heel veel beetjes...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef Mizh het volgende:
Ze lijkt een beetje oop de saxofoniste van The Zutons
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Michael Jackson.
Toen 'ie nog lief en onschuldig was.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:46 schreef ranja het volgende:
George Michael
belsen +1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:17 schreef belsen het volgende:
The Velvet Underground - White light, white heat
theoretical girls is het bandje van Glenn Branca, als je van New Yorkse No Wave houdt een aanrader.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef Z het volgende:
Ik kwam laatst een bandje tegen met de naam 'Theoretical Girls', maar die was volgens mij niet van meneer. riljante naam overigens.
Eerst met mensen, maar als het te lang duurt voor er een tegenspeler is worden er bots in gezet. Dat kan dus best vaak gebeuren afhankelijk van hoe populair de quiz is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:37 schreef emokid het volgende:
Even snel een vraagje, ik zie net dat de 3v12 site een of ander muziekquiz heeft, speel ik daar nu met bots of mensen? De namen zien er erg computer gegenereerd uit.
quote:I see it in your eyes, take one look and die,
The only thing you see, you know it's gonna be,
Lemmykid + 1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef emokid het volgende:
THE ACE OF SPAHADES
Bootleg, maar telt ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:30 schreef ranja het volgende:
Iron Maiden op Dynamo in Nijmegen, maar is die officieel uitgebracht of als bootleg?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:19 schreef emokid het volgende:
Noem drie als album uitgebrachte Live opnamen waarbij het ging regenen.
Welke band?quote:werd eveneens door John Peel ontdekt, wat hun populariteit nog vergrootte. Definitieve bekendheid kreeg de band met het nummer 'A Day'; de videoclip hiervoor werd door 4AD aangekocht en via MTV en Super Channel verspreid.
WeezerButler +1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef WeezerButler het volgende:
Clan of Xymox , is toch basiskennis ;-)
Zeker, ik zag de vraag wat te laatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef WeezerButler het volgende:
Clan of Xymox , is toch basiskennis ;-)
quote:
Bonduellequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:44 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
![]()
Voor de nerds ...De zangeres van de Novo band zingt trouwens al jaren de Bonduel commercials in.
quote:
bron: 8weeklyquote:En als er al een rode draad is, dan is dat in de persoon van Erik de Jong, beter bekend als Spinvis. Met broer Bob en Aart Harder speelde hij in de eerste echte Utrechtse punkband Blitzkrieg. Deze band kreeg al snel de naam The Duds en was sterk aanwezig in de lokale punkscene. Later, als de punk is uitgeblust en de Nederlandstalige pop met bands als Het Goede Doel, Kadanz en de vanuit Utrecht opererende Hagenezen 't Klein Orkest in Utrecht hoogtij viert, duikt De Jong op in Judy Nylon, een New Wave-band. Begin jaren '80 speelt De Jong in Hi Jinx, een experimentele band, waarin ook Rene van Barneveld (later GaGa en Urban Dance Squad) en Gert van Veen (later Quazar) speelden. Nu is De Jong als Spinvis de slimme koning van de Utrechtse gitaarpop die ooit door de Utrechtse Ermeloërs Daryll-Ann naar de domstad was gebracht. Ofwel de pop die de stad tegenwoordig het best kenmerkt, met het label Excelsior als belangrijke spil.
Secret Soundsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef WeezerButler het volgende:
Er zijn een aantal redelijk succesvolle singeltjes uitgebracht; Heartbeat, Cry boy Cry, State of Sound en Promises. Geen hits, wel tipparade en aardige airplay (met name de vara)
Van mij mag jij het punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:59 schreef bukgeit het volgende:
Wel vreemd dat je mijn antwoord, dat even goed is als het gezochte antwoord, gewoon negeert.
quote:De legendarischekomen volgend jaar weer bijeen voor een wereldtournee. Dat zei
woensdag tegen het Australische persbureau AAP.
toerden in 1984 voor het laatst, samen met het zesde lid
.
Deontstond in 1965. De groep viel uit elkaar toen
een internationale superster werd. In 1990 ging de band officieel uit elkaar.
Jackson 5 om precies te zijn. Zou daar in Europa iemand op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:08 schreef ranja het volgende:
The Jacksons
Ach, The Jackson 5 zullen wel weer prijzen bedenken van tegen de 100 Euro. George Clinton heb ik 2 jaar geleden nog gratis gezien op een pleinfeest in Hilversum. Was wel te gek, trouwens...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:14 schreef emokid het volgende:
Als George Clinton & Parliament nog kunnen toeren hier dan zie ik ze dat ook wel doen.
volgens mij bepaalt ticketservice dat voor het grootste deelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:16 schreef schaap001 het volgende:
Ach, The Jackson 5 zullen wel weer prijzen bedenken van tegen de 100 Euro.
goed genoegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:23 schreef schaap001 het volgende:
1. Halloween - Helloween
2. Season Of The Witch - Donovan
3. Welcome To My Nightmare -Alice Cooper
4. The Dark - Anouk
5. Ghost Town - The Specials
6. Ghostbusters - Ray Parker Jr.
7. Don't Be Afraid Of The Dark - Robert Cray
8. Afriad Of The Dark - The Outsiders
9. I Hear You Knockin' - Dave Edmunds
10. Thriller - Michael Jakcson
Volgens mij wel, aan de spuuglok te zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:41 schreef bartrid het volgende:
Misfits?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:41 schreef bartrid het volgende:
Misfits?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:22 schreef Berkery het volgende:
Marky Ramone & The Intruders?
quote:The man behind pop/punk superstar group, singer John Cafiero, started the band as a way to unite his love of music and cartoons, not to mention the fact that it gave him the opportunity to play with some of punk rock's (and his) heroes. With Marky Ramone (of the Ramones and Richard Hell & the Voidoids) on drums, Jerry Only (the Misfits) on bass, and Dez Cadena (Black Flag) and Ivan Julian (Richard Hell & the Voidoids) on guitars,
released their debut album, fittingly titled '
and the American Legends of Punk', in 2006.
Osaka Popstarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:31 schreef bartrid het volgende:
osaka popstars?
Kon ff niks creatievers verzinnen voor die rebusquote:
Any serious punk fan would probably appreciate an answer to the following question: what would you get if the Ramones' Marky Ramone, former Misfit Jerry Only, the Voidoids' Ivan Julian, Black Flagger Dez Cadena, and longtime Misfits collaborator John Cafiero all got together and recorded an album in 2006? The answer is simple: an anime-themed punk concept album, complete with a DVD of animated music videos, a Topps collectable sticker card, and proof of purchase good for a Misfits LP. If this sounds silly, shticky, and over the top, that's because it is. Osaka Popstar and the American Legends of Punk is a truly delicious project that proves punk is about spirit and delivery, not about content.
All 13 tunes are just as fast and tight as anything off of Leave Home or Walk Among Us, but what's truly remarkable is how the veterans attack the material. Each song is executed with the ease of lifelong musicianship, but the characteristic punk messiness is still there; it just emerges as an organic element of the way these guys play, rather than as a consequence of inexperience or inebriation. Enjoyment of anime and sugary breakfast cereals is not mandatory for relishing this album, but it doesn't hurt. In fact, punk fans and Otakus may find a common ground in Osaka Popstar that they never noticed before: a mutual appreciation for all things flashy, loud, and sometimes confusing.
Tikkie terug schaap.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:17 schreef schaap001 het volgende:
Helloween ?
Nou, het gaat om de naam van de beste man. Misschien zegt deze foto meer....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef emokid het volgende:
Bluegrass?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Pete Seeger?
Nee, dat slaat op de plaats Amal waar het zich afspeelt en waar niks te doen is enzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef emokid het volgende:
Fucking betekent iets anders in het Zweeds?
Hij is geen Zweed. Hij komt uit Australie, zie de vlag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef emokid het volgende:
Zeg die Zweed straalt best wel een sex appeal uit daar of heb ik geen smaak.
Nee, hij is hier in Nederland bekend vanwege 1 hit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:26 schreef schaap001 het volgende:
Johnny Mathis?
Opvallend is zijn donkerbruine en warme stemgeluid, volgens wikipedia. Dus dat klopt dan wel ongeveer denk ik ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef lubje25 het volgende:
Hij lijkt mij de australische Lee Towers, maar wie het is?
In ieder geval de leukstequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zou zeggen Nellie
ik ken geen anderequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zou zeggen Nellie
It isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:55 schreef lubje25 het volgende:
oh nee zal wel een vervolg vraag zijn
jumbo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Fucking Kamahl is trouwens een nooit erdoorheen gekomen popquizteamnaam van me.
yepquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Raemonn?
Kijk, daarom eindig jij altijd zo hoog bij de popquizquote:Op zondag 2 november 2008 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jazeker, en ze heet Elsa.
TSE dacht al heel snel helemaal nergens meer aan...quote:Op zondag 2 november 2008 13:03 schreef ranja het volgende:
het duet wat ze gedaan heeft was troiuwens met Glenn Medeiros, geen idee of dat was waar TSE aan dacht
quote:His best known song,featured vocals by Shawn Christopher and spent two weeks at #1 on the dance chart in 1989. The house track features a several-minutes-long breakdown in which the music gradually slowed down in tempo to a stop. Even with its sensual sound, it crossed over to some pop radio stations and climbed to #50 on the Billboard Hot 100. It was a big success throughout Europe reaching # 2 in the UK Singles Chart and in Germany.
Volgens wikipedia wel.... ranja +1quote:Op zondag 2 november 2008 13:48 schreef ranja het volgende:
ik zat te denken aan French Kiss van Lil' Loius maar die had geen vocals dacht ik toch?
Opgezocht, helemaal mee eensch. Een van de betere braakplaten.quote:Op zondag 2 november 2008 14:19 schreef ranja het volgende:
1988 was een erg goed muzikaal jaar, maar de hele maand November stond er een single op 1 die wat mij betreft bij de irritantste ooit hoort. Welke?
die inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef cafca het volgende:
Eternal Flame was later...... was het Womack & Womack, met Teardrops?
ranja +1quote:Op zondag 2 november 2008 23:47 schreef ranja het volgende:
Joe Jackson - Is she really going out with him?
bukgeit +1quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef bukgeit het volgende:
Wham! met Wake Me Up BYGG
Hij stond een stuk langer open dan ik verwacht had.quote:Op maandag 3 november 2008 13:14 schreef emokid het volgende:
potentiële inkopper
Ik kende het Wham-hoesje gewoon niet...quote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Hij stond een stuk langer open dan ik verwacht had.
Maar misschien zijn singlehoesjes minder bekend dan albumhoezen (of er waren behalve schaap en geit echt geen anderen online, maar dan nog)
Solo artiest hequote:Op maandag 3 november 2008 14:00 schreef emokid het volgende:
Dat zijn The Beatles, of hadden die de meeste uitverkochte concerten?
Jep. Emokid +1quote:Op maandag 3 november 2008 14:13 schreef emokid het volgende:
Ha, de nieuwste review op de site, die is van The Cure. Ik ben echt een Pitchforklezertje
Glass Tiger?quote:Op maandag 3 november 2008 14:16 schreef emokid het volgende:
Bij het woord Occupanther, denk ik aan welke band?
Goed genoeg, was baas van Def Jam, en hij heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 3 november 2008 16:41 schreef emokid het volgende:
Hiphopbaas, heeft een kogel door zijn hoofd gejaagd. Weet alleen niet hoe of waarom.
Natuurlijkquote:
Is niet de eerste keerquote:Op maandag 3 november 2008 19:14 schreef ranja het volgende:
[..]
les 1. het posten van smilies of losse opmerkingen bij je antwoord kan je punten kosten
quote:Op maandag 3 november 2008 19:18 schreef bukgeit het volgende:
Mogwai trad twee dagen geleden op in De Oosterpoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |