Ajax lijkt gewoon we weerbaarheid van een bang kitten te hebben. Zodra een tegenstander aanzet gaan ze halfbakken de duals in, staan ze van een afstand te verdedigen en komt geen pass meer aan. Ik snap dan ook werkelijk niet waarom ze op zulke momenten niet even temporiseren maar meteen de bal naar voren rammen. Daar komt echt geen fuck uit!
Verder:
- Gabri gewoon in de basis voor LIndgren volgende keer!
- Sno viel in en deed wat hij moest doen; aanspeelpunt voorin zijn. Solide invalbeurt en een mooi balletje op Huntelaar. Hij is wel zo sloom als een vrachtwagen, maar dit deed hij gewoon goed. Voor herhaling vatbaar denk ik
- Van mij mogen Oleguer en vd Wiel echt weer wisselen. Oleguer is te langzaam als rechtsback en vd Wiel te licht als centrale verdediger. Overigens vind ik met Silva ook helemaal niets mis (in tegenstelling tot sommige hier..)
- Leo vond ik helemaal zo slecht niet spelen maar was ontzettend ongelukkig in de laatste pass/afronding. Hij kwam een aantal keer heel makkelijk langs zijn man. Als hij daar eens goede passes naar Huntelaar uit kan halen is het best waardevol. En we hebben niet veel anders links voorin op dit moment..
- Twente vond ik nou niet echt indrukwekkend tegen NAC. Natuurlijk geven die gasten weer twee tandjes meer tegen Ajax, maar zoals ze tegen NAC speelden heb je gewoon een normale kans om te winnen.
Wel vraag ik mij af wat in hemelsnaam je voorhoede moet worden tegen Twente. Lijkt erop dat je 4-4-2 moet gaan spelen. Hadden we Luque nog maar op links
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl