Ik heb de planten water gegeven, die ene was een beetje droog.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
het brood dat bakt in mijn oven is het interessants op dit moment. Bedoel je zoiets?
Dat jullie blij zijn dat je gelijkstaat tegen een hoger geplaatste clubquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:22 schreef Crane het volgende:
Wat is het stil hier, speelt ajax slecht ofzo?
3x is...quote:
Inderdaad, zo geweldig is het allemaal niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb zo'n idee dat de kampioen van 2009 voor het eerst sinds 29 jaar niet één van de klassieke drie gaat zijn.
ook groningen en sch zullen wel een dip krijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb zo'n idee dat de kampioen van 2009 voor het eerst sinds 29 jaar niet één van de klassieke drie gaat zijn.
Ajax is in balbezit ja daar is alles mee gezegtquote:
Dat idee heb ik ook steeds ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, hij hangt in de lucht, dus het zal zo wel 2-1 voor sparta worden....
Dan eindelijk AZ dit jaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ja maar als wij niet eens uit bij Willem II en Heracles kunnen winnen, dan vrees ik voor AZ, Groningen, Twente, NAC, PSV, Utrecht, Vitesse, NEC etc etc....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
ook groningen en sch zullen wel een dip krijgen
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
hup grunn![]()
word ik trouwens terwijl ik groningen loop te volgen gebeld met een actie van de sponsor bingo loterij waarmee ik de jeugdopleiding van groningen kan steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |