p00pb0x failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
1
Maakt niet uit hoorquote:
lol volgens mij wacht jij serieus de hele dag op de laatste postquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:22 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van woensdag 29 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 397 GilaMonyet
02. 245 Runx
04. 215 Bellerophon
06. 195 draculettetje
10. 158 -Madskillz28TH
15. 131 Sgele
23. 107 Crazyessie
29. 092 WhiteLightning
45. 072 BarraCupraCuda
64. 060 Moozzie
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
haha echt he! en dan ook nog de FIPO willen hebben telkensquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
lol volgens mij wacht jij serieus de hele dag op de laatste post![]()
kerel hele tijd niks zegen en in een keer de laatste post verschijnt die weer
quote:
Mogguh,quote:
ik haat apenquote:
Whaha ik moest nog 3 post had ik 400 wohooquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
ik haat apenkut dieren echt ... vooral apen die hebben geleerd om te typen
hoi debbiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
Hoi Allemaal waar ik nog geen hoi tegen heb gezegd![]()
me collega
Ernstig hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
ik haat apenkut dieren echt ... vooral apen die hebben geleerd om te typen
Hoi Debsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
me collega
jaquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
lol volgens mij wacht jij serieus de hele dag op de laatste post![]()
kerel hele tijd niks zegen en in een keer de laatste post verschijnt die weer
En hem nog krijgen ook hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:30 schreef renedis het volgende:
[..]
haha echt he! en dan ook nog de FIPO willen hebben telkens
Hey barraquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge iedereeen!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:34 schreef Runx het volgende:
[..]
jaje zou toch jou reacties naar mij pmen en dat ik ze vervolgens hier plaats
ja nachtmerries! tyfus!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh,
Mr. Mojo![]()
Nog eng gedroomt of heb je dat allemaal weg gedronken bij de bar
Hey meisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
me collega
quote:
quote:
Ben net wakkker *en daar gaat mijn koffie al!*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:35 schreef renedis het volgende:
[..]
RunX... had jij deze al gezien offeeee??
[ afbeelding ]
MOOOOOOOOOOZ!!!!!!!!!!quote:
hahahquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:35 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben net wakkker *en daar gaat mijn koffie al!*
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey engeltje
ikke houwe jou!
*proest*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:35 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heuj Droxzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Mogguh...
Hoi droxzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben net wakkker *en daar gaat mijn koffie al!*
Mogguh Renquote:
Goedemorgen droooooooxxxxxxzzziequote:
quote:
MOguh!!!!!!!!!!quote:
Moguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Ren
Heb gvd op mijn pols geslapen, was niet zo'n goed idee
Ouchquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Ren
Pijnlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey eindbaas! hoest leven?
Ben jij RamTim?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:38 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen droooooooxxxxxxzzzie
ik heb je toegevoegd op psn
Kunnen we geen xxx channel voor jullie aanmaken hier op fok ofzo?quote:
Ouchquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pijnlijk
Gisteren zoveel pijn gehad dat mijn pc niet eens aan is geweest![]()
Vandaag op mijn pols geslapen, was ook niet zo'n goed idee...
ik wou serieus net vragen hoe het met je pols ging, dus bij deze..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Ren
quote:
wil je mij ook toevoegne? ik weetn iet hoe dat moetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:38 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen droooooooxxxxxxzzzie
ik heb je toegevoegd op psn
Mogguh Droxzquote:
ja die van mij was gejat , ingebroken bij ons , en nu heb ik verzekeringsgeld ontvangen en heb ik er gisteren een gekochtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ook goed
Dan moet ik die weer blokken
Ik dacht dat jij heul geen ps3 had
Ach, is toch lief!? Ware liefde...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kunnen we geen xxx channel voor jullie aanmaken hier op fok ofzo?
ok zal ik doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:42 schreef renedis het volgende:
[..]
wil je mij ook toevoegne? ik weetn iet hoe dat moetheb pas 1 week me ps3..
volgens mij zit ik onder de naam: renedis
Oke nicequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:42 schreef Runx het volgende:
[..]
ja die van mij was gejat , ingebroken bij ons , en nu heb ik verzekeringsgeld ontvangen en heb ik er gisteren een gekocht![]()
andere allochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke nice
Ik dacht dat je een grapje maakte
Wie durft er nou van een allochtoon te jatten
Een andere allochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke nice
een nederlanderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke nice
Wat was je gisteren nou aan het klooen met GTA?quote:
overheid steelt alleen van autochtonenquote:
dat is geen jatten maar terugnemen wat ooit van jezelf wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke nice
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kunnen we geen xxx channel voor jullie aanmaken hier op fok ofzo?
ja dat dacht ik ook , een onrespect volle allochtoonquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke nice
Noobquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat was je gisteren nou aan het klooen met GTA?
Mijn steeds inviten voor een game, en me gelijk kicken?![]()
Ik zeg het gewoon, hoeft niemand er meer om te vragenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:41 schreef renedis het volgende:
[..]
ik wou serieus net vragen hoe het met je pols ging, dus bij deze..
huhquote:
huh ik heb jou niet gekickt , ik invite jou , en zat daarna ff te klooien met mijn headsetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan ga jij je fappen terwijl ik de liefde met debbie bedrijf!??!??!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef Guio het volgende:
[..]
dat is geen jatten maar terugnemen wat ooit van jezelf was
ddssquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon, hoeft niemand er meer om te vragenhahahaha
die heb ik ook vannacht binnen gehaald ik installeer het vanavond wel .quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Moozzie het volgende:
Is Fallout3 wat?
reviews zeggen van wel, maar ik weet het nog niet of ik m ga halenquote:
Dat gebeurt echt te vaak met GTA MPquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen last meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt te vaak met GTA MPecht een kutsysteem
Dat ligt gewoon aan ps3 want op xbox360 gaat het gewoon goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtflolnewbquote:
Ik zal je ook even toevoegen, mijn naam is gewoon droxzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:42 schreef renedis het volgende:
[..]
wil je mij ook toevoegne? ik weetn iet hoe dat moetheb pas 1 week me ps3..
volgens mij zit ik onder de naam: renedis
Lag?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan ps3 want op xbox360 gaat het gewoon goed
Ga ik ook maar eens doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
die heb ik ook vannacht binnen gehaald ik installeer het vanavond wel .
moet wel zeggen dat ik 't al een paar maand niet gespeeld heb nuquote:
hij altijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt een beetje op oblivion in de toekomstquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef kin238 het volgende:
[..]
reviews zeggen van wel, maar ik weet het nog niet of ik m ga halen
Beller, ouwe rukker!!!quote:
Ongekendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik 't al een paar maand niet gespeeld heb nu
ik heb jou ook toegevoegdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik 't al een paar maand niet gespeeld heb nu
hehe vraag jij hem aan welke pols hij is geblesseerd zn linker of zn rechter?quote:
Ja maar dan met minder diepgang, schijnt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op oblivion in de toekomst
Klinkt echt als pure schijt..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op oblivion in de toekomst
Aaaaaight!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, ouwe rukker!!!
Was wel ff relaxt gisteren met GTA
Volgende keer met wat mensen van hier met een headset hahhaa
BELLER HEEFT EEN WERKENDE HEADSET!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een headset die half werktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, ouwe rukker!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is coolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zal je ook even toevoegen, mijn naam is gewoon droxz
Ey verkoop jij die gt prolouge ?quote:
Ik zat gisteren ookal te kijken, Runx ?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke nice
Was jij het nou die gisteraaf FC2 aan installen was?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef renedis het volgende:
[..]
is cool
wie downlaod er flatout3? voor ps3? neeh toch? voor pc neem ik aan?
wat een vragen zeg
Oblivion is echt geen pure schijtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Klinkt echt als pure schijt..
Ik vond olbivion ook zo crap![]()
Fable 2![]()
ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, ouwe rukker!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beidequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe vraag jij hem aan welke pols hij is geblesseerd zn linker of zn rechter?![]()
![]()
idd elderscrolls was echt vet , naja ik heb alleen het verhaal uitgespeeldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oblivion is echt geen pure schijt
elderscrolls
hangt er vanaf, issie rechts of linkshandigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe vraag jij hem aan welke pols hij is geblesseerd zn linker of zn rechter?![]()
![]()
Ik een allochtoon? Ehr neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Runx het volgende:
[..]
Ey verkoop jij die gt prolouge ?
en ben jij een allochtoon ?
Heb ik nu een nieuwe nickname "rocket-Droxz-rocks" !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaaaight!!
Bitch ik blijf voortaan bij jou uit de buurt
Ik vond echt kut sleepde voor geen meter joh..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef Runx het volgende:
[..]
idd elderscrolls was echt vet , naja ik heb alleen het verhaal uitgespeeldanders duurde het spel me te lang
Nah, dat je iem invite voor partymode. Je komt dan bij elkaar in zo'n level w/e, niks aan de hand. Totdat je een gamemode gaat kiezen en dus een game gaat joinen. Dan krijg je "This game session no longer exists" error.quote:
Beide door et fappequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De een door het ongeluk en de ander door het fappen
Ik kreeg van die meldingen: You cant join a game where you where kicked" ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ik heb jou niet gekickt , ik invite jou , en zat daarna ff te klooien met mijn headsetmoest hem even instellen en thomas was er ook , ik dacht ff ragen met ze alle
![]()
Godsamme manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb ik nu een nieuwe nickname "rocket-Droxz-rocks" !
ja hij is ook gejat , maar gelukkig kon ik inloggen met mijn psn naamquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ookal te kijken, Runx ?!
Dat ding was toch gejat ofzo?!
Dacht eerst dat je bij thomas zat ofzo
Wat twijfel jij aan morrowind?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vond echt kut sleepde voor geen meter joh..
Wel veel issues, maar was ook een van de eerste NextGen games.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vond echt kut sleepde voor geen meter joh..
neeh ik heb em al geinstalleerdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Was jij het nou die gisteraaf FC2 aan installen was?
Of jij duwde een mes tegen zijn keelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hij is ook gejat , maar gelukkig kon ik inloggen met mijn psn naam![]()
en zoals ik gisteren zei heb een nieuwe gekocht , 2 gratis spellen er bij 1 er van had ik maar keuze uit 5 die tweede mocht ik zelf weten wat ik koos , 10% korting op mijn ps3 , en 15 % op een controllerdie kerel bij bartsmits was echt te aardig of hij was gay
Toppie!quote:
Tja, PES hequote:
ik zit nu op 16%quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh ik heb em al geinstalleerdmaar nog niet gespeeld
Ik vond gewoon kut ..quote:
lol wat vaagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg van die meldingen: You cant join a game where you where kicked" ofzo![]()
Andere keer maar even proberen
Gamesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah, dat je iem invite voor partymode. Je komt dan bij elkaar in zo'n level w/e, niks aan de hand. Totdat je een gamemode gaat kiezen en dus een game gaat joinen. Dan krijg je "This game session no longer exists" error.
Hehe allrightquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb jou ook toegevoegd, ok ik weet niet of je daar nou blij mee moet zijn
Crazy-m was FC2 aan het installerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh ik heb em al geinstalleerdmaar nog niet gespeeld
ok ik vertrouw jouquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik een allochtoon? Ehr nee![]()
![]()
En nee natuurlijk verkoop ik die niet
haha ik heb dus ook die actie gehad.. 2 spellen.. maar ik heb 1 gigantisch kut spel..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
en zoals ik gisteren zei heb een nieuwe gekocht , 2 gratis spellen er bij 1 er van had ik maar keuze uit 5 die tweede mocht ik zelf weten wat ik koos , 10% korting op mijn ps3 , en 15 % op een controllerdie kerel bij bartsmits was echt te aardig of hij was gay
Zoiets speel je ook niet op de console maar op de pcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vond gewoon kut ..
Ik vond echt totaal niet lekker spelen die besturing enzo
Maar ik heb hem welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ok ik vertrouw jou
lol je speelt hem niet eens
hij staat al 2 weken op m`n pc johquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Godsamme man
Alsof continu het zinnetje; "Must Destroy... Everything!!" in je hoofd rondspookt
Ik heb hem gespeeld op de pc ik vond niet lekker die besturingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zoiets speel je ook niet op de console maar op de pc
Owhquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij staat al 2 weken op m`n pc joh
Morrowind 8 jaar geleden op de pc en je vond um niet goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld op de pc ik vond niet lekker die besturing
Maar ik heb me wel suf gelachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
(denk aan voetbal tune)
Alles kan kapot,
Alles kan kapot,
Alles kan kapot,
Alles kan kapot OLE OLE!
Alles kan kapot,
Alles kan kapot,
Alles kan kapot,
Alles kan kapot, OLE OLE!
* Droxz.nl bedenkt een nieuwe fotosoep....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden vind ik dat echt een indo-zinsopbouwquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ik vond niet lekker die besturing
Ik heb 1 morrowind gespeelt weet nie welke..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Morrowind 8 jaar geleden op de pc en je vond um niet goed![]()
![]()
Nou vooruit
ik ben bezig met een warcraft 3 FT mapquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh![]()
Ik zit nu op 26% hehe..
Maar ik speel de hele tijd fable 2
Aaaight, goed planquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl bedenkt een nieuwe fotosoep....![]()
Welke 2 games heb je nou dan, GTA en... ?
Ik ben hier gisteren niet geweest en wist dus niet dat je al een nieuwe had.
Wel relaxt hoor, deze week maar eens een avondje met iedereen afspreken om een game te starten.
OMGquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tochquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden, vind ik dat echt een indo-zinsopbouw
Je broer weet ook gelijk wat mijn favo wapen isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb me wel suf gelachen
lol.. die map maker heb ik nog niet gedaan online ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben bezig met een warcraft 3 FT map
ik heb maar motorstrom genomen ik mocht maar uit 5 games kiezen de eerste game , en de andere 4 waren kutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl bedenkt een nieuwe fotosoep....![]()
Welke 2 games heb je nou dan, GTA en... ?
Ik ben hier gisteren niet geweest en wist dus niet dat je al een nieuwe had.
Wel relaxt hoor, deze week maar eens een avondje met iedereen afspreken om een game te starten.
Doet me denken aan hoe die indo-opaatjes en omaatjes pratenquote:
Haha jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je broer weet ook gelijk wat mijn favo wapen is
Volgende keer weer hoor, wel relaxt zo met een headset trouwens.
Ben nu trouwens op 62%, maar krijg geen missies meer....quote:
idd , én met vette modsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zoiets speel je ook niet op de console maar op de pc
Ik heb die demo gedownload, maar ik vond het best wel een cool spel!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb maar motorstrom genomen ik mocht maar uit 5 games kiezen de eerste game , en de andere 4 waren kut
Lijkt me helemaal dope als je dat met een mannetje of 6 kan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja
Maar op een gegeven moment stonden we met ze 3'en wel een totale chaos te creëren![]()
Moggûh WLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , én met vette mods![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. Goeiemorgen
we hebben komen weekend een lan en ik ben een map voor warcraft 3 aan het maken om te spelenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. die map maker heb ik nog niet gedaan online ook niet
Waarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
Wat leest mijn oog..hebben jullie eindelijk een foto van Crazyessie gezien?
huh waarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
WTF is dit voor wazige sjit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. Goeiemorgen
Stond ergens in de OPquote:
Ik weet ook van nietsquote:
Hey wlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. Goeiemorgen
Goedemorgen WLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. Goeiemorgen
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb weer wat gemistquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stond ergens in de OPdude ik weet het verder ook nie
Wat dan? Niks mis meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben nu trouwens op 62%, maar krijg geen missies meer....
Die missies met die heli zijn trouwens wel cool!
Oja, ik stap nooit meer bij jou in met een heli hoor
Haha ja zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal dope als je dat met een mannetje of 6 kan doen![]()
WL, je was gisteren wel ff online... jammer dat je niet even mee deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |