U zei?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
is best goed , niet zo scherp als white widow
idd ik bedoel maarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach laat die jongen
Kan hij vanavond ook weer witten
WHAHAHHAquote:
hihi , moet je even naar enschede komen , gaan we wel stukje fietsenquote:
Down boy! Down!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
hihi , moet je even naar enschede komen , gaan we wel stukje fietsen
juh waits, het is de Sjeiks, DOPquote:
Tis buiten te koud om te draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoi sensaiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fans!!!
ik ken wel een mooie fiets routequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
onderdaan !quote:
ik zat binnenquote:
quote:
DIe ene ... eerhm...van de wal richting sloot?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ken wel een mooie fiets route
is dat bij jullie ook verdeeld in 3 delen zeg maar ? niet rokers/ puur/ met tabak ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zat binnenchill banken daar , en een dikke rokers hok ..
Relax danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zat binnenchill banken daar , en een dikke rokers hok ..
nee in 2 rokers/niet rokersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat bij jullie ook verdeeld in 3 delen zeg maar ? niet rokers/ puur/ met tabak ?
Gelukkig hoef je niet te werkenquote:
ja zeker , bij de rokers hebben ze chille banken staan lekker daar onderuit gaan , pool tafel , relaxte muziekquote:
sorry gemist denk ik.... repost?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry gemist denk ik.... repost?
quote:
Waarom eet je bordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Runx het volgende:
zo 2 borden , en krentenbrood , en koekjes opgegeten
ik warm je wel opquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Crazyessie het volgende:
Enschede is me iets te ver en t is me iets te koud!!!!
Rook dan vanavond op mn bankie er wel 1tje
Lekker met de kachel aan
Wat voor cookies?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Runx het volgende:
zo 2 broden , en krentenbrood , en koekjes opgegeten
Wat te drinken erbij en klaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Crazyessie het volgende:
Enschede is me iets te ver en t is me iets te koud!!!!
Rook dan vanavond op mn bankie er wel 1tje
Lekker met de kachel aan
een waterpijp BOEM!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat te drinken erbij en klaar
quote:
Whehehequote:
HOI playerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef renedis het volgende:
BACK
hopelijk zometeen vanaf half 4 fulltime want ik word gek hier!!
hoi btw mensen
Waar heb je het zo druk mee?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef renedis het volgende:
BACK
hopelijk zometeen vanaf half 4 fulltime want ik word gek hier!!
hoi btw mensen
beterschapselsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff wat slapen ofzo![]()
Mensen gedraag jullie!En tot de volgende keer maar weer
![]()
oke papa sgelequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
![]()
Beterschapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
![]()
beterschap jonge..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
![]()
ja ze moeten spellingcontrole maken speciaal voor allochtonenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ook echt firefox hebben en nog falen
Later knakker!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
![]()
dat vroeg ik ook vanochtendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
beterschap jonge..
Wat ik me trouwesn af vroeg.. als je ziek ben kijk je dan wel normaal![]()
Gewoon de grammar nazi mod installenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ze moeten spellingcontrole maken speciaal voor allochtonen![]()
ja dan staat er bijvoorbeeld :quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ze moeten spellingcontrole maken speciaal voor allochtonen![]()
aha ok nais , werkt datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gewoon de grammar nazi mod installen
hahahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja dan staat er bijvoorbeeld :
het schaap werd gekocht.
Bedoelde U: de schapie wert verkracht
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja dan staat er bijvoorbeeld :
het schaap werd gekocht.
Bedoelde U: de schapie wert verkracht
een (*^^&%(((*&*^%## servers waar we faxen op ontvangen en door gestuurd word naar je mail (faxination) EN de server met het "print-pasjes" systeemquote:
nietus, hyves met mijn buurmeisjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef renedis het volgende:
[..]
een (*^^&%(((*&*^%## servers waar we faxen op ontvangen en door gestuurd word naar je mail (faxination) EN de server met het "print-pasjes" systeemje haalt dan je pasje langs de lezer en kan dan bij de printer printen.
er komen GEEN faxxen binnen en het pasjessyteem verstuurd de data wel maar de server ontvangt ze niet!
server rebooten heeft geen nut gehad, nieuwe netwerkkabel... geen nut.
WTF IS HET?
maaaaaaaaaar ik maak me niet drukzal wel weer overwerken worden (net als gister tot 19:00 gewerkt
)
gelukkig maak je je niet drukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef renedis het volgende:
[..]
een (*^^&%(((*&*^%## servers waar we faxen op ontvangen en door gestuurd word naar je mail (faxination) EN de server met het "print-pasjes" systeemje haalt dan je pasje langs de lezer en kan dan bij de printer printen.
er komen GEEN faxxen binnen en het pasjessyteem verstuurd de data wel maar de server ontvangt ze niet!
server rebooten heeft geen nut gehad, nieuwe netwerkkabel... geen nut.
WTF IS HET?
maaaaaaaaaar ik maak me niet drukzal wel weer overwerken worden (net als gister tot 19:00 gewerkt
)
Nog 1tje danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
beterschap jonge..
Wat ik me trouwesn af vroeg.. als je ziek ben kijk je dan wel normaal![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nietus, hyves met mijn buurmeisje
Einz!232111quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok nais , werkt datin plaats van dat paperclip komt dan Hitler te voorschijn
ja maar jou buurmeisje is lekker klaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nietus, hyves met mijn buurmeisje
que?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
Hahaha RUNX, zou jij wel willen he
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef Crazyessie het volgende:
Hahaha RUNX, zou jij wel willen he
het probleem is dat ik haar ouders ook kenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar jou buurmeisje is lekker klaar, dat je haar nog niet gepakt hebt
![]()
quote:
ik wou het wel doen alleen heb nu even met Crazyessiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het probleem is dat ik haar ouders ook ken
quote:
Dus...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor iemand die net zijn hele muur heeft gesaust ben je nog aardig aan het geilenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wou het wel doen alleen heb nu even met Crazyessiedus sorry
Hoe ziet haar moeder eruit ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Serieus? Ken jij die? Heftuuugquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus...
Ik ken de ouders van mijn vriendin toch ook..
Dat houd mij niet tegen om te batsen met mijn vriendin
en als die een lekkere moeder heeft die er toch ook bij nemen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus...
Well said monkeyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus...
maar ik weet hoe hun daar over doen, laat ik het zo zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus...
Next stop: Woonkamerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor iemand die net zijn hele muur heeft gesaust ben je nog aardig aan het geilen
quote:
is ze eindelijk uit dat donkere hok gekropen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeej ik heb debs weer gevonden!!!
klopt allochtoon héquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor iemand die net zijn hele muur heeft gesaust ben je nog aardig aan het geilen
waar ik zie haar niet .... ohh wacht das normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeej ik heb debs weer gevonden!!!
Ze heeft geen moeder meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
en als die een lekkere moeder heeft die er toch ook bij nemen ?
iddquote:
Ik lieg niet geloof me maar..quote:
dude over welke moeder gaat het nu ik hebt over die van thomas buurmeisjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik lieg niet geloof me maar..
Anders vraag je het aan Barra miss dat hij de PMs nog heeft
dat was in januari vriendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef Runx het volgende:
[..]
jammer ... ik heb haar moeder gezien
Ja jochie, je mag nu niet met n ander ervandoor gaan..quote:
ben je gay ofsoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was in januari vriend kameraad
Owh..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:24 schreef Runx het volgende:
[..]
dude over welke moeder gaat het nu ik hebt over die van thomas buurmeisje
als jij het lekker vind welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ja jochie, je mag nu niet met n ander ervandoor gaan..
Of het wordt n triootje ...
quote:
uhu wil je er tussen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
Thomassive & Runx dominating this topique
ohhh nu ik snappen ,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee was ie aan flippen..
Maar mijn vriendins moeder is overleden
ach, wanneer dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee was ie aan flippen..
Nee hoor, kon jij ook niet wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh nu ik snappen ,
naja sorry als ik je apengevoels gekwetst heb
hebben wij het meeste gepost?quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee was ie aan flippen..
ja en dan denk je dat je veel hebt komt gekke aap eraan 500 postsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hebben wij het meeste gepost?
ben morgenwel benieuwd naar de dagcijfers
harde zaken..quote:
ja wel schat ,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:30 schreef Crazyessie het volgende:
I feel lonely... oh so looooneeellyyy...
kan ik nie mooi zingen?
Haha sorry.. zal er vandaag niet zoveel hebben als gister dus het zal er om spannen runxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en dan denk je dat je veel hebt komt gekke aap eraan 500 posts
ik word altijd verslagen door die aap , als hij er is
zelf hebben ze geen handenquote:Nu het wat kouder wordt willen wij graag de verwarming aan gaan doen. Echter hangen er vele snoeren van de computers over de verwarming heen.
Uiteraard lijkt ons dit niet helemaal goed en wellicht enige kans op brandgevaar¿.
Daarom het vriendelijke doch dringende verzoek om dit te verhelpen!!!
Yep, kanker ze liep er al wel lang mee rond maar toch het is altijd kutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
harde zaken..
was ze ziek ?
tandem???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
als jij het lekker vind wel
maar ik ga niet met een andere weg hoar , ik wil graag op jou fietsen![]()
arrrggg ...,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha sorry.. zal er vandaag niet zoveel hebben als gister dus het zal er om spannen runx
jezus, dat ze daar nou nooit wat op gevonden hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yep, kanker ze liep er al wel lang mee rond maar toch het is altijd kut
hahaha. Reply: Facilitaire dienst!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Anders stuur je dit naar een helpdesk
[..]
zelf hebben ze geen handen
Ja ehh leave, k zit opt werk tot half 6 en daarna in n stom hotel, informatie aanhorenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel schat ,
ik zeg tog moet je ff hiero komenik warm je op
Dude, get a GFquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel schat ,
ik zeg tog moet je ff hiero komenik warm je op
is ie nu toch mee bezigquote:
True.. en ergste is dat ik nog wat doe op me werk ook hahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef Runx het volgende:
[..]
arrrggg ...,
nee maar komt omdat jij veel langer op het werk bent dan ik, maar ik moet eens inkorten op mijn pauze's dan kan ik de strijd aan met jou
aha dat zuigtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ja ehh leave, k zit opt werk tot half 6 en daarna in n stom hotel, informatie aanhoren
nooo way , werk en dit ? jij bent superaapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True.. en ergste is dat ik nog wat doe op me werk ook hahaha!!
Jeweetzellufquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
nooo way , werk en dit ? jij bent superaap
ik werk oko, vandaag fucking veel problemen verholpenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
nooo way , werk en dit ? jij bent superaap
aha , nais , word je hard vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik werk oko, vandaag fucking veel problemen verholpen
ik ben dan ook de Madskillz he
Ja.. dan doet de kachel zn werking wel weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef Runx het volgende:
[..]
aha dat zuigt
morgen weer en dag toch![]()
Je ondertitel klopt alleen nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik werk oko, vandaag fucking veel problemen verholpen
ik ben dan ook de Madskillz he
ik heb er 2quote:
morgen met jou toch even bezig moet de fiets even oliënquote:
Harem, ur bilding itquote:
Whaha Barraquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb 10 schapenwooow ik ben pimp gek
quote:
ruilen voor 5 geiten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb 10 schapenwooow ik ben pimp gek
oja klopt... is goed.. tussen 4 en 5 heb ik wel n uurtje vrij, kn ik gelijk sigaretje rokenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
morgen met jou toch even bezig moet de fiets even oliën![]()
Doe dat maar op 10.000 postsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef Runx het volgende:
fak ik heb mijn 3000ste post niet gezien![]()
, en ik wou een hele dikke speach geven
![]()
mijn schapen zijn ook jou schapenquote:
kinkyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
oja klopt... is goed.. tussen 4 en 5 heb ik wel n uurtje vrij, kn ik gelijk sigaretje roken
uhu sigaretje voor er na iddquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
oja klopt... is goed.. tussen 4 en 5 heb ik wel n uurtje vrij, kn ik gelijk sigaretje roken
doelstelling 2009quote:
nee maar volgens moozzie is het wel de laaste woensdag van de weekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:42 schreef Crazyessie het volgende:
Is de dag al om?
Good luck broquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doelstelling 2009
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doelstelling 2009
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn schapen zijn ook jou schapen![]()
![]()
daar hoef ik niks voor te hebben
okje , krijg ik jou er ook bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmmm... Ik hou niet zo van dat eerlijk delen, eerlijk ruilen of no deal!
Laterquote:
nooooo , ok als het moetquote:
gelukkig...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar volgens moozzie is het wel de laaste woensdag van de week
Whahahahquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doelstelling 2009
[ afbeelding ]
aap niet zo onnodige reacties plaatsen anders kan ik nooit van jou winnenquote:
Maar je gaat al weg...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:46 schreef Crazyessie het volgende:
Vanaf vrijdag is mn baas er weer, dan ist vast afgelopen met heerlijk uren doorbrengen op FOK.nl
Hij besluipt nog weleens, dus oppassuh geblazen vanaf dan
Aangezien zn kantoor achter me zit...![]()
Net nieuwe vriendjuhs gemaakt, raak ik ze weer kwijt!
fout 1.... roken is slecht voor je conditie...quote:
Wat nou onnodige reacties..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:46 schreef Runx het volgende:
[..]
aap niet zo onnodige reacties plaatsen anders kan ik nooit van jou winnen![]()
Why? Je kan toch blijven PM'en en in de avond hier buurten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:46 schreef Crazyessie het volgende:
Vanaf vrijdag is mn baas er weer, dan ist vast afgelopen met heerlijk uren doorbrengen op FOK.nl
ahhhh das kutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:46 schreef Crazyessie het volgende:
wooo dank je wel voor de infoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fout 1.... roken is slecht voor je conditie...
als je niet rookt kan je per sigarent 5 minuten langer neuken....
dus hou je de vrouwen beter in shape...gaan ze er leuker uitzien....
word het neuken weer leuker....
visuele cirkel maat!
Das waar. maarja savonds kan ik nix beloven..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Why? Je kan toch blijven PM'en en in de avond hier buurten?
Maar Runx rookt ganja, dus daar gaan ze er ook weer beter van uitzien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
visuele cirkel maat!
ja maar dan maak ik geen kans tegen jou pm je reactie maar en dan plaats ik hem wel ok ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat nou onnodige reacties..
9 van de 10 reacties met een plaatje willen zon reactie uitlokken..
Ik geef alleen maar wat gevraagt wordt!
De kennerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
visuele cirkel maat!
Haha.. ik pm ondertussen ook nog inderdaad..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dan maak ik geen kans tegen jou pm je reactie maar en dan plaats ik hem wel ok ?
nee dat kan natuurlijk niet altijd , als ik daar ben bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Why? Je kan toch blijven PM'en en in de avond hier buurten?
naja care ik ben trots op mijn foboquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ik pm ondertussen ook nog inderdaad..
Al die tijd die jij in je fobo hebt gestopt he..
Had je ook mij kunnen beaten met posten!
Ach wat jammer dat ze weg moet.. Nou het was gezellig tot volgende keerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat kan natuurlijk niet altijd , als ik daar ben bijvoorbeeldpss
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat kan natuurlijk niet altijd , als ik daar ben bijvoorbeeldpss
jij gemenerikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach wat jammer dat ze weg moet.. Nou het was gezellig tot volgende keer
Iets te vroeg, maar lief dat je daarmee aangeeft hoe begaan je bent met mijn afscheid nemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach wat jammer dat ze weg moet.. Nou het was gezellig tot volgende keer
Hijs zo dope dat niemand hem af heeft kunnen lezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef Runx het volgende:
[..]
naja care ik ben trots op mijn fobohij is tog dope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |