abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62806764
Heb zelf een Ikea keukentje geplaatst, waaronder dus een vaatwasser (van Whirlpool is dat eigenlijk). Alles netjes aangesloten, (aanvoer, afvoer, electra) en dus was het tijd om hem eens te proberen. Programma gekozen, aangezet en hij begon te werken. Deed het prima, totdat ie ineens stil was (zonder te piepen dat het programma klaar was). Ik nog een tijdje wachten, maar hij deed niks meer. Ding open gemaakt, bleek dat er nog een laag water in de bodem lag, en sindsdien doet ie niks meer, lampjes branden niet. Stekker eruit gehad en opnieuw erin, niks. Electra gecontroleerd, werkt, aanvoer en afvoer werken voor zover ik dat kan zien ook... Whirlpool gebeld en er komt volgende week donderdag een monteur.

Mijn vragen: Iemand een idee hoe ik dat water er makkelijk uit kan krijgen (dweil kan natuurlijk wel evt, maar beetje omslachtig)? En heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
pi_62806823
met een rietje en dan telkens uitspuwen in een emmer.
En je zou IKEA eens kunnen bellen, daar komt ie tenslotte vandaan.. Laten zij maar bedenken wat er aan de hand kan zijn, dan hoeven we dat hier niet te doen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_62806849
Ik heb dus Whirlpool al gebeld, die verzorgen de garantie namelijk.
pi_62806861
Weet je zeker dat de afvoer nog goed werkt dan?
Zit er geen noodstop nog op ofzo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 11:53:00 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62806869
quote:
En heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Hij is stuk

Ik weet niet of het lukt maar misschien kun je het water eruit hevelen (met een slang). Maar dan moet je wel voldoende hoogte hebben om een bakje lager te kunnen plaatsen dan de bodem van de vaatwasser.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62806894
tja had je er maar een van philips moeten nemen
pi_62807195
had je voor het starten het reservoir vooor het onthardingszout wel gevuld met water? Daar moet eerst water in en dan vullen met zout. Je hebt de pomp nu droog gestart en nu is tie ws. stuk.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_62807298
Wat zegt de handleiding over de eerste keer starten?
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_62807477
Ik had van die tabletten waar ook zout in zit... Heb er dus geen zout bij gedaan, en dus (...) ook geen water in dat reservoir. Was me niet duidelijk dat dat moest. Oke fuck stomme actie wat gaat me dat ongeveer kosten?
pi_62808017
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:06 schreef Deetch het volgende:
had je voor het starten het reservoir vooor het onthardingszout wel gevuld met water? Daar moet eerst water in en dan vullen met zout. Je hebt de pomp nu droog gestart en nu is tie ws. stuk.
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Ik het drie keer nieuwe gekocht ivm verhuizing, nooit een Philips ding overigens.
pi_62808487
Je hoeft er echt geen zout in te doen hoor. Ik heb ook van die all-in-one tabletten. En toevallig heb ik ook een ikea keuken én Whirlpool vaatwasser, ik heb 'm nu 2 weken.
Ik heb gewoon de vaat erin gezet, programma gestart en hij draait nu al twee weken als een zonnetje.

Ik denk dat je 'm of verkeerd hebt aangesloten, of dat je gewoon pech hebt en een slecht exemplaar hebt.
Welk model gaat het om trouwens?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:04:07 #12
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_62808721
Fabrieksfout, kan niet missen. Een vaatwasser gaat echt niet kapot de eerste keer als je hem gebruikt.
pi_62808974
Het gaat om de Renlig DWH B00 W. Ik kan me voorstellen dat het wel iets met de afvoer(pomp) te maken heeft en dat ie nu in een beveliging is geschoten. Misschien maar eens proberen om de slang van de afvoer los te maken ofzo, eens kijken of daar uberhaupt wel water doorheen gegaan is (is nu leeg iig).
pi_62809045
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Het gaat om de Renlig DWH B00 W. Ik kan me voorstellen dat het wel iets met de afvoer(pomp) te maken heeft en dat ie nu in een beveliging is geschoten. Misschien maar eens proberen om de slang van de afvoer los te maken ofzo, eens kijken of daar uberhaupt wel water doorheen gegaan is (is nu leeg iig).
Zit het dopje er niet nog op in de binnenkant van de afvoerslang?
pi_62809125
staat er niets in de handleiding over wat het probleem kan zijn....daarvoor zijn die dingen ;-)
pi_62809182
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zit het dopje er niet nog op in de binnenkant van de afvoerslang?
Je bedoelt dat dopje op de sifon? Nee.
pi_62810929
Hoe is die vervoert? Alle vaatwassers worden in de fabriek getest en daardoor zit er altijd water in de vaatwasser. Als deze op z'n kant is vervoert is er dus water bij het electra gekomen, 1+1=...

Dat kan er mis zijn met deze vaatwasser, voor de rest geen idee hoe je het makkelijkst het water eruit kan halen...
pi_62814450
Dit is gewoon een DOA (Dead On Arrival)... ook al deed hij het gewoon nog even toen je hem aanzette, gewoon garantie zaak van maken.
  Moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 16:47:46 #19
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_62815435
Waarschijnlijk een maandagmorgenproduct, als je niks bijzonders hoeft te doen bij de eerste keer aanzetten / ingebruikname dan is het waarschijnlijk gewoon een defect in de vaatwasser zelf --> garantie
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:32:24 #20
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_62856520
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:39 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Hier heb ik nog nooit van gehoord. Ik het drie keer nieuwe gekocht ivm verhuizing, nooit een Philips ding overigens.
Probeer jij maar eens ergens een vaatwasser van Philips te kopen.
Sinds 1991 heeft Philips geen procentje belang meer in Whirlpool, maar toch blijven mensen die dingen steevast 'Philips Whirlpool' noemen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_62903882
ben toch benieuwd hoe het is afgelopen....
pi_62909782
Donderdag komt de monteur pas...
  maandag 3 november 2008 @ 16:58:26 #23
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_62911774
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Donderdag komt de monteur pas...
Hoe heb je de vaatwasser vervoert? Rechtopstaand?
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:15:56 #24
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_62930426
Als er water in de waterwasser blijft staan, wil die idd niet meer aan,
Je moet het water er met een bakje uithalen. ook onder de filterdop.
Als je hem dan weer aanzet moet hij weer werken.
Maar ik heb het vermoeden dat je afvoer niet goed loopt en dat hij daarom in een error is geslagen.
pi_62931961
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:58 schreef WebForce het volgende:

[..]

Hoe heb je de vaatwasser vervoert? Rechtopstaand?
ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')