abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62802694
Las net dat Gabri niet zo positief reageerde op Van Basten. Mag toch echt hopen dat hij zaterdag gewoon in de basis staat

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=67959
pi_62802713
Mooi resultaat, maar helaas idd Suarez kwijt, beetje jammer weer. Ook niet echt nodig, hij deed niet echt heel veel verkeerd volgens mij.

Ik hoop dat MvB wel gezien heeft dat Gabri absoluut moet spelen, wat een verschil in drive was dat zeg! Nu hopelijk toch volhouden en Zaterdag ook winnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_62802718
Het is natuurlijk wel bezopen dat een aanvaller na 8 wedstrijden al 5 gele kaarten heeft verzameld...

Daar mag Bassie best eens iets van gaan zeggen voor zover ie dat nog niet gedaan heeft
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_62802831
Gabri was weer de stofzuiger.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:04:15 #55
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62802921
Tegen Twente 4-4-2 met Gabri in de ploeg zou ik zeggen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_62803122
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef versteegrob het volgende:
Las net dat Gabri niet zo positief reageerde op Van Basten. Mag toch echt hopen dat hij zaterdag gewoon in de basis staat

En terecht. Hij is een van de weinige constante speler die we hebben. Waarom ziet MvB het niet?

Krijg steeds meer het idee dat dit een gevalletje v Bommel/ v Nistelrooy word
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:17:00 #57
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62803224
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef versteegrob het volgende:

Heeft ie wat aan z'n rechteroor ofzo?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62803270
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:04 schreef TAV74 het volgende:
Tegen Twente 4-4-2 met Gabri in de ploeg zou ik zeggen.
Idd, Huntelaar en leo voorin denk ik?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:45:25 #60
51286 w00h00
Digital man!
pi_62803737
Al met al zie ik de echte hand van Van Basten in het spel van Ajax nog niet terug.
Het valt wel op dat als Van der Wiel inschuift Ajax heel gevaarlijk kan worden, maar bij balverlies moeten we dan wel sneller omschakelen. Ook zijn er te weinig mensen aanspeelbaar, en vooral op het middenveld moet de bal vaker rond gaan en rustig de opening gezocht worden, gisteren was o.a. Lindgren erg onrustig met een paar blinde ballen naar voren, waardoor je gewoon achter Heracles aanloopt, want dat valt niet te belopen.

Het grootste verschil zat hem gisteren en ook tegen bijvoorbeeld Willem II dat Ajax niet agressief genoeg was, er werden nauwelijks duels gewonnen. Al snel gaat het thuispubliek er achter staan en dan krijgt elke thuis club vleugels tegen Ajax. We moeten vooral in het begin er bovenop zitten en zorgen voor die 1 en 2-0 en dan leren om de wedstrijd op een professionele manier uit te spelen.

Ohja, en Leonardo was ook echt een drama gisteren, tering wat heb ik me zitten ergeren gisteren. Misschien toch maar eens met Sno beginnen tegen Twente, hebben we wel iemand om Douglas uit te schakelen. En natuurlijk Gabri terug in de basis, waar hij hoort.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:49:42 #61
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62803826
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef w00h00 het volgende:
Al met al zie ik de echte hand van Van Basten in het spel van Ajax nog niet terug.
Met zo'n gehavende selectie kan dat ook niet. Ik ben zeker geen fan van 'm, maar dit is echt niet werkbaar. De ontbrekende spelers in een elftal zouden nog bij de top 3 eindigen.
pi_62803832
Ik zie wel de echte hand van Van Basten terug in het spel, het is niet om aan te zien en het gaat moeilijk maar toch win je. Net zoals zijn begin periode bij Orane.

Maar over mooi voetbal kunnen we pas oordelen met een volledige selecite
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:03:41 #63
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62804128
tvp
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:05:16 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62804163
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Idd, Huntelaar en leo voorin denk ik?
Wat mij betreft geen Leo, maar ik zie niet echt een fit alternatief momenteel
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_62804203
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat mij betreft geen Leo, maar ik zie niet echt een fit alternatief momenteel
Als we met 2 spitsen spelen Sno
pi_62804225
De aanvallers krijgen een basisplek en raken gelijk geblesseerd
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_62804266
gewoon 4-5-1 spelen, alles voor de punten op dit moment. Als we straks wat ruimer in de mensen zitten gaan we wel weer mooi voetbal proberen te spelen

Vermeer
Wiel Oleguer Vermaelen Verthongen
Anita Gabri Lindgren Urby
Sno
Huntelaar
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62804508
Ajax lijkt gewoon we weerbaarheid van een bang kitten te hebben. Zodra een tegenstander aanzet gaan ze halfbakken de duals in, staan ze van een afstand te verdedigen en komt geen pass meer aan. Ik snap dan ook werkelijk niet waarom ze op zulke momenten niet even temporiseren maar meteen de bal naar voren rammen. Daar komt echt geen fuck uit!

Verder:
- Gabri gewoon in de basis voor LIndgren volgende keer!
- Sno viel in en deed wat hij moest doen; aanspeelpunt voorin zijn. Solide invalbeurt en een mooi balletje op Huntelaar. Hij is wel zo sloom als een vrachtwagen, maar dit deed hij gewoon goed. Voor herhaling vatbaar denk ik
- Van mij mogen Oleguer en vd Wiel echt weer wisselen. Oleguer is te langzaam als rechtsback en vd Wiel te licht als centrale verdediger. Overigens vind ik met Silva ook helemaal niets mis (in tegenstelling tot sommige hier..)
- Leo vond ik helemaal zo slecht niet spelen maar was ontzettend ongelukkig in de laatste pass/afronding. Hij kwam een aantal keer heel makkelijk langs zijn man. Als hij daar eens goede passes naar Huntelaar uit kan halen is het best waardevol. En we hebben niet veel anders links voorin op dit moment..
- Twente vond ik nou niet echt indrukwekkend tegen NAC. Natuurlijk geven die gasten weer twee tandjes meer tegen Ajax, maar zoals ze tegen NAC speelden heb je gewoon een normale kans om te winnen.

Wel vraag ik mij af wat in hemelsnaam je voorhoede moet worden tegen Twente. Lijkt erop dat je 4-4-2 moet gaan spelen. Hadden we Luque nog maar op links
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:27:59 #69
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62804630
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:10 schreef navigator het volgende:
gewoon 4-5-1 spelen, alles voor de punten op dit moment. Als we straks wat ruimer in de mensen zitten gaan we wel weer mooi voetbal proberen te spelen

Vermeer
Wiel Oleguer Vermaelen Verthongen
Anita Gabri Lindgren Urby
Sno
Huntelaar
De Jong ipv Sno? Die is toch inzetbaar?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:32:39 #70
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_62804765
ajaxnetwerk:
quote:
Diverse Argentijnse websites melden vandaag dat Dario Cvitanich in de winterstop mogelijk verhuurd wordt aan Boca Juniors. De zaakwaarnemer van de aanvaller zou op verzoek van Cvitanich zelf in gesprek zijn met die club over een mogelijke verhuurperiode voor de rest van het seizoen. Cvitanich komt weinig aan spelen toe. Op dit moment kampt hij echter met een blessure.
nog een aanvaller minder dan
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
pi_62804785
Suarez, .

Wel blij met de punten!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_62804793
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef azaroth het volgende:
ajaxnetwerk:
[..]

nog een aanvaller minder dan
Goed plan! eerst halen voor 6 miljoen, vervolgens laten verpieteren op de bank tot hij geblesseerd is en dan weer terug sturen naar Argentinie! Wat een waanzinnig goed beleid van MvB! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:39:39 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62804917
Weer drie punten, nu bij FCT maar eens winnen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62805078
Cvitanich nu al weer verhuren? hmm.. lekker zinvol..
pi_62805089
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
Weer drie punten, nu bij FCT maar eens winnen.
denk niet dat wij favoriet zijn.
pi_62805153
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:45 schreef toma het volgende:

[..]

denk niet dat wij favoriet zijn.
Zal inderdaad niet meevallen daarzo.. hopelijk hebben ze een betere instelling dan gisteren.. wat een slappe hap zeg na de 0-1.. niet normaal..

Ow.. en graag Gabri gewoon in de basis..
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:48:34 #77
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_62805165
Als je zondag zonder Leonardo speelt heb je helemaal 0 creativiteit in het elftal en niemand die een actie kan maken.
Leonardo is en was drama, maar ik vrees dat we er toch op aangewezen zullen zijn om ook maar kans te maken iets te forceren tegen Twente.
Dan eventueel Martina of Kennedy maar op rechts.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_62805209
Ik vind eigenlijk dat de hand van van Basten heel erg zichtbaar is, vooraf toen hij net aangesteld was werd er gekscherend al gezegt dat het toch kutvoetbal werd en dat is het tot nu toe gebleken. Maar dat maakt niet uit want de punten worden wel gepakt ondanks een flink gemankeerd elftal, wat zeg ik, Ajax heeft de meeste (en meest belangrijke) blessures van de hele eredivisie!

Ik hou van v Basten´s filosofie om een team op te bouwen met jonge talenten en hiermee een ploeg te bouwen , toevallig las ik gisteren nog een column hierover waar Bergkamp schijnbaar met van Basten over Arsenal heeft gesproken en de synoniemen tussen beide clubs. Ook hij stelde dat Arsenal met jonge jongens begon en het in eerste instantie niet goed ging maar pas later, lijkt me ook logisch qua teambuilding etc.

Waarschijnlijk gunt van Basten daarom de voorkeur aan Lindgren, Enoh en Vertonghen boven de ´oude´ Gabri.
Maar daar komt hij nog wel op terug als Gabri blijft spelen zoals hij altijd doet. Wat echter een mankement kan zijn is het gebrek aan vertrouwen wat ik volgens mij vooral bij Lindgren merk, juist omdat er geen enkele zekerheid meer is bij Ajax, de ene week speel je, andere week op de bank, worden imho de spelers ook onzeker en gaan ze slordig spelen.

Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren komend seizoen maar als Ajax op volle sterkte is komt het ongetwijfeld goed.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:55:24 #79
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62805341
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef BoNi het volgende:
Als je zondag zonder Leonardo speelt heb je helemaal 0 creativiteit in het elftal en niemand die een actie kan maken.
Leonardo is en was drama, maar ik vrees dat we er toch op aangewezen zullen zijn om ook maar kans te maken iets te forceren tegen Twente.
Als je zondag speelt ben je een dag te laat
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62805431
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Goed plan! eerst halen voor 6 miljoen, vervolgens laten verpieteren op de bank tot hij geblesseerd is en dan weer terug sturen naar Argentinie! Wat een waanzinnig goed beleid van MvB! .
Ik denk ook niet dat dit waar is...
pi_62805494
quote:

[..]

Ja, huur hem dan aan een eredivisie ploeg zodat de ervaring die hij op doet volgend jaar ook echt van waarde is..
pi_62805618
op de counter spelen tegen Twente. we hebben op dit moment gewoon niet de mankracht of de vorm om zelf het spel te maken. 3 punten telt voor alles nu.
pi_62805695
BOYS!

We moeten gewoon voor de 3 punten gaan tegen Twente. Twente wordt overschat! Waar hebben het over 'Twente' .

Wij zijn AJAX, wij hebben op elke linie betere spelers. Gewoon vol voor de drie punten en niet zo van 'ja maar wij hebben geen vorm', ja maar wij hebben dit' .... NEEEEE!! Wij zijn AJAX! AJAX! Denk eens aan dat oude gevoel, AJAX! Die jongens moeten ook weer eens met dat bravoer; borst omhoog en KNALLEN!

Ik heb er vertrouwen in...... (mits we onzelf niet in de underdog rol gaan praten, dat is ook des-ajax )
Love is in the air!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:13:31 #84
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62805792
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef Landgeld het volgende:
Wij zijn AJAX, wij hebben op elke linie betere spelers.
Niet waar.
pi_62805870
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De Jong ipv Sno? Die is toch inzetbaar?
De Jong brengt op dit moment helemaal niks, zelfs geen strijd.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62805892
quote:
BOYS!

We moeten gewoon voor de 3 punten gaan tegen Twente. Twente wordt overschat! Waar hebben het over 'Twente' .

Wij zijn AJAX, wij hebben op elke linie betere spelers. Gewoon vol voor de drie punten en niet zo van 'ja maar wij hebben geen vorm', ja maar wij hebben dit' .... NEEEEE!! Wij zijn AJAX! AJAX! Denk eens aan dat oude gevoel, AJAX! Die jongens moeten ook weer eens met dat bravoer; borst omhoog en KNALLEN!

Ik heb er vertrouwen in...... (mits we onzelf niet in de underdog rol gaan praten, dat is ook des-ajax )
Euhm het is juist die bravoure die de afgelopen jaren teveel aanwezig is geweest... ik hou meer van het realisme van nu... en ik ben dus al blij met een puntje zondag, gezien de omstandigheden.
pi_62805917
quote:

[..]

Ga lekker serieus in op dit bericht, een kind van 5 snapt nog dat dit onzin is
pi_62805920
Ik denk wel dat Ajax van Twente gaat winnen om eerlijk te zijn..
Twente is in mijn ogen lang niet zo sterk als vorig seizoen, gister ook met de hakken over de sloot gewonnen.
Ajax trouwens ook, maar goed..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62806003
quote:
BOYS!

Twente is idd niet zo sterk als vorig seizoen. maar Ajax komt op bezoek, het stadion gaat erachter staan, wedstrijd van het jaar voor hun et cetera.. dan krijgen die gasten vleugels en spelen ze boven hun kunnen.
pi_62806413
Als ik eerlijk ben begrijp ik de negativiteit van de mensen hier niet zo, ik denk niet dat er 1 andere ploeg in de eredivisie is die met dit aantal blessures nog wedstrijden wint.. we spelen dan niet goed, vooral uit, maar we pakken in iedergeval ook punten in wedstrijden die we niet goed spelen..dat is wel eens anders geweest denk ik zo..
MvB heeft het moeilijk genoeg met de blessures en nu weer de schorsing van Suarez, dus ik zou zeggen denk 2x na voordat je het hem kwalijk gaat nemen dat we niet goed spelen..

Twente gaat wel heel moeilijk worden uiteraard, ben benieuwd hoe we daar gaan spelen, Leo was niet best gister en Gabri moet basis, dat ziet MvB nu ook wel in.
Verder over de discussie dat Oleguer rechts back staat, ik kan me daar wel redelijk in vinden, omdat zowel Vermaelen als Oleguer mandekkers zijn, en daar heb je niks aan als vrije man in het centrum. Dan kan je inderdaad beter kiezen voor vd Wiel als vrije man die minder is in de mandekking en gevaarlijker kan inschuiven, wat ook zichtbaar was tegen Heracles..
kortom: het is niet best wat Ajax presteert, maar met zo veel blessures, komop we moeten wel reeel blijven.
AFCA!
4 8 15 16 23 42
pi_62806507
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Euhm het is juist die bravoure die de afgelopen jaren teveel aanwezig is geweest... ik hou meer van het realisme van nu... en ik ben dus al blij met een puntje zondag, gezien de omstandigheden.
onzin, als ajax zijnde en 35 miljoen geinvesteerd te hebben afgelopen zomer moet je altijd voor 3 punten gaan. En niet vooraf al roepen dat je tevreden bent met 1 punt. Dat het een zware wedstrijd zal worden lijkt me duidelijk, maar 3 punten zitten er wel degelijk in.
pi_62806561
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef BoNi het volgende:
Tsja het is misschien wel zijn oude club, maar waarom Kennedy niet een kans geven.. Leonardo is toch simpelweg drama..
pi_62806590
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Twente is idd niet zo sterk als vorig seizoen. maar Ajax komt op bezoek, het stadion gaat erachter staan, wedstrijd van het jaar voor hun et cetera.. dan krijgen die gasten vleugels en spelen ze boven hun kunnen.
Dat is nu precies het hele eieren eten met de subtop, ze hebben allemaal het besef dat de toppers te pakken zijn dus ze vliegen er juist tegen hen dubbel en dwars in... geloof in eigen kunnen is vaak doorslaggevend... vroeger wilden de clubs de schade beperken als Ajax, PSV of Feyenoord langskwam, nu weten ze dat ze te pakken zijn... PSV had daar vorig jaar nog niet zo veel last van... maar dit jaar zijn ze alle 3 te pakken voor de subtop in thuiswedstrijden... als dat besef er eenmaal is kun je vaak wat extra's geven... tegen gelijkwaardige teams laten dat soort ploegen dan wel weer de punten liggen...
pi_62806617
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef ASroma het volgende:

[..]

onzin, als ajax zijnde en 35 miljoen geinvesteerd te hebben afgelopen zomer moet je altijd voor 3 punten gaan. En niet vooraf al roepen dat je tevreden bent met 1 punt. Dat het een zware wedstrijd zal worden lijkt me duidelijk, maar 3 punten zitten er wel degelijk in.
Alleen staat er maar iets van 3 miljoen aan aankopen van dit jaar in het veld tegen Twente
pi_62806681
Ik had gister ook de samenvatting gezien van Twente maar was totaal niet onder de indruk, zelfs met dit team moeten we wel kunnen winnen van Twente. Alleen moet er gewoon begonnen worden met Gabri dat verschil is echt gigantisch met of zonder Gabri. Spelen met Leonardo en Huntelaar voorin en Sno die er om heen speelt als aanspeelpunt.
pi_62806779
Grappig weer hier, dat wigwam effect.

0-1: Zo . Gaat lekker.
1-1: Kutzooi. Kut Van Basten. Echt bedroevend slecht. Waarom Gabri dan ook niet. Je wil ook geen kampioen worden .
1-2, 1-3: Op z'n psv's. Slecht spelen en toch winnen . We worden kampioen!

donderdag 30 oktober 2008 @ 11:53:50 #97
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_62806901
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:49 schreef Nashje het volgende:

1-1: Kutzooi. Kut Van Basten. Echt bedroevend slecht. Waarom Gabri dan ook niet. Je wil ook geen kampioen worden .

I've got more game than Monopoly.
pi_62806916
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:49 schreef Nashje het volgende:

klopt en sno geeft 1 assist en is ook gelijk weer de man. Tis te hopen dat ie dit seizoen in ieder geval geen opbouwende rol meer krijgt. Als pichhitter ala
pi_62806953
Waarom niet zoiets tegen Twente?

------------------Vermeer--------------------
vd Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen
----------Gabri-------------Lindgren---------
-Kennedy-----------------------Emanuelson-
--------------Sno--Huntelaar------------------

Kennedy het veld breed laten houden, Urby in een vrije creatieve en aanvallende rol, Sno als aanspeelpunt, Huntelaar als afmaker. Gabri als stofzuiger, Lindgren als verlengstuk. Nadeel zit 'm een beetje in de backs. Elia en Denneboom zijn vrij rap, dus dat kan wel lastig zijn.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:59:54 #100
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62807053
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:45 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had gister ook de samenvatting gezien van Twente maar was totaal niet onder de indruk, zelfs met dit team moeten we wel kunnen winnen van Twente. Alleen moet er gewoon begonnen worden met Gabri dat verschil is echt gigantisch met of zonder Gabri. Spelen met Leonardo en Huntelaar voorin en Sno die er om heen speelt als aanspeelpunt.
het was dan ook een bijzonder misleidende samenvatting. Nac had op een paar kansen na weinig in te brengen. Twente creëerde niet veel 9mede door weinig vorm in de voorhoede), maar was echt de sterkere ploeg. Ajax gaat het daar heel erg moeilijk krijgenI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')