die heb ik ook vannacht binnen gehaald ik installeer het vanavond wel .quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Moozzie het volgende:
Is Fallout3 wat?
reviews zeggen van wel, maar ik weet het nog niet of ik m ga halenquote:
Dat gebeurt echt te vaak met GTA MPquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat was je gisteren nou aan het klooen met GTA?
Mijn steeds inviten voor een game, en me gelijk kicken?![]()
Geen last meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt te vaak met GTA MPecht een kutsysteem
Dat ligt gewoon aan ps3 want op xbox360 gaat het gewoon goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtflolnewbquote:
Ik zal je ook even toevoegen, mijn naam is gewoon droxzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:42 schreef renedis het volgende:
[..]
wil je mij ook toevoegne? ik weetn iet hoe dat moetheb pas 1 week me ps3..
volgens mij zit ik onder de naam: renedis
Lag?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan ps3 want op xbox360 gaat het gewoon goed
Ga ik ook maar eens doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
die heb ik ook vannacht binnen gehaald ik installeer het vanavond wel .
moet wel zeggen dat ik 't al een paar maand niet gespeeld heb nuquote:
hij altijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan ga jij je fappen terwijl ik de liefde met debbie bedrijf!??!??!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt een beetje op oblivion in de toekomstquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:48 schreef kin238 het volgende:
[..]
reviews zeggen van wel, maar ik weet het nog niet of ik m ga halen
Beller, ouwe rukker!!!quote:
Ongekendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik 't al een paar maand niet gespeeld heb nu
ik heb jou ook toegevoegdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik 't al een paar maand niet gespeeld heb nu
hehe vraag jij hem aan welke pols hij is geblesseerd zn linker of zn rechter?quote:
Ja maar dan met minder diepgang, schijnt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op oblivion in de toekomst
Klinkt echt als pure schijt..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op oblivion in de toekomst
Aaaaaight!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, ouwe rukker!!!
Was wel ff relaxt gisteren met GTA
Volgende keer met wat mensen van hier met een headset hahhaa
BELLER HEEFT EEN WERKENDE HEADSET!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een headset die half werktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, ouwe rukker!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is coolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zal je ook even toevoegen, mijn naam is gewoon droxz
Ey verkoop jij die gt prolouge ?quote:
Ik zat gisteren ookal te kijken, Runx ?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke nice
Ik dacht dat je een grapje maakte
Wie durft er nou van een allochtoon te jatten
Was jij het nou die gisteraaf FC2 aan installen was?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef renedis het volgende:
[..]
is cool
wie downlaod er flatout3? voor ps3? neeh toch? voor pc neem ik aan?
wat een vragen zeg
Oblivion is echt geen pure schijtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Klinkt echt als pure schijt..
Ik vond olbivion ook zo crap![]()
Fable 2![]()
ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller, ouwe rukker!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beidequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe vraag jij hem aan welke pols hij is geblesseerd zn linker of zn rechter?![]()
![]()
idd elderscrolls was echt vet , naja ik heb alleen het verhaal uitgespeeldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oblivion is echt geen pure schijt
elderscrolls
hangt er vanaf, issie rechts of linkshandigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe vraag jij hem aan welke pols hij is geblesseerd zn linker of zn rechter?![]()
![]()
Ik een allochtoon? Ehr neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Runx het volgende:
[..]
Ey verkoop jij die gt prolouge ?
en ben jij een allochtoon ?
Heb ik nu een nieuwe nickname "rocket-Droxz-rocks" !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaaaight!!
Bitch ik blijf voortaan bij jou uit de buurt
Ik vond echt kut sleepde voor geen meter joh..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef Runx het volgende:
[..]
idd elderscrolls was echt vet , naja ik heb alleen het verhaal uitgespeeldanders duurde het spel me te lang
Nah, dat je iem invite voor partymode. Je komt dan bij elkaar in zo'n level w/e, niks aan de hand. Totdat je een gamemode gaat kiezen en dus een game gaat joinen. Dan krijg je "This game session no longer exists" error.quote:
Beide door et fappequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De een door het ongeluk en de ander door het fappen
Ik kreeg van die meldingen: You cant join a game where you where kicked" ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ik heb jou niet gekickt , ik invite jou , en zat daarna ff te klooien met mijn headsetmoest hem even instellen en thomas was er ook , ik dacht ff ragen met ze alle
![]()
Godsamme manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb ik nu een nieuwe nickname "rocket-Droxz-rocks" !
ja hij is ook gejat , maar gelukkig kon ik inloggen met mijn psn naamquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ookal te kijken, Runx ?!
Dat ding was toch gejat ofzo?!
Dacht eerst dat je bij thomas zat ofzo
Wat twijfel jij aan morrowind?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vond echt kut sleepde voor geen meter joh..
Wel veel issues, maar was ook een van de eerste NextGen games.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik vond echt kut sleepde voor geen meter joh..
neeh ik heb em al geinstalleerdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Was jij het nou die gisteraaf FC2 aan installen was?
Of jij duwde een mes tegen zijn keelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hij is ook gejat , maar gelukkig kon ik inloggen met mijn psn naam![]()
en zoals ik gisteren zei heb een nieuwe gekocht , 2 gratis spellen er bij 1 er van had ik maar keuze uit 5 die tweede mocht ik zelf weten wat ik koos , 10% korting op mijn ps3 , en 15 % op een controllerdie kerel bij bartsmits was echt te aardig of hij was gay
Toppie!quote:
Tja, PES hequote:
ik zit nu op 16%quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh ik heb em al geinstalleerdmaar nog niet gespeeld
Ik vond gewoon kut ..quote:
lol wat vaagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg van die meldingen: You cant join a game where you where kicked" ofzo![]()
Andere keer maar even proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |