Gamesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah, dat je iem invite voor partymode. Je komt dan bij elkaar in zo'n level w/e, niks aan de hand. Totdat je een gamemode gaat kiezen en dus een game gaat joinen. Dan krijg je "This game session no longer exists" error.
Hehe allrightquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb jou ook toegevoegd, ok ik weet niet of je daar nou blij mee moet zijn
Crazy-m was FC2 aan het installerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh ik heb em al geinstalleerdmaar nog niet gespeeld
ok ik vertrouw jouquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik een allochtoon? Ehr nee![]()
![]()
En nee natuurlijk verkoop ik die niet
haha ik heb dus ook die actie gehad.. 2 spellen.. maar ik heb 1 gigantisch kut spel..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hij is ook gejat , maar gelukkig kon ik inloggen met mijn psn naam![]()
en zoals ik gisteren zei heb een nieuwe gekocht , 2 gratis spellen er bij 1 er van had ik maar keuze uit 5 die tweede mocht ik zelf weten wat ik koos , 10% korting op mijn ps3 , en 15 % op een controllerdie kerel bij bartsmits was echt te aardig of hij was gay
Zoiets speel je ook niet op de console maar op de pcquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vond gewoon kut ..
Ik vond echt totaal niet lekker spelen die besturing enzo
Maar ik heb hem welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ok ik vertrouw jou
lol je speelt hem niet eens
hij staat al 2 weken op m`n pc johquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Godsamme man
Alsof continu het zinnetje; "Must Destroy... Everything!!" in je hoofd rondspookt
Ik heb hem gespeeld op de pc ik vond niet lekker die besturingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zoiets speel je ook niet op de console maar op de pc
Owhquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij staat al 2 weken op m`n pc joh
Morrowind 8 jaar geleden op de pc en je vond um niet goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld op de pc ik vond niet lekker die besturing
Maar ik heb me wel suf gelachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
(denk aan voetbal tune)
Alles kan kapot,
Alles kan kapot,
Alles kan kapot,
Alles kan kapot OLE OLE!
Alles kan kapot,
Alles kan kapot,
Alles kan kapot,
Alles kan kapot, OLE OLE!
* Droxz.nl bedenkt een nieuwe fotosoep....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hij is ook gejat , maar gelukkig kon ik inloggen met mijn psn naam![]()
en zoals ik gisteren zei heb een nieuwe gekocht , 2 gratis spellen er bij 1 er van had ik maar keuze uit 5 die tweede mocht ik zelf weten wat ik koos , 10% korting op mijn ps3 , en 15 % op een controllerdie kerel bij bartsmits was echt te aardig of hij was gay
Om de 1 of andere reden vind ik dat echt een indo-zinsopbouwquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ik vond niet lekker die besturing
Ik heb 1 morrowind gespeelt weet nie welke..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Morrowind 8 jaar geleden op de pc en je vond um niet goed![]()
![]()
Nou vooruit
ik ben bezig met een warcraft 3 FT mapquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh![]()
Ik zit nu op 26% hehe..
Maar ik speel de hele tijd fable 2
Aaaight, goed planquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl bedenkt een nieuwe fotosoep....![]()
Welke 2 games heb je nou dan, GTA en... ?
Ik ben hier gisteren niet geweest en wist dus niet dat je al een nieuwe had.
Wel relaxt hoor, deze week maar eens een avondje met iedereen afspreken om een game te starten.
OMGquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan ga jij je fappen terwijl ik de liefde met debbie bedrijf!??!??!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tochquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden, vind ik dat echt een indo-zinsopbouw
Je broer weet ook gelijk wat mijn favo wapen isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ik heb me wel suf gelachen
lol.. die map maker heb ik nog niet gedaan online ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben bezig met een warcraft 3 FT map
ik heb maar motorstrom genomen ik mocht maar uit 5 games kiezen de eerste game , en de andere 4 waren kutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl bedenkt een nieuwe fotosoep....![]()
Welke 2 games heb je nou dan, GTA en... ?
Ik ben hier gisteren niet geweest en wist dus niet dat je al een nieuwe had.
Wel relaxt hoor, deze week maar eens een avondje met iedereen afspreken om een game te starten.
Doet me denken aan hoe die indo-opaatjes en omaatjes pratenquote:
Haha jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je broer weet ook gelijk wat mijn favo wapen is
Volgende keer weer hoor, wel relaxt zo met een headset trouwens.
Ben nu trouwens op 62%, maar krijg geen missies meer....quote:
idd , én met vette modsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zoiets speel je ook niet op de console maar op de pc
Ik heb die demo gedownload, maar ik vond het best wel een cool spel!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb maar motorstrom genomen ik mocht maar uit 5 games kiezen de eerste game , en de andere 4 waren kut
Lijkt me helemaal dope als je dat met een mannetje of 6 kan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja
Maar op een gegeven moment stonden we met ze 3'en wel een totale chaos te creëren![]()
Moggûh WLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , én met vette mods![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. Goeiemorgen
we hebben komen weekend een lan en ik ben een map voor warcraft 3 aan het maken om te spelenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. die map maker heb ik nog niet gedaan online ook niet
Waarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
Wat leest mijn oog..hebben jullie eindelijk een foto van Crazyessie gezien?
huh waarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
WTF is dit voor wazige sjit?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. Goeiemorgen
Stond ergens in de OPquote:
Ik weet ook van nietsquote:
Hey wlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. Goeiemorgen
Goedemorgen WLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps. Goeiemorgen
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb weer wat gemistquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stond ergens in de OPdude ik weet het verder ook nie
Wat dan? Niks mis meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben nu trouwens op 62%, maar krijg geen missies meer....
Die missies met die heli zijn trouwens wel cool!
Oja, ik stap nooit meer bij jou in met een heli hoor
Haha ja zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal dope als je dat met een mannetje of 6 kan doen![]()
WL, je was gisteren wel ff online... jammer dat je niet even mee deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |