heeeeeeeeeeeeeuuyyquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef SCH het volgende:
Als het kut met je club gaat, moet je tegen Heerenveen spelen![]()
Zul je zien, dat we zaterdag weer met 3-1 winnen van AZ.
Had die maar niet zoveel domme onnodige kaarten moeten pakken in eerdere wedstrijden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef toma het volgende:
GODVERDOMME! Nu is Suarez geschorst tegen Twente.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef toma het volgende:
mooi dat zo kanquote:
Het zal wel 1-1 blijven of 2-1. Ik zie Feyenoord niet meer scoren eigenlijk.quote:
Sorry hoor, maar ik zie ons liever spelen zonder die B-acteurquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef toma het volgende:
Kennedy erinquote:
laat maar komenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef Voltreffer het volgende:
Leuk aanvals trio krijgen we tegen twente. Urby - Hunter - Sno?
ga werken johquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef Grulez het volgende:
Ja prima op de studie na. Beleidsontwerp gehad vanochtend... en nee.
Laat ze eerst maar voetballen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Suarez, zijn 7e of 8e gele kaart zonder overtreding dit seizoen?
GODVER HAAL DAT ER EENS UIT, MVB
Het beste is er wel een beetje van af.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef Crane het volgende:
[..]
Het zal wel 1-1 blijven of 2-1. Ik zie Feyenoord niet meer scoren eigenlijk.
Opwaartse spiraal, Crane.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef Crane het volgende:
[..]
Het zal wel 1-1 blijven of 2-1. Ik zie Feyenoord niet meer scoren eigenlijk.
Nou, daar merkten wij anders niks van! Wel heel verrassend.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef SCH het volgende:
Als het kut met je club gaat, moet je tegen Heerenveen spelen![]()
Zul je zien, dat we zaterdag weer met 3-1 winnen van AZ.
Omdat hij betrokken was bij een opstootquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar voetballen.
En rood terecht voor vd Bergh. Waarm krijgt Suarez nou geel?
Hield de bal te lang vast ofsowquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar voetballen.
En rood terecht voor vd Bergh. Waarm krijgt Suarez nou geel?
Ik hoop het.quote:
Dat hebben we sowieso nog niet vaak gedaan dit seizoen, alleen tegen Nancy.quote:Er wordt iig niet meer kansloos verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |