Ja, geen grap. Maar Ger O'Rourke zou inderdaad enige etappes niet meevaren wegens zakelijke verplichtingen elders....een van zijn watch-leaders zou de rol van schipper overnemen.quote:
dus als je van 20N,20W naar 21N,20W vaart moet je 60 mijl varen?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef the_disheaver het volgende:
Breedtegraad. 1nm = 1 minuut van 1 breedtegraad, of 1 lengteminuut op de evenaar (die op de pool weer een lengte van 0 heeft)
Zeker.quote:
Heel toevallig, maar bovenstaande heb ik ook last van deze editie. Vanaf vandaag me toch maar weer voorgenomen het wat beter te volgenquote:Op zondag 9 november 2008 17:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zeker.
Op de een of andere manier volg ik deze editie nog wat minder dan de vorige keer/keren.
Toch maar weer eens wat meer bij gaan houden.
Ik volg het wel, via de VOR-site en de mobiele site van de VOR. De levendigheid hier in dit forum valt wel een beetje tegen in vergelijk met de vorige keer...quote:Op zondag 9 november 2008 17:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zeker.
Op de een of andere manier volg ik deze editie nog wat minder dan de vorige keer/keren.
Toch maar weer eens wat meer bij gaan houden.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-440220/category/sport/quote:Op zondag 9 november 2008 18:53 schreef JoStro het volgende:
post hier FF als het item online staat. Ik heb het ook gemist.
Ja, Roberto Bermudez. Voer vorige race bij Brasil1 mee....en in nog twee races daarvoor. Ervaren man dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:54 schreef JoStro het volgende:
Kennen wij de nieuwe schipper van Delta?
quote:The Wallenius Wilhelmsen Logistics Seamanship Award was presented to Martin ‘Krusty’ Watts from Delta Lloyd, who made a critical repair to the mast after one of the jumper spreaders was broken. The jury for the prize found this to be an extraordinary repair that would be very difficult to effect at the top of the mast in offshore conditions. With the lack of materials available onboard and the conditions they experienced, this was a very impressive repair job.
http://www.volvooceanrace(...)GIVING-CT/index.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |