Hij is stukquote:En heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Hier heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:06 schreef Deetch het volgende:
had je voor het starten het reservoir vooor het onthardingszout wel gevuld met water? Daar moet eerst water in en dan vullen met zout. Je hebt de pomp nu droog gestart en nu is tie ws. stuk.
Zit het dopje er niet nog op in de binnenkant van de afvoerslang?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Het gaat om de Renlig DWH B00 W. Ik kan me voorstellen dat het wel iets met de afvoer(pomp) te maken heeft en dat ie nu in een beveliging is geschoten. Misschien maar eens proberen om de slang van de afvoer los te maken ofzo, eens kijken of daar uberhaupt wel water doorheen gegaan is (is nu leeg iig).
Je bedoelt dat dopje op de sifon? Nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zit het dopje er niet nog op in de binnenkant van de afvoerslang?
Probeer jij maar eens ergens een vaatwasser van Philips te kopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord.Ik het drie keer nieuwe gekocht ivm verhuizing, nooit een Philips ding overigens.
Hoe heb je de vaatwasser vervoert? Rechtopstaand?quote:Op maandag 3 november 2008 15:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Donderdag komt de monteur pas...
jaquote:Op maandag 3 november 2008 16:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hoe heb je de vaatwasser vervoert? Rechtopstaand?
Het zoutreservoir in ieder geval voor donderdag nog maar even vullen met water indien deze nog steeds leeg is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:18 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik had van die tabletten waar ook zout in zit... Heb er dus geen zout bij gedaan, en dus (...) ook geen water in dat reservoir. Was me niet duidelijk dat dat moest. Oke fuck stomme actie![]()
wat gaat me dat ongeveer kosten?
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, Ik heb een bauwknecht en die draait alleen op all in one tabletten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:06 schreef Deetch het volgende:
had je voor het starten het reservoir vooor het onthardingszout wel gevuld met water? Daar moet eerst water in en dan vullen met zout. Je hebt de pomp nu droog gestart en nu is tie ws. stuk.
Lees de gebruiksaanwijzing er maar op na, het staat er duidelijk in.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:06 schreef Tito het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, Ik heb een bauwknecht en die draait alleen op all in one tabletten.
Ook nog nooit wat anders gebruikt,
Heb gewoon het gevoel dat de pomp in beveiliging is gesprongen en dat je gewoon ff helemaal leeg moet maken, dus ook de afvoer in de vaatwasser
Dit staat toch letterlijk in je tekst:quote:Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De monteur is nog niet geweest, maar lees de handleiding maar eens door: http://www.gebruikershand(...)sp?download_id=20107 daar staat echt niet in dat je persé dat reservoir met water moet vullen de 1e keer.
Zoals ik het lees moet dat enkel wanneer je zout in de machine gebruikt. Ik doe dat middels de blokjes en dan hoeft dat niet (lijkt me).quote:Op donderdag 6 november 2008 13:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Dit staat toch letterlijk in je tekst:
Alleen voor het eerste gebruik van de afwasmachine:
Vul het zoutreservoir tot de rand met water.
Maar gelukkig doet ie het weer, hoewel het me niets verbaast dat er wat los zat of getrild is, dat komt bij whirlpool wel vaker voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |