SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Je bent een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, ik heb wel een gevoelig punt aangesneden zo te zien.
Je bent een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee je doet net alsof je heel wat bent, en daar zijn we niet van gedient, dus geen gevoelig punt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
Nu nog even de klacht? Of is dat teveel gevraagd van je?
Eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.
Poog aub correct te schrijven in dit topic.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee je doet net alsof je heel wat bent, en daar zijn we niet van gedient, dus geen gevoelig punt.
En nu in het Nederlands? Als ik zin had om wat moeilijks te lezen had ik wel Shakespeare gelezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.
Dat zei je moeder gisteravond ook in de conversatie die ik met haar had terwijl ik haar gruwelijk in haar poepert nam.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Poog aub correct te schrijven in dit topic.
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands? Als ik zin had om wat moeilijks te lezen had ik wel Shakespeare gelezen
Vandaar dat ze vanochtend geen bammetjes voor hem kon makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook in de conversatie die ik met haar had terwijl ik haar gruwelijk in haar poepert nam.
Mijn woordenschat is prima, maar ik heb er geen behoefte aan moeilijker te praten dan nodig isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.
Ze loopt nu nog met haar benen wijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Vandaar dat ze vanochtend geen bammetjes voor hem kon maken
Jij moet wel een hoax zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |