SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Je bent een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, ik heb wel een gevoelig punt aangesneden zo te zien.
Je bent een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee je doet net alsof je heel wat bent, en daar zijn we niet van gedient, dus geen gevoelig punt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
Nu nog even de klacht? Of is dat teveel gevraagd van je?
Eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.
Poog aub correct te schrijven in dit topic.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee je doet net alsof je heel wat bent, en daar zijn we niet van gedient, dus geen gevoelig punt.
En nu in het Nederlands? Als ik zin had om wat moeilijks te lezen had ik wel Shakespeare gelezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.
Dat zei je moeder gisteravond ook in de conversatie die ik met haar had terwijl ik haar gruwelijk in haar poepert nam.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Poog aub correct te schrijven in dit topic.
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands? Als ik zin had om wat moeilijks te lezen had ik wel Shakespeare gelezen
Vandaar dat ze vanochtend geen bammetjes voor hem kon makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook in de conversatie die ik met haar had terwijl ik haar gruwelijk in haar poepert nam.
Mijn woordenschat is prima, maar ik heb er geen behoefte aan moeilijker te praten dan nodig isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.
Ze loopt nu nog met haar benen wijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Vandaar dat ze vanochtend geen bammetjes voor hem kon maken
Jij moet wel een hoax zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.
Ik begrijp je aversie tegen spoorknorren, maar om ze nou gelijk te stellen met HBO-ers gaat mij wat te ver. De meeste spoorknorren presteren wel goed in hun studie. Het enige wat ze missen is de volwassenheid om de stap uit de veilige dorpsomgeving te maken. Vaak komt dit een paar jaar later, wat je dan ook gelijk ziet in hun persoonlijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nee, dat is slechts gedaan om het gepeupel te confronteren met de eigen intellectuele beperkingen. Opvoedkundig oogmerk aldus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Misstique het volgende:
TS denkt dat KLB'ers Latijn begrijpen..
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn woordenschat is prima, maar ik heb er geen behoefte aan moeilijker te praten dan nodig is
Nee dit niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je dit al moeilijk vindt...
Elke HBO'er is natuurlijk per definitie spoorknor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef Jesse_ het volgende:
Terechte klacht.
Dat hbo tuig hier ook[ afbeelding ]
Ik vind jou stom.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je dit al moeilijk vindt...
Latijns <-> opvoeding?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nee, dat is slechts gedaan om het gepeupel te confronteren met de eigen intellectuele beperkingen. Opvoedkundig oogmerk aldus.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:04 schreef Scherpkoekje het volgende:
*Ik gooi wat woorden van bovengemiddelde moeilijkheid in mijn verhaal, doe of ik heel slim ben en scoor kudo's''
Wat een kansloos mannetje ben jijSmeert je mama geen bammetjes meer voor je?
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je dom bent betekent niet dat iemand anders interessant wil doen.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Sinds wanneer is Shakespeare moeilijk?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
En nu in het Nederlands? Als ik zin had om wat moeilijks te lezen had ik wel Shakespeare gelezen
Jij bent gewoon een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet inkoppen, maar vooruit: het is inderdaad hilarisch
Je hebt nou vier keer eikel geroepen in dit topic.quote:
Oud-Engels Shakespeare is niet het makkelijkste op de wereld.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Shakespeare moeilijk?
Bespeur ik een homoquote:
Bij gebrek aan rede een prima middel om internetdiscussies op te gooien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:39 schreef El_Rolando het volgende:
Spoorknor, wat een heerlijk woord eigenlijk.
Bespeur ik kanker?quote:
Jawel hoor, we hebben hier zo'n bouwvakkende kasthomo die teneinde niet in problemen te komen in zijn homofobe omgeving afgeeft op elke vorm van intellectuele ontwikkeling, en daarom zweert bij het domme krachtendom. Geeft niet hoor, die mensen moeten er ook zijn, al was het alleen maar om te voorkomen dat ik zelf mijn handen vuil moet makenquote:
Je punt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:29 schreef leppeh het volgende:
[..]
...Dat je dom bent betekent niet dat iemand anders interessant wil doen.
Een echte WO-er zou ook gewoon kort en bondig een klacht kunnen samenvatten, zonder onbenullig, onzinnig en irrelevant gelul.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je geeft je ziel al bloot jongeman, dat is al vervuilend genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
Geeft niet hoor, die mensen moeten er ook zijn, al was het alleen maar om te voorkomen dat ik zelf mijn handen vuil moet maken
TS is dan ook een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een echte WO-er zou ook gewoon kort en bondig een klacht kunnen samenvatten, zonder onbenullig, onzinnig en irrelevant gelul.
HBO'ers zijn vrijwel allemaal spoorknorren, dus dat is fijn schoppen in dit topic. Nee dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:38 schreef DaFan het volgende:
Ik had er hier eentje (HBO) die na projectwerk en dergelijke langer op de hogeschool bleef hangen omdat anders zijn vader boos werd omdat hij zo weinig uren had.
Half jaar erna moest hij verplicht extra vakken volgen bij een andere academie.
Best wel terechte klacht maar kan dat HBO <-> WO gezeur niet een keer achterwege blijven, het ontspoort (hihi ontspoort) het topic nogal eens.
Jammer van de drogreden. Ik wilde bijna inhoudelijk op je argumenten ingaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
HBO'ers zijn vrijwel allemaal spoorknorren, dus dat is fijn schoppen in dit topic. Nee dus.
Waarom lees je dan ook een vertaling in het Oud-Engels van Shakespeare?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Oud-Engels Shakespeare is niet het makkelijkste op de wereld.
Leuk he moeilijk gaan praten als het niet nodig isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jawel hoor, we hebben hier zo'n bouwvakkende kasthomo die teneinde niet in problemen te komen in zijn homofobe omgeving afgeeft op elke vorm van intellectuele ontwikkeling, en daarom zweert bij het domme krachtendom. Geeft niet hoor, die mensen moeten er ook zijn, al was het alleen maar om te voorkomen dat ik zelf mijn handen vuil moet maken
Het heeft niks met de klacht te maken. Je bent niet minder spoorknor of je nou HBO of WO doet. Daarnaast sterft het op de uni ook van de spoorknorren dus dat gaat ook niet echt op.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
HBO'ers zijn vrijwel allemaal spoorknorren, dus dat is fijn schoppen in dit topic. Nee dus.
Okay jij je zinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom lees je dan ook een vertaling in het Oud-Engels van Shakespeare?
Het is niet eens Middle English, het is Early Modern.
Dit is Oud-Engels:
Hwæt! wē Gār-Dena in geār-dagum, þeod-cyninga, þrym gefrunon
Ga nou géén definities ontwarren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:49 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik moet toch enige nuance aanbrengen in de term spoorknor. Een student die niet op kamers woont is een spoor/bus student. Een student die geen lid is van een studentenvereniging is een knor. Een student die niet op kamers woont en geen lid is, is dus een spoorknor.![]()
Het is wel duidelijk dat de TS geen geen spoorstudent is. Maar TS bent u een knor?
Ja, je zegt dat Shakespeare moeilijk is terwijl dat het niet is. Tuurlijk missen we nuances die toen algemeen bekend waren bij het publiek en nu verloren zijn gegaan maar dat heb je altijd en overal, ook nu met de nieuwste films en series.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay jij je zinje snapt me wel
Da was heul geen moejlijk proatenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leuk he moeilijk gaan praten als het niet nodig is
Op het HBO is het de norm, op de Uni zit na het eerste jaar toch echt de meerderheid wel op kamers. Vandaar de oproep om zich bij hun soortgenoten te voegen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het heeft niks met de klacht te maken. Je bent niet minder spoorknor of je nou HBO of WO doet. Daarnaast sterft het op de uni ook van de spoorknorren dus dat gaat ook niet echt op.
Neen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:49 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik moet toch enige nuance aanbrengen in de term spoorknor. Een student die niet op kamers woont is een spoor/bus student. Een student die geen lid is van een studentenvereniging is een knor. Een student die niet op kamers woont en geen lid is, is dus een spoorknor.![]()
Het is wel duidelijk dat de TS geen geen spoorstudent is. Maar TS bent u een knor?
Nee dat probeer ik helemaal niet, ik zeg dat als ik wat moeilijks wil lezen, dat ik dan wel shakespeare ga lezen. (Okay het is misschien niet zo moeilijk, maar als ik het lees moet ik me er wel bij concentreren.) Ik word gewoon moe van de TS dat je zo moeilijk mogelijk probeert te praten om intressant te doen. Het is niet nodig punt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, je zegt dat Shakespeare moeilijk is terwijl dat het niet is. Tuurlijk missen we nuances die toen algemeen bekend waren bij het publiek en nu verloren zijn gegaan maar dat heb je altijd en overal, ook nu met de nieuwste films en series.
Je probeert dus interessant te doen door er een naam bij te gooien.
Ik begrijp dat je op de basisschool nog geen spoorknor kunt zijn, maar spring er ook niet meteen voor, wil je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:54 schreef jovink het volgende:
Lekker hoor diederick laat het gepeupel maar een poepje ruiken (al dan niet van eigen deeg). Mijn inziens heb je het volledig bij het juiste eind. In welke faculteit draagt u uw steentje bij? De algehele desinteresse geeft wel weer het toonbeeld aan van de maatschappij. Het tuig van vandaag de dag overschreeuwt en overstemd de intellectuelen zoals Hobbes het al perfect verwoorde
watquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:54 schreef jovink het volgende:
Lekker hoor diederick laat het gepeupel maar een poepje ruiken (al dan niet van eigen deeg). Mijn inziens heb je het volledig bij het juiste eind. In welke faculteit draagt u uw steentje bij? De algehele desinteresse geeft wel weer het toonbeeld aan van de maatschappij. Het tuig van vandaag de dag overschreeuwt en overstemd de intellectuelen zoals Hobbes het al perfect verwoorde
Waar, onwaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Op het HBO is het de norm, op de Uni zit na het eerste jaar toch echt de meerderheid wel op kamers. Vandaar de oproep om zich bij hun soortgenoten te voegen.
En ook niet de laatste hersencel die ten onder is gegaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef jovink het volgende:
HET IS GODveR*()#$() NIET MN EERSTE BIERTJE VANAVOND
En je hebt zeker ook nog dyslexie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef jovink het volgende:
HET IS GODveR*()#$() NIET MN EERSTE BIERTJE VANAVOND
PM?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef afcajos het volgende:
Tevens schreeuwt dit topic om crane en servus.
Ja, ik hoef niet de trein te pakken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:59 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Gek genoeg is TS al op de plaats van bestemming.
Ik studeer geen bedrijfskunde, ik schat dat 65% wel op kamers zit. Onder de mensen waar ik mee omga is dat inderdaad zo ongeveer 100%.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waar, onwaar.
De mensen waar jij mee omgaat omdat je op jezelf woont of in een studentenhuis zijn inderdaad mensen in hetzelfde schuitje. Kijk nog maar een keer goed rond in de collegezaal volgende keer. Ik weet vrijwel zeker dat 50%+ lekker bij paps en mams zit.
neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
En je hebt zeker ook nog dyslexie?
Wel rot voor je, dat je geen vrienden hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik studeer geen bedrijfskunde, ik schat dat 65% wel op kamers zit. Onder de mensen waar ik mee omga is dat percentage inderdaad wel zo ongeveer 100.
jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:00 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En ook niet de laatste hersencel die ten onder is gegaan.
Kut, je hebt me doorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:05 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wel rot voor je, dat je geen vrienden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |