SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Je bent een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, ik heb wel een gevoelig punt aangesneden zo te zien.
Je bent een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee je doet net alsof je heel wat bent, en daar zijn we niet van gedient, dus geen gevoelig punt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
Nu nog even de klacht? Of is dat teveel gevraagd van je?
Eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.
Poog aub correct te schrijven in dit topic.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee je doet net alsof je heel wat bent, en daar zijn we niet van gedient, dus geen gevoelig punt.
En nu in het Nederlands? Als ik zin had om wat moeilijks te lezen had ik wel Shakespeare gelezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Spoorknor of anders HBO-er zeker. Een échte WO-er zou er namelijk geen enkele moeite mee hebben om de klacht uit het geschrevene in de OP te destilleren.
Dat zei je moeder gisteravond ook in de conversatie die ik met haar had terwijl ik haar gruwelijk in haar poepert nam.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Poog aub correct te schrijven in dit topic.
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands? Als ik zin had om wat moeilijks te lezen had ik wel Shakespeare gelezen
Vandaar dat ze vanochtend geen bammetjes voor hem kon makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteravond ook in de conversatie die ik met haar had terwijl ik haar gruwelijk in haar poepert nam.
Mijn woordenschat is prima, maar ik heb er geen behoefte aan moeilijker te praten dan nodig isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.
Ze loopt nu nog met haar benen wijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Vandaar dat ze vanochtend geen bammetjes voor hem kon maken
Jij moet wel een hoax zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je woordenschat beperkt is, kun je toch altijd nog het woordenboek hanteren.
Ik begrijp je aversie tegen spoorknorren, maar om ze nou gelijk te stellen met HBO-ers gaat mij wat te ver. De meeste spoorknorren presteren wel goed in hun studie. Het enige wat ze missen is de volwassenheid om de stap uit de veilige dorpsomgeving te maken. Vaak komt dit een paar jaar later, wat je dan ook gelijk ziet in hun persoonlijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nee, dat is slechts gedaan om het gepeupel te confronteren met de eigen intellectuele beperkingen. Opvoedkundig oogmerk aldus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Misstique het volgende:
TS denkt dat KLB'ers Latijn begrijpen..
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn woordenschat is prima, maar ik heb er geen behoefte aan moeilijker te praten dan nodig is
Nee dit niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je dit al moeilijk vindt...
Elke HBO'er is natuurlijk per definitie spoorknor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef Jesse_ het volgende:
Terechte klacht.
Dat hbo tuig hier ook[ afbeelding ]
Ik vind jou stom.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als je dit al moeilijk vindt...
Latijns <-> opvoeding?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nee, dat is slechts gedaan om het gepeupel te confronteren met de eigen intellectuele beperkingen. Opvoedkundig oogmerk aldus.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:04 schreef Scherpkoekje het volgende:
*Ik gooi wat woorden van bovengemiddelde moeilijkheid in mijn verhaal, doe of ik heel slim ben en scoor kudo's''
Wat een kansloos mannetje ben jijSmeert je mama geen bammetjes meer voor je?
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je dom bent betekent niet dat iemand anders interessant wil doen.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Sinds wanneer is Shakespeare moeilijk?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
En nu in het Nederlands? Als ik zin had om wat moeilijks te lezen had ik wel Shakespeare gelezen
Jij bent gewoon een eikel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet inkoppen, maar vooruit: het is inderdaad hilarisch
Je hebt nou vier keer eikel geroepen in dit topic.quote:
Oud-Engels Shakespeare is niet het makkelijkste op de wereld.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Shakespeare moeilijk?
Bespeur ik een homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |