1. Heb ik geen ervaring mee (ik zie niet in waarom ik "enig risico" moet gaan lopen om een tientje te besparen) maar ik geloof je meteen als je zegt dat het nogal lastig zou zijn..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:58 schreef Un4 het volgende:
1. Ga jij maar eens een game terugsturen naar Maleisie en proberen je geld terug te krijgen.
2. Niet iedereen loopt rond de release van een game met schuim op z'n bek alle winkels af. Sommige mensen boeit het minder dat half Nederland een game al speelt.
3. Fallout 3 (of een andere titel) heeft prioriteit, aangezien je toch maar 1 game tegelijk kan spelen.
quote:Game over door een RROD? Zo zelf gefixt met Xdoos.nl!
ROFLOL
Dinges. donderdag 30 oktober 2008 @ 17:12 (#84)
Leuk, heb een RROD. En deze week Fable 2 en Far Cry 2 binnen.
het scheelt 25 euroquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:55 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat ik niet goed snap, he... Waarom gaan diegene die die games nog niet binnen hebben hem niet in de winkel halen en sturen het exemplaar wat ze nog horen te ontvangen retour?
Bijna ¤43 incl..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de 360-versie van Far Cry 2 regiovrij is? Zo ja, dan is de NTSC-versie hier wel voor een mooie prijs te krijgen:
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14744
Dus als jij 10 euro op straat ziet liggen raap je het niet op?quote:
Nee, mij is geleerd dat ik niks van straat mag pakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als jij 10 euro op straat ziet liggen raap je het niet op?
Tis nu even vervelend met de douane maar voor elke twee spellen die je normaal koopt heb je er nu driequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef emokid het volgende:
En dat alles voor 20 euro minder.
Behalve je moeder dan Sackboy.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, mij is geleerd dat ik niks van straat mag pakken.
Vgp is snel en betrouwbaar. Daar betaal ik graag 9 euro extra voor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bijna ¤43 incl..
Op eBay is ie ¤34 incl
tof, al gezien. Misschien dat ik die game ga kopen. Hou normaal niet zo van horror, maar dit spreekt me wel ontzettend aan zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
TV-spot voor Left4Dead
[ afbeelding ]
http://www.left4dead411.com/news/2008/10/left-4-dead-tv-spot-1/
Okéquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vgp is snel en betrouwbaar. Daar betaal ik graag 9 euro extra voor.
Shit... dat gaat me weer geld kostenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
TV-spot voor Left4Dead
[ afbeelding ]
http://www.left4dead411.com/news/2008/10/left-4-dead-tv-spot-1/
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:58 schreef Pronk het volgende:
[..]
Je had jezelf een hoop ellende bespaard als je gewoon ff op de launchdag langs een winkel was gelopen.
Hoe kun je nou in vredesnaam zo opgefokt raken om een computerspelletje, heb je niks beters te doen?
Als je weet dat je geïrriteerd raakt van die onzin moet je er ook alles aan doen om dat te voorkomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]Als jij dat opgefokt vind, dan moet je me eens kwaad meemaken. Daar was ik slechts geïrriteerd, ik baal er gewoon van dat ik nu wéér een weekend langer moet wachten terwijl ik hem dan al 12 dagen geleden binnen zou moeten hebben, terwijl het niet eens aan de site ligt, maar aan de UPS ISM de douane.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef RickoKun het volgende:
ik ben ECHT FUCKING pissig nu!![]()
![]()
![]()
Die kanker fable 2 had vorige vrijdag al op mn mat moeten ploffen, nu ligt ie NOG STEEDS in apeldoorn!
Gisteren al die vuile tyfus UPS gebeld, die zei dat de douane mij vandaag zou terugbellen voor half 5, nog een kwartier te gaan dus.
Heb ik net wéér naar UPS gebeld, zeggen ze van: BOHhhhh geak sorry! We zullen wel nog een bericht naar ze sturen dat ze zsm moeten reageren!
Wat wil die kanker douane nou, ik ben bereid om geld te betalen, reageren die kankerlijers niet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als ik kanker voor PEST zou verplaatsen zou je niet huilen. Hypocriet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik win
Als je een kleine woordenschat hebt wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kanker ligt inderdaad lekker op de tong.
Het is in mijn ogen een fijn woord ja. Sorry.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je een kleine woordenschat hebt wel.
Get used to it, het blijven ambtenaren.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:38 schreef RickoKun het volgende:
maar aan de UPS ISM de douane.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, mij is geleerd dat ik niks van straat mag pakken.
Doe is niet zo triest jongen, altijd dat gefit op Sackboy, laat die jongen lekker met rust als je hem niet magquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Behalve je moeder dan Sackboy.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef DJ_ het volgende:
zeikstraal , kocht je 360 gewoon in NL om gekloot met je garantie te vermijden
ach ik heb er nu 2 en ze werken primaquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Doe is niet zo triest jongen, altijd dat gefit op Sackboy, laat die jongen lekker met rust als je hem niet mag
ach sommige kinderen worden nu eenmaal gepest op school en moeten die frustratie kwijt door op het internet iemand af te zeikenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Doe is niet zo triest jongen, altijd dat gefit op Sackboy, laat die jongen lekker met rust als je hem niet mag
Moet jij niet achter het station gaan lopen met je japanse cosplay pakje aan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach sommige kinderen worden nu eenmaal gepest op school en moeten die frustratie kwijt door op het internet iemand af te zeiken
Join me, young padawan.....join me in the anti-bioshock side...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef Spaulding het volgende:
BioShock valt wat tegen helaas. Begint erg vet maar hoe verder je komt hoe meer de wapens, plasmids en vijanden tegen gaan staan. Ik gebruik eigenlijk alleen de Tommygun en Shotgun. Verhaal en sfeer zijn wel erg vet, maar ik zit nu gewoon te rushen naar het einde, zonde.
Hierna Gears of War spelen en dan nog Fable 2 en dan ben ik er wel klaar mee denk ik.
jummie een KFC doosquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet jij niet achter het station gaan lopen met je japanse cosplay pakje aan?
[ afbeelding ]
Had ik ook idd vanaf de helft ongeveer! Ik miste toen ook de vrijheid en die vijanden die van overal en nergens kwamen werden toen ook wel irritant! Toch is het dankzij de sfeer een erg tof spel!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef Spaulding het volgende:
BioShock valt wat tegen helaas. Begint erg vet maar hoe verder je komt hoe meer de wapens, plasmids en vijanden tegen gaan staan. Ik gebruik eigenlijk alleen de Tommygun en Shotgun. Verhaal en sfeer zijn wel erg vet, maar ik zit nu gewoon te rushen naar het einde, zonde.
Hierna Gears of War spelen en dan nog Fable 2 en dan ben ik er wel klaar mee denk ik.
Die kun je toch gewoon mee tjoepen en dan een week later weer in de schappen leggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:16 schreef Retarded het volgende:
7 november 2008:
Gears of War 2
14 november 2008:
Call of Duty: World at War
21 november 2008:
Mortal Kombat vs. DC Universe
Tomb Raider Underworlddaar gaat mn salaris..
waarom doe je dit nu ? , alsof ik nog niet genoeg spellen heb om te kopenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
HOLY SHIIIIT mensen.
Prince of Persia: Glorious Gameplay Trailer HD
![]()
![]()
Wow!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
HOLY SHIIIIT mensen.
![]()
![]()
Holy shit! Dat ziet er echt zo tof uit! Doet me weer denken aan alle uren plezier die ik de Sands of Time en Warrior Within heb gehad, supervet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
HOLY SHIIIIT mensen.
![]()
![]()
Anders verwijder je al die "Kankers" ook evenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
Offtopic gezeik verwijdert..
ONZ is deze kant op ----->
Dat van mij is al op.quote:
Terecht,.... geweldige console,... merk dat de PS3 er alleen maar 'matige' exclusieve titels uitpoept.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:59 schreef Strolie75 het volgende:
Dat gillen
http://kotaku.com/5071717(...)nshees?autoplay=true
Hoor al die zeekoeien gillen dan, ze weten waarschijnlijk niet eens wat het isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:59 schreef Strolie75 het volgende:
Dat gillen
http://kotaku.com/5071717(...)nshees?autoplay=true
Het is een Arcade Gijs.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Terecht,.... geweldige console,... merk dat de PS3 er alleen maar 'matige' exclusieve titels uitpoept.
Wat gaafquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
HOLY SHIIIIT mensen.
![]()
![]()
Niet meer, je krijgt er sowieso een 256 mb Memory Card bij, je kan voor 20 dollar een 20GB HDD vragen bij MS.quote:
Najaquote:
Owquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef Wessiej het volgende:
Niet meer, je krijgt er sowieso een 256 mb Memory Card bij, je kan voor 20 dollar een 20GB HDD vragen bij MS.
Ik vind het wel tof alleen dat zo'n avatar moet maken vind ik kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:10 schreef kepler het volgende:
sommige mensen hebben dat nieuwe dashboard al (preview programma), ik lees eigenlijk alleen maar positieve ervaringen
Kijk hier voor screens en ervaringen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=340443&page=5
Ik kan alvast zeggen dat ie inderdaad vet is/wordtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
HOLY SHIIIIT mensen.
![]()
![]()
Niks moet,..............quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof alleen dat zo'n avatar moet maken vind ik kut
Gisterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Wessiej het volgende:
Wanneer is die verzonden?
voor de honderduizendste keer: je hoeft geen avatar zelf te maken/gebruiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof alleen dat zo'n avatar moet maken vind ik kut
Ja watquote:
Voor mij hoeft die BS allemaal niet.. helemaal in het begin was het dasboard overzichtelijk, tegenwoordig zit ik te zoeken als ik een demo of movie wil zien, en heb het idee dat ik er ook een hoop mis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:10 schreef kepler het volgende:
sommige mensen hebben dat nieuwe dashboard al (preview programma), ik lees eigenlijk alleen maar positieve ervaringen
Kijk hier voor screens en ervaringen:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=340443&page=5
Ben wel benieuwd naar de volledige legendary, de preview heb ik me best mee vermaakt, kwam op mij over als een redelijk 7-achtige gamequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer reviews zijn altijd zo heerlijk droog.
Legendary (360)
Not really
http://www.eurogamer.net
Klinkt trouwens als een AQuilla game.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor mij hoeft die BS allemaal niet.. helemaal in het begin was het dasboard overzichtelijk, tegenwoordig zit ik te zoeken als ik een demo of movie wil zien, en heb het idee dat ik er ook een hoop mis.
Dus ben het opgegeven, stik maar in de filmpjes, ik zet mn xbox aan om te gamen, niet om te zoeken.
En medio november is het weer anders, en moet ik een poppetje aanmaken, weer zoeken en weer uitvinden hoe het werkt.
Zit er ook een optie in, go to default dashboard settings?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor mij hoeft die BS allemaal niet.. helemaal in het begin was het dasboard overzichtelijk, tegenwoordig zit ik te zoeken als ik een demo of movie wil zien, en heb het idee dat ik er ook een hoop mis.
Dus ben het opgegeven, stik maar in de filmpjes, ik zet mn xbox aan om te gamen, niet om te zoeken.
En medio november is het weer anders, en moet ik een poppetje aanmaken, weer zoeken en weer uitvinden hoe het werkt.
Zit er ook een optie in, go to default dashboard settings?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |