En terecht. Hij is een van de weinige constante speler die we hebben. Waarom ziet MvB het niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef versteegrob het volgende:
Las net dat Gabri niet zo positief reageerde op Van Basten. Mag toch echt hopen dat hij zaterdag gewoon in de basis staat
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=67959
Heeft ie wat aan z'n rechteroor ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef versteegrob het volgende:
Las net dat Gabri niet zo positief reageerde op Van Basten. Mag toch echt hopen dat hij zaterdag gewoon in de basis staat
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=67959
Idd, Huntelaar en leo voorin denk ik?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:04 schreef TAV74 het volgende:
Tegen Twente 4-4-2 met Gabri in de ploeg zou ik zeggen.
Met zo'n gehavende selectie kan dat ook niet. Ik ben zeker geen fan van 'm, maar dit is echt niet werkbaar. De ontbrekende spelers in een elftal zouden nog bij de top 3 eindigen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:45 schreef w00h00 het volgende:
Al met al zie ik de echte hand van Van Basten in het spel van Ajax nog niet terug.
Wat mij betreft geen Leo, maar ik zie niet echt een fit alternatief momenteelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, Huntelaar en leo voorin denk ik?
Als we met 2 spitsen spelen Snoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen Leo, maar ik zie niet echt een fit alternatief momenteel
De Jong ipv Sno? Die is toch inzetbaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:10 schreef navigator het volgende:
gewoon 4-5-1 spelen, alles voor de punten op dit moment. Als we straks wat ruimer in de mensen zitten gaan we wel weer mooi voetbal proberen te spelen
Vermeer
Wiel Oleguer Vermaelen Verthongen
Anita Gabri Lindgren Urby
Sno
Huntelaar
nog een aanvaller minder danquote:Diverse Argentijnse websites melden vandaag dat Dario Cvitanich in de winterstop mogelijk verhuurd wordt aan Boca Juniors. De zaakwaarnemer van de aanvaller zou op verzoek van Cvitanich zelf in gesprek zijn met die club over een mogelijke verhuurperiode voor de rest van het seizoen. Cvitanich komt weinig aan spelen toe. Op dit moment kampt hij echter met een blessure.
Goed plan! eerst halen voor 6 miljoen, vervolgens laten verpieteren op de bank tot hij geblesseerd is en dan weer terug sturen naar Argentinie! Wat een waanzinnig goed beleid van MvB!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef azaroth het volgende:
ajaxnetwerk:
[..]
nog een aanvaller minder dan
denk niet dat wij favoriet zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
Weer drie punten, nu bij FCT maar eens winnen.
Zal inderdaad niet meevallen daarzo.. hopelijk hebben ze een betere instelling dan gisteren.. wat een slappe hap zeg na de 0-1.. niet normaal..quote:
Als je zondag speelt ben je een dag te laatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef BoNi het volgende:
Als je zondag zonder Leonardo speelt heb je helemaal 0 creativiteit in het elftal en niemand die een actie kan maken.
Leonardo is en was drama, maar ik vrees dat we er toch op aangewezen zullen zijn om ook maar kans te maken iets te forceren tegen Twente.
Dan eventueel Martina of Kennedy maar op rechts.
Ik denk ook niet dat dit waar is...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan! eerst halen voor 6 miljoen, vervolgens laten verpieteren op de bank tot hij geblesseerd is en dan weer terug sturen naar Argentinie! Wat een waanzinnig goed beleid van MvB!.
Ja, huur hem dan aan een eredivisie ploeg zodat de ervaring die hij op doet volgend jaar ook echt van waarde is..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan! eerst halen voor 6 miljoen, vervolgens laten verpieteren op de bank tot hij geblesseerd is en dan weer terug sturen naar Argentinie! Wat een waanzinnig goed beleid van MvB!.
Niet waar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef Landgeld het volgende:
Wij zijn AJAX, wij hebben op elke linie betere spelers.![]()
De Jong brengt op dit moment helemaal niks, zelfs geen strijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De Jong ipv Sno? Die is toch inzetbaar?
Euhm het is juist die bravoure die de afgelopen jaren teveel aanwezig is geweest... ik hou meer van het realisme van nu... en ik ben dus al blij met een puntje zondag, gezien de omstandigheden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef Landgeld het volgende:
BOYS!
We moeten gewoon voor de 3 punten gaan tegen Twente. Twente wordt overschat! Waar hebben het over 'Twente'.
Wij zijn AJAX, wij hebben op elke linie betere spelers.Gewoon vol voor de drie punten en niet zo van 'ja maar wij hebben geen vorm', ja maar wij hebben dit' .... NEEEEE!! Wij zijn AJAX! AJAX!
Denk eens aan dat oude gevoel, AJAX! Die jongens moeten ook weer eens met dat bravoer; borst omhoog en KNALLEN!
Ik heb er vertrouwen in...... (mits we onzelf niet in de underdog rol gaan praten, dat is ook des-ajax)
Ga lekker serieus in op dit bericht, een kind van 5 snapt nog dat dit onzin isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twente is idd niet zo sterk als vorig seizoen. maar Ajax komt op bezoek, het stadion gaat erachter staan, wedstrijd van het jaar voor hun et cetera.. dan krijgen die gasten vleugels en spelen ze boven hun kunnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef Landgeld het volgende:
BOYS!
We moeten gewoon voor de 3 punten gaan tegen Twente. Twente wordt overschat! Waar hebben het over 'Twente'.
Wij zijn AJAX, wij hebben op elke linie betere spelers.Gewoon vol voor de drie punten en niet zo van 'ja maar wij hebben geen vorm', ja maar wij hebben dit' .... NEEEEE!! Wij zijn AJAX! AJAX!
Denk eens aan dat oude gevoel, AJAX! Die jongens moeten ook weer eens met dat bravoer; borst omhoog en KNALLEN!
Ik heb er vertrouwen in...... (mits we onzelf niet in de underdog rol gaan praten, dat is ook des-ajax)
onzin, als ajax zijnde en 35 miljoen geinvesteerd te hebben afgelopen zomer moet je altijd voor 3 punten gaan. En niet vooraf al roepen dat je tevreden bent met 1 punt. Dat het een zware wedstrijd zal worden lijkt me duidelijk, maar 3 punten zitten er wel degelijk in.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm het is juist die bravoure die de afgelopen jaren teveel aanwezig is geweest... ik hou meer van het realisme van nu... en ik ben dus al blij met een puntje zondag, gezien de omstandigheden.
Tsja het is misschien wel zijn oude club, maar waarom Kennedy niet een kans geven.. Leonardo is toch simpelweg drama..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef BoNi het volgende:
Als je zondag zonder Leonardo speelt heb je helemaal 0 creativiteit in het elftal en niemand die een actie kan maken.
Leonardo is en was drama, maar ik vrees dat we er toch op aangewezen zullen zijn om ook maar kans te maken iets te forceren tegen Twente.
Dan eventueel Martina of Kennedy maar op rechts.
Dat is nu precies het hele eieren eten met de subtop, ze hebben allemaal het besef dat de toppers te pakken zijn dus ze vliegen er juist tegen hen dubbel en dwars in... geloof in eigen kunnen is vaak doorslaggevend... vroeger wilden de clubs de schade beperken als Ajax, PSV of Feyenoord langskwam, nu weten ze dat ze te pakken zijn... PSV had daar vorig jaar nog niet zo veel last van... maar dit jaar zijn ze alle 3 te pakken voor de subtop in thuiswedstrijden... als dat besef er eenmaal is kun je vaak wat extra's geven... tegen gelijkwaardige teams laten dat soort ploegen dan wel weer de punten liggen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Twente is idd niet zo sterk als vorig seizoen. maar Ajax komt op bezoek, het stadion gaat erachter staan, wedstrijd van het jaar voor hun et cetera.. dan krijgen die gasten vleugels en spelen ze boven hun kunnen.
Alleen staat er maar iets van 3 miljoen aan aankopen van dit jaar in het veld tegen Twentequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
onzin, als ajax zijnde en 35 miljoen geinvesteerd te hebben afgelopen zomer moet je altijd voor 3 punten gaan. En niet vooraf al roepen dat je tevreden bent met 1 punt. Dat het een zware wedstrijd zal worden lijkt me duidelijk, maar 3 punten zitten er wel degelijk in.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:49 schreef Nashje het volgende:
Grappig weer hier, dat wigwam effect.
0-1: Zo. Gaat lekker.
1-1: Kutzooi. Kut Van Basten. Echt bedroevend slecht. Waarom Gabri dan ook niet. Je wil ook geen kampioen worden.
1-2, 1-3: Op z'n psv's. Slecht spelen en toch winnen. We worden kampioen!
klopt en sno geeft 1 assist en is ook gelijk weer de man. Tis te hopen dat ie dit seizoen in ieder geval geen opbouwende rol meer krijgt. Als pichhitter alaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:49 schreef Nashje het volgende:
Grappig weer hier, dat wigwam effect.
0-1: Zo. Gaat lekker.
1-1: Kutzooi. Kut Van Basten. Echt bedroevend slecht. Waarom Gabri dan ook niet. Je wil ook geen kampioen worden.
1-2, 1-3: Op z'n psv's. Slecht spelen en toch winnen. We worden kampioen!
het was dan ook een bijzonder misleidende samenvatting. Nac had op een paar kansen na weinig in te brengen. Twente creëerde niet veel 9mede door weinig vorm in de voorhoede), maar was echt de sterkere ploeg. Ajax gaat het daar heel erg moeilijk krijgenIquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:45 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had gister ook de samenvatting gezien van Twente maar was totaal niet onder de indruk, zelfs met dit team moeten we wel kunnen winnen van Twente. Alleen moet er gewoon begonnen worden met Gabri dat verschil is echt gigantisch met of zonder Gabri. Spelen met Leonardo en Huntelaar voorin en Sno die er om heen speelt als aanspeelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |