Wat loop je nou te mekkeren man? Ga naar het stadion als je geen commentaar wilt horen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef Crane het volgende:
Kan die kut-commentator bij Feyenoord - Sparta nooit meer een wedstrijd verslaan?
Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat loop je nou te mekkeren man? Ga naar het stadion als je geen commentaar wilt horen.
HIj mag niet van zn moeder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat loop je nou te mekkeren man? Ga naar het stadion als je geen commentaar wilt horen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:17 schreef NoizEkick het volgende:
Godverdomme Ajax, dit is drie keer niks weer..
Moet hij wel bruikbare ballen krijgen. Of moet hij ze soms achterin ophalen en naar voren soleren?quote:
quote:
het brood dat bakt in mijn oven is het interessants op dit moment. Bedoel je zoiets?quote:
De ballen die hij wel krijgt schiet ie steeds naast of over.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet hij wel bruikbare ballen krijgen. Of moet hij ze soms achterin ophalen en alleen naar voren soleren?
Vertel, is het spannend?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
het brood dat bakt in mijn oven is het interessants op dit moment. Bedoel je zoiets?
Ik heb de planten water gegeven, die ene was een beetje droog.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
het brood dat bakt in mijn oven is het interessants op dit moment. Bedoel je zoiets?
Dat jullie blij zijn dat je gelijkstaat tegen een hoger geplaatste clubquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:22 schreef Crane het volgende:
Wat is het stil hier, speelt ajax slecht ofzo?
3x is...quote:
Inderdaad, zo geweldig is het allemaal niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb zo'n idee dat de kampioen van 2009 voor het eerst sinds 29 jaar niet één van de klassieke drie gaat zijn.
ook groningen en sch zullen wel een dip krijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb zo'n idee dat de kampioen van 2009 voor het eerst sinds 29 jaar niet één van de klassieke drie gaat zijn.
Ajax is in balbezit ja daar is alles mee gezegtquote:
Dat idee heb ik ook steeds ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, hij hangt in de lucht, dus het zal zo wel 2-1 voor sparta worden....
Dan eindelijk AZ dit jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ja maar als wij niet eens uit bij Willem II en Heracles kunnen winnen, dan vrees ik voor AZ, Groningen, Twente, NAC, PSV, Utrecht, Vitesse, NEC etc etc....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
ook groningen en sch zullen wel een dip krijgen
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
hup grunn![]()
word ik trouwens terwijl ik groningen loop te volgen gebeld met een actie van de sponsor bingo loterij waarmee ik de jeugdopleiding van groningen kan steunen
ff snel quoten hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Als Sno scoort dan heb ik een nieuwe Sno avatar!
Ik wordt? Die jeugdopleiding deugt van geen kant iddquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
hup grunn![]()
word ik trouwens terwijl ik groningen loop te volgen gebeld met een actie van de sponsor bingo loterij waarmee ik de jeugdopleiding van groningen kan steunen
Als vd Berg nog een keer op de lat schiet neem ik een vd Berg avater. voor een week.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
He, dat was mijn usernaam.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:31 schreef De_kromme het volgende:
KUt verbeek, fer eruit mols erin. Wat een kutwissel. haal gewoon die tyfus greene er uit
Haha, die belofte kan je makkelijk maken jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Die kans is groterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:31 schreef toma het volgende:
[..]
Als vd Berg nog een keer op de lat schiet neem ik een vd Berg avater. voor een week.
Alsof hij het wist!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:31 schreef toma het volgende:
[..]
Als vd Berg nog een keer op de lat schiet neem ik een vd Berg avater. voor een week.
heeeeeeeeeeeeeuuyyquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef SCH het volgende:
Als het kut met je club gaat, moet je tegen Heerenveen spelen![]()
Zul je zien, dat we zaterdag weer met 3-1 winnen van AZ.
Had die maar niet zoveel domme onnodige kaarten moeten pakken in eerdere wedstrijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef toma het volgende:
GODVERDOMME! Nu is Suarez geschorst tegen Twente.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef toma het volgende:
mooi dat zo kanquote:
Het zal wel 1-1 blijven of 2-1. Ik zie Feyenoord niet meer scoren eigenlijk.quote:
Sorry hoor, maar ik zie ons liever spelen zonder die B-acteurquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef toma het volgende:
Kennedy erinquote:
laat maar komenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef Voltreffer het volgende:
Leuk aanvals trio krijgen we tegen twente. Urby - Hunter - Sno?
ga werken johquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef Grulez het volgende:
Ja prima op de studie na. Beleidsontwerp gehad vanochtend... en nee.
Laat ze eerst maar voetballen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Suarez, zijn 7e of 8e gele kaart zonder overtreding dit seizoen?
GODVER HAAL DAT ER EENS UIT, MVB
Het beste is er wel een beetje van af.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef Crane het volgende:
[..]
Het zal wel 1-1 blijven of 2-1. Ik zie Feyenoord niet meer scoren eigenlijk.
Opwaartse spiraal, Crane.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef Crane het volgende:
[..]
Het zal wel 1-1 blijven of 2-1. Ik zie Feyenoord niet meer scoren eigenlijk.
Nou, daar merkten wij anders niks van! Wel heel verrassend.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef SCH het volgende:
Als het kut met je club gaat, moet je tegen Heerenveen spelen![]()
Zul je zien, dat we zaterdag weer met 3-1 winnen van AZ.
Omdat hij betrokken was bij een opstootquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar voetballen.
En rood terecht voor vd Bergh. Waarm krijgt Suarez nou geel?
Hield de bal te lang vast ofsowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar voetballen.
En rood terecht voor vd Bergh. Waarm krijgt Suarez nou geel?
Ik hoop het.quote:
Dat hebben we sowieso nog niet vaak gedaan dit seizoen, alleen tegen Nancy.quote:Er wordt iig niet meer kansloos verloren.
Hey hey, 1-4 bij Borac he!!"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stuntelaar![]()
de eerste uitoverwinning voor Ajax dit seizoen?
Ik snap er echt geen zak van, we spelen stukken beter dan vorig seizoen maar er vallen gewoon geen goals.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hoop het.
[..]
Dat hebben we sowieso nog niet vaak gedaan dit seizoen, alleen tegen Nancy.
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stuntelaar![]()
de eerste uitoverwinning voor Ajax dit seizoen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Silenus het volgende:
Waar zijn al die Huntelaarhaatmongolen nou?! HAHAHAHA!!! FUCK YOU!
Ja, en nog 9 man...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat hij betrokken was bij een opstoot
Huntelaar blijft een crap speler.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huntelaar scoort en jij juicht?
Makkelijk te verklaren. Al onze spitsen falen te vaak in de afronding.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen zak van, we spelen stukken beter dan vorig seizoen maar er vallen gewoon geen goals.
Tja wij vinden het nog enigszins normaal om te winnen hequote:
+ Greene. Maar vorig seizoen faalden ze ook vaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Makkelijk te verklaren. Al onze spitsen falen te vaak in de afronding.
Zelfspot, daar hou ik wel van.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef toma het volgende:
lol, de supporters van Ajax beginnen nu te zingen richting de supporters van Heracles: "Ajax publiek! Ajax publiek! Ajax Ajax Ajax Publiek!
Terwijl ze zelf de hele wedstrijd stil zijn geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef toma het volgende:
lol, de supporters van Ajax beginnen nu te zingen richting de supporters van Heracles: "Ajax publiek! Ajax publiek! Ajax Ajax Ajax Publiek!
hahahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef toma het volgende:
Het woordje mongool is hier wel op zijn plaats iddquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Silenus het volgende:
Waar zijn al die Huntelaarhaatmongolen nou?! HAHAHAHA!!! FUCK YOU!
joaaaaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef KingOfPop het volgende:
YOUSSEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!
nec 2-1 + rood granqvist
Makaay zie ik ook zo'n lob maken ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huntelaar blijft een crap speler.
Die goal kon elke Ajax speler maken
Jij kunt maar beter je mond houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Het woordje mongool is hier wel op zijn plaats idd
YOUSSEEEEEEEEEEEEEEF EL AKCHAOUI!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
2-1 NEC!
Makaay?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Makaay zie ik ook zo'n lob maken ja.
Dat deed ie altijd al, alleen scoorde die dan de 1001e keer. Wanneer ie dat niet doet is waardeloos.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:43 schreef TC03 het volgende:
MAKAAY KAP EENS MET DUIZEND JAAR PER WEDSTRIJD BUITENSPEL TE STAAN
You said...?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord - Sparta blijft 1-1. Feyenoord is niet meer aan het voetballen maar pompt alles naar voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |