Kijk, daarom eindig jij altijd zo hoog bij de popquizquote:Op zondag 2 november 2008 13:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jazeker, en ze heet Elsa.
TSE dacht al heel snel helemaal nergens meer aan...quote:Op zondag 2 november 2008 13:03 schreef ranja het volgende:
het duet wat ze gedaan heeft was troiuwens met Glenn Medeiros, geen idee of dat was waar TSE aan dacht
quote:His best known song,featured vocals by Shawn Christopher and spent two weeks at #1 on the dance chart in 1989. The house track features a several-minutes-long breakdown in which the music gradually slowed down in tempo to a stop. Even with its sensual sound, it crossed over to some pop radio stations and climbed to #50 on the Billboard Hot 100. It was a big success throughout Europe reaching # 2 in the UK Singles Chart and in Germany.
Volgens wikipedia wel.... ranja +1quote:Op zondag 2 november 2008 13:48 schreef ranja het volgende:
ik zat te denken aan French Kiss van Lil' Loius maar die had geen vocals dacht ik toch?
Opgezocht, helemaal mee eensch. Een van de betere braakplaten.quote:Op zondag 2 november 2008 14:19 schreef ranja het volgende:
1988 was een erg goed muzikaal jaar, maar de hele maand November stond er een single op 1 die wat mij betreft bij de irritantste ooit hoort. Welke?
die inderdaadquote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef cafca het volgende:
Eternal Flame was later...... was het Womack & Womack, met Teardrops?
ranja +1quote:Op zondag 2 november 2008 23:47 schreef ranja het volgende:
Joe Jackson - Is she really going out with him?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |