ff snel quoten hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Als Sno scoort dan heb ik een nieuwe Sno avatar!
Ik wordt? Die jeugdopleiding deugt van geen kant iddquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
hup grunn![]()
word ik trouwens terwijl ik groningen loop te volgen gebeld met een actie van de sponsor bingo loterij waarmee ik de jeugdopleiding van groningen kan steunen
Als vd Berg nog een keer op de lat schiet neem ik een vd Berg avater. voor een week.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
He, dat was mijn usernaam.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:31 schreef De_kromme het volgende:
KUt verbeek, fer eruit mols erin. Wat een kutwissel. haal gewoon die tyfus greene er uit
Haha, die belofte kan je makkelijk maken jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Die kans is groterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:31 schreef toma het volgende:
[..]
Als vd Berg nog een keer op de lat schiet neem ik een vd Berg avater. voor een week.
Alsof hij het wist!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:31 schreef toma het volgende:
[..]
Als vd Berg nog een keer op de lat schiet neem ik een vd Berg avater. voor een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |