan de kwaliteiten van Lasse Nilsson.
    Hehe
      dinsdag 4 november 2008 @ 17:10:17 #184
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62939552
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Net of dat zo makkelijk gaat.
    Scouten is ook niet makkelijk, maar daarvoor zijn er scouts . Aan Lasse Nilsson valt er weinig te scouten...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 5 november 2008 @ 00:36:17 #185
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62953723
    Mocht Berg blijven in de winterstop dan zou ik Lasse Nilsson een onbegrijpelijke aankoop vinden. We hebben al genoeg soortgelijke spelers en hebben een ander soort spits nodig. We hebben een spits nodig die als aanspeelpunt speelt. Dan hoeft Berg dat niet te doen (zo'n type spits is Berg ook niet) en kan Marcus zich meer bezighouden met zijn loopacties. (wat toch meer zijn specialiteit is)
    pi_62965431
    quote:
    Kwartet Zweden in voorselectie

    Alle bij FC Groningen actieve Zweden zijn door bondscoach Lars Lagerbäck opgenomen in de voorselectie voor het Zweedse nationale elftal dat op 19 november in Amsterdam tegen het Nederlands Elftal zal spelen. Op 11 november wordt de definitieve selectie bekend.

    Andreas Granqvist behoort al langer tot de nationale selectie van de Zweden. Voor Fredrik Stenman en Petter Andersson is het een flinke poos geleden dat zij een definitieve uitnodiging ontvingen.

    Als Marcus Berg niet wordt geselecteerd voor het ‘grote’ Zweden, zal hij op dezelfde woensdagavond 19 november in Waalwijk met Jong Zweden in actie komen tegen Jong Oranje.

    FC Groningen
    quote:
    Strijdbare Granqvist: "Huntelaar staat met 1-0 voor"

    Nederland en Zweden staan 19 november tegenover elkaar in de Amsterdam Arena. Aan de zijde van de Scandinaviërs komt Oranje heel wat bekende gezichten tegen. Maar liefst vier spelers van FC Groningen zijn waarschijnlijk van de partij.

    Fredrik Stenman, Petter Andersson, Andreas Granqvist en Marcus Berg, allen in dienst van de noorderlingen, hopen op een plekje in de selectie van bondscoach Lars Lagerbäck voor het oefenduel met Nederland. "Ik hoop dat ik tegen Nederland speeltijd krijg", zegt Granqvist in gesprek met OnsOranje.nl. "We hebben een jong talentvol team waarmee we ons voor het WK 2010 willen kwalificeren. Daar wil ik graag bijhoren."

    Granqvist speelde van de vier Groningse Zweden de meeste interlands. Hij mocht al drie keer opdraven voor het nationale voetbalteam van zijn geboorteland. Ook maakte hij het EK in Oostenrijk en Zwitserland deze zomer mee, speeltijd kreeg hij echter niet in de Alpenlanden. Het oefenduel met Oranje staat voor de van Wigan Athletic overgekomen Granqvist vooral in het teken van revanche. Hij wil nu wel eens winnen van Klaas-Jan Huntelaar.

    "Vorige maand heb ik met Groningen van hem verloren. Hij staat met 1-0 voor. Het is nu aan mij om gelijk te maken", besluit de lange Zweedse verdediger.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 5 november 2008 @ 12:10:42 #187
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62965640
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 00:36 schreef Sef het volgende:
    Mocht Berg blijven in de winterstop dan zou ik Lasse Nilsson een onbegrijpelijke aankoop vinden. We hebben al genoeg soortgelijke spelers en hebben een ander soort spits nodig. We hebben een spits nodig die als aanspeelpunt speelt. Dan hoeft Berg dat niet te doen (zo'n type spits is Berg ook niet) en kan Marcus zich meer bezighouden met zijn loopacties. (wat toch meer zijn specialiteit is)
    Een type Marnix Kolder idd.
    pi_62972905
    quote:
    Sepp de Roover krijgt MRI-scan

    GRONINGEN - FC Groningen-verdediger Sepp de Roover ondergaat donderdagmiddag een MRI-scan vanwege liesklachten.

    De Roover werd in de thuiswedstrijd tegen Sparta al uit voorzorg gewisseld. Ook tegen NEC en NAC speelde de verdediger niet voluit. De scan moet morgen meer duidelijkheid bieden wat betreft de lies van Sepp de Roover.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62974421
    quote:
    FC Groningen Webshop is online

    FC Groningen heeft sinds vandaag een eigen online winkel. In deze Webshop zijn meer dan honderd producten verkrijgbaar. Het voordeel van online winkelen is dat de winkel 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend is.

    Je kunt nu vanaf de bank je FC Groningen-fanartikelen bestellen. Wij streven ernaar dat u uw product binnen twee werkdagen na de bestelling in huis heeft.

    Je kunt een bestelling afrekenen via Ideal. Dit is veilig betaalmiddel via uw eigen bankrekening, waardoor een creditcard niet nodig is.

    Klik op Webshop om naar de nieuwe online winkel te gaan.

    FC Groningen


    Wel een aardig dingetje..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 5 november 2008 @ 17:00:59 #190
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62974713


    Must have
      woensdag 5 november 2008 @ 17:15:31 #191
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62975216
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 17:00 schreef Sef het volgende:
    [ afbeelding ]

    Must have
    Oosterparkers style.
      woensdag 5 november 2008 @ 18:11:11 #192
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62976583
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Wel een aardig dingetje..
    Wel oké inderdaad.

    Die dogtag vind ik wat minder.
      woensdag 5 november 2008 @ 18:51:39 #193
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62977507
    Hehe ze verkopen ook een keepershirt
    pi_62988443
    Dit ding dan, ook te koop in de FCG shop..
    In het kader van Fun Only zullen we maar zeggen .

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 6 november 2008 @ 01:35:17 #195
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62989566


    Ik kan er nog om lachen ook...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_62991341
    schopje/tvp


    * FritsVanEgters schopt FC terug naar top 3
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_62991854
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 00:36 schreef Sef het volgende:
    Mocht Berg blijven in de winterstop dan zou ik Lasse Nilsson een onbegrijpelijke aankoop vinden. We hebben al genoeg soortgelijke spelers en hebben een ander soort spits nodig. We hebben een spits nodig die als aanspeelpunt speelt. Dan hoeft Berg dat niet te doen (zo'n type spits is Berg ook niet) en kan Marcus zich meer bezighouden met zijn loopacties. (wat toch meer zijn specialiteit is)
    Kunnen we Erik niet terughalen uit Engeland?
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62992263
    quote:
    FC Groningen aast op Duits jeudtalent

    winschoten/emden
    - FC Groningen volgt sinds enige tijd talentvolle jeugdspelers in het Duitse Weser-Ems-gebied. Hoofd opleidingen Peter Jeltema zegt dat de regio rondom Leer een interessant voetbalgebied voor de eredivisionst kan zijn. "We hebben er een contact rondlopen die wedstrijden voor ons bezoekt."

    Vorig jaar is het 11-jarige supertalent Manuel Suda van Kickers Emden bijvoorbeeld een dag op bezoek geweest bij FC Groningen. Werder Bremen volgt deze talentvolle aanvaller eveneens. "Wij blijven deze speler ook volgen, maar er zijn geen concrete afspraken gemaakt."

    Groningen mag in een cirkel van honderd kilometer over de grens scouten. Zo heeft de UEFA dat bepaalt. "Naar de regio Meppen kunnen we bijvoorbeeld al niet." Jeltema beseft dat veel talentvolle Noord-Duitse spelers een voetbalclub als Werder Bremen als favoriete club hebben. "Daarom is het zaak de spelers al vanaf hun elfde jaar naar Groningen te halen, want taal en cultuur zijn toch verschillend."

    Kickers Emden en FC Groningen hebben eerder dit jaar informeel contact gelegd. FC Groningen-voorzitter Ed Zijp is recent op bezoek geweest bij de koploper van de Dritte Liga. Begin deze week is Kickers Emden voor een tegenbezoek uitgenodigd. Het is de bedoeling dat de Duitsers binnenkort de Euroborg bezoeken.Emdens clubpresident Engelbert Schmidt wil eerst met een delegatie van FC Groningen overleggen wat beide clubs voor elkaar kunnen betekenen. Sportief gezien gaat het uitstekend met Kickers Emden. De club staat vooralsnog op een eerste plaats, wat uitzicht biedt op promotie naar de tweede Bundesliga. Op een ander front gaat het minder goed. De DFB heeft de club een gele kaart gegeven, omdat het stadion niet voldoet aan de criteria voor Dritte Liga-clubs. "We moeten begin volgend jaaraantonen dat we de financiën voor een nieuw stadion rond hebben", legt Schmidt uit.Een nieuw stadion, met plaats voor 15.000 toeschouwers gaat 15 miljoen euro kosten. Een substantieel bedrag ontbreekt nog. Schmidt verwacht nog voor de jaarwisseling duidelijk te hebben of het geld beschikbaar komt, van onder andere de gemeente.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 6 november 2008 @ 10:22:15 #200
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62992420
    Kickers Emden

    Geweldige cultclub. Mag er graag eens gaan kijken. 45 minuutjes rijden vanuit Groningen, leuk publiek dat in een soort Nederlandsig dialect spreekt. Gemiddeld meer publiek dan bij veel clubs in de eerste divisie.
    Recent zelf nog langsgeweest, raakte toen aan de praat met die Schmidt, aardige vent.
    Was wel wat verbaast dat wij daar waren, mooi gesprek over dat voor veel voetballiefhebbers het bezoeken van wedstrijden vaak bij de grens al ophield.
      donderdag 6 november 2008 @ 10:23:30 #201
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62992451
    Oh ja, ik hoop dat ze Matthijs en Rudi Zedi gaan ruilen, Zedi is een held!
    pi_62993344
    Die krabber is wel komisch trouwens, misschien haal ik die wel voor m'n schoonfamilie.
    Ik word daar thuis altijd kutfries genoemd
    pi_62993411
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 11:00 schreef Tommeke het volgende:
    Die krabber is wel komisch trouwens, misschien haal ik die wel voor m'n schoonfamilie.
    Ik word daar thuis altijd kutfries genoemd
    Net zoals mijn stiefvader.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_62993621
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:22 schreef Prosac het volgende:
    Kickers Emden

    Geweldige cultclub. Mag er graag eens gaan kijken. 45 minuutjes rijden vanuit Groningen, leuk publiek dat in een soort Nederlandsig dialect spreekt.
    Plattduuts. Zelfde stamtaal als het Gronings (Duuts/Nedersaksisch). Ik heb me met mijn Gronings heel goed kunnen redden in Emden
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      donderdag 6 november 2008 @ 11:24:34 #205
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_62993994
    Wadapadja
    :)
    pi_62996154
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 10:23 schreef Prosac het volgende:
    Oh ja, ik hoop dat ze Matthijs en Rudi Zedi gaan ruilen, Zedi is een held!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62999355
    quote:
    Ook Belg De Roover in nationale voorselectie

    In navolging van de vier Zweden van FC Groningen is nu ook Sepp De Roover opgenomen in de voorselectie van de nationale ploeg van zijn land. België speelt op woensdag 19 november een oefeninterland in en tegen Luxemburg.

    Sepp De Roover maakte in juni van dit jaar voor het eerst zijn opwachting in de selectie van de nationale A-ploeg van België, dat een oefeninterland speelde tegen Italië. Tot een debuut kwam het toen nog niet voor de rechtsback van FC Groningen.

    Later nam De Roover namens België wel deel aan de Olympische Spelen in Peking. Daar behaalde hij met zijn team een zeer verdienstelijke vierde plaats. De Roover kwam in alle Olympische wedstrijden in actie namens België.

    De Rode Duivels, die kans maken zich te kwalificeren voor het WK voetbal in 2010 in Zuid-Afrika, oefenen op woensdag 19 november in het Stade Josy Barthel tegen Luxemburg. Bondscoach René Vandereycken maakt op donderdag 13 november zijn definitieve selectie voor dit duel bekend.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 6 november 2008 @ 14:37:33 #208
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63000546
    Mocht ook wel een keer.
    pi_63031190
    quote:
    Sepp de Roover niet inzetbaar tegen Volendam

    GRONINGEN - FC Groningen moet het zondag in de Euroborg tegen Volendam stellen zonder verdediger Sepp de Roover. Femi en Stenman zijn wel weer van de partij.

    Een MRI-scan wees vrijdag weliswaar uit dat de de Belg niets mankeert, maar trainer Ron Jans wil het zekere voor het onzekere nemen. De Roover krijgt dan ook rust. Ondrej Svejdik speelt daarom zondag als rechtsachter. Femi, Stenman, Granqvist en Van de Laak keren terug in de basis. Dit gaat ten koste van Metaj, Matthijs en Powel.

    De opstelling:
    Luciano; Svejdik, Sankoh, Granqvist en Stenman; Van de Laak, Femi, Lovre en Holla; Berg en Andersson.

    Verslaggever Emiel Venema is bij de training van de FC in de Euroborg....

    RTVNOORD
    quote:
    Meer spelers beschikbaar tegen Volendam

    Aanstaande zondag zijn Andreas Granqvist, Fredrik Stenman, Oluwafemi Ajilore en Tom Hiariej weer inzetbaar voor het thuisduel met FC Volendam. Zij ontbraken vorige week in de uitwedstrijd tegen NAC Breda door een schorsing en blessures.

    Granqvist heeft zijn schorsing na de dubbele gele kaart tegen NEC erop zitten. Stenman en Ajilore ontbraken zowel uit tegen NEC als NAC Breda en zijn weer hersteld. Tom Hiariej stond vier wedstrijden langs de kant en speelde afgelopen maandag weer een volledige wedstrijd in de Beloften.

    Niet inzetbaar is Sepp De Roover die donderdag een MRI-scan onderging aan het bovenbeen. Daarop was te zien dat hij gezond is. Ron Jans: “We willen met Sepp helemaal niets forceren. Als het echt had gemoeten dan had hij kunnen spelen, maar we kijken niet naar de korte termijn. We hebben liever dat hij weer helemaal fit wordt en de rest van het seizoen kan spelen.”

    Evgeniy Levchenko speelde maandag weliswaar een gehele wedstrijd in de Beloften, maar kreeg een kleine terugslag en is er zondag nog niet bij. Voor Jeroen Veldmate – die morgen zijn twintigste verjaardag viert – geldt hetzelfde. Martijn Meerdink volgt een aangepast programma. Hij speelde een helft in de Beloften en zal maandag in Jong Groningen mogelijk weer wat meer minuten maken in de thuiswedstrijd tegen Jong Twente. De inzetbaarheid van Paul Matthijs tenslotte is nog een vraagteken. Hij was vandaag (vrijdag – red.) voor het eerst bij de groep en liep na de tweemaal negentig minuten in drie dagen ‘op zijn tandvlees’.

    Volendam
    “Ik heb die wedstrijd van Volendam tegen De Graafschap bekeken. Het was een verdiende overwinning van Volendam dat altijd een voetballende spelopvatting heeft en meer uitstraalde te willen winnen. Bij Volendam zijn ze realistisch en zou een vijftiende plek gelijk staan aan het kampioenschap. Ze kunnen heel goed vanuit een gesloten organisatie spelen. Wij zullen daar aanvallend spel tegenover stellen en proberen natuurlijk weer vroeg te scoren om de wedstrijd open te breken. Wij moeten deze wedstrijd winnen!”

    Trainer Frans Adelaar van FC Volendam hoopt op een off-day van FC Groningen. Zo liet hij optekenen in het programmaboekje van aanstaande zondag: “Ik hoop dat FC Groningen niet het normale niveau zal halen en dat wij zelf een heel goede wedstrijd spelen, dan hebben we een kans op resultaat. Zo niet? Dan wordt het een zeer lastige wedstrijd. Maar dat geldt voor elke tegenstander die naar Euroborg komt. Zeker thuis is Groningen in staat van iedere tegenstander te winnen. Aanvallend is de ploeg erg sterk en verdedigend heel degelijk.”

    FC Groningen


    [ Bericht 56% gewijzigd door venomsnake op 07-11-2008 15:07:49 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 7 november 2008 @ 15:07:19 #210
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63031391
    quote:
    Femi, Stenman, Granqvist en Van de Laak keren terug in de basis.
      vrijdag 7 november 2008 @ 15:31:40 #211
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63031950
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 15:07 schreef Sef het volgende:

    [..]


    Splendid.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 7 november 2008 @ 16:38:41 #212
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63033783
    Matthijs op de bank?
    Wat heeft hij voor rampzalige actie ondernomen dat hij geen basis staat?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 7 november 2008 @ 16:49:51 #213
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63034148
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 16:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Matthijs op de bank?
    Wat heeft hij voor rampzalige actie ondernomen dat hij geen basis staat?
    Paul begint zelf duidelijk te maken waarom hij beter assistent van Ron kan worden.
    quote:
    Hij was vandaag (vrijdag – red.) voor het eerst bij de groep en liep na de tweemaal negentig minuten in drie dagen ‘op zijn tandvlees’.
      vrijdag 7 november 2008 @ 16:58:51 #214
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63034384
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 16:49 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Paul begint zelf duidelijk te maken waarom hij beter assistent van Ron kan worden.
    [..]
    Vandaar dat hij zo sloom is, daar is tandvlees helemaal niet voor!

    Gelukkig ziet de opstelling er prima uit en zie ik de wedstrijd met vol vertrouwen tegemoet.
    Berg moet weer aan z'n doelgemiddelde werken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 7 november 2008 @ 17:14:27 #215
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63034685
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef Bullet-tooth het volgende:


    Berg moet weer aan z'n doelgemiddelde werken .
    precies, 6 doelpuntjes is niks. Zelfs Amoah en Hamdaoui hebben meer gescoord.
    pi_63036023
    Ik vrees dat Volendam met zijn allen voor hun eigen goal gaan hangen, en dan is het altijd lastig scoren.
    Hopen op een snelle treffer net als tegen Sparta.

    Jammer dat Lev een kleine terugslag heeft gekregen. Maar verder lijkt het erop dat er geen langdurige blessures meer zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63036424
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 7 november 2008 @ 19:01:51 #218
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63037063
    FC Gröningen komt wel heel dicht bij met het recente gerucht dat Lasse Nilsson voor ons gaat spelen vanaf de winterstop.
      vrijdag 7 november 2008 @ 19:59:01 #219
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63038532
    Als we dan toch bezig zijn doe dan ook gelijk IKEA als hoofdsponsor. Farmer tills jag dör
    pi_63038930
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 19:59 schreef Sef het volgende:
    Als we dan toch bezig zijn doe dan ook gelijk IKEA als hoofdsponsor. Farmer tills jag dör
    Hehe, zou wel hunor zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 7 november 2008 @ 20:48:09 #221
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63039756
    Laten we dan ook als de bliksem een vrouwenelftal instellen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63039896


    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 7 november 2008 @ 20:57:43 #223
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63039995
    Dan ga ik gelijk een cursus fysiotherapie volgen en meld ik mij aan als vrijwilliger bij het damesteam!
      vrijdag 7 november 2008 @ 20:58:58 #224
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63040029
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    Dibs.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63044805
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]


    !
    Nog meer reden om naar 't stadion te gaan
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zaterdag 8 november 2008 @ 01:22:39 #226
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63046362
    Ik heb begrepen dat Matavz ook graag weg wil bij Groningen.
    pi_63046396
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 01:22 schreef Prosac het volgende:
    Ik heb begrepen dat Matavz ook graag weg wil bij Groningen.
    Kan ik me best voorstellen..
    Ik vraag me eerlijk gezegd ook af of Groningen nog wel met Matavz verder wil.

    Ik denk toch dat hij uiteindelijk gewoon tekort komt voor het huidige niveau van de FC.
    Ik vind hem bij Emmen ook niet echt indruk maken tot nu toe.

    Had meer van hem verwacht, maar komt er helaas niet uit..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63058988
    quote:
    FC Groningen bekeek Koç

    FC Groningen heeft volgens het Friesche Dagblad interesse Serhat Koç. De aanvaller in vorm maakt dit seizoen een goede indruk bij zijn club FC Eindhoven.

    Afgelopen vrijdag tegen in de wedstrijd tegen sc Cambuur (3-3) stond Koç niet voor de eerste keer dit seizoen in de basis bij de Eindhovenaren. Onder toeziend oog van scouts van FC Groningen wist de spits niet te scoren.

    Dit seizoen wist hij veelvuldig het net te vinden. Met elf doelpunten bezet hij gezamenlijk met Stormvogels Telstar-aanvaller Plet de tweede plaats op de topscorerranglijst.

    Niet alleen FC Groningen heeft belangstelling voor Koç. Volgens het eerder genoemde media waren er scouts van het Franse AS Nancy, onlangs tegenstander van Feyenoord in de UEFA Cup, ook interesse hebben in Koç. Scouts van de Franse club waren vrijdag aanwezig bij de wedstrijd om de aanvaller aan het werk te zien.

    goal
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 8 november 2008 @ 19:36:48 #229
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63059109
    Het zal wel bij kijken niet kopen blijven.
      zaterdag 8 november 2008 @ 19:55:57 #230
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63059576
    Serhat Koç is wel een groot talent. Maar hoe komt dit 'gerucht' bij het Friesche Dagblad terecht?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63059993
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    Dan koop ik een seizoenskaart

    Ik wil stage lopen in Zweden
    pi_63064190
    Zouden de sfeeracties morgen wel doorgaan? Of geen akkoord van de brandweer?
      zaterdag 8 november 2008 @ 23:45:54 #233
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_63065168
    2 kaartjes gekregen van familie
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_63065983
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 19:55 schreef The_Verve het volgende:
    Serhat Koç is wel een groot talent. Maar hoe komt dit 'gerucht' bij het Friesche Dagblad terecht?
    Omdat FCG bij de wedstrijd Cambuur-Eindhoven was.
      zondag 9 november 2008 @ 13:12:49 #235
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63072132
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 22:58 schreef Sjimmie het volgende:
    Zouden de sfeeracties morgen wel doorgaan? Of geen akkoord van de brandweer?
    Ik weet niks van een sfeeractie. Ben benieuwd.
    Ik eis overigens wraak voor de 0-1 nederlaag in het Oosterpark toentertijd.
    pi_63073958
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 13:12 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik weet niks van een sfeeractie. Ben benieuwd.
    Ik eis overigens wraak voor de 0-1 nederlaag in het Oosterpark toentertijd.
    dat is lang geleden

    2-0, berg gaat weer eens scoren
    pi_63077094
    Luciano

    5-0 is prima, goed voor het doelsaldo..
    Svejdik prima op de plek van De Roover, ook 2 assists gegeven.

    Berg zit een beetje in een dipje, maar scoorde wel weer een erg fraai doelpunt, ijskoud afgemaakt.
    VD Laak ook 2 leuke goals..

    Matig spelen en met 5-0 winnen, ik ben tevreden. Mooi 3 punten in de pocket.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63077567


    Check ons doelsaldo
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 9 november 2008 @ 16:58:47 #239
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_63078263
    Zijn er nog Groningers die een sfeerverslagje willen schrijven over de wedstrijd van vandaag?

    PM me even!
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
    pi_63078584
    Ik was net bij de Euroborg, maar de Jumbo was nog dicht
    Ik kwam precies tegen de stroom van alle supporters in. Ik vond ze toch niet echt vrolijk na een 5-0 overwinning
      zondag 9 november 2008 @ 17:12:26 #241
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63078610
    5-0, appeltje eitje.
    Svejdik, wat blij dat we die man niet verkocht hebben. Links, rechts, die man draait zijn hand er niet voor om
    pi_63078694
    Ik snap alleen niet dat Jans Berg dan wisselt. Berg heeft een dipje en doelpunten maken is het middel om hem daaruit te halen. Van Wisselen krijg je nu niet echt vertrouwen.. Ik ben blij dat hij toch zijn goaltje nog meepikte, een hele fraaie trouwens, ijskoud afgemaakt.

    Verder vind ik het wat vreemd dat Powel meer wordt toegezongen dan Berg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63078829
    Fijn doelsaldo voor Grunn ! 23-6
      zondag 9 november 2008 @ 17:20:00 #244
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63078838
    Berry is een held. Goeie overwinning trouwens, volgende week moet ook weer een makkie worden.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63079024
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63079259
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 17:15 schreef venomsnake het volgende:

    Verder vind ik het wat vreemd dat Powel meer wordt toegezongen dan Berg.
    Ik niet, Powel is toch een typische Groningenspeler. Los van zijn kwaliteiten in relatie tot Berg, is het een knokker, altijd 100% geven en die zien we altijd graag. Berg niet, laat zijn schouders wat hangen, sjokt wat heen en weer en straalt niet uit er alles aan te willen doen uit zijn dipje te komen. Blij dat Jans na afloop nog vertelde dat Berg niet straalde omdat hij zo kritisch op zichzelf is, want ik begin me toch wat zorgen te maken over hem.
    pi_63079385
    Tja, Berg zit gewoon in een dipje, komt ie wel weer uit.
    Maar hij is wel clubtopscorer, en daar mag ie best wat krediet voor krijgen.

    Powel is idd een echte.. hard werken, en er vol voor gaan, maar zijn rendement is een stuk minder.
    Heb Berg in het verleden trouwens ook wel hard zien werken, maar goed. Hij heeft gewoon goals nodig nu.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 9 november 2008 @ 17:42:10 #248
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63079414
    Berg liep aldoor goed vrij en maakt daardoor ruimte voor anderen. Ik was blij dat hij scoorde, want dat verdiende hij echt. Net als Lovre.
    Het is inderdaad wel zo dat Berg wat ongelukkig is, maar dat is de hele voorhoede, Lovre weer te vaak even een overstapje terwijl er gewoon een mannetje achter hem staan om die bal af te pakken.
    pi_63079439
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 17:42 schreef Prosac het volgende:
    Berg liep aldoor goed vrij en maakt daardoor ruimte voor anderen. Ik was blij dat hij scoorde, want dat verdiende hij echt. Net als Lovre.
    Wie het pas verdiende om te scoren was Svejdik! Wat een wedstrijd speelde die man. Hulde
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 9 november 2008 @ 17:50:53 #250
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63079621
    Svejdik moet blijven. Verder 5-0 tegen een wel heel zwak Volendam. Maar ben der niet minder blij om. Die Volendam supporters waren ook nog wel grappig bezig na de 3-0.
      zondag 9 november 2008 @ 17:52:03 #251
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63079641
    Berg scoort en geeft 2 assists, als dat een dipje is dan wordt het in topvorm helemaal gekkenhuis .
    Komt wel goed met Berg en dat hij gewisseld wordt is niet zo raar met een doordeweekse match op komst.
    Svejdik lekkere pot gespeelt, topvent .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63079664
    Puike overwinning, gefeliciteerd.
    pi_63079712
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 17:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Svejdik lekkere pot gespeelt, topvent .
    Heerlijke instelling heeft hij ook. Doet altijd zijn best en zeurt nooit.
    Hij heeft nu deze maand al op 3 posities gespeeld, en heeft het steeds goed gedaan.
    Vandaag gewoon enorm belangrijk met zijn assists.

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 9 november 2008 @ 18:04:42 #254
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63079917
    De instelling van Ondrej is uitstekend inderdaad, hij laat ook duidelijk zien hem opstellen voor de Roover of Stenman echt geen verzwakking is. Ook tegen NAC stond hij goed in het centrum. Multifunctionele verdediger en ik zou hem gewoon een contractverlenging aanbieden als Groningen zijnde.
      zondag 9 november 2008 @ 18:54:37 #255
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_63080970
    Goede overwinning, geen moment moeilijk gehad dankzij de snelle goals.

    Die volendamsupporters ! Na de 4-0 werd de polonaise ingezet, de wave werd praktisch door hen ingezet. In de 70e minuut ofzo begonnen ze te zingen: 'Wij gaan Europa in!'. Vijf minuten voor tijd werd als klap op de vuurpijl 'Alles of niets' er nog even ingegooid!

    waar ik het Groningen publiek voor de 1-0 voorsprong trouwens nog geen kreet had horen slaken
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_63081105
    Leuke wedstrijd van Groningen
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63081214
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 9 november 2008 @ 19:09:37 #258
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63081291
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef Thomas87 het volgende:
    Goede overwinning, geen moment moeilijk gehad dankzij de snelle goals.

    Die volendamsupporters ! Na de 4-0 werd de polonaise ingezet, de wave werd praktisch door hen ingezet. In de 70e minuut ofzo begonnen ze te zingen: 'Wij gaan Europa in!'. Vijf minuten voor tijd werd als klap op de vuurpijl 'Alles of niets' er nog even ingegooid!

    waar ik het Groningen publiek voor de 1-0 voorsprong trouwens nog geen kreet had horen slaken
    De polonaise was na de 5-0 toch pas? Nou ja, ik vond hun echt geweldig vandaag. Welgemeend applaus dan ook van het thuispubliek.
    pi_63081532
    Ik vond Femi (op 2 verkeerde passes na) ook sterk spelen. Hij loopt alle gaten dicht, pakt flink wat ballen af en staat steeds op de goede plek.. Ik denk dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 9 november 2008 @ 20:25:51 #260
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63083394
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 18:04 schreef Prosac het volgende:
    De instelling van Ondrej is uitstekend inderdaad, hij laat ook duidelijk zien hem opstellen voor de Roover of Stenman echt geen verzwakking is. Ook tegen NAC stond hij goed in het centrum. Multifunctionele verdediger en ik zou hem gewoon een contractverlenging aanbieden als Groningen zijnde.
    Zeker. In de breedte maak ik me nog wat zorgen namelijk... kijk even wat er gebeurt als je Femi, Granqvist en vd Laak niet opstelt. 1-1 en 1-0 in wedstrijden die gewonnen hadden kunnen worden. En met de wintertransfer in aantocht zou er nu toch echt aandacht moeten komen voor de breedte van de selectie.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63085227
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef Thomas87 het volgende:

    Die volendamsupporters ! Na de 4-0 werd de polonaise ingezet, de wave werd praktisch door hen ingezet. In de 70e minuut ofzo begonnen ze te zingen: 'Wij gaan Europa in!'. Vijf minuten voor tijd werd als klap op de vuurpijl 'Alles of niets' er nog even ingegooid!



    respect
      zondag 9 november 2008 @ 21:26:56 #262
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63085608
    Een regelmatige overwinning zonder enige spanning. Wat mij betreft mogen we elke week op deze manier winnen.

    Waar ik me vanmiddag wel aan heb geërgerd is de wave. Bah!
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63086476
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef The_Verve het volgende:
    Een regelmatige overwinning zonder enige spanning. Wat mij betreft mogen we elke week op deze manier winnen.

    Waar ik me vanmiddag wel aan heb geërgerd is de wave. Bah!
    Dan doe je toch gewoon niet mee.
    pi_63086630
    Iemand de samenvatting van de wedstrijd? (of kan ik studio sport ook terug zien via uitzending gemist)
      zondag 9 november 2008 @ 21:54:53 #265
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63086808
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef Jahike het volgende:

    [..]

    Dan doe je toch gewoon niet mee.
    Maar daarom kan ik me toch wel ergens aan ergeren?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 9 november 2008 @ 21:56:02 #266
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63086864
    Beetje Thialf tafereel inderdaad, vind het ook maar niks.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63087784
    quote:
    Open brief Groningen Fanatics

    Beste (mede)supporter,

    Sinds de stadionbrand op 13 april j.l. is het stil geweest rond ons, de Groningen Fanatics. Direct na de brand hebben wij aangegeven de activiteiten tot nader order op te schorten en sindsdien zijn we nog niet teruggekeerd. Het was de bedoeling om vandaag, voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Volendam, terug te komen met een grote sfeeractie. Helaas werd onze actie gisteren afgekeurd door de brandweer. Wij zien ons na de brand geconfronteerd met zulke strenge eisen, dat onze toekomst en die van sfeeracties in Groningen op het spel staat.

    De stadionbrand was voor de Groningen Fanatics een harde klap. In de weken na deze gebeurtenis was er tijd voor bezinning. Met de hele groep is gesproken over de vraag of Groningen Fanatics door kan en wil met het organiseren van sfeeracties. Na lang beraad is unaniem besloten dat we door wilden.

    In de periode hierna heeft veelvuldig overleg plaatsgevonden tussen ons, FC Groningen en de Brandweer. Met het onderzoeksrapport van Margo Vliegenthart in de hand is uitvoerig gesproken over hoe onze sfeeracties doorgang kunnen vinden op een veilige manier. Alle materialen die wij gebruiken bij onze sfeeracties zijn met de brandweer doorgenomen en door hen op brandveiligheid beoordeeld.

    Papier

    Struikelblok vanuit veiligheidsoogpunt blijkt het papier dat bij een choreografie gebruikt wordt. Dit papier is niet brandvertragend genoeg en wordt dus afgekeurd. Door ons is vanaf dat moment uitvoerig gezocht naar oplossingen. Zo is bijvoorbeeld bekeken of het papier geïmpregneerd kan worden. Het papier kan op deze manier echter niet genoeg brandveilig gemaakt worden. De uitkomst is een papiersoort die van zichzelf al brandvertragend werkt. Deze papiersoort is echter wel vele malen duurder dan het papier dat voorheen werd gebruikt. Bovendien blijkt dit papier alleen in wit leverbaar, waardoor voor een choreografie de vellen nog in de juiste kleur bedrukt moeten worden. Ook dit brengt weer extra kosten met zich mee. Gevolg: voor een choreografie van slechts 2000 vellen moet nu evenveel betaald worden als voor een choreo van twee keer het hele stadion (40.000 vellen) in de oude situatie.

    Stof

    Op het gebied van de stof voor spandoeken en megadoeken lijkt alles echter grotendeels hetzelfde te blijven. De katoenstof die werd gebruikt wordt door de brandweer aangemerkt als impregneerbaar doek. Enige verandering ten opzichte van de situatie voor de brand is dat na het impregneren een officieel brandveiligheidscertificaat uitgeschreven dient te worden. Overigens kost ook dit weer extra geld.

    Actie voor Volendam-thuis

    Met deze informatie in het hoofd worden de voorbereidingen voor een actie in het teken van de terugkeer begonnen. Zoals gebruikelijk wordt veel tijd gestoken in het ontwerpen, tekenen en schilderen van een enorm megadoek. Doordat de periode van overleg met FC Groningen en de brandweer veel tijd heeft gevergd, wordt ingezet op de thuiswedstrijd tegen FC Volendam als dag waarop de grote sfeeractie zal plaatsvinden.

    Echter, in de dagen voorafgaand aan de actie gaat alles heel snel. Op de dinsdag voor de wedstrijd wordt het schilderwerk aan het doek afgerond. Op donderdag is de verf opgedroogd en wordt het doek geïmpregneerd door een specialist met een voor katoen geschikt impregneermiddel. Het doek is klaar voor de veiligheidskeuring van vrijdag waarbij een specialist en de brandweer het doek op brandveiligheid zullen testen. De eis is dat het doek zichzelf, door het impregnaat, binnen 5 seconden dooft nadat het vlam vat. Bij de test blijkt het doek echter niet brandveilig genoeg te zijn.

    Enige hoop is het doek ook aan de onderzijde impregneren. Door zowel de brandweer als de brandveiligheidsspecialist wordt op vrijdagavond een monster gemaakt van onze katoenstof die dubbelzijdig is geïmpregneerd. Op zaterdag worden deze monsters getest en wederom blijkt het doek zichzelf niet snel genoeg te doven. Het doek krijgt geen certificaat en wordt afgekeurd. Conclusie: een actie van € 3500,- is niet te gebruiken.

    Toekomst

    De toekomst van de sfeeracties in Groningen ziet er dus slecht uit. Beoogd impregneerbaar doek blijkt niet voldoende te impregneren om door de veiligheidstests te komen en papier voor een choreografie is 20x zo duur geworden.

    Vandaag hebben we ons opnieuw beraden over de toekomst. We zijn enorm teleurgesteld over het feit dat de grote sfeeractie vandaag niet heeft kunnen doorgaan, maar nog erger over het feit dat het einde van de sfeeracties in Groningen in zicht lijkt. Als Groningen Fanatics willen we ontzettend graag nieuwe acties maken. Uiteraard op een veilige en verantwoorde manier, dat staat voorop. Echter, onder de huidige voorwaarden is het voor de Groningen Fanatics onmogelijk om sfeeracties te organiseren.

    Bovendien is de portemonnee momenteel grotendeels leeg en hebben wij door de afgekeurde actie nog niets kunnen laten zien dit seizoen. Wij vinden het dan ook niet gepast om de geplande jaarlijkse collecte (gepland eind november) doorgang te laten vinden. Tevens betreuren wij het dat op korte termijn geen sfeeracties kunnen worden gemaakt van het door de supporters gedoneerde geld.

    Vandaag hebben we besloten dat wanneer er geen verandering in de situatie komt, de stadionbrand van 13 april tevens het einde is geweest van de sfeeracties in Groningen.

    Groningen Fanatics
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zondag 9 november 2008 @ 22:21:55 #268
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63087988
    Da's echt verrot...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63088074
    Ik vind het een beetje overtrokken hoor, papier en stof impregneren.
    Van die stukken papier die iedereen boven z'n kop houdt, ik denk niet dat daar heel veel mee mis kan gaan, je kan ook wel alles gaan verbieden dan
      zondag 9 november 2008 @ 22:27:55 #270
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63088268
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 22:16 schreef clauwheee het volgende:

    [..]
    tja.. dit zal wel het einde zijn dan. Sinds de brand gelden blijkbaar bij ons de strengste eisen.
    pi_63088716
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 22:16 schreef clauwheee het volgende:

    [..]
    Jeetje
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 9 november 2008 @ 22:52:54 #272
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63089307
    Tis toch ook allemaal sneu aan het worden zeg. Godverdomme.
      zondag 9 november 2008 @ 23:50:36 #273
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63091388
    Was wel een beetje een Huntelaar-elleboogje die van Berg.
    pi_63091617
    quote:
    Op zondag 9 november 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:
    Was wel een beetje een Huntelaar-elleboogje die van Berg.
    Idd, het kan wel eens zo zijn dat we Berg drie wedstrijden moeten missen o.i.d.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63091981
    Ik ben benieuwd of er een vooronderzoek komt.
      maandag 10 november 2008 @ 00:14:13 #276
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63092012
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 00:13 schreef sjimz het volgende:
    Ik ben benieuwd of er een vooronderzoek komt.
    Die kans is groter dan de vorige keer.
    pi_63092561
    Denk dat er geen vooronderzoek komt. Het was wel een elleboog, maar weer echt zo'n twijfelgevalletje.
    Een Huntelaartje inderdaad, maar die wordt ook nooit geschorst.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63092584
    Nou dit vond ik niet echt een twijfelgeval hoor
      maandag 10 november 2008 @ 00:39:04 #279
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63092598
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 00:37 schreef venomsnake het volgende:
    Een Huntelaartje inderdaad, maar die wordt ook nooit geschorst.
    Dat bedoel ik. Laten we dergelijke gevallen in het vervolg een "Huntelaartje" noemen. Iedereen schreeuwt moord en brand, maar de speler komt er keer op keer mee weg.
    pi_63092631
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 00:38 schreef sjimz het volgende:
    Nou dit vond ik niet echt een twijfelgeval hoor
    Ik wel, Berg zwaait wel vaker met zijn armen. Ik vind niet dat hij echt keihard met zijn elleboog een ros geeft.
    Maar goed, het is even afwachten. Maar ik heb het gevoel dat het met een sisser afloopt. Ik vond die overtreding waar hij op een enkel van een Volendammer ging dansen erger..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63092645
    Heb je geen gifje van de elleboog VS?
    pi_63092783
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 00:41 schreef sjimz het volgende:
    Heb je geen gifje van de elleboog VS?
    Nee, dat moment zit niet in de samenvatting van eredivisielive.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 10 november 2008 @ 00:50:43 #283
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63092845
    Hier komt ie wel voorbij. Rond 3:30.

    http://www.degroenehel.tv(...)dam-9-novemver-2008/
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63092974
    Wel twee heerlijke goals hoor.





    !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63093005
    Maar ik denk dat niemand in Nederland twijfelt over zijn scorend vermogen
    pi_63094021
    quote:
    Nieuwe status in Euroborg
    Door NIK KOK

    GRONINGEN - FC Groningen bevestigde zondag haar zorgvuldig opgebouwde status van vooraanstaande club. FC Volendam werd met liefst 5-0 verslagen. De club is PSV voorbij op de ranglijst, het heeft de beste thuisbalans van de eredivisie, het beste doelsaldo en het minste aantal doelpunten tegen.

    In de Euroborg was het zondag soms best stil. Want met een ruime voorsprong op de hekkensluiter en een wat traag kat- en muis-spel geloofde iedereen het na een halfuur wel. In Groningen zijn ze inmiddels wat meer gewend.

    Groningen kende in Volendam een zwakke opponent. Een tegenstander die met simpel voetbal werd overmeesterd en dat stemde trainer Ron Jan tevreden. In slechts acht minuten stelden zijn ploeg de overwinning al zeker. Koen van de Laak scoorde de openingstreffer na vijftien minuten en acht minuten later stond het al 3-0 door doelpunten van Goran Lovre en Petter Andersson.

    De doelpunten kwamen voort uit uitgekiend vleugelspel. Na rust profiteerden Koen van de Laak en topschutter Marcus Berg van de Volendamse onkunde. Het kwaliteitsverschil was gisteren groot.

    Het spel van hekkensluiter Volendam leek in niets op de plotse opleving van vorige week. Toen had de ploeg van trainer Frans Adelaar zich door een gelijkspel tegen Willem II (1-1) en een overwinning op De Graafschap (3-1) hoopvol opgericht na een reeks van nederlagen. Topscorer Jack Tuyp was er gisteren niet bij evenals de twee andere Volendam-spelers met een Groningen-verleden. Arvid Smit en Dominique van Dijk waren ook geblesseerd. Gisteren leek de instelling van de ploeg hemeltergend. ,,Ik vond de inzet teleurstellend,’’ zei Adelaar na afloop.

    Ron Jans had meer reden tot lachen. Concurrent PSV immers verloor zaterdagavond al van NEC waardoor Groningen de Eindhovenaren nu voorbij is op de ranglijst. De noordelingen kunnen bovendien een prima thuisbalans overleggen. Nog nooit werd er dit seizoen verloren in de Euroborg. Het doelsaldo is het beste in de eredivisie.

    ,,Ik moet wennen aan de snelle goals en dat we de wedstrijden al zo snel beslissen,’’ zei Jans.

    ,,De wedstrijd was bovendien leuk om naar te kijken en ik ben tevreden over ons spel over de vleugels. In een soortgelijke wedstrijd tegen Sparta was dat nog minder. Volendam was geknakt na die eerste drie doelpunten. Toen was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld.’’

    Speciale aandacht had Jans nog voor Koen van de Laak die ondanks een recente hersenschudding gisteren gedurfd alle kopduels aanging. Zijn eerste doelpunt was er bovendien een met het hoofd.

    Het soms kwieke spel over de vleugels werd ingegeven door linksback Fredrik Stenman en rechtsback Ondrej Svejdik. Svejdik was de andere speler die door Jans werd gecomplimenteerd.

    De Tsjech doet bij Groningen al jaren dienst als twaalfde man maar krijgt nu door de blessure van Sepp De Roover een kans. Hij was gisteren met twee assists beslissend voor FC Groningen.

    ,,Leuk voor die jongen dat hij het zo goed doet,’’ zei Jans. ,,Hij zit hier al een aantal jaren en kwam eigenlijk nooit verder dan de bank.’’

    Bij Groningen weten ze tegenwoordig uit hun hoofd tegen welke clubs AZ en Ajax de volgende week moeten spelen. Zelf tegen De Graafschap, Vitesse-AZ en Ajax-PSV. De winst van AZ op FC Twente gisteren werd betreurd. In Groningen kijken ze naar boven.

    AD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63098908
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 10 november 2008 @ 12:28:08 #288
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_63099050
    Was te verwachten natuurlijk dat er zulke overdreven veiligheidsmaatregelen getroffen zouden worden na die brand. Wel jammer...
    pi_63099445


    Hier zijn de doelpunten nog eens terug te zien.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63100579


    VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63101196
    De Sport tot Twee
    Hele uitzending over FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63101422
    leuk zulke statistieken natuurlijk maar volkomen onzinnig. Na 90 minuten weet je pas of de 3 punten binnen zijn. Niettemin doet Groningen het leuk als je de rest van het rijtje ziet

    Over de sfeeracties, zeer jammer. Wel vaag dat de brandveiligheidseisen bij de ene club nu 10x strenger zijn dan bij een andere club . gelijke monniken gelijke kappen zou ik zo zeggen. Want je kunt ook gaan redeneren dat wat bij groningen gebeurd is kan ook bij andere clubs gebeuren. ipv bij groningen is het gebeurd dus daar is de kans dat het weer gebeurt ineens groter .
    pi_63101506
    Veel Noorse kranten melden vandaag dat Groningen Mohammed "Moa" Abdellaoue wil hebben. Groningen zou een bod van 30 miljoen kronen hebben nergelegd..



    quote:
    Mohammed "Moa" Abdellaoue (born 23 October 1985) in Oslo is a Moroccan-Norwegian football striker who plays for Vålerenga.

    As a youth player, he was at Hasle/Løren and Skeid before joining Skeid's first team squad in 2003. He made his debut on 9 June 2003, when he came on as a substitute against Hødd. In his fourth game of the season, Abellaoue scored his first two goals in a 2-1 win over Raufoss. Abdellaoue scored at total of 40 league goals for Skeid in five seasons, and was their top scorer in 2004 and 2007. At the end of the 2007 season, he signed a three-year contract with Vålerenga, transferring to his new club on 15 November.

    Mohammed Abdellaoue has appeared once for the Norwegian under-21 team, six times for U-18 and once for U-19.

    wiki
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 10 november 2008 @ 14:22:43 #294
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63101599
    Dat heeft toch al eens eerder in de kranten gestaan aldaar?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63101626
    We mogen 'm toch wel gewoon "Moa" noemen? Prima naam voor een Groningen-speler
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63101805
    Hij schiet ze er aardig in..



    quote:
    Op maandag 10 november 2008 14:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Dat heeft toch al eens eerder in de kranten gestaan aldaar?
    Ja, afgelopen zomer had Groningen ook al interesse in hem volgens die Noorse bladen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63101936
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63102469
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef venomsnake het volgende:
    Hij schiet ze er aardig in..

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    [..]

    Moa.

    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63103577
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63105932
    quote:
    Van de Laak mogelijk niet in het veld tegen Telstar

    GRONINGEN - Het is onzeker of FC Groningen - speler Koen van de Laak kan meespelen in de bekerwedstrijd tegen Telstar. Van de Laak liep een heupblessure op bij een wedstrijd tegen FC Volendam.

    Maandag deed de middenvelder niet mee met de uitlooptraining.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63105967
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')