Dan heb je vast long gekocht.. Was juist short gegaan om het maandag voor long in te ruilen, maar dit keer heb ik pech.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
We hebben nog veel in te halen. En het bleek een goede zet te zijn om te kopen, want de Dow staat nu ook dik groen
Ik noem een Shell, Unilever, nieuwbouwcijfers US, Rente US, Uitzendmarkt.....Afgelopen dagen toch echt heel wat goed nieuws ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:06 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap er geen fuck meer van. Alles gaat (zo'n beetje) de hele week omhoog, terwijl er enkel slecht nieuws is... Kan iemand mij dit uitleggen?
Anyway, na de Q4 cijfers, zal de realiteit wel weer inzinken.....
En alle bedrijven (dacht ik) hebben hun verwachtingen voor Q4 naar beneden bijgesteld. USG heeft trouwens slechte cijfers en een krimp van de uitzend-tak bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Ik noem een Shell, Unilever, nieuwbouwcijfers US, Rente US, Uitzendmarkt.....Afgelopen dagen toch echt heel wat goed nieuws ook
Ik denk dat USG nog op een dik dieptepunt komt 2e kwartaal 2009, de uitzendbranche gaat nog keihard getroffen worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:38 schreef ItaloDancer het volgende:
joh, voor de prijs van een aandeeltje usg krijg je geen mayonaise bij je friet.
en dat zit nog niet in de prijs???quote:Op zondag 2 november 2008 22:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat USG nog op een dik dieptepunt komt 2e kwartaal 2009, de uitzendbranche gaat nog keihard getroffen worden.
Verkeerde smiley?quote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Aegon vind ik stoer!, ik heb Fortis van net voor de kaping
Dat gevoel heb ik ook.. vooral als ik kijk naar de afgelopen weekquote:Op zondag 2 november 2008 22:42 schreef ItaloDancer het volgende:
ik zeg niet dat je nu in moet stappen maar zoveel zal er toch niet meer van af kunnen.
TomTom gaat nog leuk worden, die zakken naar 4 euro in het voorjaar heb ik het vermoedenquote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Reactie op daadwerkelijke cijfers zij nu nog sterk overtrokken maar als bedrijven meer met cijfers en maatregelen komen zijn we daar na 6 keer ook weer aan gewend.USG gaat nog zeker wel dieper de komende tijd
En naar de lokale markt en daarna faillietquote:Op maandag 3 november 2008 08:23 schreef pberends het volgende:
[..]
TomTom gaat nog leuk worden, die zakken naar 4 euro in het voorjaar heb ik het vermoeden.
Financiele instellingen zoals verzekeraars die dik in de USA zitten zoals Aegon blijven linkquote:Op maandag 3 november 2008 03:43 schreef jpjedi het volgende:
ik ga ook Aegon inslaan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |