Allah haat jou daarom.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef RickoKun het volgende:
ik ben ECHT FUCKING pissig nu!![]()
![]()
![]()
Die kanker fable 2 had vorige vrijdag al op mn mat moeten ploffen, nu ligt ie NOG STEEDS in apeldoorn!
Gisteren al die vuile tyfus UPS gebeld, die zei dat de douane mij vandaag zou terugbellen voor half 5, nog een kwartier te gaan dus.
Heb ik net wéér naar UPS gebeld, zeggen ze van: BOHhhhh geak sorry! We zullen wel nog een bericht naar ze sturen dat ze zsm moeten reageren!
Wat wil die kanker douane nou, ik ben bereid om geld te betalen, reageren die kankerlijers niet.
Je had jezelf een hoop ellende bespaard als je gewoon ff op de launchdag langs een winkel was gelopen.quote:
1. Heb ik geen ervaring mee (ik zie niet in waarom ik "enig risico" moet gaan lopen om een tientje te besparen) maar ik geloof je meteen als je zegt dat het nogal lastig zou zijn..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:58 schreef Un4 het volgende:
1. Ga jij maar eens een game terugsturen naar Maleisie en proberen je geld terug te krijgen.
2. Niet iedereen loopt rond de release van een game met schuim op z'n bek alle winkels af. Sommige mensen boeit het minder dat half Nederland een game al speelt.
3. Fallout 3 (of een andere titel) heeft prioriteit, aangezien je toch maar 1 game tegelijk kan spelen.
quote:Game over door een RROD? Zo zelf gefixt met Xdoos.nl!
ROFLOL
Dinges. donderdag 30 oktober 2008 @ 17:12 (#84)
Leuk, heb een RROD. En deze week Fable 2 en Far Cry 2 binnen.
het scheelt 25 euroquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat ik niet goed snap, he... Waarom gaan diegene die die games nog niet binnen hebben hem niet in de winkel halen en sturen het exemplaar wat ze nog horen te ontvangen retour?
Bijna ¤43 incl..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de 360-versie van Far Cry 2 regiovrij is? Zo ja, dan is de NTSC-versie hier wel voor een mooie prijs te krijgen:
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14744
Dus als jij 10 euro op straat ziet liggen raap je het niet op?quote:
Nee, mij is geleerd dat ik niks van straat mag pakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als jij 10 euro op straat ziet liggen raap je het niet op?
Tis nu even vervelend met de douane maar voor elke twee spellen die je normaal koopt heb je er nu driequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef emokid het volgende:
En dat alles voor 20 euro minder.
Behalve je moeder dan Sackboy.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, mij is geleerd dat ik niks van straat mag pakken.
Vgp is snel en betrouwbaar. Daar betaal ik graag 9 euro extra voor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bijna ¤43 incl..
Op eBay is ie ¤34 incl
tof, al gezien. Misschien dat ik die game ga kopen. Hou normaal niet zo van horror, maar dit spreekt me wel ontzettend aan zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
TV-spot voor Left4Dead
[ afbeelding ]
http://www.left4dead411.com/news/2008/10/left-4-dead-tv-spot-1/
Okéquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vgp is snel en betrouwbaar. Daar betaal ik graag 9 euro extra voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |